Τετάρτη 3 Ιουλίου 2024

Ελένη Βιτάλη_Πιστεύω στον Χριστό!

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και χαμογελάει 
Τελικά, όλα από το μυαλό περνάνε.
Τα έχω καλά με τον Χριστό.
Εκείνος δεν ξέρω πως τα πάει μαζί μου γιατί έχω την αίσθηση ότι κάποιες φορές του ξεφεύγω.
Ξέρεις, άλλες θρησκείες είναι πιο πολύ της μόδας.
Σου λέει, είναι βουδιστής, κάνει γιόγκα και είναι in..
Ε, λοιπόν, εγώ είμαι χριστιανή και μπανάλ..
..Ήμουν σαν ζωντανό πτώμα. Μπήκα στην Εκκλησία, συνομίλησα με τον Θεό, ξέσπασα σε ένα γοερό κλάμα..
Πιστεύω στον Χριστό.
Στη συμπόρευση με τα θεία υπήρχε πάντα ένα ορατό χέρι που με επανέφερε..
..Λένε κάποιοι ότι είμαι μύθος. Βλακείες. Είναι επειδή δεν βγαίνω στα κανάλια και δεν σκορπίζομαι στα περιοδικά..
Δεν επιτρέπω σε κανέναν να μπαίνει με λασπωμένα παπούτσια στην ψυχή μου.
**

Δεν υπάρχουν σχόλια: