Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Πρός τί η επίσκεψη στήν Ι.Μονή αμέσως μετά τήν ιδιωτική του σύνοδο στήν οποία "διέγραψε" τόν Αγιο Γρηγόριο Παλαμά καί τήν εορτή τής Ορθοδοξίας;

Δέν γνωρίζει ότι η Μονή αυτή συνδέεται μέ τό ασκητικό ξεκίνημα τού Αγίου; Πώς τού επέτρεψε ο Βεροίας νά τόν εκμεταλλευθεί γιά νά επιβεβαιώσει τό πρωτείο πού διεκδικεί πατώντας στόν Απόστολο Παύλο; Δυστυχώς από τήν στιγμή πού η εκκλησία ανακήρυξε τήν θεότητά της οι πιστοί μεταλλάχθηκαν σέ θεούσες.
 

Υποδοχή του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχου  Βαρθολομαίου από την Αδελφότητα της Ιεράς Μονής Παναγίας Δοβρά. Εγκαίνια Αρχονταρτικίου της Μονής.

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

«Ὁ Χριστὸς σώζει τοὺς ἀνθρώπους διὰ τῆς Ἐκκλησίας Του καὶ μὲ ὁποιονδήποτε ἄλλο τρόπο Ἐκεῖνος γνωρίζει, ἀλλὰ ἐμεῖς γνωρίζουμε τὸν τρόπο ποὺ σώζεται κανείς, ἤτοι διὰ τῶν Μυστηρίων τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς Ὀρθοδόξου εὐσεβείας, ποὺ εἶναι ἡ κάθαρση, ὁ φωτισμὸς καὶ ἡ θέωση, ἤ, ὅπως ἀλλοιῶς λέγεται, πράξη καὶ θεωρία.
Ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας δὲν ὑπάρχει σωτηρία. Ὁ Χριστὸς προσφέρει τὴ σωστικὴ Χάρη σὲ ὅλους τοὺς ἀνθρώπους. Ὅταν σώζεται κανεὶς ἐκτὸς τῆς ὁρατῆς Ἐκκλησίας, αὐτὸ σημαίνει ὅτι ὁ ἴδιος ὁ Χριστὸς σώζει αὐτόν. Ἐὰν αὐτὸς εἶναι μέλος ἑτερόδοξο, τότε σώζεται διότι τὸν σώζει ὁ Χριστὸς καὶ ὄχι ἡ ''παραφυάς'', στὴν ὁποία ἀνήκει, διότι μία εἶναι ἡ Ἐκκλησία ποὺ σώζει, δηλαδὴ ὁ Χριστός.»

Ανώνυμος είπε...

Βρε Τρελο-Γιάννη διχασμένη προσωπικότητα είσαι; Πριν 3 μέρες πανηγύριζες ότι τελικά η σύνοδος μπορεί να θεωρηθεί πιο πολύ πατερική παρά οικουμενιστική, και ξέρεις ότι αναγνώρισε γραπτά τη σύνοδο και τη διδασκαλία του Παλαμά. Τι τίτλος είναι αυτός που βάζεις εδώ λοιπόν; Δε δικαιολογώ τον πατριάρχη αλλά αποφάσισε επιτέλους τι γνώμη έχεις, αν έχεις...

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Για πια αναγνώριση του Άγιου Γρηγορίου μιλάμε ; Σαφέστατα έχουμε πάρει θέση για τη σύνοδο ,λέμε ότι είναι ληστρική! Τώρα πραγματικά το συλλογισμό σου δεν τον καταλαβαίνουμε..

Ανώνυμος είπε...

Nτροπή στους μητροπολίτες Φλωρίνης Θεόκλητο και Νέας Κρήνης Ιουστίνο που μαθήτευσαν παρά τους πόδας του μακαριστού π.Αυγουστίνου Καντιώτη και συμμετείχαν στο συλλείτουργο με τον αρχιπροδότη Βαρθολομαίο μετά το φιάσκο της Κρήτης. Ως πότε θα ασεβούν στη μνήμη του γέροντά τους;

Ανώνυμος είπε...

Καλά με δουλεύεις;;;!!

Την Κυριακή έγραφες "Νίκησε η ορθοδοξία των πατέρων μας! Και όμως αγαπητοί μας αδελφοί , δεν πρέπει να βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα για τις υπογραφές επισκόπων στα τελικά κείμενα, είναι υπέρ της ορθοδόξου παραδόσεως και όχι υπέρ της κακοδοξίας των οικουμενιστών! Ακόμη και σήμερα υπάρχουν άγιοι Μάρκοι ευγενικοί!
Τις Θεός μέγας ως ο Θεός ημών, συ ει ο Θεος, ο ποιών θαυμάσια μόνος."

Δε λέω ότι δεν το πήγαινε για ληστρική η σύνοδος, αλλά όταν γράφουν στην εγκύκλιο:

"Τό συνοδικόν ἔργον συνεχίζεται ἐν τῇ ἱστορίᾳ ἀδιακόπως διά τῶν μεταγενεστέρων, καθολικοῦ κύρους, συνόδων – ὡς λ.χ. τῆς ἐπί Μεγάλου Φωτίου, Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, Μεγάλης συνόδου (879-880) καί τῶν ἐπί ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ συγκληθεισῶν Μεγάλων συνόδων (1341, 1351, 1368), διά τῶν ὁποίων ἐβεβαιώθη ἡ αὐτή ἀλήθεια τῆς πίστεως, ἐξαιρέτως δέ περί τῆς ἐκπορεύσεως τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί περί τῆς μεθέξεως τοῦ ἀνθρώπου εἰς τάς ἀκτίστους θείας ἐνεργείας."

ε δεν μπορείς να λες ότι "διέγραψαν" τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά, πώς να το κάνουμε!!

Ανώνυμος είπε...

Σε τι κατάσταση έφεραν τον κόσμο! Είμαστε μπερδεμένοι και απαισιόδοξοι για το μέλλον. Ένα ολόκληρο αιώνα έχουν γίνει τόσα πράγματα, δημιουργήθηκε το σχίσμα του παλαιού ημερολογίου, άλλοι αποτειχίστηκαν.. Βλέπουν τη γενική σύγχυση μέσα στην Ορθοδοξία αλλά εκεί, ακάθεκτοι! Στην γραμμή της προσέγγισης που κήρυξε το Π.Σ.Ε.
Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι υπάρχει συνειδητή και θεληματική συμβολή στην καταστροφή της Ορθοδοξίας. Αλλά όταν αντί να κοιτάζουμε προς τον Αρχηγό και τελειωτή της πίστης και την διατήρηση της αλήθειας, κοιτάζουμε τα πράγματα με κοσμικό τρόπο δηλ. ποιο είναι το θέλημα των σημερινών εκκοσμικευμένων χριστιανών και γενικά του σύγχρονου κόσμου, είναι φυσικό ότι ο τρόπος σκέψης μας θα οδηγείται από το "πνεύμα του κόσμου τούτου".
Άκουσα τον επ. Θεόδωρο Αφρικής, ο οποίος θεωρείται από όσους είναι χλιαροί ή άσχετοι με την αλήθεια της πίστης του Χριστού, ως ένας φωτισμένος Ιεράρχης, με αγάπη και μεγάλο κοινωνικό έργο.
Λένε για παράδειγμα "τέτοιο λόγο θέλουμε να ακούσουμε, αγάπης και ενότητας, όχι ξύλινο εκκλησιαστικό, διχαστικό εγωκεντρικό και εθνοφυλετικό, αυτός ο άνθρωπος βλέπει μπροστά, μας ελκύει ο λόγος του, κάνει μεγάλο έργο στην Αφρική, ταϊζει υποσιτισμένα παιδιά..κτλ..". Πραγματικά κάνει κοινωνικό έργο, και θεωρείται ότι προσεγγίζει τον σύγχρονο άνθρωπο που έχει αποκοπεί από τον Χριστό και την εκκλησία.
Αλλά τι έλεγε; Για τις αδελφές εκκλησίες, τους αδελφούς ανθρώπους όλων των φυλών και θρησκειών κτλ.., και ότι ο σύγχρονος άνθρωπος είναι κουρασμένος, ταλαιπωρημένος, θέλει ένα λόγο αγάπης, δεν καταλαβαίνει και πολλά "εκκλησιαστικά" και δογματικά, δεν τον ενδιαφέρουν, θέλει μόνο ενίσχυση παρηγοριά και ειρήνη στην ψυχή του.
"Καλά" όλα αυτά, ΑΛΛΑ, πως θα ξεκουραστεί αυτός ο σύγχρονος άνθρωπος; Πως θα βρει αυτή την ειρήνη; Όλα αυτά (αγάπη και ειρήνη) δεν είναι εξωτερικά. Δεν είναι το πρόβλημα του σύγχρονου ανθρώπου μόνο ένας λόγος παρηγοριάς. Είναι σαν να είναι κάποιος ετοιμοθάνατος, και εμείς του λέμε λόγια παρηγοριάς, ενώ αυτός χρειάζεται την αλήθεια για την κατάστασή του, θεραπεία και σωτηρία.
Σήμερα μέσα σε αυτή την έρημο (κυριολεκτικά), την πνευματική Βαβέλ, την άγνοια την αμάθεια τη σύγχυση, είναι ανάγκη όσο ποτέ άλλοτε να ακουστεί η αλήθεια.
Πρώτος ο Κύριος αλλά και όλοι οι Προφήτες μέχρι τον Ιωάννη τον Πρόδρομο, οι Απόστολοι, οι Πατέρες και οι Άγιοι, φώναζαν "Μετανοείτε, ήγγικεν γαρ η Βασιλεία των ουρανών" και ας ήταν "φωνή βοώντος εν τη ερήμω".
(συνεχίζεται)

Ανώνυμος είπε...

Μετάνοια δεν σημαίνει άλλο ένα επιπρόσθετο καθήκον και βάρος ανάμεσα στα υπόλοιπα.Σημαίνει "αλλαγή του νου". Ένας άνθρωπος φορτωμένος με "την μέριμνα του αιώνος τούτου την απάτη του πλούτου και τις επιθυμίες των "άλλων" πραγμάτων" όπως είπε ο Κύριος, να αλλάξει τρόπο σκέψης και ύπαρξης. Να ελευθερωθεί. Ο Κύριος κάλεσε κοντά Του τους κουρασμένους και φορτωμένους για να τους αναπαύσει. ΠΩΣ; Παίρνοντας από πάνω τους το "βαρύ φορτίο της αμαρτίας" , ελευθερώνοντάς τους από τον "Φαραώ" που τους κρατούσε αιχμάλωτους στην "γη της Αιγύπτου".
Σήμερα "απαγορεύεται" η έννοια "καλό και κακό". Δεν πρέπει να υπεισερχόμαστε σε αυτά. Να δεχόμαστε τα πάντα όπως είναι να τα αγαπάμε και να τα διακονούμε.
Δεν το λέμε σαν να έχει να κάνει με ηθικολογία, αλλά μόνο σε σχέση με το αδιέξοδο του σύγχρονου ανθρώπου. "Εμέ εγκατέλειψαν την Πηγή των Ζώντων υδάτων και όρυξαν φρέαρ συντετριμένον" λέει ο Θεός στο βιβλίο του πρ. Ησαϊα. Λάκους με νεοεποχίτικα λασπόνερα. Έχουμε τον θησαυρό του Λόγου του Θεού, τους Πατέρες, την Φιλοκαλία.. και θεωρούνται "εκκλησιαστικά, ξύλινα, ακατανόητα".. Κρίμα..
Η κρατική τηλεόραση έχει βγάλει ένα σποτάκι που διαφημίζει το gay-pride της Θεσσαλονίκης. Είναι πρωτοφανές για τα ελληνικά δεδομένα. Δεν περιμέναμε ποτέ ότι θα βλέπαμε να διαφημίζονται οι LGBT.. Δηλαδή μας τους "επιβάλλουν" συνειδησιακά με το "έτσι θέλω".
Και από την άλλη βλέπεις "σύγχρονους" θεολόγους-ψυχολόγους κτλ.. να έχουν συσκοτίσει τα πράγματα για να έχει ο λόγος τους το στοιχείο του ανθρωπισμού και της σύγχρονης πραγματικότητας. Ο λόγος όμως της αλήθειας είναι σαφής δεν είναι θολός.
Δεν θέλουμε να παραστήσουμε τους αλάθητους κριτές, ότι λέμε το λέμε με θλίψη, το κλίμα είναι βαρύ αυτές τις μέρες. Και πιστεύω ότι και οι Αγιορείτες πατέρες όπως και κάποιοι επίσκοποι και θεολόγοι που είπαν τόσα το προηγούμενο διάστημα είναι και αυτοί σε πολύ δύσκολη θέση γιατί ξέρουν ότι επηρεάζουν κόσμο. Και δεν ξέρουν τι να κάνουν. Χρειαζόμαστε την θεία ευχαριστία και την θεία κοινωνία. Οι μοναχοί στο Άγιο Όρος (όπως έκαναν και όλοι οι Άγιοι παλαιότεροι και σύγχρονοι) ζουν κυριολεκτικά μέσα στο Ναό. Συνέχεια λειτουργίες, αγρυπνίες, παρακλήσεις, θεία κοινωνία.. Ο Γ. Σωφρόνιος λέει ότι γονάτιζε με δέος μπροστά στο άγιο θυσιαστήριο. Επί 50 χρόνια κάθε φορά με "νέο" βίωμα της Θείας Χάρης. Πως μπορούμε να παραβλέψουμε τον ίδιο το Λόγο του Κυρίου "τούτο κάνετε εις την ανάμνησή Μου";

Ανώνυμος είπε...

Το "καλά" όλα αυτά, ήταν για τον υποτιθέμενο λόγο αγάπης στον σύγχρονο άνθρωπο, και εξήγησα γιατί τελικά ΔΕΝ είναι "καλά".
Για το θέμα των "αδελφών εκκλησιών" που λέει καθαρά χωρίς ούτε καν να αλλάζει κάποιες λέξεις πρέπει ξεκάθαρα να πούμε ότι όποιος έχει συγκητιστικό λόγο αυτού του τύπου είναι "τυφλός" και "οδηγός τυφλών" και είναι υπεύθυνος για τον εγκλωβισμό χιλιάδων ψυχών στο ψεύδος και την απώλεια.

amethystos είπε...


"Τό συνοδικόν ἔργον συνεχίζεται ἐν τῇ ἱστορίᾳ ἀδιακόπως διά τῶν μεταγενεστέρων, καθολικοῦ κύρους, συνόδων – ὡς λ.χ. τῆς ἐπί Μεγάλου Φωτίου, Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, Μεγάλης συνόδου (879-880) καί τῶν ἐπί ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ συγκληθεισῶν Μεγάλων συνόδων (1341, 1351, 1368), διά τῶν ὁποίων ἐβεβαιώθη ἡ αὐτή ἀλήθεια τῆς πίστεως, ἐξαιρέτως δέ περί τῆς ἐκπορεύσεως τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί περί τῆς μεθέξεως τοῦ ἀνθρώπου εἰς τάς ἀκτίστους θείας ἐνεργείας."
"καθολικοῦ κύρους, συνόδων, ἐν τῇ ἱστορίᾳ ἀδιακόπως", σημαίνει οικουμενική σύνοδος; Δέν παραμένουν επτά;

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ Η ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΤΕ ΤΟ ΣΑΙΤ .Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΜΙΑ ΨΕΥΤΟΣΥΝΟΔΟΣ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η CIA ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ.
ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΨΕΥΤΟΣΥΝΟΔΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΔΕΙΤΕ Ο ΠΑΠΑΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ
ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ - ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΙΣΛΑΜ, ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΟ RFID
Πάπας Φραγκίσκος: "Ο Ιησούς ήταν ένας άνθρωπος" (vid) - Βαθύς προβληματισμός για την αιρετική δήλωση του ηγέτη των Καθολικών
http://www.pronews.gr/portal/20150802/religion/%CE%B2%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%BF/%CF%80%CE%AC%CF%80%CE%B1%CF%82-%CF%86%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CE%BF-%CE%B9%CE%B7%CF%83%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%AE%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%AC%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80%CE%BF%CF%82-%CF%87%CF%84%CF%8D%CF%80%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

προς ανωνυμο 2:47 μ.μ

Ακόμη ναι και κείμενα ορθόδοξα που έχει η σύνοδος πολύ αμφιβάλουμε αν μπήκαν απλά για τα μάτια ,γιατί τι νόημα έχει να βάζεις σε συνοδικά κείμενα ότι αποδέχεσαι τον αγ Γρηγοριο τον Παλαμά και στην πράξη να κάνεις τα ανάποδα εκείνα που ο άγιος Γρηγοριος καταδίκαζε!;;Δεν έχεις παρατηρήσει τον πατριαρχικό λογο ,σε ορθοδόξους πατερικα και ορθόδοξα σε αιρετικούς κακόδοξα και οικουμνενιστικα…
Επειδή πιστεύουμε στην διγλωσσία των πατριαρχικών -οικουμενιστών και καμιά εμπιστοσύνη δεν τους έχουμε ας έχουμε λάθος εκτίμηση για τα γεγονότα ..και ας διαψευσθούμε πανηγυρικός!

Ανώνυμος είπε...

Tα κείμενα πραγματικά δεν είναι τόσο άσχημα όσο περιμέναμε. Θα μπορούσαν να είναι πολύ χειρότερα. Αυτό όμως οφείλεται στην άρνηση συμμετοχής εκκλησιών και σε όλη τη δραστηριότητα του προηγούμενου διαστήματος με ημερίδες, ομιλίες, ανακοινώσεις Αγίου Όρους κτλ.. Έκαναν πίσω για κάποιους λόγους.Δεν κρίνονται κάποια πράγματα (διαθέσεις και πεποιθήσεις) από την συγκεκριμένη μόνο Σύνοδο ώστε να θεωρείται η κριτική αυστηρή και άδικη. Μιλάμε για δεκαετίες οικουμενισμού. Καθένας έχει ένα παρελθόν και κάποιο τρόπο σκέψης και δράσης, που είναι γνωστά. Πρέπει να είμαστε σε επαγρύπνηση.

Ανώνυμος είπε...

Τώρα σε έπιασε η αμφιβολία για το λόγο που μπήκαν πατερικές αναφορές στα κείμενα; Από την Κυριακή που πανηγύριζες ο πατριάρχης δεν πρόλαβε να μιλήσει σε αιρετικούς, πώς άλλαξες γνώμη; Επιπλέον, το ότι δε θα αλλάξει τροπάρι το περιμένουμε όλοι, σημασία έχει ότι γραπτά εξαναγκάστηκε να δηλώσει τα ορθόδοξα.

Δεν έχω καμία αμφιβολία για τη διγλωσσία των οικουμενιστών. Αλλά πρέπει να γίνουν και οι αντιοικουμενιστές έτσι; Ή έχουμε συγκροτημένη σκέψη και άποψη για λόγους και πράξεις προσώπων και ανάλογα ποστάρουμε, ή αντιγράφουμε επιπόλαια όποια ανάρτηση χτυπάει τους "απέναντι", γιατί δεν μας νοιάζει η αλήθεια και η προσβολή που αυτοί της κάνουν, αλλά απλώς να κατηγορήσουμε πρόσωπα γιατί μας φαγουρίζει η εμπάθεια. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες που δε σου πρέπουν. Καλό βράδυ.

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Αγαπητέ χαλάρωσε ..τσιτωμένο σε διαβάζουμε! Ούτε τους αλάθητους κάνουμε κι πολλακις οι κρίσεις μας είναι «εμπαθείς »!

Πανηγυρίζαμε (αν επιτρέπετε και κιόλας ο όρος ,θα πρέπει να σε ρωτάμε πως αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα ε;;) για το γεγονός ότι υπάρχουν ελεύθερες ψυχές επισκόπων που δεν σκύβουν το κεφάλι σε κανέναν που αλλοιώνει την παραδοθεισαν πίστη! ,γιαυτο πανηγυρίσαμε .

Δεν έχουμε την αίσθηση ότι σώζουμε τα πράγματα εμείς ,μια φωνή την πιο μικρή με μέσα σε πολλές αξιόλογες , βάζουμε ένα λιθαράκι σε καιρούς που τα σκιάζει η φοβέρα…

Πρέπει να είναι κάποιος αφελής ή κακόπιστος για να βλέπει τα άσπρα μαύρα…
τεσπά…

Ανώνυμος είπε...

Είναι επέμβαση Θεού που δεν ήρθε ακόμα το "κοινό ποτήριο" και η ηλεκτρονική κάρτα πολίτη. Εκείνος θα πει την τελευταία λέξη. Υπάρχει ακόμα μαγιά.
"..καὶ εἶπε· μήτι κύριε, ἐὰν λαλήσω ἔτι ἅπαξ· ἐὰν δὲ εὑρεθῶσιν ἐκεῖ δέκα; καὶ εἶπεν· οὐ μὴ ἀπολέσω ἕνεκεν τῶν δέκα.."

Ανώνυμος είπε...

Αβίαστα βγαίνει τό νόημα οτι ο τρελογιάννης μέ τόν ενθουσιασμό του πανηγύρισε την ομολογία των επισκόπων που δέν υπέγραψαν Κάθε άλλο είναι μία παρανόηση Πρέπει νά είμαστε καλόπιστοι στίς κρίσεις μας Άλλο είναι τό θέμα

Πρός τρελογιάννη :

Παραπέμπεις αγαπητέ μου που παραπέμπεις σέ ιστολόγιο που τό βαρύνουν μεγάλες καί κραυγαλέες κακοδοξίες καί αντιεκκλησιολογική συμπεριφορά Λές στήν ανάρτησή σου :΄΄ Από τότε που ανακήρυξαν την θεότητά της ΄΄ Ποιανής θεότητα ,της εκκλησίας ; Άν δέν κάνω λάθος η εκκλησία είναι θεία ως σώμα Χριστού ,που κεφαλή της είναι ο ίδιος ο Χριστός , όπου ενεργεί τό Άγιο Πνεύμα καί έχουμε ορατές τις ενέργειές του καί τό άκτιστό φώς γίνεται ορατό στήν αντανάκλασή του στά πρόσωπα των αγίων στήν αφθαρσία κάι ευωδία των σωμάτων ,σέ αυτή καθ'εαυτή την κατάκτηση των δωρεών του από τον πήλινο άνθρωπο Ο αγαπητός ιστολόγος στόν οποίο παραπέμπεις έχει ένα θέμα εκτός των άλλων καί μέ αυτή ταύτη την εκκλησία ,δέν νομίζεις ;

amethystos είπε...

Εννοείς τήν εκκλησία τού Βαρθολομαίου πού συγκεντρώθηκε στήν Κρήτη ή τήν εκκλησία τού Αγίου Συμεών τού Ν. Θεολόγου; Δέν βρίσκεις καμμία διαφορά;! Στήν αποκάλυψη μπορείς νά βρείς κάποια βοήθεια. Γιά εκκλησία κάνει λόγο καί ο Ζηζιούλας. Ενωση τών εκκλησιών ετοιμάζεται.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ο... τσιτωμένος από πάνω.
Ο ανώνυμος 30 Ιουνίου 3:47 εκφράζει πλήρως τις απόψεις μου, αν αυτό σε βοηθάει να καταλάβεις τα κίνητρά μου. Αν η Σκύλλα είναι το να θεωρούμε εκκλησία μόνο τη ρασοφόρα γραφειοκρατία και να θεοποιούμε τα πρόσωπα, η προτεσταντική Χάρυβδη είναι το να απορρίπτουμε τελείως την οργανωμένη επίγεια Εκκλησία χάριν μιας "αόρατης" εκκλησίας, και καλά των αγίων (κι αυτών όταν βολεύει τα κολλήματά μας, όταν δε μας βολεύει αμφισβητούμε τη γνησιότητα των συγγραμάτων τους). Οι άγιοι ήταν καρποί της οργανωμένης Εκκλησίας και σέβονταν τους λειτουργούς του Θεού περισσότερο από τους αγγέλους, γιατί στο ράσο αναγνώριζαν την (αρχ)ιεροσύνη του Χριστού. Η Εκκλησία είναι μία και είναι του Χριστού, δεν είναι του Βαρθολομαίου. Από τη διαπίστωση αυτή μέχρι το να φτάσουμε να εξουδενώνουμε τον κάθε πωρωμένο πατριάρχη υπάρχει τεράστια απόσταση. Θα λυπόμουν πολύ αν κολλούσες τις απόψεις του συντάκτη του κειμένου, εξού και το ανήσυχο του ύφους μου. Δε σε κατέκρινα γιατί δεν είμαι κακόπιστος, σε έλεγξα επειδή δεν είμαι ούτε αφελής. Από 'κει και πέρα προφανώς και κάνεις ό,τι καταλαβαίνεις. Δε θα επανέλθω γιατί παρατράβηξε το θέμα νομίζω.

amethystos είπε...

Οι Αγιοι καρποί τής οργανωμένης εκκλησίας, φίλε;

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει εκκλησία χωρίς οργάνωση ; Μάλλον θά εννοείς τους προτεστάντες ή ίσως δέν ξέρεις καί σύ τί εννοείς Μήπως μπορείς νά μας πείς σέ ποιά εκκλησία αναπαύεσαι ποιά τά ορατά της σημεία ; Ο ΄΄τσιτωμένος΄΄ υπαινίσσεται την αμφισβήτησή σου των συγγραμμάτων του αγιου Ιγνατίου Δέν μας ενδιαφέρει η επιστημονική έρευνα , είτε είναι είτε δέν είναι τό εις θέσιν καί τύπον Χριστού είναι μία διδασκαλία που έχει υιοθετήσει η εκκλησία καί εκφράζει τό ορθόδοξο βίωμα Ποιός δέν θά τό ήθελε νά είναι έτσι καί διασώζεται βέβαια στην πνευματική πατρότητα Δέν στηρίζει κανένα παπικό πρωτείο καί κανένα ορθόδοξο κυρίαρχο καί εξουσιαστή


Τσιτωμένε μείνε σέ παρακαλώ γιατί καί εγώ πάσχω από την ίδια αγωνία καί για τόν ξεπεσμό του αμέθυστου καί γιά την συμπόρευση του αγαπητού τρελογιάννη που παρά καί τις δικές μου συστάσεις δέν βάζει μυαλό ,θέλει σωνει καί καλά κάθε φορά νά ξεπλένει τις πομπές του αμέθυστου