ΠΕΡΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ - Γ.ΠΑΤΡΩΝΟΣ
Όσον αφορά τον αριθμό 666 πρέπει να γίνει γνωστό ότι υπάρχουν χειρόγραφοι κώδικες των πρώτων Χριστιανικών αιώνων που αντί στο σημείο αυτό την Αποκάλυψης (13,18) να αναφέρουν τον γνωστό αριθμό 666 προβάλλουν τους αντίστοιχους αριθμούς 646 και 616 όπως συμβαίνει και στην χειρόγραφη παράδοση που ακολουθεί ο Ειρηναίος, κατά τον β αιώνα και ο οποίος είναι άριστος γνώστης της αποκαλυπτικής γραμματείας.
Δεν πρόκειται για κάποιον απαράγραπτο συμβολικό αριθμό, για την καταγραφή ενός αναμφισβήτητου αποκαλυπτικού προσώπου που θα έρθει στο μέλλον κατά ένα τρόπο απόλυτο και μοναδικό. Απλώς καταγράφεται με τη γλώσσα της Αποκαλυπτικής αριθμολογίας μια υπάρχουσα ιστορική πραγματικότητα, και ο ιερός συγγραφέας την επισημαίνει αλλά δέν την κατονομάζει.
Ανώνυμος είπε...
Έχετε δίκιο αλλά η Αποκάλυψη δεν μας προειδοποιεί για κάποια συγκεκριμένη κατάσταση επιβολής της εξουσίας, η οποία προμηνύεται να είναι παγκόσμια;
Δεν επιδιώκεται η υλοποίηση μιας παγκόσμιας πνευματικότητας (ενοποίηση θρησκειών για τους θρησκευόμενους και αποκρυφισμός Νέας Εποχής για τους μη θρησκευόμενους) προς τη στήριξη της παγκόσμιας κυβέρνησης;
Εκτός δηλαδή από το θέμα της αμαρτίας και της απομάκρυνσης από τον Θεό- αυτό που λέμε καθαρά πνευματικό- είναι αλληλένδετο μαζί του και το καθαρά βιοποριστικό θέμα - αγοράς και πώλησης αγαθών. Η κοσμική εξουσία και τα πνευματικά μπορεί να είναι διαφορετικά θέματα (και οι μακράν της Ορθοδοξίας άνθρωποι να αγνοούν τα πνευματικά), αλλά τελικά δεν συνδυάζονται σε ένα πρόσωπο, τον Αντίχριστο; Ο Πάπας της Ρώμης ως αρχηγός κράτους και "αγιότατος Επίσκοπος" Ρώμης (αναγνωρισμένος από τον προκαθήμενο της Ορθοδοξίας) δεν είναι μια εικόνα του Αντιχρίστου, μια που υποτάσσεται κανείς ευκολότερα σε έναν Θεό παρά σε έναν άνθρωπο;
Ο amethystos είπε...
Καλημέρα αγαπητέ. Καθώς λένε οι ερμηνευτές η αποκάλυψη δέν ασχολείται μέ τό μέλλον, ούτε μέ τά έσχατα, είναι ποιμαντικού χαρακτήρος, είναι ένα ευαγγέλιο γραμμένο μέ εικόνες καί ασχολείται μόνο μέ τα εκκλησιαστικά προβλήματα τής εποχής όπως καί οι επιστολές τού Απ. Παύλου. Μέ τό μέλλον ασχολήθηκε ο κομμουνισμός καί έφερε μόνο καταστροφές.
Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. Αντιθέτως από τούς ισχυρισμούς τών ψευδοπροφητών οι οποίοι ισχυρίζονται πώς η κάρτα τού πολίτη καταργεί τήν ελευθερία καί πώς η αποκάλυψη μάς προειδοποιεί γιαυτό.
Στό ευαγγέλιο μόνον υπάρχει προειδοποίηση από τον ίδιο τόν Κύριο : Μόνο ο Πατήρ γνωρίζει τόν καιρό τού αντιχρίστου, αλλά ποιός ακούει; Τό πάθος είναι δυνατότερο από τόν Λόγο τού Κυρίου.
Ο Μυρμιδόνας είπε...
Αμέθυστε γραφεις:
"Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ"
Δηλ. ουτε ο Θεός δεν γνωριζει το Μελλον; ΔΙοτι αν το γνωριζε θα καταργουσε την ελευθερια του ανθρωπου;
Ο amethystos είπε...
Φίλε Μυρμιδόνα, ο Θεός, είναι τό Μέλλον. Επίσης ο ίδιος ο Θεός μάς φτιάχνει τό μέλλον.
Ο άνθρωπος όπως μάς αποκάλυψε ο Κύριος είναι δούλος. Δέν είναι ούτε ελεύθερος ούτε έχει μέλλον.
Ελεύθερος είναι ο άνθρωπος τής μετανοίας, ο άνθρωπος τού Θεού. Πώς λέμε ότι ένας άνθρωπος μπορεί να σωθεί μέχρι τήν τελευταία στιγμή, να μετανοήση όπως ο ληστής στό σταυρό;
Η Γνωση τού Θεού δέν είναι ανεξάρτητη από τήν αγάπη. Η ουσία τού θεού είναι η αγάπη καί η αγάπη καταργεί τή γνώση τού Θεού. Πώς λέει ο Κύριος, γνώσασθαι τήν αληθεια καί η αλήθεια ελευθερώσει ημάς; Εδώ ξαφνικά η γνώση η αλήθεια καί η ελευθερία είναι μαζί. Ο άνθρωπος όμως πρόδωσε καί εγκατέλειψε αυτό τό δώρο τού "όλου" κρατώντας μόνο τή γνώση καί πέθανε. Όλα τα τού Θεού είναι πολυδιάστατα. Τά τού ανθρώπου μονοδιάστατα.
Ο άνθρωπος είναι τό μόνο πλάσμα πού γνωρίζει τό μέλλον του. Τό θάνατό του. Καί ποσο επηρεάζει τή ζωή του αυτή η γνώση; Καθόλου. Ζεί σάν Θεός. Σάν αθάνατος.
Άν νομίζεις ότι γράψαμε περί τού χάους, έχεις δίκηο.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΤΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ.
Ανώνυμος είπε...
Παρόλο που συμφωνώ για το ποιμαντικό χαρακτήρα δυσκολεύομαι να παρακολουθήσω το συλλογισμό σας.
Η Αποκάλυψη δεν μας μιλάει για παγκόσμιο κυβερνήτη και όπως δείχνουν τα πράγματα οδηγούμαστε σε μια παγκόσμια κυβέρνηση;
Νομίζω ότι η Αποκάλυψη και γενικά ο Λόγος του Θεού μπορεί να είναι πολυσήμαντος, να έχει περισσότερες από μία ερμηνείες και όλες να είναι σωστές.
Η πορεία των συναλλαγών σε μια αχρήματη κοινωνία δεν μας οδηγεί στο ότι δίχως αυτό που θα μας δίνουν δεν θα μπορούμε να τις κάνουμε;
Εκτός από το ποιμαντικό χαρακτήρα αυτά δεν είναι προφητεία που εκπληρώνεται στις μέρες μας; Δεν λέω ότι θα εκπληρωθεί φέτος ή το 2012 ή το 2020 αλλά προς εκεί δεν πηγαίνουμε;
Ειδικά όταν θα ανοικοδομηθεί ο Ναός του Σολομώντα;
Οι επιστολές του Αποστόλου Παύλου μπορεί να γράφτηκαν με αφορμή τα προβλήματα εκείνης της εποχής, αλλά δεν είναι επίκαιρα για όλες τις εποχές, και την δική μας;
Συμφωνώ ότι κανένας δεν γνωρίζει ακριβώς τον καιρό που θα γίνουν αυτά εκτός από τον Θεό, αλλά είναι λάθος να επισημαίνουμε και να αντιστεκόμαστε στις κινήσεις που μας οδηγούν εκεί; Προβληματίζομαι γιατί δεν είναι μόνο η ηλεκτρονική (δια)κυβέρνηση αλλά είναι και η παγκόσμια αναβίωση του αποκρυφισμού, και για μένα το κυριώτερο, ο Οικουμενισμός, η προδοσία της Πίστεως από τους "Ορθοδόξους" Ποιμένες. Εντωμεταξύ και ο Οικουμενιστής Μητροπολίτης Δημητριάδος κ Ιγνάτιος είναι υπέρ της κάρτας και αυτό δεν με καθησυχάζει. Μήπως επειδή η ηλεκτρονική ταυτότητα όπως και ο οικουμενισμός εξυπηρετούν τη παγκόσμια κυβέρνηση; Δεν θα ανησυχούσα αν η Ορθόδοξη Εκκλησία παρέμενε άμωμη από τη κοινωνία των αιρετικών, όμως εδώ, όπως φαίνεται και στη σημερινή σας ανάρτηση, μας πάνε για Σύνοδο που θα την ονομάσουν Οικουμενική. Πώς θα είναι Οικουμενική δίχως Ιεράρχες που όχι μόνο στην Θέωση δεν έχουν φτάσει αλλά είναι και αιρετικοί; Και τι θα γίνει σε μία Σύνοδο που την αποτελούν οι Οικουμενιστές; Μπορεί να καταδικαστεί ο Οικουμενισμός;
Όχι, η Ορθοδοξία θα καταδικαστεί...
Ο amethystos είπε...
"αλλά είναι λάθος να επισημαίνουμε και να αντιστεκόμαστε στις κινήσεις που μας οδηγούν εκεί; "
Mά αγαπητέ φίλε αυτή δέν είναι η ουσία τού χριστιανού; Αυτή δέν είναι η ζωή τού χριστιανού από το βάπτισμά του κι έπειτα; Πρέπει να έρθει μιά παγκόσμια κυβέρνηση γιά να μάς θυμήσει τί πρέπει να κάνουμε; Η ζωή τού χριστιανού είναι αόρατος πόλεμος δέν είναι ορατός. Συνήθως μπλεκόμαστε στόν ορατόν επειδή δέν έχουμε ξεκινήσει ακόμη τόν αόρατο, τήν εν Χριστώ Ζωή.
Ο Μυρμιδόνας είπε...
Σε τι ειναι ο Ιερέας εμπόδιο στον Αγώνα μου;
Ο Κύριος υπάρχει και ζεί - ομως...ο Κύριος δεν ειναι "ορατος" τοις οφθαλμοις!
Δεν θα επρεπε να υπαρχει ενα σημειο 'αναφορας' που ειναι ο Ιερεας;
Να 'καταργησουμε' τους ιερεις;
Οι Ιερεις να εκλεγονται μονο απο τον λαο;
Και να ασκουνε το δικο τους επάγγελμα;
Να εναλασσονται στην 'θητεια' τους με αλλους πολιτες; Οπως κανανε 'στην Εκκλησια του Δήμου" στην Αρχαια Αθηνα;
ή και στην Παλαια Διαθηκη;
Ενα εξάμηνο θα υπηρετω εγω 'τα Άγια των Αγιων", το επομενο εξάμηνο εσυ, κοκ !
Και εν τελει: ο Ιερέας να εχει την 'εξουσια' της εξομολογησης;
ή να καταργηθει και αυτη;
και τοτε; Θα εξομολογουμαστε μπροστα στις εικονες; στο σπιτι του ο καθενας;
Ο amethystos είπε...
Φίλε δέν σώζει τόν άνθρωπο ο ιερεύς. Δέν αντικαθιστά τόν Κύριο. Δέν είναι αντί Αυτού. Αντί Αυτού είναι ο αντίχριστος, ο πάπας. Ο συγκεκριμένος Μητροπολίτης χρησιμοποιεί γιά τόν ιερέα μερικά από αυτά πού απηύθηνε ο Άγιος Γρηγόριος ο θεολόγος στήν Θεοτόκο.
Είναι απολύτως ταυτισμένος μέ την εκκλησία. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
Καί η ταύτιση αυτή είναι ψυχασθένεια. Δέν μπορεί νά συγχωρήσει αμαρτίες καί ο αφελέστατος δέν μπορεί να δεσμεύσει τόν Θεό.
Ο κληρικαλισμός είναι ψυχασθένεια.
Ανώνυμος είπε...
Kαταλαβαίνω περίπου τι θέλεις να πεις, αλλά τι εννοείς ακριβώς;
Ότι δεν χρειαζεται η εξομολόγηση;
Τις αμαρτίες δεν τις συγχωρεί ο ιερέας αλλά ο Χριστός δι αυτού...εντάξει...όταν νομίζουν ότι αυτοί είναι η Εκκλησία και φέρονται σαν θεοί και ασκούν δαιμονική εξουσία επί των ψυχών, βέβαια και είναι αντίχριστοι, επί της ουσίας, αλλά αν μιλήσεις με τον παπα Χρυσόστομο στις Σπέτσες και δεις την αγία του ταπείνωση, θα καταλάβεις...
Ιερέας από ιερέα έχει διαφορά και Ομολογία από Ομολογία έχει διαφορά...
Ο amethystos είπε...
Η εκκλησία λέει εξομολογείσθε αλλήλοις. Εάν μάς συγχωρεί ο πνευματικός τί σημασία έχει αυτό γιά τόν άλλον; Γιατί η αμαρτία είναι ή απέναντι στόν Κύριο ή απέναντι σέ κάποιον άνθρωπο.
Η εκκλησία λέει ότι συγχώρεση αμαρτιών σημαίνει ότι δέν μπορούν να επαναληφθούν.
Γιά τελευταία φορά άς επεναλάβουμε ότι είμαστε εναντίον τού κληρικαλισμού όχι εναντίον τών ιερέων.
Ο Μυρμιδόνας είπε...
Α, και τωρα που το θυμήθηκα Αμέθυστε
Αφου δεν εισαι κατα των Ιερέων ...για σενα δηλ τι "θεση' επρεπε να εχει ο Ιερεας μεσα στην Εκκλησια;
Πως θα ήθελες να 'λειτουργει' και να συμπεριφερεται και να μιλαει και να κηρυττει;
Υποψιαζομαι οτι τον Ιερεα τον θελεις με 'λιγοτερες εξουσιες' απο οτι κατεχει σημερα;
Ο amethystos είπε...
Φίλε Μυρμιδόνα πίστις είναι αοράτων υπόστασις. Ο Κληρικαλισμός σημαίνει την κατάργηση του αοράτου άρα και την κατάργηση της πίστεως. Δέν μπορούμε να δούμε το έργο του Κυρίου με τα ματάκια μας τα δυο. Όλη η νεοορθοδοξία είναι η μεταφορά της Εκκλησίας απο το αόρατο στο ορατό, απο το άρρητο στο ρητό. Ο Κύριος έδωσε δύναμη στους αποστόλους Δεσμείν και Λύειν. Δέν κληρονομείται. Διάδοχοι των αποστόλων σημαίνει ότι διατηρώ την ίδια πίστη όπως εκφράστηκε στις πράξεις των αποστόλων. Δέν κληρονομείται ούτε η δύναμις του Κυρίου ούτε το Άγιο Πνεύμα. Εμείς μαζί όπως και οι Ιερείς μαζί με εμάς τελειώνουμε την πνευματική μας πορεία απο εκεί που οι Απόστολοι την ξεκίνησαν. Οι Απόστολοι είναι μοναδικοί. Αν μας αρέσει.
ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ
Ο amethystos είπε...
Διαβάζουμε στήν Κλίμακα τού Αγίου Ιωάννου στο Περί Μετανοίας :
Μερικοί εκλιπαρούσαν να τιμωρηθούν εδώ γιά νά ελεηθούν εκεί.
....Ικέτευαν οι άνθρωποι αυτοί ακόμη δε ούτε και σέ μνήμα να τούς βάλουν!.....
...εκλιπαρούσαν μέ όρκους τόν Ηγούμενο να μήν αξιωθούν ανθρωπίνης ταφής, αλλά να πεταχθούν σάν άλογα ζώα η στό ρεύμα τού ποταμού ή στά θηρία τού αγρού.
Καί πολλές φορές υπήκουε καί τό έκανε ο λύχνος εκείνος τής διακρίσεως, δίδοντας εντολή να τούς κηδεύσουν χωρίς καμμία τιμή καί ψαλμωδία.
Αγαπητέ Μυρμιδόνα άν διαβάσεις προσεκτικά τήν ιστορία τών κολλυβάδων θά δείς ότι ξαφνικά ενώ όλοι έκαναν μνημόσυνα μόνο τό Σάββατο, μερικοί επειδή τούς βόλευε τά έκαναν Κυριακή, καταργώντας τήν ημέρα Κυρίου. Σήμερα δέν υπάρχει πιά ημέρα Κυρίου, όλα τά μνημόσυνα γίνονται Κυριακή. Κατηργήθηκε έτσι καί η ενορία. Καί ένας από τούς συμβολισμούς τού 666 είναι ότι δέν υπάρχει μέρα Κυρίου.
Τώρα τί συνέβη; Γιά πρώτη φορά ένας επίσκοπος, χάριν τής αγάπης;, συγχωρεί στή θέση τού Κυρίου, τήν μεγαλύτερη αμαρτία. Φυσικά δέν μπορεί νά συγχωρήσει τήν αμαρτία αυτή, αλλά ξεγελά τόν κόσμο.
Μέ τό παράδειγμα τών κολλυβάδων φαντάσου τί θα συμβεί μετά από λίγο μέ τήν αγαπολογία τών οικουμενιστών.
Στήν ενθρόνιση τού Πατρών ο Ζηζιούλας ανακοίνωσε τή μέγιστη ύβρι από στόμα ανθρώπου(;)ότι δέν μπορούμε να προσευχηθούμε κατευθείαν στόν Κύριο καί πρέπει να προσευχηθούμε ΜΕΣΩ τού επισκόπου.
Τό πηγάδι στό οποίο έχουμε πέσει δέν έχει πάτο.
Ο Μυρμιδόνας είπε...
Ειχα ρωτησει τον Αμέθυστο: Μηπως ο Λουθηρος ξεκινησε καλα - αλλα μετα και αυτος ξεπεσε;
Ειχα δει την ταινια για την ζωή του Λούθηρου.
Λοιπον: πηγαινοντας στις φτωχογειτονιες της Γερμανιας, μεσα στην Λάσπη και στον Βουρκο...καταπιεσμένοι οι ανθρωποι απο τον Πάπα και τους Εξεταστες του - ενας νεαρος αυτοκτονησε!
Λιγες μερες πριν ειχε γνωρισει και την μητερα του...χηρα...μεσα στην φτωχεια και στην μιζερια.
Οταν λοιπον αυτοκτονησε το παιδι, μαζευτηκε ολο το χωριο, αλλα κανεις δεν τολμουσε να το θαψει!
Οι διαταγες του Πάπα, του ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΥ Πάπα - ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΑΣΘΕ - ητανε σαφης!
Οποιος θαψει αυτοχειρα, ειναι εχθρος του Πάπα - και ως εχθρος - θα περασει τα βασανιστηρια της Ιερας Εξέτασης!
Τι έκανε λοιπον ο Λουθηρος;
Πηρε το πρωτο φτυαρι που βρηκε μπροστα του...και μπροστα σε ολο το χωριο, αρχισε να σκαβει εναν λακκο!
Εβαλε το παιδι μεσα..και διαβασε τις ευχες!
Εντρομο το χωριο παρακολουθουσε!
Απο την μια θαυμαζε το θαρρος του νεαρου ιερεα, απο την αλλη ομως φοβονταν την εκδικηση των καρδιναλιων του Πάπα που σιγουρα θα μαθαιναν για το περιστατικο!
Ο Λουθηρος συνεχισε την νεκρωσιμη...και πριν τον σκεπασει με το χωμα...βγαζει τον σταυρο που φορουσε...ητανε το μοναδικο δωρο που του εδωσε ο Ηγουμενος του, πριν φυγει απο το Μοναστηρι ο Λουθηρος για να παει να σπουδασει Θεολογια...
και αφου εθαψε τον σταυρο του πανω στο στηθος του νεαρου - απευθυνεται στον Ουρανο, προς τον Θεο και του λεει: "Κυριε, ειναι δικος σου"!
Θελοντας να πει, "Κύριε, μπορει να αυτοκτονησε, ομως δεν παυει να ειναι ενα δικο σου πλασμα! μια δικη σου "Εικονα"! Δεν παυει να ειναι ανθρωπος...και οχι ζωο"!
2. Κατα της ταφής του αυτοχειρα!
Πριν χρονια, ειχα ερωτευθει μια κοπελα.
Εκεινη δεν με εβλεπε 'αισθηματικα' - και για καποιους προσωπικους της λογους, την ακουγα καθε τοσο να λεει - αφου ειχαμε γινει στο μεταξυ φιλοι :
"Αχ, να πεθαινα, αχ να ξημερωνε αυριο και να μην ζουσα"
στην αρχην την λυπήθηκα που ελεγε αυτα τα λογια. Αναρωτιομουνα: "Αραγε, τι περασε στην ζωή της και θελει να 'αυτοκτονησει';".
Αργοτερα ομως οταν εμαθα τους 'εγωιστικους λογους' ....συν το γεγονος οτι εγω την ειχα ερωτευθει -
- ενω εκεινη 'τον χαβα της' ηθελε να 'φυγει απο την ζωή' -
- τοτε καταλαβα γιατι ειναι αμαρτια να ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΙΣ!
Σε αγαπανε ισως καποιοι ανθρωποι!
Σε χρειαζονται καποιοι αλλοι!
Και εσυ τους αφηνεις πισω σου - και επειδή δεν περασε το δικο σου - θελεις να αυτοκτονήσεις;
Εκει καταλαβα γιατι η Εκκλησια καλα κανει και δεν θαβει τους αυτοχειρες!
ΕΠΙΛΟΓΟΣ:
Αυτοκτονια απο αυτοκτονια διαφερει!
Ας εχουμε λιγη διακριση!
Μην βαζουμε ολους τους ανθρωπους στο ιδιο τσουβαλι!
Τα χρωματα του ουρανιου τοξου δεν ειναι μονο ασπρο και μαυρο!
Υπαρχουνε και ενδιαμεσα!
Και κλεινω με εναν λογο του Αγίου Παισίου, του Γεροντος που εφυγε πριν 15 χρονια απο την ζωή - οταν αναφερθηκε σε ενα κοριτσι που αυτοκτονησε:
Η Εκκλησια καλα εκανε και δεν το εθαψε...
..ομως και ο Χριστός καλα θα καμει αν το βαλει στο Παραδεισο!
Λεβέντης ο Γερ. Παίσιος!
Δοξα Σοι!
Ο amethystos είπε...
Φίλε Μυρμιδόνα κάθε αληθινός χριστιανός από τήν στιγμή τού βαπτίσματός του έχει 'αυτοκτονήσει".
Σ'αυτή τήν "αυτοκτονία" μάς καλεί ο Κύριος όταν λέει πούλησέ τα όλα καί ακολούθησέ με.
Μάς καλεί κατά κάποιο τρόπο σέ μιά εκούσια "αυτοκτονία".
Ο Λούθηρος έζησε σέ εποχή επαναστάσεων, σκληρών πολέμων, είναι ένα ιστορικό πρόσωπο.
Νά μήν ξεχνάμε όμως πώς κατήργησε τά Μυστήρια.
Όσον αφορά όμως τήν ιστορία βεβαίως είχε δίκαιο καί καθένας μας τό ίδιο θά έκανε. Λέγεται πώς η σπίθα πού άναψε τή φωτιά ήταν ένας διάσημος ιεροεξεταστής ο οποίος χορηγούσε στην πόλη του συγχωροχάρτια καί έλεγε : έχουν τόση δύναμη πού ακόμη καί άν κάποιος είχε πειράξει τή Θεοτόκο με τό συγχωροχάρτι τού πάπα θα σωζόταν. Από αυτή τή δαιμονική τρέλλα ξεκίνησε η Μεταρρύθμιση.
Ο Μυρμιδόνας είπε...
Μου άρεσε αυτο που εγραψες οτι ο χριστιανος απο την στιγμή που βαπτίστηκε στο όνομα του Κυρίου 'αυτοκτόνησε'!
Αμέθυστε, επειδή γραφεις οτι το λαθος του Λούθηρου ειναι οτι κατήργησε τα Μυστήρια...
..άρα εσυ στα διάφορα άρθρα σου οταν κανεις επιθεση στην "Διοικουσα Εκκλησια" και "Ανώτερη Ιεραρχία" - αναγνωριζεις και τα 7 Μυστήρια της Ορθοδοξου Εκκλησιας;
Ο amethystos είπε...
Πώς είναι δυνατόν ένας χριστιανός να επιθυμεί τήν κατάργηση τών Μυστηρίων, όταν τα Μυστήρια όχι μόνον μάς δόθηκαν από τον Κύριο αλλά είναι η ίδια η Ζωή Του. Ο Κύριος είπε όστις θέλει οπίσω μου ελθείν. Τά Μυστήρια καταργούνται, όπως έχουν ήδη καταργηθεί από τήν θεολογία τού ΠΡΟΣΩΠΟΥ.
ΠΟΤΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΧΕΤΙΣΘΕΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΩΘΕΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΣΗ ΕΝ ΚΥΡΙΩ, ΠΡΟΣΩΠΟ ΜE ΠΡΟΣΩΠΟ. ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ, ΔΗΛ. ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΤΟΥ, ΟΠΩΣ Ο ΜΩΥΣΗΣ.
Γιαυτό μετά τήν Ανάσταση εμφανίζεται εν ετέρα μορφή. Καί μόνον με τη βοήθεια τών Μυστηρίων αναγνωρίζεται. Η θεολογία τού "προσώπου" είναι η διάλυση τής ορθοδοξίας. Όπως ο Αυγουστίνος πίστευε πώς μπορούμε να γνωρίσουμε τήν ουσία τού Θεού, οι νεοορθόδοξοι πιστεύουν πώς μπορούν να γνωρίσουν τίς υποστάσεις τού Θεού.
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΟΥ. Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΓΑΠΟΥΝ, ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Όμως σέ αυτό τό θέμα θα επανέλθουμε. Διότι ο άνθρωπος μόνον τό θάνατο μπορεί να συναντήσει πρόσωπο με πρόσωπο, δηλ. την αμαρτία, δηλ. ΤΟ ΚΑΚΟ.
Γιαυτό το κακό δέν είναι Αίνιγμα, ανήκει στήν ενέργεια τού αντιχρίστου.
Ο Μυρμιδόνας είπε...
Αμέθυστε
Σε ευχαριστω για την διευκρινιση που εδωσες 'περι Μυστηρίων'!
Εχεις δικαιο οταν αναφερεσαι στο βιβλιο του Χ.Γ.: "Το Αινιγμα του Κακου".
Σιγα το αίνιγμα! ο Αθεόφοβος πηγε να παρουσιασει το Κακό ως 'μυστηριωδες καλο'!
Ετυχε να ειμαι στην παρουσιαση του βιβλιου του, στην πλ. Αριστοτελους, στον ΙΑΝΟ!
Δεν θα ξεχασω εναν φοιτητή, ο οποιος φαινοτανε και ιδιατερα εξυπνος ανθρωπος, και με πολυ σοβαρότητα ρωτησε ακριβως αυτο το πραγμα στον Γιανναρα:
"Μηπως το Κακο τελικα ειναι Καλο; Μηπως χρειαζεται το Κακο γιατι αλλιως το Καλο δεν θα ειχε λογο ύπαρξης;"!
Aμέθυστος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου