Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Τόοο γραικύλος ...;;;

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κοντινό πλάνο
Β(ο) υλευτής Ποταμιού -Σ. Δανέλλης: Δεν είναι κακό να γίνει μια ΜΚΟ υπεύθυνη για τη διδασκαλία της "μακεδονικής" γλώσσας.

Κοιτάχθηκε στον καθρέπτη και αφού θαύμασε επισταμένως τα μούτρα του και έκλεισε το ματάκι στον εαυτό του αναφώνησε: "Γιατί όχι και εγώ;; Τι μου λείπει;;; Μήπως δεν είμαι ομορφάντρας και καραμπουζουκλής ο πρώτος στο Ποτάμι; Μήπως δεν έχω μουστάκι κλαρωτό, φρύδια δασιά και βλέμμα ερωτευμένου αλεπουδίνου;; Ή μήπως δεν είμαι αρκετά προδότης κι εγώ, όπως είναι και οι άλλοι;;"

Γ.Γ.Γ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Μήπως δεν έχω μουστάκι κλαρωτό, φρύδια δασιά και βλέμμα ερωτευμένου αλεπουδίνου;; Ή μήπως δεν είμαι αρκετά προδότης κι εγώ, όπως είναι και οι άλλοι;;"
Γ.Γ.Γ." Αυτο το "βλέμμα ερωτευμένου αλεπουδίνου", το σκέφτηκα και γω όταν τον είδα, αλλά..με πρόλαβες και το είπες εσύ, φίλε!

Γεωργιος είπε...

Σε λιγο γυρναν απο κει που ρθαν. Που θα κρυφτουν δεν ξερω. Ειναι μικρη η Ελλαδα