Τέσσερα πιάνα, τέσσερις σημαντικοί σολίστες, τέσσερις μεγάλοι συνθέτες: ο «δικός μας» Γιάννης Βακαρέλης, ο Ελληνοκύπριος Κυπριανός Κατσαρής, ο Αμερικανός Ντέιβιντ Λάιβλι και ο Ρώσος Αλεξάντερ Γκίντιν συναντώνται στη σκηνή της αίθουσας «Χρήστος Λαμπράκης» του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, σε ένα πρόγραμμα με πρωτότυπες συνθέσεις για τέσσερα πιάνα αλλά και μεταγραφές.
Στη δεύτερη κατηγορία ανήκει ο «πρόλογος» της βραδιάς, που δεν είναι άλλος από την εισαγωγή του βαγκνερικού «Ταγχόιζερ» σε μεταγραφή του Κ. Μπούρκχαρντ. Στη συνέχεια θα ακουστεί το Κουαρτέτο για τέσσερα πιάνα σε ντο μείζονα, αρ. 1 έργο 230 του Αυστριακού Καρλ Τσέρνι (1791-1857), δεινού ερμηνευτή και πολυγραφότατου συνθέτη του κλασικισμού, ο οποίος έμελλε να αναγνωριστεί περισσότερο ως μουσικοπαιδαγωγός καθώς άφησε πίσω του μια τεράστια παρακαταθήκη εγχειριδίων τεχνικής και μεθόδων εκμάθησης πιάνου.
Πιανιστικές εικόνες και χρώματα εμπνευσμένα από τη Γαλλία και την Ισπανία με την υπογραφή του Νταριούς Μιγιό (1892-1974) και του Μορίς Ραβέλ (1875-1937) περιλαμβάνει το δεύτερο μέρος. Η πρώτη εικόνα του Μιγιό τιτλοφορείται «Παρίσι, σουίτα για τέσσερα πιάνα» και απαρτίζεται από τα μέρη Μονμάρτρη, Νήσος Σεν Λουί, Μομπαρνάς, Μπατό Μους, Λονσάν και Πύργος του Αϊφελ, τα οποία παραπέμπουν σε χαρακτηριστικά τοπωνύμια και αξιοθέατα της Πόλης του Φωτός.
Η βραδιά θα κλείσει με το «Μπολερό», την πασίγνωστη δημιουργία του Μορίς Ραβέλ η οποία έχει γνωρίσει πάμπολλες διασκευές για φωνή και ορχήστρα, κιθάρα και άλλους συνδυασμούς οργάνων. Ο Ζακ Ντριγιόν μετέγραψε το έργο για τέσσερα πιάνα, στην εκδοχή που θα ερμηνευθεί στη συναυλία από τους τέσσερις καταξιωμένους σολίστες.
πηγή
Στη δεύτερη κατηγορία ανήκει ο «πρόλογος» της βραδιάς, που δεν είναι άλλος από την εισαγωγή του βαγκνερικού «Ταγχόιζερ» σε μεταγραφή του Κ. Μπούρκχαρντ. Στη συνέχεια θα ακουστεί το Κουαρτέτο για τέσσερα πιάνα σε ντο μείζονα, αρ. 1 έργο 230 του Αυστριακού Καρλ Τσέρνι (1791-1857), δεινού ερμηνευτή και πολυγραφότατου συνθέτη του κλασικισμού, ο οποίος έμελλε να αναγνωριστεί περισσότερο ως μουσικοπαιδαγωγός καθώς άφησε πίσω του μια τεράστια παρακαταθήκη εγχειριδίων τεχνικής και μεθόδων εκμάθησης πιάνου.
Πιανιστικές εικόνες και χρώματα εμπνευσμένα από τη Γαλλία και την Ισπανία με την υπογραφή του Νταριούς Μιγιό (1892-1974) και του Μορίς Ραβέλ (1875-1937) περιλαμβάνει το δεύτερο μέρος. Η πρώτη εικόνα του Μιγιό τιτλοφορείται «Παρίσι, σουίτα για τέσσερα πιάνα» και απαρτίζεται από τα μέρη Μονμάρτρη, Νήσος Σεν Λουί, Μομπαρνάς, Μπατό Μους, Λονσάν και Πύργος του Αϊφελ, τα οποία παραπέμπουν σε χαρακτηριστικά τοπωνύμια και αξιοθέατα της Πόλης του Φωτός.
Η βραδιά θα κλείσει με το «Μπολερό», την πασίγνωστη δημιουργία του Μορίς Ραβέλ η οποία έχει γνωρίσει πάμπολλες διασκευές για φωνή και ορχήστρα, κιθάρα και άλλους συνδυασμούς οργάνων. Ο Ζακ Ντριγιόν μετέγραψε το έργο για τέσσερα πιάνα, στην εκδοχή που θα ερμηνευθεί στη συναυλία από τους τέσσερις καταξιωμένους σολίστες.
ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ
η Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης, Βασ. Σοφίας και Π. Κόκκαλη η Στις 15 Δεκεμβρίου, στις 20.30 πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου