Παρασκευή 13 Αυγούστου 2021

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "Î βλακεία η εγωπάθεια η μωρία της ηγετικής τάξης στην σημερινή Ελλάδα σου φέρνει την ανάγκη να ξεράσεις. Είμαι βέβαιος πως τούτοι οι ελεεινοί, δεν αντιπροσωπεύουν την ζωντανή Ελλάδα,δεν αντιπροσωπεύουν τίποτα Γιώρνος Σεφέοης"

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άμα ξεσηκωθούν και οι γαύροι όπως τα παόκια τους φάγαμε τους μπινέδες.
Αεεεερραααααα!!!

Ανώνυμος είπε...

Ἀγαπητὲ Τρελογιάννη κρῖμα γιὰ αὐτὴν τὴν ἀνάρτησή σου, γιατὶ δείχνει ἔλλειψη ἱστορικῆς γνώσης. Θὰ πρέπῃ

νὰ εἶσαι πιὸ προσεκτικὸς μὲ τὶς ἀναρτήσεις σου γιατὶ τὶς διαβάζουν καὶ ἄτομα χωρὶς γνώση τῆς ἱστορίας καὶ

θεωροῦν αὐτὸ ποὺ γράφεις ὡς σωστό. Ὄχι δὰ καὶ ὁ Σεφεριάδης νὰ μᾶς μιλήσῃ γιὰ

τὴν δυσωδία καὶ τὸ ἐπίπεδο τῆς πολιτικῆς στὴν Ἑλλάδα. Ἦταν καὶ ὁ ἴδιος στὸ συνάφι αὐτό.

Ἔτσι καὶ γιὰ νὰ μὴν ξεχνιόμαστε. Βλέπε τὸν ῥόλο του στὸ Κυπριακό.

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Ναι ίσως έχεις δίκιο ,όμως ,τεκμηρίωσε το αυτό που λες με κάποια μαρτύρια καποιο κείμενο

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Ο Σεφέρης πάντως
-απ'όσο ξέρω-

αποκλείστηκε
από τις Ελληνοτουρκικές συνομιλίες
την εποχη που αναφέρεστε,
όπως απαίτησαν Τουρκοι και Άγγλοι από τον
υπουργό μας τών εξωτερικών
(τον Αβέρωφ τότε...)

γιατι ήταν ανυποχώρητος,

γνωρίζοντας στην εντέλεια
τα δεδομένα τα οποία μάς ευνοούσαν.

Το παρασκήνιο περιγράφεται στήν αλληλογραφία που είχε με την συζυγό του στην Αθήνα
(κωδικωποιημένα μέν γιατι τον υποπτεύονταν και τα διάβαζαν κρυφά, ανοίγοντας τα αλλά ειναι ξεκάθαρο γνωρίζοντας εκ τών υστέρων τα γεγονότα... τι περιγράφει...)

Επίσης, βοήθησε τόν φιλο του
Ράνσιμαν, να αποκτήσει μιά βαθειά
ρεαλιστική γνώση για την πατρίδα μας

πέρα από τούς αρχαιολατρικούς
ρομαντισμούς όπου κολυμπούσαν
ανίδεοι
οι Ευρωπαίοι...μέχρι τότε...

γιατί ο Ράνσιμαν, με το έργο του
έδωσε πλέον άλλο βάθος στην γνώση
περί Ελληνισμού
κάνοντας γνωστή την σπουδαιότητα
τού Βυζαντίου...!

Ανώνυμος είπε...

http://deltio11.blogspot.com/search?q=Σεφέρης

1/5/18

Ὁ Σεφεριάδης ποὺ ἔγινε Σεφέρης.

Ὁ πολυπράγμων κοσμοπολίτης καὶ διπλωματοῦχος τῆς Σορβόννης Γεώργιος Σεφεριάδης, ἐπέστρεψε στὴν Ἀθήνα

ἀπὸ τὸ Λονδίνο ὅπου τελειοποιοῦσε τὰ ἀγγλικά του τὸν Φεβρουάριο τοῦ 1925.

Διορίστηκε ὡς ἀκόλουθος στὸ Ὑπουργεῖο Ἐξωτερικῶν τὸ 1927, ὡς Γεώργιος Σεφεριάδης.

Καὶ αὐτό εἶναι ἀναμφισβήτητο διότι τὸ 1962, βγῆκε ὑποχρεωτικά στὴν σύνταξη

μὲ τὴν συμπλήρωση τῆς ἀμείλικτης 35ετίας.

Τὸν Ἰούλιο τοῦ 1928, δημοσίευσε στὴν Νέα Ἐστία, ὡς Γ. Σεφεριάδης, τὴν μετάφραση

τοῦ «Μία βραδιὰ μὲ τὸν Κύριο Τέστ», τοῦ Πὼλ Βαλερύ.

Στὴν διετία 1925-1927, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν καλοπέραση καὶ τὴν ποίηση, μὲ τὶ ἄλλο ἀσχολήθηκε

ὁ Ποιητὴς Γεώργιος Σεφεριάδης, ποὺ μετονομάστηκε σὲ Σεφέρης; Καὶ γιὰ πιὸ λόγο τὸ ἔκανε αὐτό;

Πάντως τὸ 1933 ὁ πατέρας του, Στέλιος Σεφεριάδης, (τοῦ Περιστυλίου), ἐκλέχτηκε Πρύτανης

τοῦ Πανεπιστημίου Ἀθηνῶν καὶ μέλος τῆς Ἀκαδημίας Ἀθηνῶν.

Λέτε νὰ ντρεπόταν γιὰ τὸν Διαβήτη καὶ τὸ Ξιφίδιο τοῦ Μπαμπᾶ του ὁ Ποιητής;

Σχόλιο Ἀνωνύμου :

Nὰ δῇς τί γράφει γιὰ αὐτόν τὸν πράκτορα καὶ τὸν παλιοχαρακτήρα του ὁ ποιητὴς Καββαδίας

ποὺ τὸν εἶχε βοηθήσει στὴν ἀρχὴ μὴ γνωρίζοντας τί παλιοτόμαρο ἦταν.


ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΕΦΕΡΗ

Συγγραφέας : Πιτσιλίδης Μιχάλης - Ἐκδότης : Ἀρχιπέλαγος


Ὅπως βλέπετε ἔδωσα τὴν τεκμηρίωση ποὺ ζητάγατε. Εἶναι ἀρκετό;

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Ευχαριστούμε πολυ μας ειναι αρκετο ,βεβαια το πρόβλημα είναι ο υποκειμενισμός άλλοι πάλι τον εκθιαζουν με αντίστοιχες μελέτες ...εχουμε καταλαβει οτι οι θεσεις για ενα προσωπο οταν παρουσιάζονται γραπτός παίζει ρολο και οι πολιτικές τοποθετήσεις του κάθε ιστορικού .

Ανώνυμος είπε...

Σχετικὰ μὲ αὐτὸ ποὺ ἀναφέρατε, δηλαδὴ γιὰ τὸν ὑποκειμενισμὸ στὸν χαρακτηρισμὸ τοῦ κάθε προσώπου,

ἐν προκειμένῳ τοῦ Σεφέρη, ἄλλοι τὸν ἐκθειάζουν καὶ ἄλλοι ἀντιθέτως τὸν καταγγέλουν ἔχετε δίκιο,

εἶναι ὑποκειμενικό. Ἀλλὰ μὴν ξεχνᾶτε ὅτι ὑπάρχει ἡ ἐπίσημη ἀλήθεια καὶ ἡ πραγματικὴ ἀλήθεια.

Ἐσεῖς γενικῶς μὲ ποιάν ταυτίζεστε;

Ἕνα ἄλλο παράδειγμα τῶν δύο ἀληθειῶν.

Ἂς ποῦμε ὅτι ἐγὼ θεωρῶ τὸν ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ νὰ ἕχῃ γεννηθῇ ἀπὸ ἑλληνίδα μητέρα τὴν Παρθένο Μαρία,

καὶ ἡ σχέση του μὲ τὸν οἶκο τοῦ Δαυὶδ εἶναι τέτοια ὅσο ἡ δική μου σχέση μὲ τοὺς Κινέζους,

αὐτὸ πῶς θὰ σᾶς φαινόνταν; Εἶναι ἀκραῖο; Εἶναι βλάστημο;

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Παλιοχαρακτήρας...

Άναρωτιέμαι ...

άραγε,
το να μιλήσης γιά
τον αλεπουδήσιο χαρακτήρα
διασήμου τινός... δγιαφορετικού

κάνει τινά παληοχαρακτήρα;

...ή...το να μιλήσεις γιά την ...
ελευθεριότητα, χαρακτηρίζοντας τις
πόλεις... πώς κατάντησαν πορνεία
και...
περιγράφοντας...διακριτικά... την γκριζάδα...
τών "ελεύθερων" σχέσεων...

έχουμε... άραγε,
πάλι ...κρούσμα...
παλιοχαρακτήρα...;

...γιά τα... εθνικά τώρα...
τι να πείς...

για την αγάπη του ίσως στην Κύπρο...το νησί με τον ολοζώντανο
ελληνισμό

και μάλιστα με τον
αυθεντικό ορθόδοξο τρόπο
που σίγουρα μπορούσε να...
τσακίσει...
την λατρεία του διεθνισμού τινών

αυτό κι αν είναι...κρούσμα...

σιγουρο

...τεσταρισμένο...

και πρός απομονωση
και γιατί όχι

γιά...εντατική...

να ξεμπερδεύουμε
μιά και καλή...

μ'ετούτον...!

χρόνης είπε...

Εκείνη την εποχή από τη μια ήταν ο Στάλιν κι από την άλλη ο Χίτλερ και ο Σεφέρης ορθά τους απορρίπτει, όπως απορρίπτει και τους ντόπιους παλατιανούς. Είναι αναμενόμενο να μην είναι αρεστός στους απολυτάρχες κάθε απόχρωσης...