«Ο γάμος είναι θεσμός, που δίνει το νόημα στο ζευγάρι. Είμαι απόλυτος και κάθετος στο γεγονός ότι ζευγάρι για έμενα είναι ο άνδρας και η γυναίκα που κυοφορούν και γεννούν».
συνεχίστε με δική σας "ευθύνη" εδώ
«Ο γάμος είναι θεσμός, που δίνει το νόημα στο ζευγάρι. Είμαι απόλυτος και κάθετος στο γεγονός ότι ζευγάρι για έμενα είναι ο άνδρας και η γυναίκα που κυοφορούν και γεννούν».
συνεχίστε με δική σας "ευθύνη" εδώ
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ
ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη»
που αντιγράφουμε τα δικά σας ,
χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη
«δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
2 σχόλια:
Ο άγιος Ισίδωρος Πηλουσιώτης, ο οποίος αιτιολογεί ακόμα και το λόγο που το νεώτερο δημιούργημα έλαβε το όνομα γυνή, εξηγώντας με απλοϊκό τρόπο πως η ρίζα της λέξης γυνή προέρχεται από την γονή. Τούτη η ερμηνεία προκύπτει, διότι η γυνή έγινε από τον άνδρα της, ο οποίος επρόκειτο να την κάνει γόνιμη, μέσα από τη φυσική διαδικασία ενώσεως μεταξύ ανδρός και γυναικός. Η προαγωγή αυτή της ένωσης οδηγεί στην παιδοποιία και για το λόγο αυτό της γονιμότητας, αυτοί που γενούν παιδιά λέγονται γονείς. Επομένως, κάνοντας μία επικαιροποίηση αυτής της ερμηνευτικής προσέγγισης από τον άγιο Ισίδωρο, ως γονείς δεν μπορούν να ονομάζονται οποιοιδήποτε, ει μη μόνον εκείνοι που μέσα από τη νόμιμη κατά Θεόν ψυχοσωματική ένωση, παράγουν με τρόπο φυσικό τέκνα. Κι αυτό το προνόμιο το έχουν μόνο τα ετερόφυλα ζεύγη κι όχι τα ομόφυλα, που στην εποχή μας ζητούν αναιδώς και ανερυθριάστως να διαταράξουν ακόμα και αυτή τη φυσική σχέση ανατροφής γονέων-παιδιών.
Και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον, κατ εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν, άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς. (Γένεσις κεφ.1,27)
• Η δε ΓΥΝΗ κατά τον Πλάτωνα, ετυμολογείται εκ του «γονή, παρά τό γεννᾶν».
Κρατύλος, περί ονομάτων ορθότητος
Δημοσίευση σχολίου