Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009

κεραυνοί παλαιοκαθολικών κατά ουνιτιζόντων !


Πρόκειται για τους "Παλαιοκαθολικούς" ή το λεγόμενο "σχίσμα των Παλαιοκαθολικών" που προεκλήθη εξ' αιτίας της περί του αλαθήτου του Πάπα καινοτομίας των Ρωμαιοκαθολικών η οποία ανήχθη σε δόγμα κατά την Α΄ Βατικανή Σύνοδο(1870)επί Πάπα Πίου του Θ'. Η αρχική ρίζα ευρίσκεται στους κατά τον Διαφωτισμό και τη Γαλλική επανάσταση χρόνους ενώ κατά την εν λόγω Σύνοδο ψηφίστηκε στην τέταρτη γενική συνέλευσή της(18 Ιουλίου) κατόπιν προτάσεως(κατά πλειονοψηφία) της επί τούτω συσταθείσης σχετικής επιτροπής. Ανεγνώσθη υπό του Επισκόπου Ρώμης το σχετικό παπικό δεκρετάλιον και ορίσθη όπως ο Ρώμης έχει το αλάθητον(και αναδρομικώς αλλά και μελλοντικώς!!!) και καθίσταται υψίστη αυθεντία εις θέματα πίστεως και ηθών εξ΄εαυτού αποφαινόμενος περί αυτών(Ex Sese). Τυχόν αντιρρήσεις αναθεματίζονται. Μερικά Συνοδικά μέλη αντέφησαν πως τούτο δεν εξάγεται ασφαλώς εκ της Παραδόσεως αλλά ο Πάπας ανεφώνησε Ιταλιστί: la Traditio sono io-η Παράδοση είμαι εγώ! Πολλές αντιρρήσεις ηγέρθησαν κυρίως από θεολόγους και Καθολικούς της Γερμανίας με επικεφαλής τον καθηγητή του Μονάχου Ιγνάτιο Dollinger. Παρότι αφορίστηκε μετά των ομοιδεατών του, από το Μητροπολίτη Μονάχου, διεμόρφωσαν όλοι μαζί ιδιαίτερη Εκκλησία η οποία απεκλήθη "Εκκλησία των Παλαιοκαθολικών" αρχικά σε Γερμανόφωνες χώρες. Εισήγαγαν δε αρκετές μεταβολές και καινοτομίες, στην Εκκλησία αυτή, στην πίστη και τη λατρεία. Η Ορθόδοξη Εκκλησία ευρίσκεται σε διάλογο και με τους Παλαιοκαθολικούς.


Εδιαβάσαμε το άρθρο σας, στην καθολική Εφημερίδα "Ενοριακές καμπάνες" αρ.711 της 21-6-2009, που αναφέρεσθε για τις "φασαρίες " των σούπερ ορθοδόξων". Αν και δεν είμαι ορθόδοξος, εν τούτοις νομίζω οτι αδικείτε μια μεγάλη μερίδα των πιστών της Ορθοδόξου Χριστιανοσύνης. Σ' αυτό το αστείο θέατρο που το αποκαλούν και επιστημονική μερίδα στο ΑΠΘ, ουσιαστικά ποιοί έλαβαν μέρος; 1. Ο καρδινάλιος Κάσπερ. Ειναι αυτός που συνομιλεί οικουμενικά με σέκτες, με εκκλησίες της γυναικείας ιερωσύνης, είναι αυτός κάτω από ένα Άγιο Πατέρα, ανέχθηκαν το φρικτό σκάνδαλο της Ασσίζης (συμπροσευχή με όλους τους παράξενους: Ιουδαίους, Μουσουλμάνους, Βουντού, Ανιμιστές κλπ). 2. Ο Έξαρχος Ουνίτης Δ. Σαλάχας. Ένας εκπρόσωπος μιας προβληματικής Εκκλησίας που δεν είναι ούτε Ορθόδοξη - ούτε καθολική και που "ιερείς του" συκοφαντούν και υβρίζουν Ιεράρχες άλλων Εκκλησιών που δεν συμπλέουν με την δική τους τακτική και πίστη. Εχω προσωπική εμπειρία και τα στοιχεία όλα είναι στην διάθεσή σας. 3. Ο "Σεβασμιώτατος" κ. Ιωάννης Σπιτέρης, του ιδίου φυράματος με τον Έξαρχο Σαλάχα, πλέον δε του ότι το οικουμενικό του πνεύμα δεν συμβαδίζει με τις σκληρές και αντι-ορθόδοξες δηλώσεις του στην Βρεττανική Καθολική Εφημερίδα Tablot προ διετίας. 4. Ο Συμπρόεδρος Σεβ/τος κ. Ι. Ζηζιούλας. Ενας σεβαστός γέροντας με ακαδημαϊκό πνεύμα και ευρεία μόρφωση, γεμάτος λάθη από τις κακές του συμμαχίες με τα άτομα ως ανωτέρω.
Σήμερα, εμείς αναγνωρίζουμε στην Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία μια Υψηλή πνευματικότητα και ένα δυνατό ειρηνικό ασκητισμό. Κάτι που είχε χάσει με την ποίμανση του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου. Δεν υπάρχουν αυτόφωτες αντιδράσεις, μα προκλητές, από πνεύματα, που εμφορούνται από την αμαρτία του φιλαυτισμού, της μεγαλοσχημοσύνης, τον εγωϊσμό, της καπήλευσης αρχών και πιστεύω άλλων, το χαρακτηρισμό ως σχισματικός - αντι-καθολικός ή και σούπερ ορθόδοξος ή και σούπερ καθολικός.
Ο οικουμενισμός απαιτεί, σεβασμό της πίστης και της προσωπικότητος του ενός έναντι του άλλου. Σας θυμίζω και αυτό είναι τοις πάσιν γνωστό τις συνεχείς δηλώσεις ποιότητος των καθολικών μοντερνιστών (μιμητών του προτεσταντικού εκτρώματος της Β' Βατικανικής Συνόδου), περί ανωτερότητος της μορφώσεως του καθολικού κλήρου και του φιλανθρωπικού του έργου σε σχέση με τον απλό και βασανισμένο οικογενειάρχη (σε πολλές περιπτώσεις Άγιο μαχόμενο Ιερέα).
Δεν είναι φασίστες, αγαπητέ αδελφέ, οι διαμαρτυρόμενοι σε αυτές τις πρακτικές. Μην δίνετε με το κείμενό σας το δικαίωμα, "να βγαίνουν όλοι αυτοί πάνω από το λάδι", μόνο στα καθολικά φύλλα έχει δημοσιευθεί το άρθρο σας και ερωτώ διατί;
Τι θα πετύχει ο Σεβασμιώτος Ι .Ζηζιουλας με τις άπειρες Ημερίδες και συνέδρια; Ουσιαστικά τίποτα και γιατί είτε αποδέχεσαι το ρόλο του υποτακτικού και ενώνεσαι (όπως και αυτοί που λέγονται και Ελληνόρυθμοι) είτε μένεις ελεύθερος με την παράδοσή σου, την πίστη σου, το παράδειγμα των Αγίων και μαρτύρων σου, την θεολογία σου και την ..."μικρή" για αυτούς μόρφωσή σου.
Όμως είσαι ελεύθερος και αυτή η ελευθερία σε οδηγεί στον χώρο της Σωτηρίας.
Δεν σου γράφω διά να προασπίσω τις μεθόδους ορισμένων φανατισμένων αδελφών μας, απλά σου λέγω τίποτα δεν γίνεται αναίτια. Είθε ο Επουράνιος Πατέρας να σου δίδει την Αγάπη και την Ειρήνη Μεθ' όλων των Ευλογιών Εν Χριστώ και Μαρία Σεβ/τος Δρ. Γεώργιος -Γρηγόριος Αρχιεπίσκοπος της Παλαιάς Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας
επιστολή δημοσιευμένη στο ιστολόγιο του οικουμενιστή θεολόγου κ.Ανδριόπουλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: