Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016

Από τον μικρό Αϋλάν... στον μικρό Ομράν... η αλήθεια!

Από το 1793, ο Σεντ Ζυστ (Saint Just), είχε επισημάνει την παραγωγή τεράτων από την «τέχνη» της καταστολής:
«Όλες οι τέχνες παρήγαγαν τ’ αριστουργήματά τους. Μόνο η διακυβέρνηση, η τέχνη, δηλαδή, της καταστολής παρήγαγε τέρατα».
Με την εδραίωση του καπιταλισμού και ιδιαίτερα από την εποχή της γεροντικής του παρακμής η «τέχνη της καταστολής» ανυψώθηκε σε επιστήμη με πολλά πλοκάμια…


Ένα από τα πιο κεντρικά πλοκάμια αυτής της «τέχνης καταστολής» ήταν και είναι η προβοκάτσια. Η προβοκάτσια έχει αναχθεί σε κορυφαία επιστήμη από τους μηχανισμούς του ιμπεριαλισμού: Κράτη, μυστικές υπηρεσίες και CIA…

Στις μέρες μας η επιστήμη αυτή, εμπλουτισμένη, ανθεί ιδιαίτερα στη βιομηχανία του θεάματος: Στα σύγχρονα και τερατώδη όπλα της ιμπεριαλιστικής προπαγάνδας…

Η εικόνα και το τελετουργικό του θεάματος αποτελούν το σύγχρονο υπερόπλο του πλανητικού ιμπεριαλισμού…

Ιδιαίτερα το τελετουργικό θέαμα των «ανθρωπιστικών» δακρύων. Ένα θέαμα που κατασκευάζουν, σκηνοθετούν, κυκλοφορούν και εμπορεύνονται οι κτηνάνθρωποι της Νέας Τάξης στο όνομα του «ανθρωπισμού»!!!

Αυτοί που παράγουν τη ΦΡΙΚΗ
σκηνοθετούν και εμπορεύνονται το θέαμα ων ανθρωπιστικών δακρύων για τη ΦΡΙΚΗ που παράγουν!!!

Αυτοί που σπέρνουν τον όλεθρο και το θάνατο σκηνοθετούν θεάματα «ανθρωπιστικών» δακρύων για τα θύματά τους…

Και σ’ αυτές τις προβοκάτσιες του ανθρωπιστικού θεάματος, οι δυνάστες και οι δήμιοι του πλανήτη, έχουν συμμάχους, ως τεκμήριο και άλλοθι, τα «αριστερά» τους δεκανίκια: Μια πολυχρωμία «αριστερών», από χρήσιμους ηλίθιους μέχρι επαγγελματίες του είδους (έμμισθους των ΜΚΟ)…

Για αυτό το υπερόπλο της «ανθρωπιστικής» προβοκάτσια διαβάστε ένα πολύ καλό κείμενο του Νίκου Κλειτσίκα:

Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας

Συγκινηθήκατε για τον μικρό Ομράν, που σώθηκε από τα χαλάσματα στο Χαλέπι και πλουσιοπάροχα πρόσφεραν όλα τα τηλεοπτικά κανάλια, εφημερίδες, σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, αρθρογράφοι της "διανόησης", ανθρωπιστές, επαγγελματίες "αντιρατσιστές" και πάει λέγοντας;

Αυτό ήθελαν, να συγκινηθείτε από μια photo opportunity, όπλο των μυστικών υπηρεσιών σε ένα πόλεμο προπαγάνδας, τους τελευταίους σπασμούς των μισθοφόρων-δολοφόνων που επισήμως στηρίζει η "πολιτισμένη" δύση... ενώ η αλήθεια είναι διαφορετική.
Η photo opportunity με τον...
μικρό Αϋλάν...


Η θάλασσα πετά τα πτώματα παράλληλα με τα κύματα, ποτέ κάθετα! Το γνωρίζουν οι ψαράδες, οι ναυτικοί, οι γιατροί... Οι μυστικές υπηρεσίες γνωρίζουν πως "ταΐζουν" δημοσιογράφους και ΜΜΕ!

Αυτή η σκηνοθετημένη φωτογραφία συγκίνησε τον πλανήτη, πάντα με την "ευγενική συνεισφορά" ΜΜΕ και δημοσιογράφων. Ώθησε κατάλληλα την κοινή γνώμη στην αποδοχή της κερδοφόρας επιχείρησης "πρόσφυγες". Εμφάνισε ως μεγάλη "φιλάνθρωπο" κι ανθρωπιστή την Μέρκελ, που άνοιξε τα σύνορα της Ευρώπης, φυσικά με αποθετήρια ψυχών την Ελλάδα κι Ιταλία, ενώ φθηνά εργατικά κι επιστημονικά χέρια για τον "αναπτυγμένο" βορρά: Μια επιχείρηση εμπορίου ανθρώπινης σάρκας... με κέρδη δισεκατομμυρίων!


Ο μικρός Ομράν είναι ένα ακόμη θύμα, ανάμεσα στις χιλιάδες νεκρών παιδιών από την ιμπεριαλιστική επίθεση εναντίον της Συρίας, ανάμεσα στους περισσότερους από 250.000 νεκρούς που προκάλεσαν οι μισθοφόροι της "πολιτισμένης" δύσης. Και επί πέντε ολόκληρα χρόνια δεν "απασχόλησαν" ΜΜΕ, δημοσιογράφους, φωτορεπόρτερ...  

Ο λαός της Συρίας προχωρεί στην εκκαθάριση της πατρίδας του από τους φονιάδες τρομοκράτες. Η δύση προσπαθεί να αντιμετωπίσει αυτή την ήττα με τους δήθεν "μετριοπαθείς" εξεγερμένους εναντίον της νόμιμης κι εκλεγμένης ηγεσίας της χώρας. Η πλήρης απελευθέρωση του Χαλεπίου σημαίνει πως η δύση μένει οριστικά εκτός Συρίας. Έτσι, έχουμε τον εκμαυλισμό των Κούρδων, την παρέμβαση του ΟΗΕ που ζητεί ανακωχή (χωρίς καν να ντρέπεται η διεθνής κοινότητα), την ενοποίηση των αποκεφαλιστών σε κοινό μέτωπο (Αλ Κάιντα, "ελεύθερος συριακός στρατός" κ.α.).

Ο φωτογράφος του μικρού Ομράν, είναι ο αξιότιμος κύριος Mahmoud Raslan.

Ο Mahmoud Raslan, πέρα από τα καθήκοντα του φωτογράφου, είναι ακτιβιστής στην περιβόητη "ανθρωπιστική" οργάνωση των δυτικών μυστικών υπηρεσιών "Syrian civil defense", γνωστή και ως "Λευκά κράνη", που συνδράμει την τρομοκρατική οργάνωση "Nour al Din al Zinki", την οποία επισήμως προτείνουν οι ΗΠΑ και στις συνομιλίες της Γενεύης, ως εκπροσώπους της "μετριοπαθούς αντιπολίτευσης".

Ο αξιότιμος φωτογράφος, ο κύριος Mahmoud Raslan, όπως διαπιστώνουμε στην αρχική φωτογραφία της ανάρτησης και στο βίντεο, από δημόσιες φωτογραφίσεις με δύο από τους δολοφόνους-αποκεφαλιστές της οργάνωσης των "μετριοπαθών", που αποκεφάλισαν προσφάτως στο Χαλέπι το μικρό δωδεκάχρονο Παλαιστίνιο. Τότε δεν συγκινήθηκε κανένα ΜΜΕ, κανένας δημοσιογράφος!

Συμπερασματικά, τι θέλει να πει ο ποιητής; Τι μήνυμα θέλουν να μας προτείνουν τα ΜΜΕ, οι δημοσιογράφοι, οι πολιτικοί ηγέτες της δύσης κι οι φιλάνθρωποι αναλυτές;



Οι Ρώσοι, η Χεζμπολά κι ο Άσαντ βομβαρδίζουν το Χαλέπι, με θύματα αθώα παιδάκια σαν τον Ομράν. Η δύση δεν μπορεί να μείνει ασυγκίνητη (Θυμάστε; Με την φωτογραφία του μικρού Αϋλάν, οι δηλώσεις των ευρωπαίων πρωθυπουργών ήταν: δεν πρέπει να μείνουμε ασυγκίνητοι με το πρόβλημα των προσφύγων. Όπως και με τα δήθεν χημικά όπλα του Άσαντ...), οφείλει να υπερασπίσει τους ανυπεράσπιστους πολίτες. Ταυτόχρονα περνάει και το μήνυμα: οι εξεγερμένοι πολεμούν εναντίον του Άσαντ... είναι μετριοπαθείς, δεν έχουν σχέση με την Isis (ισλαμικό κράτος).
Τώρα το "παιχνίδι" έχει κανόνες που δεν επιβάλει η δύση... Aυτή η Ευρώπη, δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τη χιτλερική Γερμανία...
Τώρα υπάρχει ο άξονας Δαμασκός-Τεχεράνη- Μόσχα και Πεκίνο... "Assad must go!"... τέλος!




Από τον μικρό Αϋλάν... στον μικρό Ομράν... μια επανάληψη χωρίς καμία προόδο από το Χόλιγουντ.


Συγκινηθήκαμε πάρα πολύ από τον μικρό και την ντομάτα στο πρόσωπο για τις ανάγκες τις φωτογράφισης. Ίσως χρειαζόταν λίγο περισσότερη ντομάτα, για καλύτερα εφέ...
  Στο μαρτυρικό Χαλέπι, το κεφάλι του δωδεκάχρονου μικρού Παλαιστίνιου, που κρατάει περήφανος ο "μετριοπαθής" εξεγερμένος και... δεν τον είδαν οι δημοσιογραφικές πόρνες!
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: