Τρίτη 5 Μαΐου 2015

δεν θα πω τι δεν μ' αρέσει





1)  μ' αρέσει η φύση,  τώρα πια θα μπορούσα να ζήσω σ' αυτήν,  θα μπορούσα να ζήσω μακριά από την πόλη με αντίτιμο να βλέπω κάθε στιγμή τη θάλασσα και να πίνω τα καφεδάκια μου κάτω από ένα καταπράσινο σκιερό δέντρο
2) μ'  αρέσει το καινούργιο,  από το πιο μικρό ως το πιο μεγάλο,  τη βάση μου τη θέλω σταθερή,  στις ιδέες θέλω να κάνω βήματα
3)  μ'  αρέσουν οι άνθρωποι,  όσο πιο δυσκολονόητοι τόσο καλύτερα,  αν είναι και ανοιχτόμυαλοι το τέλειο
4)  μ΄ αρέσουν τα σκυλιά κι οι γάτες,  πολύ όμως,  έχω την ευτυχία να ζω με ένα σκυλί,  τις δε γάτες έχω τη χαρά να τις συναντώ οπουδήποτε και να τριγυρνάω..  τα σκυλιά είναι αγάπη,  οι γάτες είναι έρωτας
5)  μ'  αρέσουν τα βιβλία,  ιδιαίτερα όταν το mood το βιβλίου είναι όμοιο με το προσωπικό της εκάστοτε στιγμής
6)  μ'  αρέσει η γεύση του καφέ
7)  μ'  αρέσουν οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων και επενδύω σ' αυτές
8)  μ' αρέσει η ψυχολογία,  διαβάζω ό,τι κείμενο βρεθεί στα μάτια μου
9)  μ'  αρέσει να ψάχνω και να ψάχνομαι,  εσωτερικά κι εξωτερικά
10)  μ'  αρέσουν πολύ οι πολύωρες και ειλικρινείς κουβέντες με ανθρώπους που έχουν κάτι να πουν
11)  μ'  αρέσει να φτιάχνω πράγματα
12)  μ'  αρέσει να διαβάζω περιοδικά
13)  μ'  αρέσει να πλέκω,  είναι ψυχοθεραπευτικό
14)  μ'  αρέσει να γράφω,  οτιδήποτε
15)  μ'  αρέσει να βγάζω φωτογραφίες και να τις ρετουσάρω στο photoshop
16)  μ'  αρέσουν οι βόλτες κυρίως στην παραλία της πόλης μου
17)  μ'  αρέσουν τα γλυκά,  με πολύ ζάχαρη,  με λίγη ζάχαρη,  με σοκολάτα ή με κρέμα τα γλυκά είναι εθιστική κατάσταση
18)  μ'  αρέσει να ρισκάρω ή αλλιώς να ποντάρω σε μια ιδέα
19)  μ'  αρέσουν τα blogs,  τρελαίνομαι όταν διαβάζω καλές αναρτήσεις
20)  μ'  αρέσει το νερό..  εμφιαλωμένο,  πισίνας,  θάλασσας..  όσο πιο αλμυρό τόσο καλύτερα



η λίστα συνεχίζεται

με το φεγγαρι αγκαλια

Δεν υπάρχουν σχόλια: