Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017

Κριτική της Ημερίδας για την Ψευδοσύνοδο στην ΙΜΘ και στο ΑΠΘ


Πρόσφατη ομιλία (30-4-2017) του  Ελευθερίου Κοσμίδη για την Προπαγανδιστική Ημερίδα για την ψευδοσύνοδο της Κρήτης που έλαβε χώρα στην ΙΜΘ και στο ΑΠΘ στις 27-4-2017.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Eστω και άν δέν γνωρίζει κανείς από δόγματα ,εκκλησιολογία και υψηλή θεολογία ,το κριτήριο της αληθείας είναι μόνο και μόνο οι απλές αισθήσεις του απλού ορθοδόξου βιώματος ,δηλαδή αυτό που έχει κανείς εισπράξει από το βίωμά του μέσα στην εκκλησία και την επαφή του μέ τους αγίους πνευματικούς μας και γέροντές μας ανεξαρτήτως μορφωτικού επιπέδου ,δηλαδή η απλή όσφρηση της μυρωδιάς ,η απλή όραση της ομιλίας του σώματος ,αυτό το γνώριμο αίσθημα του σπιτιού μας Αν κανείς δέν τά έχει εισπράξει αυτά ,εύκολα μπορεί να γίνει θύμα τους Το πνεύμα του Θεού είναι απλό , ευθές ,ειλικρινές , φιλάδελφο , αγνό, καταδεκτικό , ταπεινό Εχουμε ζήσει την μπογιά ,το ψεύδος και τον δόλο των οικουμενιστών στην αιρετική , μεταπατερική ακαδημία του Βόλου Θα σας φανεί παράξενο ίσως άν σας πώ, οτι μου έλειψε από τις αισθήσεις μου η φτώχεια της βασανισμένης μάνας ,τά υπόγειά της, τά πανεράκια της , κανένας λαχνός βρέ παιδί μου , κανένα κεντηματάκι , καμμία δαντελίτσα να κρέμονται , καμμία κυριούλα πίσω απο κανένα πάγκο Το καταλάβαινε κανείς ως αίσθηση, οτι αυτή η ακαδημία είναι εγκάθετη ,από κάπου μας ήρθε , καμμία ποιμαντική ανάγκη δέν την γέννησε,οτι υπηρετεί αλλότριους σκοπούς , οτι αλλαχόθεν κατευθύνεται και χρηματοδοτείται Όσο και άν σου περιγράψουν την όσφρηση αυτου του αέρα δέν θα το καταλάβει κανείς άν δέν το ζήσει και δέν το εισπράξει με τίς αισθήσεις και την γλώσσα του σώματος ο ίδιος Καταλαβαίνω απόλυτα το κλίμα που μας περιγράφει ο κ. Ελευθέριος Κοσμίδης ,της από καθέδρας και από μικροφώνου ειρωνείας , απαξίωσης του ακροατή , της προσπάθειας κατά το λεγόμενο να τον ΄΄ψαρώσουν΄΄ Εχουν σπουδάσει την τέχνη της ΄΄επικοινωνίας΄΄ που μόνο επικοινωνία μέ την υγιή έννοια δέν είναι Ειναι η τέχνη να δημιουργήσουν στό ακροατήριο τό αίσθημα της κατωτερότητος ,του επαρχιωτισμού ,του κόμπλεξ ακόμα και μέ τις μερικές αράδες τίτλους που κουβαλά ο καθένας τους στο πρόγραμμα των εισηγήσεων Το ψεύδος ζητά να γίνει αποδεκτό μέ τέτοιες δόλιες μεθόδους επί της ψυχολογίας του ανθρώπου μέ τό ΄΄κύρος και το θαύμα ΄΄ που έλεγε ο Ντοστογιέφσκυ, το αντίθετο απο το ΄΄τά ασθενή και εξουθενημένα αξελέξατο ο Θεός ,ίνα τους ισχυρούς καταισχύνη ΄΄, το αντίθετο της ΄΄μωρίας ΄΄ του κηρύγματος Επειδή οι ίδιοι ειναι κατά πάντα μετριότητες και έχουν υποστεί αυτό το ΄΄ψάρωμα ΄΄ ,ήταν ο μόνος τρόπος για να προαχθούν σέ επισκόπους και καθηγητές ανωτάτων ιδρυμάτων , νομίζουν οτι όλοι είναι ευάλωτοι σε τέτοιες δόλιες μεθόδους, να δεχθούν τά τριάκοντα αργύρια της προδοσίας ! Νά τον έβλεπες τον λεγάμενο πώς στεκόταν μπροστά στον μακαρίτη τον Εφέσου ! Γι αυτό σου λέω , η γλώσσα του σώματος έχει να πεί και να μαρτυρήσει πολλά .... Νά παίζεις τον ΄΄καμπόσο ΄΄ μπροστά στον λαό καί τον πορτιέρη μπροστά στον οικουμενικό ....! Η ξεφτίλα δέν έχει όρια ! Τί αυτοεκτίμηση μπορεί να έχει ένας άνθρωπος με αυτό το ποιόν ! Έχουν δίκιο ο κ. Κοσμίδης και ο παπα Νικόλας να λένε οτι θέλουν να εξαγάγουν αυτό που οι ίδιοι νιώθουν για τον ίδιο τον εαυτόν τους Είναι απλές λειτουργίες της ψυχολογίας Λ.Ε.






Argiris Milonas είπε...

Θα μιλησω καιγω λιγο ακαδημαικα.Αυτα ολα γινονται γιατι ελειψε το ξυλο,ναι αυτο το ξυλο που βγηκε απτον παραδεισο.Παλια επεφτε καμια ψηλη και εσφιγγαν οι κ...οι και δε τολμουσαν οι κολακες και καθε αποβρασμα να τρελαινει τον κοσμο με ψευτιες και καθε "δικαιολογημενη"βρωμια και ψευτια τους.Τωρα ολοι το παιζουμε "σιβουπλε"και ευγενεια και βγηκαν μπραστα οι κλεφτες και οι ψευτες με το κοστουμι η τα ρασα.Αρε αη νικολας που χρειαζεται

maria.p. είπε...

Πολύ σωστή η κριτική του κ.Κοσμίδη. Τι να πρωτοπεί κανείς με αυτά που ζούμε.Χρειάζεται επαγρύπνηση και αδιάλειπτος έλεγχος. Να ξέρουν ότι είμαστε παρόντες και ότι η Εκκλησία ανήκει στον Κύριο και δεν είναι τσιφλίκι κανενός.Διακονία έχουν και λόγο θα δώσουν (και θα δώσουμε όλοι) για ότι κάνουν και κάνουμε. Αλίμονο σε όποιον δεν στέκεται όπως τον θέλει ο Θεός.