Τρίτη 21 Ιουλίου 2020

ΖΟΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ; Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ.



Αυτή είναι η Αυτοκράτειρα Ζωή της επιφανούς Μακεδονικής Αυτοκρατορικής δυναστείας. Αν ζούσατε στην Ελλάδα, Νότια Ιταλία, Μικρά Ασία, Σερβία, Βουλγαρία, Μέση Ανατολή του 1028-1050, θα την αποκαλούσατε, ηγεμόνα σας. Ήταν η αγαπημένη της Κωνσταντινούπολης και ο λαός την έβλεπε ως μητέρα, αφού η κυβέρνησή της ήταν εποχή ειρήνης για την πρωτεύουσα, τα θέματα γύρω από αυτήν και την αυτοκρατορία των Ρωμαίων συνολικά. Οι κοινοί άνθρωποι την αγαπούσαν και ήταν διαβόητη για τις φιλανθρωπίες της για χάρη της χαμηλής τάξης.
Τον τελευταίο καιρό ένας Τούρκος καθηγητής ιστορίας, ο Εμπουμπεκίρ Σοφουόγλου, ο οποίος διδάσκει στο Πανεπιστήμιο Σαγάρια στη βορειοδυτική Τουρκία, πρότεινε την κατάργηση του ψηφιδωτού της που υπάρχει στην Αγία Σοφία για περίπου μία χιλιετία.
′′ Μπορεί να υπάρχει μια ιερόδουλη σε ένα τζαμί ′′ αναρωτήθηκε. ′′ Αλλά αν δεν απομακρυνθούν οι αγιογραφίες [στην Αγία Σοφία], θα είναι το πρώτο τζαμί στον κόσμο όπου απεικονίζεται μια ιερόδουλη, ιερόδουλη Ζωή. Βάλτε τέλος στην ανοησία προστασίας των εικόνων, που αφαιρέθηκαν από τον Μεχμέτ τον Πορθητή," έκανε tweet.
Εμείς, στο BRH, πάμε τόσο μακριά να υποθέσουμε ότι ο  Sofuoğlu θα ήθελε-σε ένα εναλλακτικό σύμπαν-μια σκλάβα από το χαρέμι να ζωγραφιστεί στη θέση της Ζωής.
Τι πιο ελεύθερο στο τέλος της ημέρας, από μια γυναίκα που εγκατέλειψε με δύναμη την πατρίδα της, σύρθηκε στο χαρέμι των Σουλτάνων έτσι ώστε να γίνει το ερωτικό του αντικείμενο και αργότερα η μηχανή αναπαραγωγής του;
Ακόμη, ο οθωμανικός και νεο-οθωμανικός νους δεν μπορεί να κατανοήσει τις ελευθερίες της Μεσαιωνικής Ρώμης και του Ελληνισμού, όπως αυτές γράφτηκαν και προστατεύτηκαν στο νόμο του Ρωμαϊκού Κώδικα, που καταλήγουν από τους πιο φωτεινούς νομοθέτες.
Είναι η αυτοκρατορία στην οποία ένας φτωχός σκληροτράχηλος αγρότης από την μακεδονική ύπαιθρο μπορεί να γίνει ένας πανίσχυρος βασιλικός και η χώρα στην οποία μια γυναίκα με κακή φήμη από τους δρόμους αυτοκράτειρα της Ρώμης.
Εξακολουθούμε να είμαστε έκπληκτοι από τους λεγόμενους ′′ ελληνικούς σκοτεινούς αιώνες ′′ που τόσο μανιωδώς ′′ ειδικοί ′′ κηρύττουν. Τον μακρινό 10 ο αιώνα, στην καρδιά των υποτιθέμενων ′′ σκοτεινών βυζαντινών χρόνων ′′ ο ρωμαϊκός πληθυσμός δεν διαμαρτυρήθηκε ποτέ για τους τρεις γάμους της αυτοκράτειρας του, αλλά στην ′′ κοσμική ′′ Τουρκία του 21 ου αιώνα, βλέπουμε έναν λόγιο ζητώντας τη συμβολική καταδίκη μιας ιστορικής προσωπικότητας λόγω αυτού που θεωρεί ′′ ανηθικότητα ".
Είμαστε πεπεισμένοι ότι η Ζωή πρέπει να γελάσει από τις αίθουσες του Παντοκράτορα συνοδευόμενη από τα αρώματα της.... και γνωρίζουμε πράγματι ότι αγαπούσε τα αρώματα. Τι ασυγχώρητη αμαρτία.
Από Byzantine Real History

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο σημαντικός ρόλος των γυναικών στο Βυζάντιο ! Η Μακεδονική δυναστεία κρατά απο την Θεοδώρα την σύζυγο του Λέοντα Γ' του Ίσαυρου και μητέρας του Μιχαήλ Γ' , η οποία αποκατέστησε την 7η Οικουνενική Σύνοδο και αναστήλωσε οριστικά τις εικόνες . Αυτής της ενάρετης αυτοκρατόρισσας γόνος είναι η μεγάλη Μακεδονική δυναστεία , αφού ο φυσικός πατέρας του Λέοντα Στ ' του σοφού , δεύτερου αυτοκράτορα της Μακεδονικής δυναστείας , δεν φέρεται νά είναι ο Βασίλειος Α' ο ιδρυτής της Μακεδονικής δυναστείας , αλλά ο Μιχαήλ Γ' ο μέθυσος γιός της Θεοδώρας απο τον παράνομο δεσμό του μέ την Ευδοκία , νόμιμης συζύγου του Βασιλείου Α' . Οι γκομενοδουλειές πάντα έπαιζαν τον ρόλο τους! Αργότερα η Ευδοκία σύζυγος του Ρωμανού Β' και μητέρα του Βασιλείου Β' του Βουλγαροκτόνου , φέρεται νά σκότωσε τον σύζυγό της Ρωμανό Β' , ίσως και τον πεθερό της Κωνσταντίνο Ζ' Πορφυρογέννητο και παντρεύτηκε τον άξιο πολεμιστή και ενάρετο χριστιανό Νικηφόρο Φωκά . Και πάλιν η Θεοφανώ δολοφόνησε άγρια τον Νικηφόρο Φωκά και παντρεύτηκε τον Ιωάννη Τσιμισκή . Όμως ήδη ενηλικιώθηκε ο νεαρός γιός της Θεοφανούς και του Ρωμανού Β' μέ την δυναμική προσωπικότητα , ο Βασίλειος Β ' ο Βουλγαροκτόνος . Ο ιδρυτής της Μακεδονικής δυβαστείας Βασίλειος Α' ήταν ασήμαντος , αξίζει ο Βασίλειος Β' νά θεωρείται η κυρίαρχη προσωπικότητα που έδωσε την ταυτότητα της Μακεδονικής δυναστείας . Κυβέρνησε σθεναρά την αυτοκρατορία επί 50 χρόνια 975- 1025 , της έδωσε την μεγαλύτερη εδαφική επικράτεια και ήταν η τελευταία ακμή της αυτοκρατορίας . Ουσιαδτικά ήταν και ο τελευταίος της δυναστείας του . Ο πολεμικός του βίος δεν του επέτρεψε νά δημιουργήσει οικογένεια και νά αφήσει απογόνους . Η εν λόγω αυτοκράτειρα Ζωή ήταν ανεψιά του απο τον αδελφό του Κωνσταντίνο Η' . Έτσι τελείωσε η μεγάλη Μακεδονική δυναστεία . Ο επόμενος σταθμός της
ιστορίας η μάχη του Ματζικέρτ το 1071 μέ πρωταγωνιστή τον Ρωμανό Δ' Διογένη . Το νήμα της ιστορίας κινεί πάλι μία γυναίκα , η Ευδοκία σύζυγος του Ρωμανού Δ' Διογένη . Λέγεται οτι η προδοσία της μάχης του Μαντζικέρτ και του Ρωμανού Δ' Διογένη ωφείλεται στις δολοπλοκίες της συζύγου του Ευδοκίας και του περίφημου καθάρματος Μιχαήλ Ψελλού . Ο γενναίος Ρωμανός ο Δ' Διογένης τυφλώθηκε και μετά ένα χρόνο πέθανε . Σκληρές εποχές . Η πολιτική δραστηριότητα απαιτούσε αρετή και τόλμη !

Ανώνυμος είπε...

Μία διόρθωση . Η Θεοδώρα δεν ήταν σύζυγος του Λέοντος Γ' Ισαύρου , αλλά του επίσης εικονομάχου Θεόφιλου .

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Όπως ο παλαιός Ισραήλ...
έτσι και ο Νέος...
-το Γένος των Ορθοδόξων-

είχε κάποτε Άγιους βασιλείς κι άλλοτε πάλι
εχθρούς του Θεού που ακόμη κι αν, με κοσμικά κριτήρια, υπήρξαν ένδοξοι
στρατηλάτες...

ουσιαστικά υπέσκαψαν τα
θεμέλια της αυτοκρατορίας

(Όπως κι ο Μέγας Πέτρος
των Ρώσων που μετέτρεψε τους αδερφούς μας Ρώς

σε αλλόφυλλους που οδηγήθηκαν αναπόφευκτα στην παγίδα των μπολσεβίκων αφού πρώτοι
δίδαξαν τον φυλετισμό
που διαδόθηκε έπειτα
εύκολα
στα σπλάχνα της υπόδουλης Ρωμανίας,
υποδαυλιζόμενη στα καθ' ημάς απο τα δυτικά
τσακάλια...)

Ανώνυμος είπε...

«Ο σημαντικός ρόλος των γυναικών στο Βυζάντιο»
«Αυτής της ενάρετης αυτοκρατόρισσας γόνος είναι η μεγάλη Μακεδονική δυναστεία»
«φέρεται νά σκότωσε τον σύζυγό της Ρωμανό Β' , ίσως και τον πεθερό της Κωνσταντίνο Ζ'»
«η Θεοφανώ δολοφόνησε άγρια τον Νικηφόρο Φωκά»
«Το νήμα της ιστορίας κινεί πάλι μία γυναίκα , η Ευδοκία»

Σοκ!

Οι αφυπνισμένες από Χόλιγουντ, Νετφλιξ, φεμινιστικές σπουδές ΑΕΙ φεμουνίστριες καθώς και οι τζιβιτζιλο-καθηγήτριες ινστρούχτορες που τάχα πουλάνε "χειραφέτηση-ενδυνάμωση" με μοναδικό σκοπό να ψωνιστούν με νεαρές, αφελείς φοιτήτριες
μας έλεγαν ότι στο Μεσαίωνα οι γυναίκες βασανίζονταν, ποδοπατούνταν, καίγονταν στην πυρά ως μάγισσες. Γι' αυτό και θα πρέπει οι άντρες να είμαστε εσαεί ένοχοι, χαλάκια να μας πατούν και πρέπει να τους δώσουμε κάθε προνόμιο και ασυλία υπό τον ήλιο, κρατώντας τις ευθύνες και τα ζόρια για τους εαυτούς μας.
Ευτυχώς που δεν τις πίστεψα ποτέ.

Ανώνυμος είπε...

Ο ρόλος των γυναικών στο Βυζάντιο είναι η πίσω πλευρά του φεγγαριού , που δεν της έχουμε δώσει την δέουσα σημασία . Ο 8ος αιώνας κυριαρχείται απο την Ειρήνη την Αθηναία η οποία διενήργησε την 7η Οικουμενική Σύνοδο , ο 9ος αιώνας κυριαρχείται απο την Θεοδώρα την σύζυγο του εικονομάχου Θεόφιλου , τον 10ο αιώνα η Θεοφανώ ανέβασε και κατέβασε αυτοκράτορες κ.ο.κ. Μόνο καταπιεσμένη δεν ήταν η γυναίκα στο Βυζάντιο . Τά παρεπόμενα της ιστορίας ίσως έχουν την πιό μεγάλη σημασία για νά εξαγάγουμε χρήσιμα κοινωνιολογικά συμπεράσματα . Μέ
τον Θεόφιλο συνδέονται δύο πολύ σημαντικές γυναίκες . Η Κασσιανή , η μετέπειτα υμνογράφος και μοναχή και η Θεοδώρα . Πόσο καταπιεσμένη μπορεί νά είναι η γυναίκα , όταν δειγματοληπτικά η Κασσιανή ως υποψήφια νύφη αντιμετώπισε μέ τόσο " θρασεία " ισοτιμία έναν αυτοκράτορα ! Πόσο άραγε ! Η κάθε φεμ@νίστρια τί θα έκανε στην θέση της ; Βλέπουμε την κάθε σημερινή παλλακίδα . Θεωρείται καταπίεση ο μοναχισμός ! Δεν καταλαβαίνεται το Βυζάντιο χωρίς πνευματικές προυποθέσεις . Η Αρετή Σκυλίτση , η ερωμένη του Βασιλείου Β' του Βουλγαροκτόνου , όταν πιά πέρασαν τα χρόνια δεν θέλησε νά την αποκαταστήσει ο Βασίλειος ως αυτοκρατόρισσα , αρνούμενη τα προνόμια του αξιώματος . Έζησε μαζί μέ τον Βασίλειο ειρηνικά μέχρι τον θάνατο , ίσως διορθώνοντας τον πρότερο βίο , κατά πώς γνωρίζουν οι πνευματικοί .

Όσο για το σήμερα , άν και είμαι γυναίκα , καταδικάζω την γυναικεία αναίδεια . Ο άνδρας νά αγαπά την γυναίκα και νά μήν
της φέρεται εξουσιαστικά , όχι όμως νά γίνεται και υποτελής της . Το αναιδές, κακομαθημένο και απαιτητικό γυναικάριο απο την μία καθιστά τον άνδρα υποτελή της και απο την άλλη τον ονομάζει μ.... , γιατί έχει ερωτικό κενό ! Έ ! Πώς νά μήν έχει ! Επί πλέον δημιουργούνται λάθος πρότυπα για τα παιδιά .