Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Οι ταχυδακτυλουργίες του Αρχιεπισκόπου


Το αγαπημένο σπορ της εξουσίας και των υπαλλήλων της είναι η ταχυδακτυλουργία. Η ευθύτητα και τα σταράτα λόγια είναι «είδος» άγνωστο στους ποικίλους και πολύχρωμους εξουσιαστές.
Η Νέα Τάξη, το πασοκικό της προτεκτοράτο και οι ιδεολογικοί και πολιτικοί τους απολογητές όλων των χρωμάτων έχουν αναγάγει την ταχυδακτυλουργία, δηλαδή την ΑΠΑΤΗ, σε ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος έχει αφομοιώσει πλήρως αυτή την «επιστήμη». Μπορεί να πει κανείς, μάλιστα ότι την διδάσκει και πολύ καλύτερα από τα κυβερνητικά βυθοκορήματα του δωσιλογισμού…
Σε ουσιώδη, καυτά, αλλά και ξεκάθαρα διατυπωμένα ερωτήματα που ετέθησαν στον Αρχιεπίσκοπο, από μαθητές, αυτός απαντούσε «πλαγίως», με θολές ηθικές αφαιρέσεις και το σπουδαιότερο: Με τεχάσματα αποπροσανατολισμού και ανυπόφορης σύγχυσης.
Έθεσαν οι μαθητές το ερώτημα:

«Λόγω των μετακινήσεων πληθυσμών για οικονομικούς, πολιτικούς κ.λ.π. λόγους παρατηρείται σε παγκόσμια κλίμακα ότι το παραδοσιακό μοντέλο των εθνικών κρατών και κοινωνιών αντικαθίσταται με ραγδαίους ρυθμούς από πολυφυλετικά ή πολυπολιτισμικά κοινωνικά μορφώματα. Προσφάτως παραχωρήθηκε ο χώρος των προπυλαίων του πανεπιστημίου Αθηνών για δημόσια μουσουλμανική προσευχή, συζητείται δε ως ενδεχόμενο η ανέγερση ισλαμικού κέντρου σπουδών στο κέντρο της Αθήνας. Ποια η επίσημη άποψη της εκκλησίας γι' αυτό;»

Σπουδαία την χαρακτήρισε την ερώτηση ο Μακαριώτατος, αλλά η απάντησή του ήταν οι γνωστές καθεστωτικές φόρμες περί ανέμων και υδάτων.

Ότι, π.χ «Η ιστορία δεν είναι πολλές φορές αυτή που γράφουν οι άνθρωποι, έχει ένα άλλο πρόσωπο»!!!

Ή ότι «οι ανάγκες είναι αυτές που αναγκάζουν τους ανθρώπους να φύγουν» και άλλα τέτοια «αποφθέγματα» (αφηρημένα αξιώματα), τα οποία δεν λένε απολύτως τίποτα.

Φυσικά τα «επιχειρήματα» αυτά μας είναι πολύ γνωστά: Βγαίνουν απευθείας από τη φαρέτρα των προπαγανδιστικών μηχανισμών της Νέας Τάξης και ιδιαίτερα «σουλουπωμένα» από το «αριστερό» ιερατείο της Νέας Τάξης.

Βεβαίως αυτό το «αριστερό» ιερατείο
καταγγέλλει τουλάχιστον την παγκοσμιοποίηση σαν το «κακό» που δημιουργεί τις «ανάγκες» που «αναγκάζουν τους ανθρώπους να φύγουν».

Ο Αρχιεπίσκοπος ούτε αυτή τη γενική καταγγελία κατά του παγκοσμιοποιημένου καπιταλισμού δεν έκανε,
προσαρμόζοντας, τα «αριστερά» φαιδρά αξιώματα, στην ακραία καθεστωτική λογική των πασοκικών ανδρεικέλων που ζητούν επιμόνως και την «παγκόσμια διακυβέρνηση» αυτού του νεοταξικού εφιάλτη…

Ο Αρχιεπίσκοπος διαπράττει διπλή ταχυδακτυλουργία:


α). Αφήνει, όπως και τα «αριστερά» δεκανίκια, στο απυρόβλητο τους συγκεκριμένους και πολυεδρικούς στόχους των οργανωμένων και καθοδηγούμενων αλλοδαπών εισβολών. Όλα τα σημεία και τέρατα που ζούμε, στρατηγικά σχεδιασμένα από τις «μαφίες» των «ανοικτών συνόρων», ΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ κάτω από το γενικό σχήμα τους ψεύδους: Της «αυθόρμητης» μετακίνησης των πληθυσμών.

Η αλλοδαπή εισβολή και κατοχή της χώρας μας που οργανωμένα σχεδιάστηκε και προωθήθηκε από τους διεθνείς και εγχώριους «νταβάδες» και ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ υλοποιήθηκε και νομιμοποιήθηκε από τα πολιτικά τους ανδρείκελα, καθώς και τα γιγάντια κοινωνικά και εθνικά ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ που προκάλεσε αυτή η εισβολή και κατοχή, καθώς και η πολιτική της υπόθαλψη και νομιμοποίηση, ΟΛΑ αυτά, εξαφανίστηκαν ταχυδακτυλουργικά από τον Ιερώνυμο.

Από την όρασή του εξαφανίστηκαν και οι πολύ συγκεκριμένες καταστάσεις που ετέθησαν στα ερωτήματα των μαθητών: Η ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ αγριότητα, και κατοχική αυθάδεια κατά εθνικών χώρων και συμβόλων, καθώς και η ΑΝΟΧΗ της Πολιτείας και η de facto νομιμοποίηση της μουσουλμανικής βαρβαρότητας, σε ποικίλες εκδοχές…

β). Η δεύτερη ταχυδακτυλουργία του Ιερώνυμου συνίσταται στη ΓΕΝΙΚΗ αθώωση των «οστών και του σώματος» της πολυπολιτισμικής βαρβαρότητας: Της καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης.

Πάνω στο ζήτημα της παγκοσμιοποίησης ο Αρχιεπίσκοπος συνθέτει πλήθος ταχυδακτυλουργιών:

α). Η παγκοσμιοποίηση για τον Ιερώνυμο είναι κάτι αφηρημένο και όχι η κυριαρχία της «ελεύθερης αγοράς»: Της καπιταλιστικής αγοράς, της αγοράς των πολυεθνικών, του χρήματος και των «μαφιών τους»…

Έτσι υπαινίσσεται πώς μπορεί να υπάρξει και «καλή»
παγκοσμιοποίηση»!!!!


β). Αυτήν την αποδοχή της παγκοσμιοποίησης, ο Ιερώνυμος επιχειρεί να την στηρίξει σε ένα παιχνίδι λέξεων και εννοιών περί «παγκοσμιοποίησης» και «παγκοσμιότητας», καθώς και σε ερμηνευτικά λεξικά:

«Η παγκοσμιοποίηση ωστόσο, όπως θα σας έχει αναφέρει ο φιλόλογος σας, περιέχει το ρήμα ποιώ. Υπάρχει λοιπόν κάποιος που τη φτιάχνει, που την κατευθύνει, που κάποιο όφελος επιδιώκει από αυτή...»

Πάλι εδώ ο Αρχιεπίσκοπος ασκείται σε ταχυδακτυλουργίες.

Δεν αναφέρει τις ΔΥΝΑΜΕΙΣ που «φτιάχνουν», «κατευθύνουν» και ΚΤΡΙΑΡΧΟΥΝ στην Παγκομιοποίηση.

Οι δυνάμεις αυτές έχουν όνομα, έχουν πατέρα και μητέρα, έχουν χρώμα, είναι ορατές και συγκεκριμένες…

Και προπαντός είναι δυνάμεις ΟΧΙ αρμονίας, συμφιλίωσης, συνύπαρξης των λαών και ανθρώπινης κοινότητας, αλλά χάους και βαρβαρότητας, απανθρωπιάς και κτηνωδίας, ληστές και δυνάστες της ανθρωπότητας…

ΟΛΑ αυτά είναι ορατά σήμερα σε όλες τις γωνιές της γης ακόμα και στους τυφλούς.


Μόνο ο Αρχιεπίσκοπος κάνει ότι δεν τις βλέπει και φιλολογεί ταχυδακτυλουργικά γύρω από το ρήμα «ποιώ»!!!

Εδώ ο Ιερώνυμος ξεπερνά και τα ανδρείκελα της κυβέρνησης που δεν έχουν την ικανότητα, ούτε τις γνώσεις της ταχυδακτυλουργικής φιλολογίας…

Με αυτά τα «κόλπα» ο Μακαριώτατος πετάει στο καλάθι των αχρήστων και την Κάρτα του Πολίτη»: τον οργουελικό αυτό εφιάλτη της παγκόσμιας δικτατορίας.

Κρατάει, βεβαίως τις «επιφυλάξεις» του, αλλά ακόμα δεν ξέρουμε ατοί που «ποιούν» τι θα «ποιήσουν»!!!

«Είμαστε επιφυλακτικοί λοιπόν για την κάρτα του πολίτη. Περιμένουμε, ακόμα δε γνωρίζουμε ποια στοιχεία θα περιλαμβάνει»!!!!!!

Ξεδιάντροπο δούλεμα και «φιλολογική» απόρριψη κάθε αγώνα εναντίον της Κάρτας.

Αν είναι δυνατόν να ισχυρίζεται σήμερα οποιοσδήποτε, ακόμα και πλέον κρετίνος ότι δεν γνωρίζει το τι θα περιέχει η Κάρτα του Πολίτη» και το ΓΙΑΤΙ προωθείται από τη νεοταξιλή κακουργία….

Φαίνεται ότι ο Αρχιεπίσκοπος έχει ακόμα πιο περιφρονητική άποψη για το ποίμνιό του από ό,τι έχουν οι κατοχικοί στρατάρχες της κυβέρνησης για τον ελληνικό λαό…

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: