Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

αγ.Συμεών και γερ.Γαβριηλία : και το δάχτυλο μου ο Χριστός, και το πέος μου....

moonperspective.jpg

Ποιά φρικτά; Απ' τα πολλά ακούστε λίγα,
γιατί αν κι όσα έχω πει, είναι όλα τους ψηλότερα από κάθε έκπληξη,
όμως, άκουγε τώρα απ' αυτά ακόμα πιο φρικτά!

Μέλη του Χριστού γινόμαστε κι ο Χριστός δικά μας μέλη,
Και το χέρι μου Χριστός, και το πόδι μου Χριστός, εμένα του πανάθλιου,
Και το χέρι του Χριστού και το πόδι του Χριστού, η αθλιότητα δική μου.
Κινώ το χέρι, και Χριστός ολόκληρος είναι το χέρι μου.



Κατάλαβε : η άγια Θεότητα δεν χωρίζεται.
Κινώ το πόδι και να, φωτεινό είναι όπως Εκείνος.
Μη πεις ότι είμαι βλάσφημος, αλλά δέξου τα αυτά,
προσκύνησε τον Χριστό που έτσι σ' αλλάζει.
Γιατί κι εσύ, αρκεί να το θέλεις, θα γίνεις μέλος Του,
κι έτσι τα μέλη καθενός, όλα,
μέλη του Χριστού θα γίνουν κι ο Χριστός δικά μας μέλη,
όλα τ' ασχήμονα Ευσχήμονα θα κάνει
όλα τέλεια θα στολίσει με τη Δόξα και την Ομορφιά της Θεότητας,
και θα γίνουμε μαζί Θεοί με τον Θεό ζώντας μαζί,
χωρίς καθόλου ασχημοσύνη πια να βλέπουμε του σώματος,
όλοι με το σώμα ολόκληρο θα έχουμε του Χριστού τη Μορφή,
και κάθε μέλος θα είναι ο Χριστός ολόκληρος.
Γιατί αν και γίνεται σε πολλά, παραμένει Ένας, αδιαίρετος,
κάθε μερίδιο είναι ο Ίδιος ολόκληρος.
Κι έτσι πάντως θα κατάλαβες, και το δάχτυλό μου ο Χριστός, και το πέος μου.

Σωστά δεν τόχες πάρει, δεν είναι άσχημα αυτά!
Μέλη του Χριστού είναι, κρυφά, γιατί σκεπάζονται,
γι' αυτό είναι και σεμνότερα από τ' άλλα,
γιατί κανείς δεν τα βλέπει, του κρυφού κρυφά μέλη,
απ' τον οποίο δίνεται, σε θεία συνουσία, το Σπέρμα θεϊκό,
στη θεϊκή Μορφή Του μορφωμένο με φοβερό τρόπο
απ' την ίδια τη Θεότητα ολόκληρη, γιατί είναι ο Θεός Ολόκληρος,
που ενώνεται μαζί μας - Μυστήριο φρικτό! ...;


πηγή ΕΛΛΟΠΟΣ


σημ.Misha

Οι συκοφάντες αντιαιρετιστές - αυτοί που μέμφονται τη γερόντισσα Γαβριηλία για χρήση δήθεν ασύμβατης με την ορθόδοξη θεολογία φρασεολογίας, και προσπαθούν να διαδώσουν τις συκοφαντιες τους υφαρπάζοντας δηλώσεις πνευματικών πατέρων που θα καταδικάζουν την ταπεινή και πτωχή δια Χριστόν γερόντισσας- είναι βέβαιο πως θα ήταν οι πρώτοι που θα έσπευδαν να στείλουν στο πυρ το εξώτερο τον μέγα εν οσίοις Συμεών τον Θεολόγο για την τολμηρή γλώσσα που χρησιμοποιεί , τόσο σε αυτό όσο και σε άλλα κείμενα του.

Το αποπειράθηκαν εξάλλου οι θρησκευτικοί εξουσιαστές εκείνου του καιρού, συκοφαντώντας, διώκοντας και εξορίζοντας τον μεγάλο πατέρα αλλά και αποπειρώμενοι να τον καταδικάσουν συνοδικώς σαν δηθεν αιρετικό.

Σε κάθε εποχή υπάρχουν άγιοι που διώκονται από τα τσιράκια της θρησκευτικής εξουσίας. Oι τελευταίοι άλλοτε καταφέρνουν τους πονηρούς σκοπούς τους, άλλοτε όχι, κατά τις κρίσεις του καλού Θεού.

Από την εποχή της Σταύρωσης του Χριστού μέχρι τον άγιο Συμεών και τον άγιο Νεκτάριο.

Πάντα με πρόφαση την «πολιτική ορθότητα» στο θρησκευτικό πεδίο, η εκκοσμικευμένη και κρατικοδίαιτη νομενκλατούρα θέλει να επιβάλλει την δική της «Ιερά Εξέταση» στις ενέργειες του Αγίου Πνεύματος , και τελικά καταποντίζεται στο βάθος της βλασφημίας Του , όπως συνέβη με τους διώκτες του αγίου Συμεών (του οποίου η μνήμη γιορτάζεται σήμερα ) όπως κάνουν και οι τωρινοί διώκτες της γερόντισσας Γαβριηλίας.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: