Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΑΤΟ ΤΟΥ «ΕΡΩΤΑ» ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ

Ακόμη και οι συνάδελφοί της αλλά και άνθρωποι από το στενό της περιβάλλον δηλώνουν άγνοια για την τύχη του κοριτσιού με τιςκαστανοκόκκινες μπούκλες και τη ναζιάρικη φωνή που κάποτε πρωταγωνιστούσε στη μικρή οθόνη.

Το παλιό κινητό της είναι συνεχώς απενεργοποιημένο, ωστόσο ο γρίφος λύθηκε και η Γεωργία εντοπίστηκε κάπου στο κέντρο της Αθήνας.

Οση έκπληξη ένιωσαν οι άνθρωποι της τηλεόρασης όταν έμαθαν ότι η ηθοποιός του «Ερωτα» έχει αφοσιωθεί στην Εκκλησία και ανήκει στο ποίμνιο ενός ιερέα, του πατέρα Ανανία, άλλο τόσο ξαφνιάστηκαν οι άλλες κυρίες που παρακολουθούν τη λειτουργία του κάθε Τετάρτη, 3 με 5 το μεσημέρι!

Καμία κυρία δεν την είχε αναγνωρίσει, πόσο μάλλον να την ταυτίσει με τον λαμπερό χώρο της τηλεόρασης. Η Γεωργία δίνει πιστά το «παρών» κάθε Τετάρτη δίπλα στον πατέρα Ανανία, αλλά η αλλαγή στην εμφάνισή της τη βοήθησε για να κρατήσει σχετικά εύκολα την ανωνυμία της


...Η φυσιογνωμία της δεν θυμίζει σε τίποτα εκείνο το δροσερό, ανέμελο και κυρίως χαρούμενο κορίτσι της μικρής οθόνης. Εχει σταματήσει να προσέχει τον εαυτό της, έχει πάρει αρκετά κιλά, αφήνει αφρόντιστα τα μαλλιά της και με το ντύσιμό της δίνει γενικότερα την εικόνα μιας γυναίκας που έπαψε να ενδιαφέρεται για την εξωτερική της εμφάνιση.


«Μου κάνει εντύπωση που λέτε ότι αυτό το κορίτσι ήταν κάποτε γνωστό», σχολιάζει με νόημα κάποια από τις κυρίες που παρακολουθούν τις θρησκευτικές συναντήσεις του ιερέα.


«Είναι τόσο χαμηλών τόνων και διακριτική που δεν είχαμε καταλάβει ότι πρόκειται για το ίδιο κορίτσι που απολαμβάναμε πριν από μερικά χρόνια σε πολύ δημοφιλή σίριαλ. Είναι λιγομίλητη, παρακολουθεί τη λειτουργία, πολλές φορές συμμετέχει και όταν τελειώσουμε μπαίνει βιαστικά στο αυτοκίνητό της και φεύγει. Δεν έχει αναπτύξει ιδιαίτερες σχέσεις με κανέναν μας»!

ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΑΤΟ ΤΟΥ «ΕΡΩΤΑ» ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ

Παρά το νεαρό της ηλικίας της, η Γεωργία Αποστόλου είχε ως ηθοποιός ένα σημαντικό βιογραφικό. Συνδύαζε, σύμφωνα με τους συναδέλφους της, το υποκριτικό ταλέντο μετον ήπιο και εξωστρεφή χαρακτήρα.Ηταν το κλειδί για να κερδίσει την εμπιστοσύνη αρκετών σκηνοθετώνπου την προτιμούσαν στις οντισιόν.Το τηλεοπτικό της ντεμπούτο έγινετο 1994 με πρωταγωνιστικό ρόλο στην «Ανατομία ενός εγκλήματος».

Εναν χρόνο αργότερα ανανεώνει το συμβόλαιό της με τον ΑΝΤ1 παίρνοντας ρόλο στα «Μονοπάτια της αγάπης». Ακολουθεί μια μετεγγραφή στο MEGA, στο «Πες το ψέματα» και στο σίριαλ «Αλίκη», στο οποίο κυριολεκτικά απογειώνεται. Η τελευταία φορά που την είδαμε τηλεοπτικά ήταν στο καθημερινό σίριαλ «Ερωτας» στον ΑΝΤ1. Από τότε χάθηκε από την καλλιτεχνική πιάτσα. Συνάδελφοί της θυμούνται ότι η Γεωργία είχε δείξει μερικά σημάδια όσο ακόμη έπαιζε στο σίριαλ: «Στα τελευταία γυρίσματα ασφυκτιούσε. Οχι γιατί συνέβη κάτι, απλώς έδειχνε ότι ήταν "αλλού".


Προφανώς δεν ήθελε να ασχοληθεί άλλο με τη δουλειά. Μας έδινε την εντύπωση ότι προσπαθούσε να απεγκλωβιστεί από όλο αυτό. Ακόμη κι αν το σίριαλ έπαιρνε παράταση για μία ακόμη σεζόν, έχουμε την αίσθηση ότι εκείνη δεν θα ήθελε να συνεχίσει». Η αλήθεια είναι ότι η νεαρή ηθοποιός είχε αρχίσει να νιώθει μέσα της την ανάγκη να εγκαταλείψει τον λαμπερό κόσμο της σόουμπιζ. Μια απώλεια αποδείχτηκε δυσβάστακτη και η ίδια προσπαθούσε να βρει ψυχολογικά στηρίγματα.


Κάποιοι της είχαν μιλήσει για τον πατέρα Ανανία, τον πνευματικό που ζει λιτά σε μια γκαρσονιέρα στα Εξάρχεια, έναν ιδιαίτερα χαρισματικό πνευματικό που συγκεντρώνει κόσμο τις Τετάρτες στην οδό Ισαύρων, σε κτίριο της ίδιας περιοχής, για να μιλήσουν και να εκκλησιαστούν. Ηταν μια γνωριμία που υπήρξε καθοριστική στη ζωή της Γεωργίας Αποστόλου. Μέχρι τότε ένιωθε την ανάγκη να απαρνηθεί τα καλλιτεχνικά αναζητώντας την ψυχική της ηρεμία, δεν ήξερε όμως πώς να τα καταφέρει. Ο πατέρας Ανανίας φαίνεται πως της έδειξε τον δρόμο.

Εκείνοι που γνώριζαν τη Γεωργία Αποστόλου από παλιά ισχυρίζονται ότι, αν τη συναντήσει κάποιος τώρα, θα διαπιστώσει ότι είναι ένας άλλος άνθρωπος. Αλλαξε τηλέφωνα και τα κρατά κρυφά από τους πολλούς, αποφεύγει οποιονδήποτε πρώην συνάδελφό της και κυκλοφορεί με μακριές φούστες και φαρδιές μπλούζες λες και είναι καλόγρια.


Λέγεται ότι για να φτάσει στον πατέρα Ανανία συνέβη ένα περιστατικό που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη «μεταμόρφωσή» της. Ο θάνατος του παραγωγού και συντρόφου της Βαγγέλη Κουτελιδάκη, αδελφού του σκηνοθέτη Νίκου, στις 22 Απριλίου του 2007 τη συγκλόνισε, όπως και ολόκληρη την καλλιτεχνική πιάτσα. Η δημοφιλής σειρά «Παρά πέντε», της οποίας ήταν παραγωγός, σταμάτησε τα γυρίσματα και ο Γιώργος Καπουτζίδης τότε ζήτησε λίγες ημέρες άδεια για να συνέλθει. Πόσω μάλλον η πρώην ηθοποιός, που θεωρούσε τον αδικοχαμένο παραγωγό μέντορα και άνθρωπό της. Μαζί του διατηρούσε σχέση αρκετά χρόνια κι όταν χώρισαν συνέχισαν να λειτουργούν αλληλοσυμπληρωματικά. Ο Βαγγέλης Κουτελιδάκης ήταν για τη Γεωργία κάτι παραπάνω από «οικογένεια».


Το χαριτωμένο κορίτσι με τις χαρακτηριστικές μπουκλίτσες όχι μόνο δεν θέλει να θυμάται τις επαγγελματικές δραστηριότητες του παρελθόντος, αλλά φέρεται λες και είναι κάποια άλλη. Αποφεύγει τη δημοσιότητα και προτιμά να περνά απαρατήρητη. Συνεχίζει να ζει λιτά και ασκητικά στον Πειραιά. Κάνει μαθήματα Αγγλικών σε παιδάκια για να εξασφαλίσει τα προς το ζην και έχει ρίξει πίσω της «μαύρη πέτρα».

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: