Λέμε
και ξαναλέμε ότι το περιβόητο άρθρο 7 της Συμφωνίας, το οποίο
διαχωρίζει τον «αρχαιοελληνικό πολιτισμό και κληρονομιά» από την «δική
τους Ιστορία» (**), δεν είναι παρά μία τρύπα στο νερό. Ο χάρτης αυτός
από το σχολικό τους βιβλίο είναι ενδεικτικός.
Δείχνουν την Αθήνα, την Σπάρτη και την αρχαία Ελλάδα και διαχωρίζουν την Μακεδονία!
Για τους Σκοπιανούς η αρχαία Μακεδονία ήταν, είναι και (με την υπογραφή της ελληνικής κυβέρνησης) θα είναι κάτι εντελώς διαφορετικό, κάτι ξένο από την αρχαία Ελλάδα. Κάτι διαφορετικό.
Οπότε, ο διαχωρισμός «άλλο η δική μας Ιστορία, άλλο ο αρχαιοελληνικός πολιτισμός» τους φαίνεται αστείο. Ανέκδοτο. «Ε ναι», λένε. «Είπαμε εμείς ποτέ το αντίθετο;»
Πάρτε και την εικόνα λοιπόν μήπως και είναι πιο πειστικό έτσι.
(*) Το 2005 ήτανε μία χρονιά πριν πάρει την εξουσία ο «κακός Γκρουέφσκι». Βέβαια, τι κακός, αφού το 2008 και το 2010, επί Γκρουέφσκι πήγαιναν οι ΣΥΡΙΖΑίοι στα Σκόπια και έλεγαν «για μας είστε Μακεδονία». Εν πάση περιπτώσει, κραυγαλέα παραδείγματα ακραίου αλυτρωτισμού υπάρχουν άφθονα από το 1946 μέχρι και σήμερα, και ασφαλώς, θα συνεχίσουν να υπάρχουν και μετά τις Πρέσπες, αλλά ίσως κάπως κρυμμένα.
(**). Και μόνο η έκφραση «δική τους Ιστορία» είναι ενδεικτική της αμηχανίας και των Σκοπιανών και των δικών μας, όταν συνέγραφαν το κείμενο.
Πρώτον, επειδή με το «δική τους Ιστορία» διαχωρίζουν τον εαυτό τους από την «Ιστορία». Σαν να δηλαδή αναγνωρίζουν ότι η «δική τους Ιστορία» δεν είναι σκέτη η «Ιστορία», αλλά μία δική τους εκδοχή, την οποία βεβαίως και θα συνεχίσουν αιωνίως να αναπαράγουν.
Δεύτερον, επειδή το «δική τους» δεν περιέχει κανένα όνομα! τίποτα που να το συνδέει με κάτι κοινά αποδεκτό. Ασφαλώς, αν έγραφαν με την «μακεδονική» ιστορία, θα ήταν παντελώς ασύμβατο, διότι αφ' ενός υποτίθεται ότι στο εν λόγω άρθρο ακριβώς διαχωρίζεται η αρχαία Μακεδονία. Είναι δυνατόν στη μία μεριά να έχεις την (αρχαία) Μακεδονία και στην άλλη πάλι μία άλλη Μακεδονία; Αφ' ετέρου, αφού στην ίδια Συμφωνία, στο ίδιο κείμενο αναφέρονται ως «Μακεδόνες» που μιλούν «μακεδονικά», γιατί ντρέπονται να γράψουν «μακεδονική Ιστορία» και λένε τη «δική τους» χωρίς τέτοιο επίθετο;
Όλες αυτές οι γελοιότητες καταδεικνύουν το απαράδεκτο του πράγματος.
Ανδρέας ΣταλίδηςΔείχνουν την Αθήνα, την Σπάρτη και την αρχαία Ελλάδα και διαχωρίζουν την Μακεδονία!
Για τους Σκοπιανούς η αρχαία Μακεδονία ήταν, είναι και (με την υπογραφή της ελληνικής κυβέρνησης) θα είναι κάτι εντελώς διαφορετικό, κάτι ξένο από την αρχαία Ελλάδα. Κάτι διαφορετικό.
Οπότε, ο διαχωρισμός «άλλο η δική μας Ιστορία, άλλο ο αρχαιοελληνικός πολιτισμός» τους φαίνεται αστείο. Ανέκδοτο. «Ε ναι», λένε. «Είπαμε εμείς ποτέ το αντίθετο;»
Πάρτε και την εικόνα λοιπόν μήπως και είναι πιο πειστικό έτσι.
(*) Το 2005 ήτανε μία χρονιά πριν πάρει την εξουσία ο «κακός Γκρουέφσκι». Βέβαια, τι κακός, αφού το 2008 και το 2010, επί Γκρουέφσκι πήγαιναν οι ΣΥΡΙΖΑίοι στα Σκόπια και έλεγαν «για μας είστε Μακεδονία». Εν πάση περιπτώσει, κραυγαλέα παραδείγματα ακραίου αλυτρωτισμού υπάρχουν άφθονα από το 1946 μέχρι και σήμερα, και ασφαλώς, θα συνεχίσουν να υπάρχουν και μετά τις Πρέσπες, αλλά ίσως κάπως κρυμμένα.
(**). Και μόνο η έκφραση «δική τους Ιστορία» είναι ενδεικτική της αμηχανίας και των Σκοπιανών και των δικών μας, όταν συνέγραφαν το κείμενο.
Πρώτον, επειδή με το «δική τους Ιστορία» διαχωρίζουν τον εαυτό τους από την «Ιστορία». Σαν να δηλαδή αναγνωρίζουν ότι η «δική τους Ιστορία» δεν είναι σκέτη η «Ιστορία», αλλά μία δική τους εκδοχή, την οποία βεβαίως και θα συνεχίσουν αιωνίως να αναπαράγουν.
Δεύτερον, επειδή το «δική τους» δεν περιέχει κανένα όνομα! τίποτα που να το συνδέει με κάτι κοινά αποδεκτό. Ασφαλώς, αν έγραφαν με την «μακεδονική» ιστορία, θα ήταν παντελώς ασύμβατο, διότι αφ' ενός υποτίθεται ότι στο εν λόγω άρθρο ακριβώς διαχωρίζεται η αρχαία Μακεδονία. Είναι δυνατόν στη μία μεριά να έχεις την (αρχαία) Μακεδονία και στην άλλη πάλι μία άλλη Μακεδονία; Αφ' ετέρου, αφού στην ίδια Συμφωνία, στο ίδιο κείμενο αναφέρονται ως «Μακεδόνες» που μιλούν «μακεδονικά», γιατί ντρέπονται να γράψουν «μακεδονική Ιστορία» και λένε τη «δική τους» χωρίς τέτοιο επίθετο;
Όλες αυτές οι γελοιότητες καταδεικνύουν το απαράδεκτο του πράγματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου