Ο Υπερσιβηρικός σιδηρόδρομος θα μπορούσε να επεκταθεί στην Ιαπωνία
βάσει πρότασης της ρωσικής κυβέρνησης. Οι δύο χώρες συζητούν το
ενδεχόμενο της κατασκευής γέφυρας μήκους 45 χιλιομέτρων που θα τις
συνδέει με τρένα. Και μόλις κατασκευαστεί θα μπορούν οι ταξιδιώτες να
πηγαίνουν από το Τόκιο στο Λονδίνο με το τρένο διανύοντας μια απόσταση
13.500 χιλιομέτρων.
Η κίνηση αυτή της συμφωνίας πέρα από την εξυπηρέτηση των επιβατών θα μπορούσε να είναι ένα μεγάλο βήμα για τις δύο χώρες: ποτέ δεν υπέγραψαν επίσημη ειρηνευτική συμφωνία μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, οπότε η πρόταση χαρακτηρίστηκε “γέφυρα” στην ιστορία. Η εφημερίδα Siberian Times αναφέρει: “Θέλουμε οι Ιάπωνες να εξετάσουν πολύ σοβαρά την κατασκευή ενός μικτού δρόμου και ενός σιδηροδρόμου από το Hokkaido στο νότιο τμήμα του Sakhalin”.
Η γραμμή σταματά τώρα στο Βλαδιβοστόκ, αλλά με τη νέα πρόταση θα επεκταθεί στο ρωσικό νησί Sakhalin και στη συνέχεια στο Hokkaido, το βορειότερο κύριο νησί της Ιαπωνίας. Από εκεί, οι ταξιδιώτες θα μπορούσαν να συνδεθούν με το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ιαπωνίας για να φτάσουν στο Τόκιο.
Η γέφυρα θα εκτείνεται μεταξύ του Cape Crillon στο Sakhalin και του ακρωτηρίου Soya στο Hokkaido. Μάλιστα σύμφωνα με τους Ρώσους, η γραμμή θα επιτρέψει στην Ιαπωνία να γίνει ηπειρωτικό κράτος. “Λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες τεχνολογίες, δεν είναι και τόσο ακριβή η κατασκευή της”, αναφέρουν. Οι ταξιδιώτες αυτή τη στιγμή πηγαίνουν συνήθως από το Λονδίνο στη Μόσχα με το τρένο για να συνδεθούν με τον Υπερσιβηρικό.
πηγή
Η κίνηση αυτή της συμφωνίας πέρα από την εξυπηρέτηση των επιβατών θα μπορούσε να είναι ένα μεγάλο βήμα για τις δύο χώρες: ποτέ δεν υπέγραψαν επίσημη ειρηνευτική συμφωνία μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, οπότε η πρόταση χαρακτηρίστηκε “γέφυρα” στην ιστορία. Η εφημερίδα Siberian Times αναφέρει: “Θέλουμε οι Ιάπωνες να εξετάσουν πολύ σοβαρά την κατασκευή ενός μικτού δρόμου και ενός σιδηροδρόμου από το Hokkaido στο νότιο τμήμα του Sakhalin”.
Η γραμμή σταματά τώρα στο Βλαδιβοστόκ, αλλά με τη νέα πρόταση θα επεκταθεί στο ρωσικό νησί Sakhalin και στη συνέχεια στο Hokkaido, το βορειότερο κύριο νησί της Ιαπωνίας. Από εκεί, οι ταξιδιώτες θα μπορούσαν να συνδεθούν με το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ιαπωνίας για να φτάσουν στο Τόκιο.
Η γέφυρα θα εκτείνεται μεταξύ του Cape Crillon στο Sakhalin και του ακρωτηρίου Soya στο Hokkaido. Μάλιστα σύμφωνα με τους Ρώσους, η γραμμή θα επιτρέψει στην Ιαπωνία να γίνει ηπειρωτικό κράτος. “Λαμβάνοντας υπόψη τις σύγχρονες τεχνολογίες, δεν είναι και τόσο ακριβή η κατασκευή της”, αναφέρουν. Οι ταξιδιώτες αυτή τη στιγμή πηγαίνουν συνήθως από το Λονδίνο στη Μόσχα με το τρένο για να συνδεθούν με τον Υπερσιβηρικό.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου