Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

Είμαι αητός χωρίς φτερά



Σαν τον αετό είχα φτερά ώ ώ ώ
και πέταγα
και πέταγα πολύ ψηλά
μα ένα χέρι λατρεμένο
ένα χέρι λατρευτό
μου τα κόβει τα φτερά μου
για να μη ψηλά πετώ

Είμ’ αετός χωρίς φτερά
χωρίς αγάπη και χαρά
χωρίς αγάπη και χαρά
είμ’ αετός χωρίς φτερά

Το χέρι αυτό το λατρευτό ώ ώ ώ
μες στη ζωή
μες στη ζωή θα τ’ αγαπώ
ό, τι και να μου ’χει κάνει
όλα του τα συγχωρώ
με φτερούγες τσακισμένες
πάντα εγώ θα τ’ αγαπώ



Ένα από τα λίγα ζεϊμπέκικα που είχε συνθέσει ο Μάνος Χατζηδάκις, σε στίχους Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου. Είναι η μοναδική φορά που η Σωτηρία Μπέλλου ερμηνεύει Χατζηδάκι μπροστά στην κάμερα, επομένως το βίντεο αποκτά ιδιαίτερη ιστορική και μουσική αξία. Το συγκεκριμένο απόσπασμα είναι από την εκπομπή "Μουσική Βραδιά: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου" του Γιώργου Παπαστεφάνου από το αρχείο της ΕΡΤ, όπως προβλήθηκε από την τηλεόραση της Βουλής. Μέχρι τώρα δεν υπήρχε ολόκληρο το απόσπασμα, επομένως θεώρησα επιβεβλημένη τη μεταφόρτωσή του. Ένα πραγματικό διαμάντι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: