Σάββατο 13 Μαρτίου 2010
Ξένος ήμην, και ου συνηγάγατέ με.....
γράφει από Σεκέρογλου Αναστάσιος
Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για την διεξαγωγή δημοψηφίσματος κατά των μεταναστών.
Πολύ μελάνη στα ΜΜΕ, πολλές ώρες εκπομπών στην τηλεόραση, διαξιφισμοί μεταξύ των αντιμαχόμενων, και γενικότερα επικρατεί κλίμα πανικού. Θα έλεγε κανείς πως αυτοί είναι το μόνο πρόβλημα, και θα πρέπει να γίνει κάτι αμέσως, για να σώσουμε την καθαρότητα της φυλής μας από τα μιάσματα που την απειλούν.
Κατόπιν όλων αυτών, μου δημιουργήθηκαν πολλά ερωτήματα και σκέψεις για το εν λόγω θέμα, και θα ήθελα να τις καταθέσω.
Δεν θα τοποθετηθώ σαν οπαδός κάποιου ιδεολογικού χώρου, αλλά σαν χριστιανός, και γι αυτό απευθύνομαι μόνο σε αυτούς που πιστεύουν στην διδασκαλία του Κυρίου, και προσπαθούν να την εφαρμόσουν.
Δεν είμαι θεολόγος (αλώστε οι πραγματικοί θεολόγοι μετρούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού), είμαι συνταξιούχος ηλεκτρολόγος, και προσπαθώ να γίνω Χριστιανός.
Ας δούμε όμως τα γεγονότα από την αρχή.
Ο κύριος φορέας που πρωτοστατεί στην συγκέντρωση υπογραφών για την διεξαγωγή του δημοψηφίσματος, είναι το ινστιτούτο Ίων Δραγούμης, με πρόεδρο στέλεχος γνωστού κοινοβουλευτικού κόμματος.
Στην εισήγηση που έκανε στην ιστοσελίδα του ινστιτούτου Ίων Δραγούμης, ο πρόεδρος του, μεταξύ των άλλων προτάσεων του για την αντιμετώπιση του προβλήματος, πρότεινε και τα εξής.
Η συγκρότηση ειδικών δυνάμεων, οι οποίες με τη χρήση έννομης βίας κατά των επιχειρούντων να εισέλθουν παρανόμως και λαθραίως στη χώρα μας (καταβύθιση πλοιαρίων με λαθρομετανάστες για παράδειγμα, κατά το πρότυπο της Ιταλίας), θα δημιουργήσει μια αφιλόξενη ατμόσφαιρα που θα αναγκάσει τους επίδοξους μουσουλμάνους λαθρομετανάστες να έχουν δεύτερες σκέψεις αναφορικά με τον τόπο προορισμού τους. Παράλληλα, με στοχευμενες εφόδους αστυνομικών δυνάμεων στα μουσουλμανικά και αφρο-ασιατικά γκέτο θα πρέπει να υλοποιηθεί μία στρατηγική απελάσεων, έτσι ώστε η χώρα να ξαναποκτήσει την εθνοφυλετική της καθαρότητα και το πολιτιστικό της χρώμα.
Το άρθρο αυτό, μετά από επιστολές διαμαρτυρίας προς το ίδρυμα, αποσύρθηκε από την ιστοσελίδα. Μας έδειξε όμως το προφίλ του συντάκτη, και του κόμματος που τον στηρίζει.
Είναι γνωστές οι απόψεις περί Θεού του προέδρου του ινστιτούτου, από τις εκπομπές του κ. Χαρδαβέλα, στις οποίες πολλές φορές διακήρυξε την αθεΐα του.
Όσο για το ήθος του εν λόγω καθηγητή και συγγραφέα, το διαπιστώνει κανείς διαβάζοντας ένα από τα ποιήματα του στην ιστοσελίδα επιθεώρηση ποιητικής τέχνης. www.poiein.gr. (δεν θα πρότεινα να το διαβάσετε).
Μόνος του τοποθέτησε τον εαυτό του (όταν ερωτήθηκε σε κάποια συνέντευξη) στον χώρο της αναρχοδεξιάς. Αυτός λοιπόν ο κύριος, μας ζητάει να του δώσουμε λευκή επιταγή με τις υπογραφές μας;
Αυτόν θα εξουσιοδοτήσουμε εμείς που θέλουμε να λεγόμαστε χριστιανοί, να μας οδηγήσει στην λύση του μεταναστευτικού;
Δεν βάζαμε καλύτερα τον κ. Λεπέν που εκφράζει καθαρά τις θέσεις των Νίτσε, Χίτλερ, και Μουσολίνι; Κατανοώ τους ψηφοφόρους του κόμματος που τον στηρίζει και τον έχει στους κόλπους του.
Δεν μπορώ όμως να καταλάβω τους χριστιανούς.
Τι είπε αδελφοί μου ο Κύριος για τους ελάχιστους; Τι είπε για τους ξένους;
Μήπως είπε να τους σκυλοπνίξουμε όπως προτείνει ο κ. πρόεδρος του ινστιτούτου;
Γιατί τόσο μίσος αδελφοί μου;
Δεν είναι και αυτοί εικόνες του Θεού; Δεν είναι αδέλφια μας; Γιατί σκλήρυνε έτσι η ψυχή μας;
Και ο Χριστός έφυγε βρέφος κυνηγημένος από τον Ηρώδη με την μητέρα του και τον Ιωσήφ στην Αίγυπτο πριν από 2010 χρόνια.
Όταν κάνουμε τα αντίθετα από αυτά που μας δίδαξε είμαστε χριστιανοί;
Αυτό που κατάλαβα καλά από την πίστη μας, είναι ότι δεν γίνετε να είσαι λίγο χριστιανός.
Δεν μπορείς να κρατάς από την διδασκαλία του Κυρίου ότι σε συμφέρει, και να μην δέχεσαι τα δύσκολα.
Η δέχεσαι το ευαγγέλιο όπως είναι, η το απορρίπτεις.
Δεν μπορούμε να παντρέψουμε σε καμία περίπτωση τον χριστιανισμό με τον ρατσισμό.
Αυτό το πέτυχαν μόνο οι Αμερικάνοι προτεστάντες, που το πρωί εκκλησιάζονταν, και το βράδυ φορούσανε τις άσπρες κουκούλες και καίγανε τις καλύβες των φτωχών νέγρων.
Έχουμε εμείς οι ορθόδοξοι χριστιανοί καμιά σχέση με αυτούς;
Λέει πουθενά για μίσος και ρατσισμό το ευαγγέλιο του Κυρίου μας;
Τον Χριστό διώχνουμε στα πρόσωπα αυτών των δυστυχισμένων. Φεύγουν από την πατρίδα τους για να γλυτώσουν από το μαχαίρι των ταλιμπάν και την φρίκη των εμφυλίων συρράξεων, που εμείς οι ταμπουρωμένοι στην ευμάρεια μας δυτικοί δημιουργούμε.
Εμείς είμαστε, που τόσους αιώνες με την δουλεία, την αποικιοκρατία, την εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου τους, δεν τους αφήνουμε να ορθοποδήσουν και να μείνουν στις πατρίδες τους.
Η Νιγηρία είναι η 5η χώρα παραγωγής πετρελαίου στον κόσμο, και τα παιδιά εκεί πεθαίνουν από ασιτία.
Η λίμνη Βικτώρια στην Τανζανία, ταΐζει όλη την Ευρώπη με φιλέτα πέρκας, και οι Τανζανοί ξεραίνουν στον ήλιο και τρώνε τα κεφάλια και το ψαροκόκαλο.
Δεν έχουν ούτε την στοιχειώδη υποδομή στην υγεία, με αποτέλεσμα να πεθαίνουν από ασθένειες που εμείς τις ξέρουμε μονό από την εγκυκλοπαίδεια.
Αυτοί είναι οι πρώτοι που θερίζουν τους καρπούς της δικής μας απληστίας. Εμείς ρυπαίνουμε το περιβάλλον, και αυτοί εισπράττουν το κόστος με την ανομβρία που προκαλεί η άνοδος της θερμοκρασίας.
Τελικά μας χρωστάνε οι τους χρωστάμε;
Βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι τους κακοποιούς, που σε κάθε λαό και φυλή υπάρχουν, με τους φτωχοπρόδρομους που έρχονται απελπισμένοι με τις φαμίλιες τους, παρακαλώντας, να τους αφήσουμε να βρούνε και αυτοί μια θέση στον ήλιο.
Φροντίζουν τους ανήμπορους γονείς μας για ένα κομμάτι ψωμί, και κάνουν κάθε βρώμικη και βαριά δουλειά, για να μπορούμε εμείς να παριστάνουμε τα αφεντικά.
Δουλεύουν τα χωράφια μας για ψίχουλα, ενώ εμείς στα καφενεία αισθανόμαστε τσιφλικάδες.
Και μόνο τα αρώματα και τα καλλυντικά μας να ελαττώναμε προς όφελος τους, θα υπήρχε μεγάλη βελτίωση στο βιοτικό επίπεδο στις χώρες τους, και δεν θα χρειαζότανε να φύγουνε από εκεί για να ζητάμε τώρα εμείς δημοψηφίσματα για να τους διώξουμε.
Βρίθει η Ελλάδα από υπερπολυτελή πανάκριβα αυτοκίνητα τύπου τζιπ, που είναι άχρηστα για τον τόπο μας, και τα παίρνουμε για την προβολή μας, (λες και με το αυτοκίνητο θα καταξιωθούμε στην κοινωνία), όταν στις φτωχές χώρες με ανύπαρκτο οδικό δίκτυο, για τις οποίες είναι απαραίτητα για να σώζουν ζωές, τα στερούνται παντελώς. Παίζονται ολόκληρες περιουσίες στα καζίνο (υπό την προστασία του κράτους), και εκεί πεθαίνουν καθημερινά χιλιάδες παιδιά, γιατί δεν έχουν οι γονείς τους τα 6 ευρώ να αγοράσουν τα χάπια για την ελονοσία.
Γέμισε η χώρα εξοχικές κατοικίες με πισίνες και χλιδή, και σαν κράτος πάμε οικονομικά για φούντο.
Οποίος προλάβει μπαίνει, τρώει, και φεύγει, αφήνοντας άδεια τα κρατικά ταμεία, για να έρθει μετά ο επόμενος και να καθαρίσει ότι απόμεινε. Φταίει το γαϊδούρι (όπως λέει ο λαός), και εμείς χτυπάμε το σαμάρι.
Πώς να ρίξω την ευθύνη σ’ αυτά τα κουρελιασμένα και πεινασμένα παιδιά της Αφρικής και της Ασίας, όταν 300 «άνθρωποι της καθαρής φυλής», λυμαίνονται τα τρία τέταρτα του πλούτου της γης;
Πώς να ζητήσω εγώ την δίωξη αυτών των Λαζάρων, όταν πριν 90 χρονιά τα ίδια τράβηξαν οι γονείς μου με τον ξεριζωμό της μικρασιατικής καταστροφής;
Τα ίδια λέγανε τότε και γι αυτούς. Τουρκόσπορους τους φωνάζανε και ορισμένοι ζητούσαν από το κράτος να τους διώξουν. Εάν η τότε κυβέρνηση τους άκουγε, εγώ τώρα θα ήμουν Τούρκος.
Ακούγεται (δυστυχώς και μέσα από τον άμβωνα της εκκλησίας) ότι θα μολύνουν την καθαρότητα του ελληνικού αίματος μας.
Αυτό μου θυμίζει αρία φυλή και Χίτλερ, και αν δεν είναι ρατσισμός τότε τι είναι;
Ας μας πουν λοιπόν που γίνονται οι εξετάσεις για να διαπιστωθεί η ελληνικότητα του αίματος, γιατί μετά από 400 χρόνια σκλαβιάς όλοι θα πρέπει να ψαχτούμε;
Τελικά τι σημαίνει Έλληνας;
Εάν Έλληνας σημαίνει να λατρεύω τους 12 θεούς του Ολύμπου, να είμαι ρατσιστής και να μισώ τους δυστυχισμένους, να κάνω αυτά που έκαναν ο Χίτλερ και οι ομοϊδεάτες του, να πετάω τους αρρώστους και τους ανήμπορους στον Καιάδα κατά το πρότυπο των Σπαρτιατών, ε, τότε σίγουρα δεν είμαι, και ούτε θα ήθελα ποτέ να γίνω.
Νομίζω όμως, ότι Έλληνας δεν είναι ο λευκός στο χρώμα, αλλά ο λευκός στην ψυχή.
Έλληνας είναι αυτός που κρατάει στην ψυχή του το φιλότιμο, την ανθρωπιά, την αγάπη, την φιλοξενία, και όχι ο βολεμένος μικροαστός που φοβάται μη χάση την βόλεψή του.
Ο Έλληνας είναι μεγαλόψυχος και λεβέντης. Έχει αρχοντιά. Γνωρίζει από προσφυγιά και μετανάστευση, και νιάζετε για τον συνάνθρωπο του.
Δυστυχώς με τον καιρό γινήκαμε φραγκολεβαντίνοι και ευρωλιγούρηδες όπως έλεγε ο αείμνηστος Κόντογλου και ο Ζουράρης. Θα τρίζανε τα κόκαλα του Κολοκοτρώνη και του Μακρυγιάννη, εάν μπορούσαν να δούνε την κατάντια μας, γιατί στο όνομα δήθεν της πατρίδας, είμαστε έτοιμοι να κάνουμε πράξεις αντίθετες με την πίστη μας.
Υπέρ πίστεως και πατρίδας πολέμησαν αυτά τα παλικάρια. Πρώτα βάζανε την πίστη, και η πίστη μας, όλοι γνωρίζουμε τι μας λέει για το συγκεκριμένο θέμα.
Ο Χριστιανός, νομίζω πως πρώτα πρέπει να ενδιαφέρεται για να κερδίσει την αιώνια πατρίδα του, και αυτό δεν θα το καταφέρει εάν δεν έχει αγάπη για τους ελάχιστους, και αν δεν κάνει πράξη την διδασκαλία του Κυρίου. (Ουκ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν αλλά την μέλλουσαν επιζητούμε» (Εβρ.13,14)
Την λέξη Έλληνας την καταντήσαμε βρισιά. Αντικαταστήσαμε τις λέξεις λεβεντιά, τιμιότητα και καλοσύνη, με τις λέξεις, κονόμα, αρπαχτή και λαμόγια.
Για ποια καθαρότητα μιλάμε όταν είμαστε οι πρώτοι στην Ευρώπη στην βλαστήμια των θείων, πρώτοι στα τσιφτετέλια επάνω στα τραπέζια των σκυλάδικων και άς είμαστε τελευταίοι στην ανάπτυξη.
Πρώτοι και στις εκτρώσεις. Περίπου 400.000 ελληνοπούλα τον χρόνο τα πηγαίνουμε μόνοι μας στο μαχαίρι του σύγχρονου Ηρώδη, και μετά φοβόμαστε ότι θα μας ξεπεράσουν στον πληθυσμό οι ξένοι. Αυτοί δεν σκοτώνουν τα παιδιά τους.
Εμείς κάνουμε ένα, η το πολύ δύο παιδιά και «κλειδώνουμε», η πετάμε τα υπόλοιπα που θα έχουν την ατυχία να γονιμοποιηθούν παρά την θέληση μας στο δοχείο της κλινικής, για να γίνουν κρέμα για τα μούτρα μας από τις βιομηχανίες καλλυντικών.
Εμείς οι «καθαρόαιμοι» Έλληνες δεν είμαστε αυτοί που στηρίζουμε με την παρουσία μας όλα αυτά τα απαίσια κέντρα εμπορίου λευκής, η μαύρης σάρκας, εκεί όπου εκμεταλλεύονται με τον χειρότερο τρόπο τις δύστυχες αυτές ψυχές, που προσπαθώντας να ξεφύγουν από τα δίχτυα του θανάτου στην πατρίδα τους, πέφτουν στα δίχτυα των αδίστακτων σωματεμπόρων;
Αφού φοβόμασταν για την καθαρότητα της φυλής μας γιατί δεν ζητήσαμε δημοψήφισμα όταν μας τσουβαλιάσανε κυριολεκτικά στην Ε.Ο.Κ;
Γιατί δεν το ζητάμε τώρα για να βγούμε;
Μόνοι μας ξεπουλήσαμε την πατρίδα μας στους ευρωπαίους έναντι πινακίου φακής.
Μας έδεσαν χειροπόδαρα με την συνθήκη ΣΕΝΓΚΕΝ και το ευρωσύνταγμα, το οποίο υπερισχύει του ελληνικού συντάγματος. Ουσιαστικά είμαστε υπό κατοχή.
Μας διατάζουν τι να κάνουμε, και είμαστε υποχρεωμένοι να υπακούσουμε.
Ξένοι αστυνομικοί μπορούν ανά πάσα στιγμή να παρέμβουν στην πατρίδα μας. Φτάσανε στο σημείο να μας συμβουλεύουν οι εταίροι μας, να πουλήσουμε τα νησιά και την ακρόπολη για να ξεχρεωθούμε.
Η Ελληνική κυβέρνηση απαγορεύει τις εορταστικές εκδηλώσεις για την 25η Μαρτίου στην ομογένεια, «δήθεν για λόγους οικονομίας» και για μας αλλού βρέχει. Κανείς δεν ζητάει δημοψήφισμα.
Σε όλα αυτά κλείνουμε μάτια και αυτιά, και εξαντλούμε τον πατριωτισμό μας στους δύστυχους αδελφούς μας, που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα.
Όταν μας βάλανε στην ΕΟΚ κανείς δεν αντέδρασε πλην ενός κόμματος. Τότε μας άρεσε ο τίτλος του ευρωπαίου. Μας άρεσαν τα πακέτα Ντελόρ, που έκαναν τεμπέληδες τους αγρότες μας με τις επιδοτήσεις, και γέμισαν τις τσέπες των επιτηδείων.
Νομίζαμε ότι οι «κουτόφραγκοι» είναι κοροΐδα και θα τους τα παίρνουμε συνεχώς εμείς οι εξυπνάκηδες.
Τώρα που σταμάτησαν όλα αυτά και μας ζητάνε λογαριασμό, μας φταίνε αυτοί οι ταλαίπωροι μετανάστες, και είμαστε έτοιμοι να σηκώσουμε εναντίων τους τον φλεγόμενο σταυρό της αμερικάνικης ΚΟΥ ΚΛΟΥΞ ΚΛΑΝ. Θέλουμε να φύγουν αλλά να πάνε πού; Να γυρίσουν πίσω στην κόλαση και στον σίγουρο θάνατο; Είναι συμπεριφορά χριστιανική αυτή;
Γιατί δεν ζητάμε να φύγουν και οι «βάρβαροι» Γερμανοί, Σουηδοί, Εγγλέζοι, και τόσοι άλλοι ασπρουλιάρηδες που δεν είναι της φυλής μας, αλλά τους κάνουμε τεμενάδες και τους γλύφουμε για να αγοράσουν τα σπίτια και τα οικόπεδα μας; Μήπως επειδή είναι άσπροι;
Είτε το θέλουμε είτε όχι, το πολύ σε 5 η 10 χρόνια όλοι οι γείτονες μας Αλβανοί, Τούρκοι, Σκοπιανοί, Κοσοβάροι, θα έχουν ενσωματωθεί στην Ε.Ε.
Τι θα κάνουμε τότε, θα τους διώξουμε; Μπορούμε να διώξουμε τώρα τους γείτονες μας Βουλγάρους και Ρουμάνους;
Εάν πούμε ότι δεν μας ενοχλούν αυτοί, αλλά οι «βρωμιάρηδες» σκουρόχρωμοι Αφρικανοί και Ασιάτες, τότε το πρόβλημα δεν είναι εθνικό, αλλά φυλετικό. Δηλαδή καθαρός ρατσισμός.
Υπήρξαν όμως ποτέ στην ιστορία του χριστιανισμού, χριστιανοί ρατσιστές; Ήταν κανείς από τους πατέρες της Εκκλησίας ρατσιστής;
Γιατί δεν πρέπει να πάρει την ελληνική ιθαγένεια, ένα παιδί που γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελλάδα, την αγαπάει, θέλει να την υπηρετήσει, και νοιώθει γέννημα και θρέμμα αυτής της χώρας;
Γιατί δεν πρέπει να αφαιρείτε η ελληνική ιθαγένεια από τόσα «καθαρά» ελληνόπουλα, που καθημερινά βλέπουμε να καίνε την Ελληνική σημαία και το μνημείο του αγνώστου στρατιώτη;
Είναι πιο Έλληνες αυτά επειδή έχουν ανοιχτόχρωμο δέρμα;
Σύμφωνα με το άρθρο 7 της διεθνούς συμβάσεως για τα δικαιώματα του παιδιού, που είναι σε ισχύ σε 192 χώρες από τον Σεπτέμβρη του 1990, και κυρώθηκε και στην Ελλάδα το 1992 από την κυβέρνηση Μητσοτάκη με τον νόμο 2101/92. το παιδί εγγράφεται στο ληξιαρχείο αμέσως μετά τη γέννησή του και έχει από εκείνη τη στιγμή το δικαίωμα ονόματος, το δικαίωμα να αποκτήσει ιθαγένεια, και στο μέτρο του δυνατού, το δικαίωμα να γνωρίζει τους γονείς του και να ανατραφεί από αυτούς.
Γιατί τώρα δεν θέλουμε να εφαρμόσουμε τον νόμο που υπογράψαμε και στον μετανάστη;
Ο πρόεδρος του εν λόγω κόμματος, ενώ παλαιότερα σε συνέντευξη του στον κ. Χατζηνικολάου συμφώνησε ότι το παιδί που γεννιέται σε έναν τόπο, πρέπει να παίρνει αυτόματα την υπηκοότητα του συγκεκριμένου κράτους, και εάν θέλει αργότερα να παίρνει και της χώρας από την οποία προέρχεται η οικογένεια του, γιατί τώρα για το ίδιο θέμα (που καλύπτετε και από νόμο του κράτους) ζητάει δημοψήφισμα;
Μήπως επενδύει στην ξενοφοβία μας, και καλλιεργεί το μίσος προς όφελος του κόμματος του;
Γιατί θα πρέπει να υπακούσουμε σ’ αυτούς που αποκάλεσαν δημόσια το Άγιο όρος «εωσφόρου όρος», και δηλώνουν καθημερινά ότι το κόμμα τους θα συνεργαστεί και με τον διάβολο για να πετύχει τους σκοπούς του;
Πώς μπορούμε να παντρέψουμε τον χριστιανισμό με τον ρατσισμό;
Σας ρωτάω ξανά εν Χριστώ αδελφοί μου, πότε τα δίδαξε αυτά ο Χριστός;
Τι έλεγαν για τους ξένους οι πατέρες της εκκλησίας μας;
Κατανοώ τους αρχαιολάτρες που μισούν θανάσιμα τον Χριστό και την διδασκαλία του να ζητάνε κάτι τέτοιο, αλλά τους χριστιανούς δεν τους καταλαβαίνω.
Αυτούς τους βλάσφημους πρέπει να προσέξουμε, που εάν έρθουν ποτέ στην εξουσία, ο Διοκλητιανός και ο Νέρων θα ωχριούν μπροστά τους. (βλέπε http://www.hellenicreligion.gr/doc/princip.htm )
Ξεχάσαμε την εποχή που άδειαζαν τα χωριά μας με τις μαζικές μεταναστεύσεις στην Γερμανία, Σουηδία, Αυστραλία, Αμερική; Ακόμη και στις Αφρικανικές και Ασιατικές χώρες υπήρχαν και υπάρχουν ακόμη Έλληνες, θα θέλαμε να έκαναν τότε και σε εμάς το ίδιο;
Για ποια καθαρότητα μιλάμε, όταν μόνοι μας επιτρέπουμε την αποχριστιανοποίηση της Ελλάδος;
Ψηφίζουμε αυτούς που κάνουν νόμιμες τις εκτρώσεις, τον πολιτικό γάμο, την δίωξη εναντίων της ορθόδοξης εκκλησίας με την αφαίρεση του μαθήματος των θρησκευτικών από τα σχολεία και προσθέτουν μάθημα σεξολογίας στα τρυφερούδια πρωτάκια και τόσα άλλα που αναμένετε να μας έρθουν;
Όταν ανεχόμαστε αδιαμαρτύρητα να βρίσκετε στην κυβέρνηση μας ο κάθε βλάσφημος, που σε κάθε ευκαιρία ρίχνει το δηλητήριο του εναντίων του ανεξίκακου Ιησού Χριστού;
Πως μπορώ να ζητήσω να φύγουν αυτά τα δύστυχα πλάσματα όταν κάθε χρόνο ζω για λίγες ημέρες μαζί τους, την αθλιότητα των συνθηκών ζωής που υπάρχει στην πατρίδα τους;
Πώς να ζητήσω κάτι αντίθετο από το θέλημα του Χριστού μου, όταν αγιογραφώ καθημερινά την εικόνα του, και τον κοιτάζω στα μάτια; Πως μπορώ να διώξω την Παναγία και το θείο βρέφος από τον τόπο μου;
Τα ευαγγέλια μας λένε ξεκάθαρα τι θέλει από εμάς ο Κύριος, αλλά εμείς τα ερμηνεύουμε όπως μας συμφέρει.
Δεν θα υπήρχαν αυτά τα προβλήματα εάν εφαρμόζαμε εμείς οι βαπτισμένοι χριστιανοί στην πράξη την διδασκαλία του Κυρίου μας.
Θα δίναμε τότε με την ζωή μας το παράδειγμα της αγάπης του Χριστιανού, σε όλες τις φυλές του κόσμου, και θα μας ακολουθούσαν.
Αυτό κάνουν οι αφανείς ιεραπόστολοι μας, στις φτωχές χώρες του πλανήτη μας.
Στέκοντε πρώτα δίπλα στον φτωχό Αφρικανό που πεθαίνει το παιδί του από την ελονοσία, και τον βοηθούν χωρίς να τον ρωτήσουν τι πιστεύει, δείχνοντας έτσι στην πράξη την ανιδιοτελή αγάπη του Χριστού μας για όλα τα πλάσματα κάθε χρώματος και φυλής.
Μετά έρχεται από μόνος ο πατέρας του παιδιού που σώθηκε από τον θάνατο, για να ρωτήσει τον ιεραπόστολο. Γιατί με βοήθησες; Για την αγάπη του Χριστού. Και ποιος είναι ο Χριστός που έχει τόση αγάπη; Κάπως έτσι εξαπλώνετε η διδασκαλία του Χριστού στον κόσμο.
Εμείς πρέπει να δίνουμε το παράδειγμα στους άλλους αδελφούς μας, για να μας ακολουθήσουν.
Εάν αυτοί μας βλέπουν να είμαστε τοποθετημένοι εχθρικά απέναντί τους και να κηρύττουμε το μίσος ακόμα και μέσα στους ναούς, δεν θα είναι φυσικό να κρατάνε αποστάσεις σαν τα φοβισμένα αγρίμια, και να φτάνουνε πολλές φορές και σε πράξεις ελπισίας; Εάν πεινούσε το δικό μας παιδί, και δεν βρίσκαμε από πουθενά βοήθεια, και εμείς τα ίδια δεν θα κάναμε;
Εμείς είμαστε η αιτία που εξαπλώνετε ραγδαία το Ισλάμ. Θα είχα ασπαστεί τον χριστιανισμό εάν δεν είχα γνωρίσει καλά τους χριστιανούς είπε ο Μαχάτμα Γκάντι, που είχε μελετήσει το ευαγγέλιο.
Εμείς, με την αντιχριστιανική ζωή μας, δίνουμε τα όπλα στους εχθρούς του Χριστού για να τον πολεμούν, και στέλνουμε τους φτωχούς λαούς της γης πακέτο στον Μωάμεθ.
Καθήκον όλων μας κλήρου και λαού, είναι να δώσουμε χέρι βοηθείας στους φτωχούς και κυνηγημένους αδελφούς μας, άσπρους, μαύρους, η κίτρινους και να τους διδάξουμε το Ευαγγέλιο με την ζωή μας.
Στο πρόσωπο τους να βλέπουμε τον Χριστό.
Ας πιέσουμε τους πολιτικούς να βρούνε ανθρώπινες λύσεις, σε συνεργασία με τις άλλες χώρες μέλη της Ε.Ε για την αντιμετώπιση του προβλήματος, χωρίς ρατσιστικές εξάρσεις.
Δεν μπορεί να δεχόμαστε διηλήματα, όπως ρατσισμός η χάος.
Δεν είμαι ειδικός για να προτείνω την λύση, αλλά νομίζω πως εάν δεν δέχονται οι ευρωπαίοι έτεροι μας να βοηθήσουν στην λύση του προβλήματος, ας τους αφήνουμε να φεύγουν.
Οι περισσότεροι από αυτούς θέλουν να φύγουν στις πλούσιες χώρες της Ε.Ε.
Η Ελλάδα είναι γι αυτούς η πόρτα που θα τους οδηγήσει στον «παράδεισο της Ευρώπης».
Ας κάνουν τα στραβά μάτια οι αρχές μας στο λιμάνι της Πάτρας, (όπως κάνουν οι Τούρκοι και τους στέλνουν στην Ελλάδα)
Θα μπορούσαμε να ζητήσουμε δημοψήφισμα για την κατάργηση του νόμου που αφήνει ελεύθερα τις «μάνες» να σκοτώνουν τα αγέννητα παιδιά τους.
Για την επαναφορά της χριστιανικής ιδιότητας στην ταυτότητα μας, και για πολλά άλλα που στρέφονται εναντίων του Χριστού. Δεν θα πρέπει να στραφούμε όμως ποτέ, κατά των ελάχιστων αδελφών μας.
Θα μπορούσαμε να ζητήσουμε κίνητρα καταπολέμησης του δημογραφικού προβλήματος, όπως να ενταχθούν στην κατηγορία των πολυτέκνων και οι τρίτεκνοι (δυστυχώς όταν πήγε να εφαρμόσει αυτό το μέτρο ο κ. Καραμανλής, η ομοσπονδία των πολυτέκνων αντέδρασε λέγοντας του να μην κατεβάσει τον πήχη).
Ας αναλογιστούμε αδελφοί, μου τι θα πούμε στον Κύριο, που θα σταθεί απέναντι μας την ημέρα της κρίσεως, με όλους αυτούς τους ελάχιστους, μάρτυρες κατηγορίας εναντίων μας; Τι θα απολογηθούμε όταν ακούσουμε από το στόμα του το φοβερό κατηγορητήριο;
Επείνασα γαρ,και ούκ εδώκατε μοι φαγείν, εδίψησα, και ουκ εποτίσατέ με, ξένος ήμην, και ου συνηγάγετέ με, γυμνός, και ού περιεβάλετέ με, ασθενείς και εν φυλακή, και ούκ επεσκεψαθέ με, εφ όσον ούκ εποιήσατε ενί τούτων των ελαχίστων, ουδέ εμοί εποιήσατε. Και απελεύσονται ούτοι εις κόλασιν αιώνιων,
Μήπως θα του απαντήσουμε ότι διώξαμε τους ελάχιστους, για να μην μολύνουν την καθαρότητα της φυλής μας;
Θα μας δεχθεί άραγε τότε στην δική του αιώνια πατρίδα;
Εάν τα είπε αυτά ο Κύριος για όσους απλώς αδιαφορούν για την δυστυχία των αδελφών μας, τι θα έλεγε άραγε για όσους τους πολεμούν και ζητούν την δίωξη τους; Σε ποιόν «όροφο» της αιωνίου κολάσεως θα τους έριχνε;
πηγή
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου