Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Λαυρέντης Μαχαιρίτσας: «Μου είπαν σας αρέσει ο Χαρούλης; Μ΄αρέσει. Και τι σας θυμίζει; Μου μοιάζει σαν μία καινούρια περίπτωση του Ξυλούρη με τον Παντελή Θαλασσινό.


Λαυρέντης Μαχαιρίτσας: «Διαστρεβλώνουν τα λόγια μου οι δημοσιογράφοι»
Ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας σε πρόσφατη ραδιοφωνική του συνέντευξη δήλωσε ότι οι δημοσιογράφοι διαστρεβλώνουν τα λόγια του. Ενώ εξομολογήθηκε στον «Δίεση» ποια είναι η θέση του απέναντι στους Άννα Βίσση, τον Πασχάλη Τερζή και Γιάννη Χαρούλη. Αν πω εγώ όχι άλλο την Άννα Βίσση να μιμούνται οι νέες τραγουδίστριες, είναι σαν να λέω ότι δεν υπάρχει λόγος να βγαίνουν οι καινούριες τραγουδίστριες και να έχουν σαν πρότυπο τη Βίσση γιατί η Βίσση είναι μία και μοναδική, δεν μπορεί να τη φτάσει κανένας άλλος. Αν αυτό το απομονώσεις και πεις είπε ο Μαχαιρίτσας όχι άλλη Άννα Βίσση, καταλαβαίνεις το τεράστιο μέγεθος της διαφοράς». Ακόμη μίλησε για τον Πασχάλη Τερζή αλλά και την κριτική που είχε κάνει παλιότερα στα τραγούδια του. «Δεν είναι αμερόληπτη η κριτική μου για τον Τερζή, είναι μεροληπτική κιόλας υπέρ του, κι επειδή τον αγαπάω πολύ και επειδή είναι τραγουδισταράς είπα ρε μπαγάσα πες 10 καλά τραγούδια όπως έχει πει ο Μητροπάνος ας πούμε, γιατί από τα 500 τραγούδια που έχεις πει θυμάμαι τρία. Γιατί να θυμάμαι 3 και να μη θυμάμαι 13;» . Ακόμη δήλωσε ότι βρήκε κακό μπελά καθώς με τον παραλληλισμό που είχε κάνει στον Χαρούλη: «Μου είπαν σας αρέσει ο Χαρούλης Μ΄αρέσει. Και τι σας θυμίζει; Μου μοιάζει σαν μία καινούρια περίπτωση του Ξυλούρη με τον Παντελή Θαλασσινό. Τόλμησα να πω αυτό. Άντε βρες τον μπελά σου κι από κει... Τι να κάνω δηλαδή; Να μη μιλάω;»

Δεν υπάρχουν σχόλια: