Μετὰ
τὴν Κολυμπάριο Σύνοδο ποιός δίνει σημασία στὸ πῶς θεωρεῖ τὸ ἐπίσημο site τῆς Ἐκκλησίας
τῆς Ἑλλάδος τὸ προτεσταντικὸ μόρφωμα τοῦ CCME;
Συνάντηση Αρχιεπισκόπου με
μέλη της Επιτροπής Εκκλησιών για τους Μετανάστες στην Ευρώπη (CCME) 25.10.2016

Με μέλη της Επιτροπής
Εκκλησιών για τους Μετανάστες στην Ευρώπη (CCME) συναντήθηκε σήμερα
ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος στην Ιερά
Αρχιεπισκοπή Αθηνών.
Τα μέλη της CCME, με
επικεφαλής την Πρόεδρο και την Αντιπρόεδρο της Επιτροπής και μέλη από Γαλλία,
Νορβηγία, Ρουμανία, Ελβετία και Γερμανία συνεδρίασαν στην Αθήνα μετά από
πρόσκληση της Εκκλησίας της Ελλάδος και συγκεκριμένα του Κέντρου Συμπαραστάσεως
Παλιννοστούντων και Μεταναστών - Οικουμενικού Προγράμματος Προσφύγων της
Εκκλησίας της Ελλάδος…
Παρόντες στη συνάντηση ήταν ο
Διευθυντής του Κέντρου Συμπαραστάσεως Παλιννοστούντων και Μεταναστών -
Οικουμενικού Προγράμματος Προσφύγων, Πανοσ. Αρχιμανδρίτης Χρυσόστομος
Συμεωνίδης, η προϊσταμένη του Κέντρου κυρία Ευθαλία Παππά, ο κ. Αντ.
Παπαντωνίου, επίτιμος πρόεδρος της CCME και άλλοι συνεργάτες του Κέντρου.
Πηγή: http://www.ecclesia.gr/epikairotita/main_epikairotita_next.asp?id=1958
____________________________________________________
Επίσκεψη (15-17/9/2015) στην
Ελλάδα (Θεσσαλονίκη, Ειδομένη, Αθήνα) εκκλησιαστικής αντιπροσωπείας από Μεγάλη
Βρετανία και Ιρλανδία μαζί με εκπροσώπους του CCME. Συμμετείχαν ο Αγγλικανός
Επίσκοπος Ευρώπης, David Hamid, ο Επίσκοπος
της Κοπτικής
Εκκλησίας στο Ηνωμένο Βασίλειο, Abna Angealos, ο Γενικός Γραμματέας της
Επιτροπής Churches together in Britain and Ireland / Εκκλησίες Μαζί στη Βρετανία και Ιρλανδία, πάστορας Bob Fyffe, ο
Torsten Moritz, από CCME, Βρυξέλλες, δημοσιογράφοι κλπ. Στην Αθήνα συναντήθηκαν
και με τον Σεβασμιώτατο Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως ενώ το πρόγραμμα …είχε
οργανώσει η προϊσταμένη του ERP, κ. Ευθαλία Παππά.
Πηγή: http://www.ecclesia.gr/greek/koinonia/kspm_photos.html
9 σχόλια:
Γιατί και πριν ποιος έδινε σημασία;; Η σύνοδος άλλαξε μήπως τα πράγματα; από το μηδέν; Απλώς επικύρωσε αυτά που ήδη υπήρχαν και υπάρχουν! Το πρόβλημα δεν είναι το τυπικό της υπόθεσης αλλά η ουσία.
ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ!ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΚΟΛΑΠΤΕΤΑΙ .ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΞΑΝΑΒΓΗΚΕ ΤΟ ΦΙΔΙ...
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 2010 ΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.
ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙ.
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΚΑΙ ΘΕΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ
H παράβαση συντελείται σχεδόν έναν αιώνα. Τι χειρότερο υπάρχει από την ένταξη στο Π.Σ.Ε.;
Αυτό και μόνο ήταν αναγνώριση ως "εκκλησιών" και μάλιστα αδελφών και ισάξιων όλων των αιρέσεων που συμμετέχουν. Υπογράψαμε ότι χάριν της ενότητας είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε ακόμα και "υποχώρηση από την ακρίβεια του δόγματος".
Τις τελευταίες δεκαετίες όλη η καθημερινότητά μας είχε διαποτιστεί από την τηλεοπτική προβολή της οικειότητας με τους Καθολικούς των συμπροσευχών, των οικουμενικών διαλόγων των επισκεψεων του Πάπα εν είδει "πλανητάρχη"κ.α.
Ήδη μέσα στη συνείδηση του κόσμου οι ετερόδοξοι θεωρούνταν "εκκλησίες".
Γιατί κάνουμε ότι δεν καταλαβαίνουμε; Στην καθημερινότητά μας έτσι δεν τις αποκαλούν όλοι; Δεν λένε "Καθολική εκκλησία" την παπική αίρεση; Δεν λένε αγγλικανικές και προτεσταντικές εκκλησίες τις αιρέσεις;
Η ψευδοσύνοδος επικύρωσε και επίσημα όλα αυτά που ήδη υπήρχαν. Γι αυτό κανείς δεν έπεσε απ΄τα σύννεφα. Είδες κανέναν από τα δέκα εκατομμύρια Ελλήνων να διαμαρτυρηθεί; Mόνο λίγες εκατοντάδες στο διαδίκτυο.
Που καταλήγουμε λοιπόν;Ναι, υπάρχει πραξικόπημα όπως ακριβώς το λες, αλλά δεν περιορίζεται στη σύνοδο. Δεν μπορεί μια απόφαση μιας ψευτοσυνόδου και μάλιστα χωρίς τη συμμετοχή τόσων ορθόδοξων εκκλησιών, και με μαγειρεμένες διαδικασίες να αλλάξει τη συνείδηση του κόσμου και να του επιβάλλει κάτι από το πουθενά.
Είναι αστεία αυτά που ακούμε ότι ο Ιερώνυμος δέχτηκε την αντιπροσωπεία των προσφύγων επειδή σε ένα κείμενο της ψευτοσυνόδου γράφτηκε ή αποδοχή της ιστορικής ονομασίας ως "εκκλησιών". Σιγά μην του το επέβαλλαν κιόλας, ή σιγά μην το έκανε "για να υπακούσει στην απόφαση της συνόδου". Θα τους δεχόταν με ή χωρίς σύνοδο, το ξέρουμε όλοι.Όπως ακριβώς τους δέχονται τα τελευταία 100 χρόνια.
Η "βρώμική δουλειά" έχει γίνει πολύ πιο πριν μεθοδικά, βήμα βήμα, και φτάσαμε εδώ. Η σύνοδος είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.
Όπως δεν ισχύουν οι ληστρικές του παρελθόντος έτσι και αυτή δεν γίνεται αποδεκτή από όσους παραμένουν πιστοί στο ορθό δόγμα. Και πρέπει όσοι γνωρίζουν να ενημερώνουν που πάνε τα πράγματα.
Το θέμα είναι ότι κανείς δεν ασχολείται. Για βγες έξω και ρώτα για τη σύνοδο. Θα σε κοιτάξουν σαν να ήρθες απ΄τον Άρη. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν καν για σύνοδο, και κάποιοι άλλοι άκουσαν για μια σύνοδο.. "κάπου.. κάπως.. κάποτε..". Αν τους πεις αυτά που λέμε εδώ θα γελάσουν.
Ποιος ξέρει τις αποφάσεις; Ποιος έστω από περιέργεια ρώτησε τι έγινε εκεί;
Aυτός είναι ο κύριος και βασικός λόγος που συμβαίνουν όσα ζούμε. Η γενική αδιαφορία, η χλιαρότητα, η απιστία.
Η εκκλησιαστική πορεία είναι παράλληλη με την πορεία του υποτιθέμενου ορθόδοξου λαού.( Ο Απ.Παύλος είπε καθαρά για μια καθολική αποστασία όπου θα έχει μείνει μόνο το όνομα του Χριστιανού.)
Συμπορευόμαστε κι εμείς μέχρι κάποιο σημείο που θα υποδείξει ο Θεός ίσως το "κοινό ποτήριο" όπως λέει ο μ.Πειραιώς (δεν το ξέρω).Τα πράγματα θα εξελιχθούν και θα μας φωτίσει ο Θεός τι να κάνουμε.
http://www.pemptousia.gr/video/theologikes-tasis-ke-erminies-gia-tin-enotita-ton-christianon-entos-tou-pagkosmiou-simvouliou-ekklision/
μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σχέση έχει ο Ναυπάκτου με αυτό;;; τρόμαξα πολύ. φωτ
O Nαυπάκτου προφανώς παρευρίσκεται "στο Β΄Θεολογικό Συνέδριο στο Πνευματικό Κέντρο της Ιεράς Μητροπόλεως Ναυπάκτου" όπως γράφει κάτω από το βίντεο. Φαίνεται η αμηχανία του μπροστά σε αυτά που ακούει. Φαίνεται ακόμα και του π.Ν.Λουδοβίκου, παρόλο που συμμετέχει στους θεολογικούς διαλόγους.
Μου κάνει εντύπωση πάντως η φυσικότητα με την οποία περιγράφει αυτή η καθηγήτρια της θεολογικής σχολής ( διδάσκει μελλοντικούς θεολόγους!) την πορεία μας προς την καταστροφή. Την παρουσιάζει ως θετική επειδή λέει κάποια στιγμή λόγω της σταθερής εμμονής της Ορθόδοξης εκκλησίας σε δική της χωριστή ανακοίνωση από τους προτεστάντες, μπήκε ως προαπαιτούμενο για ένταξη νέων μελών το τριαδολογικό δόγμα και αργότερα το σύμβολο της πίστεως.
Φαίνονται όλοι αυτοί της "διανοητικής" όπως έλεγε ο Γ.Σ. θεολογίας πόσο άσχετοι είναι με την πραγματικότητα της έννοιας αίρεση.
Και εμείς όλοι αν δεν έχουμε έρθει ποτέ σε επαφή με αιρετικό δεν μπορούμε να καταλάβουμε πόσο φοβερή πραγματικά είναι αυτή η κατάσταση.
Νομίζουμε ότι είναι μόνο θέμα κάποιων διαφωνιών που τέλος πάντων με λίγη καλή θέληση μπορούν να μπουν "κάτω απ΄το χαλί", και να συνυπάρξουμε "ενωμένοι μέσα στην διαφορετικότητά μας" η οποία θα είναι "μια άλλη έκφραση της οικουμενικότητας του χριστιανισμού" όπως λέει η καθηγήτρια..
Η κάποιοι άλλοι νομίζουν ότι η διαστροφή του δόγματος έχει μια έννοια διανοητική δηλ. ότι απλά πιστεύουν λάθος πράγματα.
Δεν είναι όμως έτσι. Ίσως κρίνουμε από τους χλιαρούς ή άπιστους Ευρωπαίους τους οποίους συγκρίνουμε με τους χλιαρούς ή άπιστους Ορθόδοξους και βγάζουμε αυτό το συμπέρασμα.
Η πραγματική έννοια της αίρεσης, φαίνεται στους "ένθερμους" και είναι μια κυριολεκτικά δαιμονική κατάσταση πλάνης (δείτε π.χ. τους πεντηκοστιανούς, ή πολύ χειρότερα τους μάρτυρες της Σκοπιάς) με κατάληψη του νου από το ψεύδος και βίωση μιας άρρωστης κατάστασης.
Όποιος προσεγγίστηκε από αιρετικούς και επηρεάστηκε έστω και λίγο γνωρίζει πολύ καλά το δαιμονικό χαρακτήρα της πλάνης.
Είναι όπως ακριβώς λένε οι Πατέρες ότι η Θεία Χάρη έρχεται στην ψυχή με λεπτότητα ως "αύρα λεπτού αέρος", η δαιμονική ενέργεια εκβιαστικά προσπαθώντας αν της δώσεις έστω και λίγο χώρο να κάνει κατάληψη στην ψυχή.
Και δεν γλιτώνει ο άνθρωπος παρά μόνο με θαύμα γιατί τα πνεύματα αυτά είναι τα ανώτερα στη δαιμονική ιεραρχία και είναι λεπτά και αδιόρατα. Μεταμφιέζονται σε "άγγελο φωτός". Δεν έχουν καμιά σχέση με τα χοιρώδη πνεύματα των σαρκικών παθών που είναι εμφανή και καταπολεμούνται. Έτσι μας λένε οι Πατέρες.
Αυτά θα έπρεπε να τα γνωρίζουν πρώτα οι κληρικοί και οι επίσκοποι. Ότι ο συγχρωτισμός με την οποιαδήποτε αίρεση είναι επαφή με "ηλεκτρικό ρεύμα".
Ας ακούσουν ομολογίες ανθρώπων που επέστρεψαν, τι πέρασαν για να ξεφύγουν και σωματικά αλλά κυρίως πνευματικά και πόσο χρόνο χρειάστηκαν για να ελευθερωθούν οριστικά από τους λογισμούς και τις αμφιβολίες. Υπάρχουν βίντεο στο youTube.
Καταλήξαμε σαν Ορθόδοξοι το έτος 2016 σε μια σύνοδο που δεν έκανε ούτε μία αναφορά στη λέξη αίρεση. Λες και δεν υπάρχει! Αλλά αποδέχτηκε την ιστορική ονομασία "εκκλησίες"!
Σε μια εποχή που έχει γεμίσει με "ψευδοπροφήτες" σύμφωνα με το λόγο του Κυρίου. Όλες οι νεοφανείς αιρέσεις και σέκτες είναι δημιουργήματα αυτού του αιώνα, παράλληλα με το Π.Σ.Ε. και τον Ο.Η.Ε. και την επανίδρυση του εβραϊκού κράτους.
Πάντως απογοητεύτηκα από τον Ναυπάκτου, ήταν μία ελπίδα εκείνος, όμως έγινε στην Μητρόπολή του και προφανώς ήξερε τι θα πει η καθηγήτρια, όπως επίσης και το θέμα του συνεδρίου, και τις εισηγήσεις (ο πατήρ Νικόλαος δικαιούται να εκπλήσσεται δεν είναι στο κονάκι του). Δεν νομίζω ότι γίνονται τυχαία αυτά. Δεν ξέρει ότι έχουν απομείνει ελάχιστοι;; που να βασιστεί ο κόσμος, που όχι ότι και καλά ξέρει τα πάντα αλλά αγωνιά τουλάχιστον για τα της πίστης του;;;; Ένας νέτος σκέτος Πειραιώς απέμεινε;; Μη μας πάθει τπτ κι αυτός!
Βοήθειά μας σήμερα η Αγία Σκέπη μας
φ
Φωτεινή τις ίδιες αγωνίες έχουμε όλοι.Αγαπάμε την Ορθόδοξη εκκλησία.Λυπόμαστε και θυμώνουμε που βλέπουμε που έχουμε φτάσει σήμερα.Σε λίγα χρόνια θα υπάρχει ένα άλλο τοπίο.
Η εκκλησιαστική ηγεσία όμως είναι ο καθρέφτης μας. Αποτυπώνει ακριβώς τα διάφορα στάδια πνευματικότητας των Ελλήνων με τα ίδια ποσοστά. Για να μην πω ότι η κοινωνία είναι σε τρισχειρότερη κατάσταση.
Δεν είναι άδικος ο Θεός.Αν είχαμε πίστη και Τον αγαπούσαμε δεν θα επέτρεπε ποτέ να συμβούν όλα αυτά. Η ιστορία των Ισραηλιτών στην Π.Διαθήκη φανερώνει ακριβώς με λεπτομέρειες πως χειρίστηκε ο Θεός κάθε φορά την αποστασία τους ή την επιστροφή τους, για παιδαγωγικούς κυρίως λόγους ( λένε οι προφήτες "γνώρισε (από αυτά που έπαθες) ότι είναι κακό που εγκατέλιπες Κύριον τον Θεόν σου") .
Γι αυτό έχουμε και αυτή την κυβέρνηση. Γιατί αυτό ήθελε η καρδιά μας.. υλικά πράγματα, αλλά ούτε και αυτά έχουμε πια. Εκατομμύρια Ελλήνων είναι πλέον "αλλού".. Το ξέρουμε όλοι. Το τελευταίο που τους απασχολεί είναι τα πνευματικά πράγματα.
Μην κρίνουμε από λίγες δεκάδες ανθρώπων που μιλούν στο διαδίκτυο.
Ο Ναυπάκτου έχει δεχτεί θετικές και αρνητικές κριτικές, όπως και ο Πειραιώς. Κάποιοι βρίζουν και απορρίπτουν τους πάντες νομίζοντας ότι θα ξεσηκώσουν τον κόσμο να πιέσει τα πράγματα.Τους λένε υποκριτές και ύπουλους. Άλλοι κάνουν καλοπροαίρετη κριτική.
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι οι συγκεκριμένοι άνθρωποι και κάποιοι άλλοι όπως ο κ. Τσελεγγίδης που απέσυρε την υπογραφή του, κάνουν εσκεμμένες κινήσεις, ώστε να πω ότι δεν είναι ας πούμε "τυχαίες"..
Η κατάσταση είναι πολύ μπλεγμένη για διάφορους λόγους, τα πράγματα είναι στην κόψη του ξυραφιού και όλοι καταλαβαίνουν τις ευθύνες που έχουν ενώπιον Θεού και ανθρώπων.Φοβούνται το σχίσμα.
O Πειραιώς τι να κάνει μόνος του; Το πολύ πολύ να καθαιρεθεί, και να τους αφήσει το πεδίο ελεύθερο.Κάνει όμως καθημερινές παρεμβάσεις σε όλα τα θέματα και έχει δηλώσει ότι υπάρχουν κόκκινες γραμμές τις οποίες θα ακολουθήσει.
Πάνω απ΄όλους όμως είναι ο Θεός.Τίποτα δεν είναι τυχαίο, όλα θα εξελιχθούν επακριβώς σύμφωνα με ότι επιτρέψει. Και μέσα σε αυτές τις συγκεκριμένες συνθήκες "ο άγιος και δίκαιος αγιασθήτω έτι" και "ο ρυπαρός ρυπαρευθήτω έτι".
Είναι δυνατόν να αφήσει ο Θεός ακόμα και την τελευταία ψυχή; Δηλαδή όλα έχουν και ένα όριο! Έλεος! Διαβάζουμε τα πιο απίστευτα πράγματα σε κάποια σχόλια.Ότι είμαστε πλέον αιρετικοί, ότι θα πέσουν οι τοίχοι του Ναού να μας πλακώσουν, ότι η θεία κοινωνία είναι μολυσμένη και "είναι" "παπικά απόβλητα" (το λέω ευγενικά), ναι τέτοιες βλασφημίες διαβάζουμε.. Αυτά όλα στρέφονται εναντίον του Ίδιου του Θεού και της Πρόνοιάς Του!
Ούτε χρειάζονται ακρότητες.Η συνάντηση του Ιερώνυμου με την αντιπροσωπεία των μεταναστών δεν είναι κάτι τρομερό! Μας λένε κιόλας ότι έγινε λόγω της συνόδου!Αλίμονο, δεν θα κλειστούμε σε σπηλιά!
Τρομερά είναι άλλα, όπως τα κείμενα της συνόδου, το μάθημα των θρησκευτικών στο οποίο δεν παρεμβαίνουν ουσιαστικά, η κατάργηση της λέξης "αίρεση" και "διάβολος" από την "σύγχρονη θεολογία".. Η μετατροπή της σε κοινωνιολογία-ψυχολογία-ανθρωπολογία..
Για το συνέδριο αυτό δεν γνωρίζω, και δεν μπορώ να κρίνω αν ο Ναυπάκτου ήξερε τι θα πει.Μετά αν παρατηρήσεις την ομιλία της υποτίθεται ότι η ίδια διαχωρίζει την Ορθοδοξία από τις αιρέσεις και επεξηγεί ότι τις ονομάζει τυπικά εκκλησίες και όχι με την εκκλησιολογική έννοια, [παρόλο που φαίνεται καθαρά (και το λέει κιόλας) ότι είναι υπέρ της πλήρους ενώσεως όλων].
Έτσι θολώνει κατά κάποιο τρόπο το λόγο της. Δε νομίζω ότι ο Ναυπάκτου την κάλεσε εσκεμμένα (για να προωθήσει ας πούμε τον οικουμενισμό). Μην πέσουμε και στη συνωμοσιολογία.
Τι να πούμε, δεν εξαντλούνται αυτά..Υπομονή, αγώνας καθένας στο πεδίο του, και προσευχή να μας φωτίσει ο Χριστός.
Χρόνια πολλά, και να έχουμε τη βοήθεια της Παναγίας Σκέπης μας.
Για τον Τσελεγγίδη, που είναι πολύ αγνός άνθρωπος και της προσευχής επίσης, πιστεύω ότι ήταν θέμα "υπακοής". Κανονικά "υπακοής" σε πνευματικό. Και μπράβο του που το τόλμησε στη ψύχρα.
Για τον φόβο δε του σχίσματος τον έχουν όλοι οι πατέρες, και γεροντάδες που έχουν φύγει πια απ' αυτόν τον κόσμο, αυτό έλεγαν στις δικές τους συνάξεις "και ποιος λοιπόν θα αναλάβει την ευθύνη ενός σχίσματος; Θα μιλήσουμε κ θα δράσουμε όταν θα βγει το κοινό ποτήριο".
για τον δεσπότη τώρα δεν ξέρω, ούτε τι έγινε, ούτε είμαι αρμόδια να πω, ούτε να πέσω σε αρχιεροκατάκριση θέλω, τρόμαξα όμως πολύ. Και τρόμαξα γιατί έμειναν πολύ λίγοι. Ούτε οι υπόλοιποι αρχιερείς είναι άσχετοι. Κάνουν υπομονή.
Για τον κ. Tσελεγγίδη δεν ξέρω αν ήταν θέμα υπακοής.Στην ανακοίνωσή του αναφέρει ότι "δεν θέλει να φανεί ότι ενθαρρύνει τις μεμονωμένες αποτειχίσεις". Και πολύ καλά κάνει.
Γιατί αυτή τη στιγμή οι πιστοί είναι λίγοι, μέσα σε άθεο περιβάλλον, κάποιοι με προβλήματα επιβίωσης, ασθενειών, κτλ.. καθένας τέλος πάντων σηκώνει ένα σταυρό.
Δεν μπορείς να αποκόψεις τον άλλο από την εκκλησία, αλλιώς πρέπει να πάρεις και την πνευματική ευθύνη ενώπιον του Θεού για κάθε ψυχή που θα μείνει χωρίς αυτό το στήριγμα, χωρίς τη θεία κοινωνία. Δεν είναι απλά αυτά τα πράγματα.
Αυτή η κατάσταση μπορεί να κρατήσει πολύ, μέχρι να έρθει η μυστηριακή ένωση. Όσοι έχουν μικρά παιδιά δεν θα τα φέρουν στην εκκλησία;είναι που είναι "στραβό το κλήμα" με την άθεη κυβέρνηση.. Όταν έγινε η αλλαγή του ημερολογίου το σχίσμα έγινε λόγω πανικού. Πίστευαν ότι θα γινόταν άμεσα η ένωση.
Από και και πέρα όμως ο Τσελεγγίδης είναι στην πρώτη γραμμή και πριν τη σύνοδο και μετά.Είναι από τα δυνατά στηρίγματα των πιστών σε αυτό τον αγώνα. Και πιστεύω ότι όποτε υπάρξουν συντονισμένες ενέργειες (με τον τρόπο που θα φωτίσει ο Θεός), θα είναι μπροστά.
Κάποια στιγμή (την ξέρει ο Θεός), θα αγριέψει τόσο η κατάσταση, που δεν θα έχει νόημα ο "φόβος του σχίσματος" γιατί θα έχει γίνει ήδη σχίσμα επί της ουσίας.Οπότε θα γίνει και τυπικά.
Δηλαδή θα γίνει κοινή εκκλησιολογία με τους δυτικούς (αυτό που κάνει ο Ζηζιούλας), και δεν θα υπάρχει πια εμπόδιο και για την μυστηριακή ένωση.
Η Ορθοδοξία διασώθηκε πολλές φορές από τον Πάπα, λόγω των αγώνων των Πατέρων και την τελευταία φορά (είναι οδυνηρό να το λέμε) λόγω της Τουρκοκρατίας μετά το 1453.
Ο τελευταίος αιώνας είναι η επαλήθευση των λόγων του Κυρίου και θα καταλήξει στο να εκβληθεί εκ μέσου ο Κατέχων, δηλ. ο Κύριος. Στη θέση του είναι ήδη ο Πάπας για τους δυτικούς.
Η αποστατημένη νεο-ορθοδοξία θα καταλήξει ένα κούφιο οικοδόμημα μόνο με εκκλησιολογικούς τύπους (όπως η καταρασθείσα συκή που είχε μόνο φύλλα), που αν τους προσαρμόσουν με τους αντίστοιχους των παπικών γίνεται αυτόματα η ένωση.
Όσοι μείνουν στην ουσία της Ορθοδοξίας που είναι ο Κύριος, οι Πατέρες, ο ησυχασμός, η προσπάθεια για νήψη και ασκητικό φρόνημα (ζητούμενο για όλους μας), φυσικά θα είναι ένα ξένο σώμα μέσα σε μια πλήρως εκκοσμικευμένη ενοποιημένη "υπερεκκλησία" που θα στηρίζεται στην "βαπτισματική θεολογία".
Θα "διορθωθούν" συνοδικά οι μυστηριακοί τύποι ώστε να μην υπάρχουν εμπόδια και διαφορές. Και η ένωση θα στηριχτεί στα κοινά μυστήρια χωρίς να ασχοληθούν ίσως με δογματικά θέματα.
Και γιατί να ασχοληθούν; Ποιος ασχολείται; Το μόνο που θέλουν οι περισσότεροι είναι μια εκκλησία για να παντρεύονται να βαπτίζουν τα παιδιά τους και να κάνουν κηδείες και μνημόσυνα στους γονείς τους. Μόνο τότε πάνε πια οι νεοέλληνες στην εκκλησία. Τι θα τους πειράξει αν είναι κοινά τα μυστήρια με των παπικών και αν υπάρχει κοινό ποτήριο;
Δυστυχώς καταλήγουμε ότι η ρίζα όλων είναι η αποστασία η οποία τείνει να γίνει καθολική. Ο Καλαϊτζίδης που βρίζουμε και καλά κάνουμε είπε ότι στην επόμενη γενιά δεν θα υπάρχει Ορθοδοξία γι΄αυτό πρέπει να την προσαρμόσουμε στον κόσμο.
Το μικρό κομμάτι (το λείμμα) λοιπόν που θα παραμείνει ενωμένο με τον Κύριο και την αλήθεια "θα εκβληθεί" είναι "η φυγή της γυναίκας (εκκλησίας) στην "έρημο", δηλ. εκτός του εκκοσμικευμένου θρησκευτικού μορφώματος που χρόνια προετοιμάζεται από το Π.Σ.Ε. και κάποιους θεολόγους των δυτικών κυρίως πανεπιστημίων.
Δημοσίευση σχολίου