Δείτε κυρίως από το 26΄ και μετά, πώς αυτός ο δυστυχής ανθρώπινος εγκέφαλος έχει πλανηθεί από τη σχολαστική δυτική θεολογία και φθάνει ορθόδοξος θεωρών εαυτόν, να κηρύττει εξωφρενική αίρεση και μάλιστα φθάνοντάς την πολύ πιο πέρα από τον Παπισμό. Οι παπικοί δεν το προχώρησαν ποτέ τόσο. Πρέπει να είναι στο μεταπατερικό περίπτερο του Βόλου. Παρόν και ο μητροπολίτης Δημητριάδος…
Διαβάστε τώρα , Αγιοπατερικές θέσεις πού κονιορτοποιούν
τις θέσεις τού μεγάλου και αμετανόητου αιρετικού Ζηζιούλα!
Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος περὶ τῆς κακοδοξίας περὶ «Πρώτου» τοῦ Ζηζιούλα καὶ τῶν περὶ αὐτὸν Οἰκουμενιστῶν!
Διαβάστε τώρα , Αγιοπατερικές θέσεις πού κονιορτοποιούν
τις θέσεις τού μεγάλου και αμετανόητου αιρετικού Ζηζιούλα!
Ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος περὶ τῆς κακοδοξίας περὶ «Πρώτου» τοῦ Ζηζιούλα καὶ τῶν περὶ αὐτὸν Οἰκουμενιστῶν!
Εἶναι γνωστὸν ὅτι ὁ μεγάλος αἱρετικὸς τῆς Ὀρθοδοξίας -ποὺ σ' αὐτοὺς τοὺς ἔσχατους καιροὺς μᾶς προέκυψε- ὁ μητροπολίτης Περγάμου Ἰωάννης Ζηζιούλας, προκειμένου νὰ κατοχυρώσει ἕνα "Πρωτεῖο" Οἰκουμενιστικῆς κοπῆς καὶ προελεύσεως, διαστρέφει τὰ πράγματα καὶ μᾶς διδάσκει τὴν κακόδοξη θεωρία ὅτι μέσα στὴν Ἁγία Τριάδα ἔχουμε «διαβάθμηση»! Εἶπε τὴν 23 Φεβρουαρίου 2008 στὴν Θεολογικὴ Ἀκαδημία Βόλου:«Ὁ πρῶτος λοιπὸν αὐτομάτως γεννᾷ τὴν Ἱεραρχία. Ὀντολογικὰ ἡ Ἱεραρχία ὑπάρχει καὶ στην Ἁγ. Τριάδα. Ἡ πηγή, ἡ Ἀρχή, εἶναι ὁ Πατήρ, ἀπὸ ’κεῖ πηγάζουν τὰ πρόσωπα τῆς Ἁγ. Τριάδος. Στὴν Ἁγία Τριάδα, λοιπόν, ἔχουμε μία διαβάθμιση, δὲν ἔχουμε αὐτόματη συνύπαρξη, ἀλλὰ ἔχουμε ὕπαρξη ἡ ὁποία μεταφέρεται ἀπὸ τὸν ἕναν στὸν ἄλλον. Ἐὰν βάλουμε τὰ πρόσωπα νὰ ἐμφανίζονται ἔτσι ταυτόχρονα, τότε καταργοῦμε τὴν ἔννοια τῆς αἰτιότητος. Ἡ αἰτιότητα δὲν εἶναι κάτι ποὺ μποροῦμε νὰ παραβλέψουμε».Πέρασαν ἀπὸ τότε 9 χρόνια. Ἐζητήθησαν ἐξηγήσεις γιὰ τὴν κακοδοξία αὐτὴ ποὺ μᾶς γυρίζει πίσω στὸν Ἀρειανισμό, ἀλλὰ δὲν ἀπάντησε. Τὸ τραγικὸ βέβαια εἶναι ὅτι οὔτε οἱ Μητροπολίτες τῆς Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, στοὺς ὁποίους ἀπευθυνθηκαμε, πῆραν θέση. Οὐδεὶς πλέον ἐξ αὐτῶν ἐνδιαφέρεται γιὰ θέματα Πίστεως· ἀντίθετα καταστρώνουν σχέδια, πῶς θὰ φιμώσουν ὅσους μιλοῦν γι' αὐτά.Σήμερα, παραθέτουμε ἄλλο ἕνα κείμενο τοῦ ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Θεολόγου, ποὺ κι αὐτὸς ἀντικρούει τὰ ληρήματα τοῦ Ζηζιούλα.
Γρηγορίου Θεολόγου, Ὁμιλία ΛΔ΄, Εἰς τοὺς ἐλθόντας ἀπὸ τὴν Αἴγυπτον, Ἐργα 2, Πατερικαὶ Ἐκδόσεις "Γρηγόριος Παλαμᾶς".πηγή
συνεχίζεται
1 σχόλιο:
Η αιτία, αιτία τής Αγίας Τριάδος ο Πατήρ, στηρίζει τήν αίρεση τού Ζηζιούλα. Τά υπόλοιπα είναι συνέπειες τής αρχής τού Πατρός, τού Προσώπου τού Πατρός , καταργώντας τοιουτοτρόπως τήν ΟΥΣΙΑ τού Θεού η οποία είναι υπερούσιος καί άγνωστος. Η αιτιώδης αρχή τής θελήσεως όπως τό λέει καί ο Γιανναράς, ανταλλάσσοντας τήν ουσία τού Θεού μέ τήν Θέλησι, γιά νά εισαχθεί στήν δογματική η σκέψη η οποία είναι θέληση.Τό θέλημά μας. Δέν αντιμετωπίστηκε ποτέ από τούς Πατέρες αυτός ο νεωτερισμός.
Δημοσίευση σχολίου