Βεβαίως μια αποκλειστικά «εθνοκεντρική» πολιτική είναι δύσκολο να περπατήσει, ειδικά όταν στοιχεία της έχουν εξεφτελιστεί από εθνικιστές, χουντικούς και λοιπούς ρατσιστές. Το ιδεολόγημα του «ελληνοχριστιανικού» πολιτισμού έπαιξε κάποιο ρόλο στο στήσιμο του ελλαδικού κράτους, αλλά το ξήλωμά του δεν μπορεί να γίνεται με τους όρους του κεφαλαίου, τις «ελευθερίες» του και τους γενικότερους στόχους του. Διότι μετατρέπεται η «εσχάτη πλάνη χείρων της πρώτης».
Η «βερεμιάδα ομάδα» που δείχνει να κυριαρχεί στα ελληνικά πανεπιστήμια στα ζητήματα ιστορίας, αφού αναπαρήγαγαν τον εαυτό τους με κλωνοποιήσεις, φυσικά και έχουν καταπιεί τη γλώσσα τους τώρα που η χώρα μας και ο λαός της, βήμα το βήμα, εκποιείται και παραδίνεται από τους ομοϊδεάτες πολιτικούς μέσω ΕΕ-ΔΝΤ.
Ο κίνδυνος (γι’ αυτούς) εξέγερσης τύπου Αιγύπτου ή Τυνησίας μεγαλώνει και επομένως η τηλεοπτική προπαγάνδα για τη διάλυση της όποιας εθνικής διάστασης της πολιτικής και ιδεολογίας οφείλει να κατακερματιστεί, ώστε να μην υπάρχει κανένα περιθώριο δημιουργίας παλλαϊκού μετώπου «αντίστασης και ανατροπής» με μη εθνομηδενιστικά χαρακτηριστικά.
Δυο κρίσιμα σημεία θεωρώ σημαντικά στην προπαγάνδα των κοσμοπολιτών του κεφαλαίου:
Α) Η όμορφή και δίκαιη – δήθεν – Pax Othomanica. Δηλαδή η θεωρία του πόσο ιδανικά ήταν τα πράγματα στην Οθωμανική Αυτοκρατορία. Βεβαίως δεν είμαστε Μανιχαϊστές, αλλά σε εκατοντάδες χρόνια κυριαρχίας σίγουρα θα υπήρξαν πολλαπλές περίοδοι υποταγής, ειρήνης, εξεγέρσεων, διωγμών, ηττών, πολιτικής και οικονομικής καταπίεσης, ταξικότητα, κινήματα εθνικών ή θρησκευτικών ταυτοτήτων κλπ. Και ανεξάρτητα πως θα ήθελε κάποιος να γίνει και εξελιχθεί η βαλκανική επανάσταση, αυτό ουδόλως μειώνει τους ηρωικούς αγώνες. Το αντίθετο.
Β) Ο - δήθεν – μύθος της Αγίας Λαύρας. Ότι δηλαδή η επανάσταση του 1821 δεν ξεκίνησε από εκεί και ειδικά στις 25 Μαρτίου. Το αστείο με τους κοσμοπολίτες είναι ότι νομίζουν ότι οι Καλαβρυτινοί δεν το γνωρίζουμε το 2ο… Κούνια που τους κούναγε. Δεν γνωρίζουν πόσες δεκαετίες τώρα γίνονται οι σχετικές εκδηλώσεις σε Αγία Λαύρα και Καλάβρυτα στις 21 Μαρτίου, μέρα εξέγερσης νικηφόρας στα Καλάβρυτα; Δεν ξέρουν ότι είναι μέρα μνήμης της Επανάστασης στα Καλάβρυτα, όπου παίζεται και σχετικό θεατρικό όσο θυμάμαι τον εαυτό μου; Δεν διαβάζουν ντοκουμέντα από Καλαβρυτινά περιοδικά, όπως το «Επι-κοινωνείν» [http://www.epikoinonein.gr];
Δεν είδαν ότι τελικά η κρίσιμη ημερομηνία δεν είναι ούτε η 25 Μαρτίου βεβαίως εκεί, αλλά ούτε η 21η ; Και ναι μεν στις 25 Μαρτίου φαίνεται ότι στην πλατεία Αγίου Γεωργίου στην παλιά Πάτρα είχαμε σχετική διακήρυξη για την Επανάσταση μαζί με τον Π. Π. Γερμανό, εξού και από εκεί αρχίζει η ομώνυμη οδός Γερμανού;
Τι συνέβη όμως στις 17 Δεκέμβρη; Η Μέρα αυτή είναι μέρα σημαντική για την Αγία Λαύρα και Τα Κάλαβρυτα. Είναι μέρα μνήμης του Αγίου Αλεξίου, του Ανθρώπου του Θεού, όπου φυλάσσεται και προσκυνείται η αγία κάρα του. (Σχετικά Εδώ, Posted on Μαρτίου 18, 2009 by manitaritoubounou). Πρόκειται για τον Πολιούχο Καλαβρύτων.
Από την παραμονή στις 22.00 ξεκινά η όντως ολονύκτια ακολουθία που τελειώνει το επόμενο πρωί (περί τις 8.00). ¨όπως τώρα, έτσι και τότε πλήθος πιστών από τα γύρω χωριά αποβραδίς (με άλογα τα παλιά χρόνια) κατέκλυζε το μοναστήρι. Τότε, 17-3-1821, λειτουργούσε εκεί ο Παλαιών Πατρών Γερμανός και ξημερώνοντας μετά τη θεία Λειτουργία έγινε και η σχετική ορκωμοσία των Καλαβρυτινών αγωνιστών, όχι βεβαίως με ευκολία…. Δείτε σχετικά Από πού ξεκίνησε η Ελληνική Επανάσταση;
Τι και αν αργότερα η μέρα γιορτασμού έγινε η 25 Μάρτη; Τι θα κόστιζε σε εραστές της ιστορικής αλήθειας να σημειώσουν τα παραπάνω, αντί να παίζουν με τις αγωνίες ενός έθνους, ειδικά σε μια περίοδο οικονομικής και πολιτικής κατοχής,. Όπως έδειξε προχθές η τρόϊκα;
Μια μόνο ερμηνεία ανήκει σ αυτούς: Έχουν άλλες αγωνίες και άλλα συμφέροντα…πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου