Λέει ο κ. Δήμου (ο εκ των «στρατηγών» του ποταμιού του κ. Θεοδωράκη) πως έγινε θηριωδία στην κατάληψη της Τριπολιτσιάς. Ότι οι Έλληνες του Κολοκοτρώνη που κατέλαβαν την πόλη, έσφαξαν 30.000 αμάχους και πήραν τα υπάρχοντά τους.
Αναρωτήθηκε όμως ο κ. Δήμου για ποιο λόγο οι Τούρκοι και λοιπές εθνότητες ήταν μέσα στην πόλη; Μήπως ήταν απλοί επισκέπτες που συνωστίζονταν; ή ήταν κατακτητές και περνούσαν αυτοί καλά μέσα στην Τριπολιτσιά, κατέχοντες τις γύρω εύφορες πεδιάδες, ενώ οι Έλληνες ζούσαν ως εξαθλιωμένοι ραγιάδες ή σαν αγρίμια στα γύρω βουνά;
Τι περίμενε λοιπόν ο κ. Δήμου ότι θα συμβεί σε μια τέτοια κατάσταση; Αναπόφευκτα κάποια στιγμή οι εξαθλιωμένοι θα ζητούσαν οργισμένοι πίσω τη γη και τη ζωή τους. Έτσι γίνονται αυτά τα πράγματα. Ξεκινούν με αγριότητες, σφαγές και αρπαγές και αργότερα γιορτάζονται από τους νικητές ως επανάσταση, ως αγώνας για την απελευθέρωση. Έτσι γράφεται η ιστορία και πάντα την γράφουν οι νικητές.
Τι να κάνουμε τώρα; Μπορεί να πέρασαν 400 χρόνια σκλαβιάς, αλλά οι Έλληνες κάποια στιγμή αποφάσισαν να μην νομιμοποιήσουν άλλο την κατακτητική χρησικτησία των Τούρκων κ.λ.π. σε βάρος τους. Το μόνο που μπορεί να τους προσάψει κάποιος είναι ότι άργησαν πολύ και δεν ξεσηκώθηκαν ενωρίτερα. Όμως κάλιο αργά, παρά ποτέ.
Και για να έρθουμε και στο σήμερα. Νομίζει άραγε κανείς ότι η σημερινή λαϊκή οργή η οποία συσσωρεύεται, με την εξαθλίωση και την αρπαγή περιουσιών των Ελλήνων, που επιβάλλει η άρχουσα κρατικοδίαιτη ελίτ της χώρας μαζί με τους δανειστές, θα μείνει αναπάντητη; Όταν, κάποια στιγμή, θα σχηματισθεί η κρίσιμη εξαθλιωμένη μάζα, τότε αυτή θα ζητήσει την περιουσία και τη ζωή της πίσω. Τι θα γίνει άραγε τότε; Αναπόφευκτα θα γίνουν ανεξέλεγκτες αγριότητες. Τι θα κάνει δηλαδή ο άλλος, όταν του πετούν την οικογένεια στο δρόμο και δεν έχει να φάει; Έτσι γίνονται αυτά τα πράγματα επί χιλιετίες τώρα. Αργότερα το γεγονός θα εορτάζεται ως ταξική επανάσταση.
Πέτρος Χασάπης
Διαβάστε επίσης:Ο "Ποταμίσιος" και ανθέλληνας Νίκος Δήμου αμφισβητεί το μεγαλείο του 1821
7 σχόλια:
Στη Χίο, οι Τούρκοι σφάξαν πάνω από εκατό (100.000) χιλιάδες Έλληνες. Γιατί δεν το σχολίασε αυτό ο κύριος Δήμου; Δεν το επιτρέπουν οι διαφημιστικές πρακτικές του;
http://www.antifono.gr/portal/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CE%99%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%93%CE%B5%CF%89%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE/%CE%86%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1/2699-%CE%97-%CE%B4%CE%B9%CF%87%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%AC%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CF%83%CE%BA%CE%AD%CF%88%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82.html
Δυστυχώς και εντός του εκκλησιαστικού χώρου διαθέτουμε κάποιους γνωστούς και μη εξαιρετέους όπως ο ψυχοθεολόγος π.Βασίλειος Θερμός που μιλούν για "ντροπιαστικές σελίδες" της Ιστορίας μας αναφερόμενος μεταξύ των άλλων στη "σφαγή της Τριπολιτσάς".
Δυστυχώς ο π.Βασίλειος Θερμός και άλλη φορά επιχείρησε να αποδομήσει τον εθναρχικό ρόλο της Εκκλησίας, στοιχούμενος, έστω και ανεπιγνώστως, με τους γνωστούς και μη εξαιρετέους θεράποντες του εθνομηδενισμού, θολοκουλτουριάρικης κοπής και προέλευσης.
Καλό, επίσης, θα προκύψει εάν είναι περισσότερο προσεκτικός όταν τοξεύει τα βέλη της κριτικής του στους μητροπολίτες εκείνους που σε καιρό συλλογικής απώλειας της εθνικής ιστορικής μας μνήμης αφυπνίζουν τον ελληνικό λαό με την εκφορά και κατάθεση εθνοκεντρικού λόγου.
Νωπή είναι ακόμη η συμμετοχή του σε εκδήλωση του Ιδρύματος "Άρτος Ζωής", που ίδρυσε ο αλήστου μνήμης καθηγητής Αγουρίδης και το οποίο συνεργάζεται με το διαβόητο για τον ανθελληνισμό του "Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι", του γνωστού και μη εξαιρετέου Παναγιώτη Δημητρά και του οποίου ηγείται ο γνωστός πολέμιος του μητροπολίτη Πειραιώς και ιδρυτικό μέλος της εκκλησιομάχου και εθνομηδενιστικής ΔΗΜΑΡ Σταύρος Ζουμπουλάκης.
Επίσης νωπή είναι ακόμη η αρνητική τοποθέτησή του αναφορικά με τους αγώνες της Εκκλησίας της Ελλάδος για το Μακεδονικό και τις ταυτότητες τους οποίους χαρακτήρισε "χαμένες ευκαιρίες".
Λ.Ν.
Δυστυχώς ο π. Θερμός έχει καταντήσει μισέλληνας, δυστύχημα ασφαλώς γι αυτόν...
Πριν αρκετό καιρό σε ομιλία του, σε μοναστηριακό χώρο, είχε καταφέρει σε λίγη ώρα, να ξεφύγει απ τα θεολογιkά πλαίσια της ομιλίας,χωρίς να του ζητηθεί, να καταθέσει ότι χειρότερο για τους Έλληνες, να εξυμνήσει το εκπαιδευτικό σύστημα (τότε ήταν Υπουργός η περιβόητη¨Αννα Διαμαντοπούλου), χωρίς να βρει μια καλή κουβέντα για την Ελλάδα και τους ¨Ελληνες.
Το τελευταίο και μόνο επιβεβαιώνει την μικρή σχέση που έχει με τους Πατέρες της Εκκλησίας, οι οποίοι θα του δίδασκαν πως αν πρόκειται να κρίνεις κάποιον-ους, πρώτα πες τα δικά σου στραβά και τα καλά αυτού που πρόκειται να κρίνεις.
Σε νηφάλιες παρατηρήσεις δε που του έγιναν, έδειξε νευρικότητα και σχετική επιθετικότητα.
Δυστυχώς, όλοι αισθανόμασταν ένα ξένο σώμα αναμεσά μας, ένεκα και των λεκτικών και των μη λεκτικών μηνυμάτων που εξέπεμπε.
Ας προσευχόμαστε για τον αδελφό εννοείται βεβαίως,αδελφοί.
Ένα χαμένο κορμί είναι !!!
Ακούς εκεί "χαμένες ευκαιρίες" ο αγώνας για το Μακεδονικό και τις ταυτότητες!
Σαν τι δηλαδή έπρεπε να κάνει η Εκκλησία;
Να μην αντιδράσει; Να λουφάξει και να αφήσει να ισοπεδωθούν τα πάντα;
Είναι δυνατόν τέτοιες ενδοτικές απόψεις να βγαίνουν απ τη γραφίδα Έλληνα Ορθοδόξου κληρικού;
Ο παπα-θερμός σαν πολύ ψηλά να έχει σηκώσει τον αμανέ!
Δημοσίευση σχολίου