Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Σε όσους πήγαν να υποδεχθούν τον Πάπα και συμπροσευχήθηκαν μαζί του λέμε χωρίς περιστροφές: ΑΤΙΜΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhlYu5DrPceGZySGFkq3BUq6Q6QLULuvTJGZyHiuis-7OC9PWHLImhKln1WvMTlPNu1LxSOsNh8jMAPbsaIiriCaXqHWbVq3RVRg8sElJT7w7PcyoU6gwTgKxaWxt9YT_ppHsQNT7QY7m0/s320/geloiografia3.jpg
Σ`αυτή τη διεύθυνση μπορούμε να απολαύσουμε το θέατρο πού παίχτηκε στην Κύπρο κατατη διάρκεια τής επισκέψεως τού πάπα.
Ο πάπας υποσχέθηκε να επισκεφθεί όλες τις ορθόδοξες εκκλησίες και όποια παρουσιάσει τήν καλύτερη θεατρική παράσταση θα κερδίσει ένα υπέροχο δωμάτιο με θέα στήν πόλη τού Βατικανού.

3 σχόλια:

Αληθεύοντες εν αγάπη είπε...

Όσοι πήγαν έχουν την ευλογία του Χριστού διότι ο Χριστός στην Αρχιερατική Του προσευχή δεήθηκε για την ΕΝΟΤΗΤΑ. Τα Κυριακά λόγια είναι: Οὐ περὶ τούτων δὲ ἐρωτῶ μόνον, ἀλλὰ καὶ περὶ τῶν πιστευόντων διὰ τοῦ λόγου αὐτῶν εἰς ἐμέ, ἵνα πάντες ἓν ὦσιν, καθὼς σύ, πάτερ, ἐν ἐμοὶ κἀγὼ ἐν σοί, ἵνα καὶ αὐτοὶ ἐν ἡμῖν ὦσιν, ἵνα ὁ κόσμος πιστεύσῃ ὅτι σύ με ἀπέστειλας. κἀγὼ τὴν δόξαν ἣν δέδωκάς μοι δέδωκα αὐτοῖς, ἵνα ὦσιν ἓν καθὼς ἡμεῖς ἕν ἐσμὲν, ἐγὼ ἐν αὐτοῖς καὶ σὺ ἐν ἐμοί, ἵνα ὦσιν τετελειωμένοι εἰς ἕν, καὶ ἵνα γινώσκῃ ὁ κόσμος ὅτι σύ με ἀπέστειλας καὶ ἠγάπησας αὐτοὺς καθὼς ἐμὲ ἠγάπησας.

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Η πίστη μου μας δόθηκε δεν είναι συναίσθημα ,δεν είναι δικιά μας. Εμείς οφείλουμε ως τυφλοί και ως αγράμματοι να ακολουθούμε Εκείνον Το Χριστό και την συνεχεία Του, τους Αγίους μας.Βλέπουμε- θέλουμε να βλέπουμε με τα μάτια τους να ακούμε με τα αυτιά τους να πιστεύουμε με τον τρόπο τους..Οτιδήποτε ακούς ,βλέπεις ,διαβάζεις που συμβαίνει και είναι αλλοτριωμένα έξω από αυτό θαρρώ δεν είναι Χριστιανισμός! Να περνάς καλά.

Υ.Σ. Μερικοί θεολόγοι ερμηνεύουν τη φράση του Χριστού «ίνα πάντες έν ώσι» (Ιω. 17/ιζ΄, 21), που είναι τμήμα της αρχιερατικής προσευχής Του, με το ότι δήθεν αναφέρεται στην μελλοντική ενότητα των εκκλησιών και την χρησιμοποιούν κατά κόρον για να δηλώσουν ότι ο Χριστός προανήγγειλε ότι όλες οι χριστιανικές ομολογίες θα αποκτήσουν στο μέλλον ενότητα μεταξύ τους και θα αποτελέσουν τη «μία» εκκλησία, υπονοώντας ότι η Εκκλησία τώρα είναι διασπασμένη. Η ορθόδοξη ερμηνεία της φράσεως είναι διαφορετική. Το «ίνα πάντες έν ώσι», εάν διαβάσει κανείς πολύ προσεκτικά όλο το κείμενο της αρχιερατικής προσευχής, θα δει ότι συνδέεται αναπόσπαστα με άλλες φράσεις, όπως «καθώς συ, πάτερ, εν εμοί καγώ εν συ» (Ιω. 17/ιζ΄, 21) και τη φράση «εγώ εν αυτοίς και συ εν εμοί ίνα ώσι τετελειωμένοι εις έν» (Ιω. 17/ιζ΄, 23) και επίσης την άλλη φράση «ίνα θεωρώσι την δόξαν την εμήν ην δέδοκάς μοι» (Ιω. 17/ιζ΄, 24). Και σαφώς, εδώ, ο Χριστός αναφέρεται στην ενότητα των Αποστόλων κατά θεωρίαν της δόξης του Θεού, την θέα του ακτίστου Φωτός, που έγινε την ημέρα της Πεντηκοστής, γιατί ακριβώς τότε οι Απόστολοι απέκτησαν και ενότητα ουσιαστική μεταξύ τους. Επομένως όσοι εκ των Αγίων μέσα στην ιστορία φθάνουν στη θέωση και στη θεωρία του ακτίστου Φωτός, αποκτούν ενότητα με τους Αποστόλους, έχουν την ίδια πίστη με αυτούς και εφαρμόζεται το χωρίο αυτό, του Χριστού, «ίνα ώσιν έν».

amethystos είπε...

Αγαπητέ αγαπολόγε και πώς είσαι σίγουρος ότι ο Χριστός δέν είπε : Αφήστε τούς νεκρούς να συναντήσουν τούς νεκρούς τους;!!!
Γιά ρώτησέ Τον.