Σήμερα παριστάνουν τους ανήξερους, αλλά αυτοί είναι οι Έλληνες Ιεράρχες που επιχείρησαν να αμνηστεύσουν την ομοφυλοφιλία από το 2015.
Το κάτωθι άρθρο δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο του 2015, λίγο πριν την
Ψευδοσύνοδο της Κρήτης, με αποκαλύψεις για την τελευταία συνεδρία της
διορθοδόξου επιτροπής που έλαβε χώρα στο Σαμπεζύ της Γενεύης.
Αποκαλυπτικές
λεπτομέρειες για την συνεδρίαση της διορθόδοξου επιτροπής που προκαλούν
ντροπή ! Ποιοι
εκπρόσωποι εκκλησιών επέμεναν να υποστηρίξουν την ομοφυλοφιλία και
παραλίγο να γίνουν αιτία «να διαγραφεί από την Αγία Γραφή το κεφάλαιο
για τα Σόδομα και Γόμορρα».
Βαθιά
ανησυχία στους κόλπους της εκκλησίας για την στάση Ιεραρχών και για την
προσπάθεια τροποποίησης της Αγίας Γραφής με τους ιερούς κανόνες της
Εκκλησίας και την διδασκαλία των Αγίων Πατέρων.
Το
παρασκήνιο που αποκαλύπτουμε σήμερα για την συνεδρίαση της ειδικής
διορθοδόξου επιτροπής αποδεικνύει περίτρανα ότι κάποιοι από τους φύλακες
της Ορθόδοξης Πίστης προσπαθούν να αποδυναμώσουν τα στηρίγματά της
Ορθοδοξίας .
Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΡΘΟΞΟΥ
Από 16 έως 20 Φεβρουαρίου 2015 στο Ορθόδοξο Κέντρο του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Σαμπεζύ Γενεύης υπό την προεδρία του μητροπολίτου Γέροντος Περγάμου Ιωάννου Ζηζιούλα, σεβαστού;;;
θεολόγου και ακαδημαϊκού, συνεδρίασε η Ειδική Διορθόδοξος Επιτροπή για
την προετοιμασία της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Την
Σύνοδο αυτή όλοι οι ορθόδοξοι την περίμεναν παραπάνω από 50 χρόνια, και
παρόλα αυτά, οι προετοιμασίες δεν είχαν ακόμη ολοκληρωθεί. Όταν τον
Μάρτιο της περσινής χρονιάς οι Προκαθήμενοι των Ορθοδόξων Εκκλησιών
βρέθηκαν στο Φανάρι μετά από την πρόσκληση του Οικουμενικού Πατριάρχη
Βαρθολομαίου αποφάσισαν η Πανορθόδοξος Σύνοδος να συγκληθεί το καλοκαίρι
του 2016 στην Κων/λη.
Η ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Τότε
όμως διαπίστωσαν ότι πολλά κείμενα, τα οποία είχαν ετοιμαστεί για αυτή
τη συνάντηση των Ορθοδόξων αρχιερέων ακόμη από τα χρόνια του ψυχρού
πολέμου και μάλιστα σε συνθήκες κομμουνιστικών καθεστώτων της Ανατολικής
Ευρώπης, δεν ήταν πια επίκαιρα.
Γι’ αυτό οι Πατριάρχες
και οι Αρχιεπίσκοποι ίδρυσαν μια νέα επιτροπή, αποτελούμενη από τους
εκπροσώπους όλων των 14 Αυτοκέφαλων Εκκλησιών ώστε να αναθεωρήσουν τα εν
λόγω παρωχημένα κείμενα.
Ο στόχος αυτής της επιτροπής ήταν να
επικαιροποιήσει τα παρωχημένα αυτά κείμενα για να γίνουν αποδεκτά από
τους αρχιερείς που θα συμμετείχαν στην Σύνοδο. Άλλωστε όλες οι συνοδικές αποφάσεις, όπως το συμφώνησαν οι Προκαθήμενοι τον περασμένο Μάρτιο, έπρεπε να ληφθούν ομόφωνα.
Είναι
δύσκολο να υπολογισθεί ο απαραίτητος χρόνος ώστε νά καταφέρουν να
εκπληρώσουν τους στόχους τους, αφού οι προκάτοχοί τους χρειάστηκαν
δεκαετίες να ετοιμάσουν τα κείμενα που τώρα πρόκειται να υποβληθούν σε
αναθεώρηση.
Πάντως αν λάβουμε υπόψη μας το περιεχόμενο της
τελευταίας συνεδρίας της επιτροπής στο Σαμπεζύ το οποίο αποκαλύπτουμε
σήμερα είναι καλύτερα να μην είχαν βιαστεί να πάρουν αποφάσεις.
Κι
ακόμη καλύτερα θα ήταν να μη συγκληθεί καθόλου η Σύνοδος αυτή εφόσον
κάποιοι που επρόκειτο να πάρουν μέρος στις εργασίες της, ήταν έτοιμοι να αναθεωρήσουν και
να τροποποιήσουν όχι μόνο τα προσχέδια των θεολόγων του περασμένου
αιώνα, αλλά και την ίδια την Αγία Γραφή με τους ιερούς κανόνες της
Εκκλησίας και την διδασκαλία των Αγίων Πατέρων.
Αυτή τη φορά οι
σοφοί, που μαζεύτηκαν στην Ελβετία, συζήτησαν το κείμενο που είχε
συνταχτεί από την Τρίτη Πανορθόδοξη Προσυνοδική Διάσκεψη ακόμη το 1986
και φέρει τον ηχηρό τίτλο «Η συμβολή της Ορθοδόξου Εκκλησίας εις
επικράτησιν της ειρήνης, της δικαιοσύνης, της ελευθερίας, της
αδελφοσύνης καί της αγάπης μεταξύ των λαών, καί άρσιν των φυλετικών καί
λοιπών διακρίσεων».
Οι Ιεράρχες από το Ανατολικό μπλοκ ήταν
αυτοί που έβαλαν το κείμενο αυτό στην ατζέντα της επερχόμενης Συνόδου.
Άλλωστε έπρεπε να δώσουν αναφορά στις δικτατορικές αρχές των
κομμουνιστικών κρατών τους και να τους αποδείξουν ότι οι κόποι τους κατά
τα επαγγελματικά ταξίδια στο εξωτερικό δεν πάνε χαμένοι. Επίσης έπρεπε
να τους καθησυχάσουν ότι αγωνίζονται εκεί για την “ειρήνη”, όπως βέβαια
την καταλάβαιναν την ειρήνη στο Ανατολικό μπλοκ.
Τώρα όμως
άλλαξαν τα πράγματα και παρόλο που βρισκόμαστε ακόμη πολύ μακριά από την
αδελφοσύνη και την αγάπη μεταξύ των λαών, ο αγώνας κατά των φυλετικών
διακρίσεων δε φαίνεται να είναι και πολύ επίκαιρο θέμα. Και πράγματι, το
απαρτχάιντ στη Νότια Αφρική αφορά πλέον το μακρινό παρελθόν, “οι
αποικιακές χώρες” κατάφεραν να αποκτήσουν την ανεξαρτησία τους, ενώ
εκπρόσωπος μιας καταπιεσμένης κάποτε φυλής μετακόμισε στο Λευκό Οίκο και
διευθύνει το πιο δυνατό κράτος του σύγχρονου κόσμου.
ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΜΑΧΕΣ
Κανείς
λοιπόν δε θα περίμενε το ζήτημα αυτό να προκαλέσει έντονες συζητήσεις
μεταξύ των συμμετεχόντων στην περασμένη συνεδρία. Οι διαμάχες όμως που
προέκυψαν πήραν διαστάσεις θύελλας σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες .
Ήταν μάλιστα τόσο θερμές και ηχηρές ώστε έφτασαν από την αίθουσα των
κλειστών συσκέψεων, στα αυτιά τόσο του τεχνικού προσωπικού του Ορθόδοξου
Κέντρου, όσο και των φοιτητών που σπουδάζουν εκεί ορθόδοξη θεολογία.
Όπως
αποδείχτηκε, αντικείμενο διαφωνιών έγιναν τα δικαιώματα των σεξουαλικών
μειονοτήτων. Τις μειονότητες αυτές ο μητροπολίτης Περγάμου κατ
ευφημισμόν αποκάλεσε “μειονότητες άλλης φύσεως” και οι οποίες κατά τη
γνώμη του πρέπει να προστατεύονται από κάθε είδους διάκριση και άδικους
διωγμούς.
“Δεν
έχουμε δικαίωμα να ταπεινώνουμε και να διώκουμε την εικόνα του Θεού”,
είπε σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες ο 84χρονος καθηγητής ορθόδοξης
θεολογίας απευθυνόμενος στους “άσπλαχνους” συναδέλφους του. “Ας
αναρωτηθούμε εάν πρέπει να θεωρούμε τους ομοφυλόφιλους αποδιοπομπαίους
τράγους που αξίζουν να υφίστανται διώξεις; Εάν οι ίδιοι θέλουμε να
υφίστανται διώξεις; Κι εάν δε θέλουμε να καθιερωθεί η αρχή σύμφωνα με
την οποία αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να προστατεύονται, αυτό σημαίνει ότι
θέλουμε να τιμωρούνται και να φυλακίζονται”.[ΕΧΕΙ
ΕΙΡΜΟ ΑΥΤΗ Η ΠΟΝΗΡΗ ΘΕΣΗ; ΠΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΙ
ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ; ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ; ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ
ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΟΝ ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΝΤΑ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΘΕΟ ΜΑΣ; ΜΗΠΩΣ ΣΤΟ
ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΖΗΖΙΟΥΛΑ Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΣΤΟ ΚΑΘ' ΟΜΟΙΩΣΙΝ;]
Ο
μητροπολίτης επανέλαβε με αυτόν τον τρόπο τα πιστεύω εκείνων που
υποστήριξαν το αντιρατσιστικό, αλλά στην ουσία αντιορθόδοξο νομοσχέδιο
το οποίο ψηφίστηκε από την Ελληνική Βουλή υπό την πίεση της Ευρωπαϊκής
Ένωσης .
Το νομοσχέδιο αυτό θυμίζουμε ότι αποτέλεσε αντικείμενο κατάκρισης εκ μέρους του σεβασμιώτατου μητροπολίτη Πειραιώς, Σεραφείμ, καθώς και πολλών άλλων αξιοπρεπών;;; εκκλησιαστικών παραγόντων με μεγάλο πνευματικό κύρος οι οποίοι αντιπροσωπεύουν την ηθικά;;; υγιή πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας.
Ωστόσο οι προσπάθειες να ενσωματωθεί στο κείμενο της Αγίας Συνόδου η
θέση που απαιτεί σεβασμό απέναντι στις “κοινότητες μειονοτήτων εθνικής,
θρησκευτικής, γλωσσικής και άλλης φύσεως” και “εγγυήσεις γι’ αυτούς να
αναπτύσσονται ελεύθερα σύμφωνα με τις αρχές τους” δε βρήκε υποστήριξη
από την πλειοψηφία. Τότε προσπάθησε να βοηθήσει τον
μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννη ένας άλλος καθηγητής θεολογίας, κοσμήτορας
του Ινστιτούτου Ορθόδοξης Θεολογίας στο Σαμπεζύ Βλάσιος Φειδάς ο οποίος
τόνισε :[ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΧΡΩΣΤΟΥΣΕ ΚΑΙ ΞΕΠΛΗΡΩΝΕ]
«Σεξουαλικές
μειονότητες υπάρχουν, τόνισε ο καθηγητής, είναι όπως κι εμείς, μέλη της
Εκκλησίας, αυτοί μετέχουν στη ζωή της, είναι αμαρτωλοί, αλλά κι εμείς
όλοι είμαστε αμαρτωλοί.Το κράτος
τους αναγνωρίζει ως σεβαστά μέλη της κοινωνίας, επομένως και εμείς δεν
πρέπει να τους αγνοούμε. Σεξουαλικές αμαρτίες δεν είναι με τίποτα οι
πλέον βαριές”, γι’ αυτό πρέπει να αντιμετωπίζουμε την LGBT κοινότητα όχι
με καταδίκη, αλλά με αγάπη και σεβασμό.»[ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ;]
Στην αρχή ανάμεσα στους συμμετέχοντες βρέθηκαν ελάχιστοι που συμμερίστηκαν αυτή τη στάση. Αντιθέτως
η αντιπροσωπεία της Ρωσικής Εκκλησίας με επικεφαλής τον μητροπολίτη
Ιλαρίωνα Αλφέγιεφ, εξέφρασε την απόλυτη διαφωνία της. Την θέση για
σεβασμό απέναντι στις ομοφυλοφιλικές κοινότητες και για προστασία τους
από τις διώξεις δεν ήθελαν με τίποτα να την εγκρίνουν ούτε ο εκπρόσωπος
του Πατριαρχείου Αντιοχείας μητροπολίτης Βασίλειος από τη Συρία, όπου οι
αδελφοί μας χριστιανοί υφίστανται σκληρούς διωγμούς λόγω της πίστης
τους, ούτε ο μητροπολίτης Μαυροβουνίου Αμφιλόχιος, ο οποίος αντιστέκεται
με θάρρος στα Φεστιβάλ Υπερηφάνειας (gay pride) στην πρωτεύουσα της
χώρας του, ούτε οι άλλοι Ιεράρχες.
Αλλά η πλύση εγκεφάλου
μαζί με την έντονη ψυχολογική πίεση που την άσκησε κατά τη διάρκεια 7
(!) ωρών ο πρόεδρος της Επιτροπής πάνω στους συμμετέχοντες, δεν έμεινε
άκαρπη. Το αποτέλεσμα ήταν να διατυπωθεί μια συμβιβαστική τροπολογία, ότι
“οι μειονότητες άλλης φύσεως δεν πρέπει να αποτελούν αντικείμενο
διάκρισης, αλλά το γεγονός αυτό δεν απαιτεί από κανένα να συμμεριστεί
τις απόψεις και τις αρχές τους”.
[ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤ'ΕΙΚΟΝΑ!! ΠΑΝΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΚΑΘ'ΟΜΟΙΩΣΙΝ; ΣΤΟ ΟΜΟΟΥΣΙΟ; ΠΟΙΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΥΣΗ;]
Την
τροπολογία αυτή λοιπόν, προς μεγάλη μας λύπη και ντροπή, σύμφωνα με το
αποκλειστικό μας ρεπορτάζ την ψήφισαν όλοι οι Ιεράρχες ελληνικής
καταγωγής, συμπεριλαμβανομένου του μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνατίου.Ο Μητροπολίτης Δημητριάδος δήλωσε ότι στην Ελλάδα “οι φορείς ναζιστικής
ιδεολογίας” δήθεν επιτίθενται στις σεξουαλικές μειονότητες.[ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΖΗΖΙΟΥΛΑΣ; ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΚΟΜΗ!!!]
Την
τροπολογία ψήφισαν ο μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος, ο μητροπολίτης
Πάφου Γεώργιος (Εκκλησία Κύπρου), ο αρχιεπίσκοπος Κωνσταντίνης
Αρίσταρχος (Πατριαρχείο Ιεροσολύμων) και ο μητροπολίτης Καλής Ελπίδος
Σέργιος (Πατριαρχείο Αλεξανδρείας).
Σε
αυτόν τον συμβιβασμό της ντροπής, εκτός από τους προαναφερθέντες
Ιλαρίωνα, Βασίλειο, Αμφιλόχιο, αντιστάθηκαν σθεναρά, οι ιεράρχες των
Εκκλησιών της Σερβίας, Βουλγαρίας, Γεωργίας και Ρουμανίας .
Όλοι
αυτοί, προς τιμήν τους, δεν άλλαξαν γνώμη μέχρι τέλος. Χάρη σε αυτούς η
προδοτική αναθεώρηση της ορθόδοξης θεολογίας δεν πραγματοποιήθηκε, αφού
αρνήθηκαν να ενσωματωθεί στο κείμενο που συντάχτηκε για την Αγία και
Μεγάλη Σύνοδο, η θέση για την προστασία ομοφυλοφίλων.
Η
Ορθόδοξη Εκκλησία, όπως και πριν, θα ονομάζει την αμαρτία, αμαρτία και
την αλήθεια, αλήθεια. Δε θα διαγραφούν από την Αγία Γραφή ούτε το
κεφάλαιο για τα Σόδομα και Γόμορρα, ούτε τα λόγια του αποστόλου Παύλου,
ότι “οι αρσενοκοίται Θεού Βασιλείαν ου κληρονομήσουσιν.”
Πάντως το γεγονός, ότι τέτοιου είδους συζήτηση, έλαβε χώρα ανάμεσα σε αυτούς που τους έβαλε ο Θεός ποιμένες του λαού Αυτού και φύλακες της ορθόδοξης πίστης,[ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ].προκαλεί
βαθιά ανησυχία. Ενώ η συμπεριφορά στη συζήτηση αυτή συγκεκριμένων
ιεραρχών οι οποίοι εξαιτίας φόβου απέναντι στον κόσμο τούτο και εν
ονόματι αιρετικής πολιτικής ορθότητας, κρυφά από το ποίμνιό τους,
προδίδουν την διδασκαλία των Αγίων Πατέρων, προξενεί βαθιά θλίψη.
σχολιο:ΠΑΛΗΑ ΕΔΙΝΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΛΗΡΟ. ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΓΑΠΗ. ΑΥΤΗ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΖΗΖΙΟΥΛΑ. ΤΗΝ
ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΝΕΟ ΕΑΥΤΟ. Η ΜΟΝΗ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΦΥΣΗΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ
ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΕΥΡΕΤΗ ΠΛΕΟΝ.
Η γνωστή και μη εξαιρετέα Σοφία Ζαχαράκη που όχι μόνο ψήφισε το διαστροφικό νομοθετικό τερατούργημα για τον ψευτογάμο των σοδομιτών αλλά και έσπευσε περιχαρής να φωτογραφηθεί στη Βουλή μετά την ψηφοφορία της αισχύνης θα εκπροσωπήσει τη νεοταξίτικη κυβέρνηση στο νομό Φλώρινας…
π. Ἰωάννης Ρωμανίδης: "Ἐλεύθερος κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος βρίσκεται σὲ κατάσταση φωτισμοῦ"
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ
«Χριστὸς μὲθ΄ἠμῶν στήτω» Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος όταν έγιναν οι μεγάλοι σεισμοί της Αντιόχειας και ήταν ακόμα ιερέας πριν γίνει Επίσκοπος είπε στους Χριστιανούς: Να πάτε να γράψετε όλοι επάνω στους τοίχους «Χριστός μεθ' ημών στήτω» και εννοούσε ότι: «Ο Χριστός είναι μαζί μας, σπίτι μου να σταθείς, όχι να πέσεις». Όσοι Χριστιανοί τον άκουσαν τα σπιτικά τους δεν έπεσαν.
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ -(+) από τον μακαριστό π. Κωνσταντίνο Στρατηγόπουλο
Άσηπτη θεολογία ή θεολογία της μολύνσεως;_ Με αφορμή την μεγάλη αλλοίωση της Ορθόδοξου εμπειρίας των αγίων μας που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό από Συνόδους ,Επισκόπους ,Ιερείς ,Λαϊκούς .Παρατηρούμε δε και εδώ στην παράγκα μας καθημερινά σχεδόν να "βομβαρδιζόμαστε από σχολαστή /ες" από ψυχοπαθολογικές απνευμάτιστες ερμηνείες απιστίας ,είπαμε , να ξαναθυμηθούμε δυο πολύ καλές τοποθετήσεις που εκφράζουν την Ορθόδοξη πίστη και με επιστημονικό λόγο ,προς στηριγμό, όσων κρατάμε ανοικτές τις ψυχές μας είτε υγιείς είτε άρρωστοι σωματικά .Και ας φωτίσει ο Θεός όσους αδυνατούν να έχουν καθαρό νου ,το έχουμε τόσο πολύ ανάγκη όλοι μας και για τα ερχόμενα...
Βαδίζοντας προς την αυτάρκεια
Σοβαρές και απειλητικές για τη ζωή παρενέργειες από τη χρήση μάσκας προσώπου
Η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος δυστυχώς κινείται σε ολισθηρό έδαφος.
Όταν σε αφήνουν να πεθαίνεις απ την πείνα αλλά θέλουν να σε σώσουν από τον κορωνοϊο!
Η αδυναμία Επισκόπων να αντιληφθούν το διακύδευμα της κρίσης του κορόϊδο-ιού
.
Τα Χριστούγεννα στη λογική του Νέου Προγράμματος Σπουδών στα Θρησκευτικά
.
Οι Πατέρες της Εκκλησίας ως πρότυπα της Οικουμενικής Κινήσεως. Απάντησις εις τα κατάπτυστα δημοσιεύματα των Ζηλωτών ενάντια στο Κολυμπάριον
Σταράτες κουβέντες που οι οσφυόκαμπτες, μεγαλόσχημοι ρασοφόροι σκέφτονται, αλλά δεν λένε!
.
ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΤΕΛΟΣ!
.
Σκέψεις με αφορμή κάποιες προτάσεις από το άρθρο του Δοσιθέου Τατάρνας
Σχόλια σε μερικές από τις θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
Σχόλια σε θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
«Είδα ψυχές που έρεπαν με μανία στους σαρκικούς έρωτες. Αυτές λοιπόν αφού έλαβαν αφορμή μετανοίας από την γεύση του αμαρτωλού έρωτος, μετέτρεψαν αυτόν τον έρωτα σε έρωτα προς τον Κύριο. Έτσι ξεπέρασαν αμέσως κάθε συναίσθημα φόβου και εκκεντρίσθηκαν στην άπληστη αγάπη του Θεού. Γι αυτό και ο Κύριος στην αγνή εκείνη πόρνη (Λουκ. ζ΄37-40) δεν είπε ότι εφοβήθηκε, αλλά «ότι ηγάπησε πολύ» και κατόρθωσε εύκολα να αποκρούσει τον ένα έρωτα με τον άλλον.»
Αγίου Ιωάννου της'' Kλίμακος"
O ΚΥΡ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Ancient Faith Radio - Orthodox
Are you Amazed?
Στηρίξτε τους πολύτεκνους
"Τα δέντρα που έχουν καρπούς πετροβολάνε" Θ.Κολοκοτρώνης
η τέχνη
Ο μεν βίος βραχύς, η δε τέχνη μακρή, ο δε καιρός οξύς, η δε πείρα σφαλερή, η δε κρίσις χαλεπή. Δει ου μόνον εαυτόν παρέχειν τα δέοντα ποιεύοντα, αλλά και τον νοσέοντα, και τους παρεόντας, και τα έξωθεν.
Kιβωτός του κόσμου
Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
Αϊ σιχτίρ -για την «ελεύθερη» δημοσιογραφία,την καταστροφή του Γένους.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη» που αντιγράφουμε τα δικά σας , χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη «δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
βρε αντε
Εθνική βιβλιοθήκη
Καλάμι-Aνεξάρτητη έκδοση onLine
Το χαμόγελο του παιδιού
Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη
Παλαμάς
Χρωστάμε σε όσους πέρασαν ,θα ρθούνε, θα περάσουν,κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι και οι νεκροί.
Δεν συμμετέχω στον "σκοταδισμό" της παγκόσμιας οικολογικής ελιτείας
το ξέρασμα της υπεραξίας
Η εκδίκηση των γουρουνιών
Ερωτήσεις Χριστιανών σε Ισλαμιστές για τις πηγές του Ισλάμ
Όχι στη φίμωση των blogs
Γιάννης Τσαρούχης
Γενικά οι Έλληνες είναι αγράμματοι και αγνοούν τους θυσαυρούς της πατρίδας τους.Θα γίνουν θρήσκοι όσο μορφώνονται ,αντίθετα με άλλους που όσο μορφώνονται παύουν να είναι θρήσκοι.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ
(κάντε κλίκ στην εικόνα)
ενάντια στη φασιστική νοοτροπία της Google
πάπα-Γιάννης Ρωμανίδης : «Από τώρα και στο εξής το πρόβλημα θα είναι οι Δεσποτάδες μας.
«Υπάρχουν δύο είδη θεολογίας: το έν -ευρέως γνωστόν κατά τους παρελθόντας αιώνας- είναι η επαγγελματική καθέδρα του πολυμαθούς, το άλλο η συσταύρωσις μετά του Χριστού, η γνώσις Αυτού εν τοις ενδομύχοις της καρδίας.
Το πρώτον είδος είναι προσιτόν εις το πλήθος των διανοητικώς πεπροικισμένων ανθρώπων, των προτιμώντων την φιλοσοφικήν προσέγγισιν της θεολογίας.
Η πραγματική δε πίστις εις την Θεότητα του Χριστού, ήτις εκφράζεται δια ζωής συμφώνου προς το πνεύμα των εντολών Αυτού, δεν είναι απαραίτητος δι’ αυτούς.
Το δεύτερον είδος είναι θεολογία ομολογίας, ήτις γεννάται δια του βαθέος φόβου του Θεού εν τω πυρί της φλογεράς μετανοίας, ήτις εισάγει εις την οντολογικήν πραγματικότητα δια της εμφανίσεως του Ακτίστου Φωτός.
Η ακαδημαϊκή θεολογία εν συνδυασμώ μετά της ζώσης πίστεως δίδει αγαθά αποτελέσματα. Ευκόλως όμως «εκφυλίζεται», αποβαίνει αφηρημένη θεωρία, παύει να είναι εκείνο, όπερ παρατηρείται εν τη ζωή των Αποστόλων, των Προφητών και των Πατέρων ημών, τουτέστιν άμεσος ενέργεια του Θεού εν ημίν …
Η Αγία Τριάς είναι Θεός Αγάπης. Η αγάπη, περί της οποίας γίνεται λόγος εν τω Ευαγγελίω, είναι άκτιστος ζώσα ενέργεια της ανάρχου Θεότητος. Ίδιον αυτής είναι να ενοί ημάς εν αυτώ τούτω τω είναι. ….. φυσική αύξησις εν τω Πνεύματι μέσω της διαμονής εν τω Θείω χώρω δια της τηρήσεως των εντολών του Χριστού.
Ο νους αίφνης αποκτά γνώσιν και εκφράζει αυτήν δι’ ανθρωπίνων όρων. Τούτο έρχεται ως λάμψις αστραπής, όταν η καρδία πυρούται δια της αγάπης. Τούτο είναι το “θαυμαστόν φως” της αιωνιότητος, εις το οποίον πάντες ημείς εκλήθημεν.
Η συσσώρευσις τοιούτων στιγμών ελλάμψεως της συνειδήσεως ημών εν τη πείρα της Εκκλησίας ωδήγησεν οργανικώς εις την σύνθεσιν αυτών εις έν όλον. Ούτως εμφανίζεται η πρώτη απόπειρα συστηματοποιήσεως της ζώσης θεολογίας, ήτις εγένετο υπό του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, ανδρός ωσαύτως πλουσίου και κατά την προσωπικήν αυτού πείραν.
Η ματαίωσις της θαυμαστής αυτής αναβάσεως προς τον Θεόν … προέκυψεν εις εποχάς παρακμής της ζώσης πείραςδια της τάσεως υποβολής των δεδομένων της Αποκαλύψεως εις την κριτικήν του λογικού ημών, δια της στροφής προς την “φιλοσοφίαν της θρησκείας”. Έπακόλουθον τούτου είναι τα σχολαστικά συστήματα θεολογίας, εν τοις οποίοις επικρατεί η φιλοσοφία και ουχί το πνεύμα της ζωής.
Γέρων Σωφρόνιος Σαχάρωφ
Η Εκκλησία ως η καινή κτίση
Aνάθεμα Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς κατά του Οικουμενισμού
Those who attack the Church of Christ by teaching that Christ's Church is divided into so-called "branches" which differ in doctrine and way of life, or that the Church does not exist visibly, but will be formed in the future when all "branches" or sects or denominations, and even religions will be united into one body;
and who do not distinguish the priesthood and mysteries of the Church from those of the heretics, but say that the baptism and eucharist of heretics is effectual for salvation; therefore, to those who knowingly have communion with these aforementioned heretics or who advocate, disseminate, or defend their new heresy of Ecumenism under the pretext of brotherly love or the supposed unification of separated
Christians, Anathema!
Mην παίρνετε τον εαυτό σας πολύ στα σοβαρά!!
Πως είπατε κυρ Γιάννη;
«.Ελπίζω ότι όσοι εξ' υμών συμμετάσχουν εις την Κυβέρνησιν θέλουν γνωρίσει μεθ' εμού ότι εις τας παρούσας περιπτώσεις, όσοι ευρίσκονται εις δημόσια υπουργήματα δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν μισθούς αναλόγως με τον βαθμό του υψηλού υπουργήματός των και με τας εκδουλεύσεις των, αλλ/ ότι οι μισθοί ούτοι πρέπει να αναλογούν ακριβώς με τα χρηματικά μέσα, τα οποία έχει η Κυβέρνησις εις την εξουσίαν της.»
«.εφ'όσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα,
ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν».
2 σχόλια:
... ϕώναζε τότε γι αὐτά, ἀπὸ τὸ ταπεινὸ μετερίζι του
(ἀϕοῦ ἡ καυστική, ἀλλά δίκαια ϕωνή του, εἴχε ἤδη παραγκωνιστεῖ καὶ ϕιμωθεῖ, καθῶς συνήθιζε...
νὰ μιλᾶ...κι ὅταν δὲν "πρέπει"...
ἄλλωστε, πὼς νὰ ταιριάξει μὶα ταπεινή παράγκα μὲ τὸν... λειτουργικό ἐκσυγχρονισμό, ποὺ πήγαινε νὰ γίνει καθεστῶς...)
ὁ μακαριστός
π.Κωνσταντῖνος Στρατηγόπουλος
(ποττέ δὲν τὸν εἴχαμε ξανακούσει τόσο ...ἔξαλλο)
λέγοντας, "εὔχομαι νὰ μὴν γίνει ποτέ, μιὰ τέτοια σύνοδος"...
ἀλλ´εἰς μάτην...
ἡ... τότε ... "λεβέντικη" ἱεραρχία
ἐκκώϕευε, ἀλλά ...
καὶ προσπαθοῦσε νὰ ϕιμώσει (περήϕανα;)
τὶς ὅποιες ἐλεύθερες ϕωνές
ἔτσι, οἱ..."κυβερνήσεις" ἄλλαξαν, ἀλλά ἡ ἀτζέντα, εἶχε γίνει πλέον καθεστῶς
και μόλις "ἔϕυγαν" οἱ ... παλιοί... ἐνοχλητικοί...
μὶα... "Νέα Φερράρα,
ἦρθε νὰ... σιγυρίσει τ´ἀσυγίριστα
κι ἀνέδειξε... τὴν... ὀλιγότητα
τῶν πολλῶν...
ἀλλά καὶ τὴν μ ε γ α λ ω σ ύ ν η
τῶν ἐλαχίστων...
"ἀρνητῶν" τῆς ἰσοπέδωσης...
καὶ τὴν σ τ α θ ε ρ ό τ η τ α
τῆς π ί σ τ η ς μας, ποὺ τοὺς στηρίζει... !
https://neaflorina.gr/2024/03/i-sofia-zacharaki-ekprosopos-tis-kyvernisis-stis-ekdiloseis-tis-25is-martioy-ston-dimo-florinas/
Η γνωστή και μη εξαιρετέα Σοφία Ζαχαράκη που όχι μόνο ψήφισε το διαστροφικό νομοθετικό τερατούργημα για τον ψευτογάμο των σοδομιτών αλλά και έσπευσε περιχαρής να φωτογραφηθεί στη Βουλή μετά την ψηφοφορία της αισχύνης θα εκπροσωπήσει τη νεοταξίτικη κυβέρνηση στο νομό Φλώρινας…
Δημοσίευση σχολίου