Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010
Κρίσιμα ερωτήματα για τον Μητροπολίτη Πειραιώς περί της αντικανονικής αθωώσεως του Μεσσηνίας
Σημάτης Παναγιώτης
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς π. Σεραφείμ έχει το θάρρος να εκφράζει τη γνώμη του δημοσίως. Μας έχει συνηθίσει σε γενναίες ενέργειες, αφού τα έχει βάλει με κάποιους ισχυρούς του κόσμου τούτου. Απευθύνουμε το παρόν προς αυτόν, γιατί τη φετινή χρονιά ο π. Σεραφείμ είναι μέλος της Δ. Ι. Συνόδου, η οποία χθες έλαβε (όπως ανακοινώθηκε) μια απόφαση που μας κατέπληξε και μας ελύπησε σφόδρα: αθώωσε, δηλαδή, τον καταδικασμένο στη συνείδηση των πιστών για τις αιρετικές του θέσεις Μητροπολίτης Μεσσηνίας π. Χρυσόστομο. Και τον αθώωσε, χωρίς να δηλώσει δημόσια ο Μεσσηνίας πως αποδέχεται την ορθόδοξη διδασκαλία, ότι η Εκκλησία είναι ΜΙΑ και ΟΧΙ διηρημένη, και πως η «θρησκευτική κοινότης» των παπικών (όπως τους ονομάζει οπ. Σεραφείμ) έχουν αποκοπεί από τη Μία Εκκλησία.
Και βέβαια, όσο ο Μεσσηνίας δεν το κάνει αυτό, σύμφωνα με τους Αγίους Πατέρες, τους Ιερούς Κανόνες και την σύνολη Παράδοση της Εκκλησίας, συνεχίζει να είναι υπό την κατηγορία της αιρέσεως για την οποία καταγγέλθηκε.
Ως εκ τούτου, η απορία όλων των πιστών που έμαθαν το γεγονός είναι: α) Οι συνεπίσκοποί του, αθώωσαν τον Μητροπολίτη Μεσσηνίας επειδή αποκήρυξε τα αιρετικά του φρονήματα; β) ή τον αθώωσαν αντικανονικώς και παρά τις σαφείς οδηγίες των Ιερών Κανόνων, για να κουκουλώσουν το θέμα και να φανούν αρεστοί στο Οικουμενιστές του Φαναρίου, στους συνοδοιπόρους του και στον Μητροπολίτη Περγάμου π. Ιωάννη;
Αν έκαναν το πρώτο, είναι εύλογο ότι θα είχαν δημοσίευση την δια της μετανοίας διόρθωση των ημαρτημένων.
Φαίνεται, λοιπόν, ότι το δεύτερο έγινε, οπότε -κατά τους Πατέρες- οι αποτελούντες την Δ. Ι. Σύνοδο συνήργησαν στο μεγαλύτερο αμάρτημα, που είναι η αλλοίωση της Πίστεως, η σιωπηρή αποδοχή της αιρέσεως, δια της οποίας καταργείται άρθρο του Συμβόλου της Πίστεως.
Ερωτάται λοιπόν ο π. Σεραφείμ (και τα άλλα μέλη της Ι. Συνόδου): Ο ίδιος ως μέλος της Συνόδου συμφώνησε ή αντέδρασε και ψήφισε εναντίον της αποφάσεως; Αν συνέβη το πρώτο, ματαία κάθε περαιτέρω ερώτηση. Αν συνέβη το δεύτερο, είναι υποχρεωμένος να βγει και να μας ενημερώσει επακριβώς τι συνέβη, τι διημείφθη, ποιοι εψήφισαν την αθώωση του Μεσσηνίας και ποιοι κατεψήφισαν.
Ελπίζουμε ότι θα ανταποκριθεί στην παράκλησή μας.
Τα θέματα της Πίστεως δεν αποτελούν υπόθεση μιας κλειστής ομάδας Επισκόπων, η οποία αποφασίζει εν κρυπτώ και παραβύστω, αλλά του όλου σώματος της Εκκλησίας του Χριστού, τα οποία έχουν δικαίωμα να πληροφορούνται λεπτομερώς το σκεπτικό των αποφάσεων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου