Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χμ..η δυναμη της θελησης ειναι πανισχυρο οπλο για τον εαυτο μας και την προσωπικοτητα μας γενικοτερα, σε σχεση με τους αλλους. Εχω την εντυπωση ομως, μπορει να ' μαι λαθος, πως τα συναισθηματα μας, θετικα ή αρνητικα, πρεπει να διοχετευονται, για να αποφευγεται η υπερβολικη συμπιεση και κυριως, το τραγικο ενδεχομενο της.. καραμπινας. Μπορω λοιπον να χαμογελω στον αλλον, μονο οταν χαμογελαει μαζι κι ψυχη μου. Οταν ομως βρυχαται το αγριο θηριο μεσα μου, χανεται το χαμογελο μου και στην καλυτερη περιπτωση, σωπαινω. Διαφορετικα, αν το επιτρεπει η ψυχολογια μου εκεινη την ωρα, Ξηγιεμαι οσο ειναι δυνατον..Αλλα προς θεου, καραμπινα ποτε, το πολυ πολυ κανα πιατο, βαζο, τσαντα, βιβλιο, τηλεχειριστηριο...

Ανώνυμος είπε...

"το πολυ πολυ κανα πιατο, βαζο, τσαντα, βιβλιο, τηλεχειριστηριο..."

Μη μας τρομάζεις..:))

Ανώνυμος είπε...

Είναι υπέροχο να μπορείς να βγάζεις κάθε φορά, τον όμορφο εαυτό του συνανθρώπου σου. Μπορείς;