tag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post8539850931657244853..comments2024-03-28T23:58:18.383+02:00Comments on ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ: Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης: Ο Λόγος που δεν συμμετείχαμε στην Διορθόδοξη Επιστημονική ΗμερίδαΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣhttp://www.blogger.com/profile/02553645588154129078noreply@blogger.comBlogger27125tag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-36886225519067870262019-09-22T20:49:03.758+03:002019-09-22T20:49:03.758+03:00Οἱ Ἁγιορεῖτες Πατέρες γράφουν πρὸς τὸν λατινόφρονα...Οἱ Ἁγιορεῖτες Πατέρες γράφουν πρὸς τὸν λατινόφρονα αὐτοκράτορα Μιχαὴλ Παλαιολόγο: «Καὶ πῶς ταῦτα ἀνέξεται ὀρθοδόξου ψυχή, καὶ οὐκ ἀποστήσεται τῆς κοινωνίας τῶν μνημονευσάντων αὐτίκα, καὶ ὡς καπηλεύσαντας τὰ θεῖα τούτους ἡγήσεται; Πλὴν ὅτι μολυσμὸν ἔχει ἡ κοινωνία, ἐκ μόνου τοῦ ἀναφέρειν αὐτόν, κἂν Ὀρθόδοξος εἴη ὁ ἀναφέρων» (Κριτικὴ ἔκδοσις τῆς ἐπιστολῆς ἐν: V. Lourent et. Dorroze’s DOSSIER GREC Ελλας ορθοδοξωνhttps://www.blogger.com/profile/10998192859490793956noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-18123057475723703342019-09-22T20:46:57.713+03:002019-09-22T20:46:57.713+03:00https://paterikiparadosi.blogspot.com/2019/04/blog...https://paterikiparadosi.blogspot.com/2019/04/blog-post_67.html?m=1<br /><br />Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης.<br /><br /><br />• Όταν κάποιος έχει εκκλησιαστική κοινωνία με την αίρεση, δεν μπορεί να γίνει φίλος του Θεού, αλλά παραμένει εχθρός και αν ακόμη προσφέρει όλα τα χρήματα του κόσμου. Αλλά γιατί ομιλώ περί κοινωνίας; Ακόμη και αν συντρώγει ή πίνει ή συνδέεται φιλικά με τους αιρετικούς είναι Ελλας ορθοδοξωνhttps://www.blogger.com/profile/10998192859490793956noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-38961497108858477822019-09-22T20:45:14.720+03:002019-09-22T20:45:14.720+03:00https://paterikiparadosi.blogspot.com/2019/04/blog...https://paterikiparadosi.blogspot.com/2019/04/blog-post_67.html?m=1Ελλας ορθοδοξωνhttps://www.blogger.com/profile/10998192859490793956noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-37049423137571521832019-09-22T20:43:19.321+03:002019-09-22T20:43:19.321+03:00Άγιος Μάρκος Ευγενικός
«Οὐ συγχωρεῖ δὲ συγκατάβασι...Άγιος Μάρκος Ευγενικός<br />«Οὐ συγχωρεῖ δὲ συγκατάβασις εἰς τὰ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως».<br /><br />(PG 103, 953-956).<br /><br />Ο 15ος Κανών της ΑΒ Οικουμ. Συνόδου γράφει: «Οι γαρ δια αίρεσίν τινα παρά των Αγίων Συνόδων η Πατέρων κατεγνωσμένην της προς τον πρόεδρον κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες, εκείνου δηλονότι την αίρεσιν κηρύττοντος και γυμνή τη κεφαλή επ’ εκκλησίαις διδάσκοντος, οι Ελλας ορθοδοξωνhttps://www.blogger.com/profile/10998192859490793956noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-13219448055996847942017-04-08T16:44:10.960+03:002017-04-08T16:44:10.960+03:00Aγαπητέ κ. Παπαδόπουλε "Καλό Πάσχα" και...Aγαπητέ κ. Παπαδόπουλε "Καλό Πάσχα" και από μένα, σε σας και σε όλους τους άλλους αδελφούς/διαδικτυακούς φίλους.Μαρία Π.https://www.blogger.com/profile/08757093320674713532noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-5975371818995050942017-04-08T16:38:29.398+03:002017-04-08T16:38:29.398+03:00Αδελφέ θεωρείς ότι δεν υπάρχει ευλογία επειδή δεν ...Αδελφέ θεωρείς ότι δεν υπάρχει ευλογία επειδή δεν είμαστε στα όρια που θέτει ο κανόνας. Ότι δεν δικαιολογούνται οι πατέρες αφού δεν κηρύσσεται "κατεγνωσμένη αίρεση". Αν το δούμε ως προς το τυπικό μέρος, μπορώ να το δεχτώ. [Δεν είναι όμως μόνο αυτό].<br />Επίσης δέχομαι ότι σαν τρόπος αντίδρασης είναι αναποτελεσματικός. Μας αποκόβει και τους αφήνουμε ελεύθερο το πεδίο.<br /> Έτσι Μαρία Π.https://www.blogger.com/profile/08757093320674713532noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-40938516964863046962017-04-08T16:38:13.042+03:002017-04-08T16:38:13.042+03:00Αγαπητέ αδελφέ μάλλον δεν έχεις διαβάσει άλλα σχόλ...Αγαπητέ αδελφέ μάλλον δεν έχεις διαβάσει άλλα σχόλιά μου, στα οποία γράφω κι εγώ όλα αυτά που λες.Ότι για όλα όσα γίνονται υπάρχει κάποιος λόγος, είναι η μεγάλη αποστασία της εποχής μας, έχουμε γίνει υλιστές αλλά και τυπικοί χλιαροί Χριστιανοί [που ο Κύριος λέει ότι θα εξεμέσει εκ του στόματός Του], δεν έχουμε ζωντανή σχέση και κοινωνία με τον Κύριο δεν γνωρίζουμε την άκτιστη Θεία Χάρη της Μαρία Π.https://www.blogger.com/profile/08757093320674713532noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-66709210817391392792017-04-08T12:08:40.143+03:002017-04-08T12:08:40.143+03:00(το διορθωμένο να δημοσιευθεί. Ευχαριστώ).
Αγαπητ...(το διορθωμένο να δημοσιευθεί. Ευχαριστώ).<br /><br />Αγαπητή Μαρία δεν θα αντικρούσω ένα ένα αυτά με τα οποία δεν συμφωνώ μαζί σου.<br /><br />Ένα είναι άρκετό:<br />Με ποιό "δικαίωμα" δεν πληρούν κάποιοι Πατέρες τον Ιερό Κανόνα;<br />Ρητορικό το ερώτημα.<br />Δεν έχουν τέτοιο δικαίωμα (η αυτονόητη απάντηση).<br /><br />Και 100 χρόνια Οικουμενισμού και 200 μπορεί να επιτρέψει ο Θεός, eiswtamhakouwntwnhttps://www.blogger.com/profile/02673204303886332334noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-56115028511431434872017-04-08T05:05:13.404+03:002017-04-08T05:05:13.404+03:00Το 1.13 ανήκει σέ εμένα Δέν θυμάμαι καμμία.... ΄΄σ...Το 1.13 ανήκει σέ εμένα Δέν θυμάμαι καμμία.... ΄΄σκληρή διατύπωση ΄΄ παρά μόνο οτι γέλασα πολύ ! Μέ τόσα κρόσσια ο άνθρωπος πώς να μήν πάει σάν καρότσα ! Καλή Ανάσταση !Λωρίτου Ελένηhttps://www.blogger.com/profile/01347305350770613237noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-38330020512997312822017-04-07T21:28:49.393+03:002017-04-07T21:28:49.393+03:00@ Ἑλένη Λωρίτου, maria p.
Δράττομαι τῆς εὐκαιρίας...@ Ἑλένη Λωρίτου, maria p.<br /><br />Δράττομαι τῆς εὐκαιρίας, ὥστε νὰ ζητήσω συγγνώμη γιὰ μερικὲς σκληρὲς καὶ σαρκαστικὲς διατυπώσεις μου, πρὸ μηνῶν, σὲ διαδικτυακοὺς διαλόγους. Καλὸ Πάσχα!<br /><br />@ Ἀνώνυμος τῆς 1.13 μμ, σήμερα.<br /><br />Νά ᾽στε καλά! Εὔχομαι κι ἐγὼ ἀπὸ καρδιᾶς καλὴν Ἀνάσταση!<br />Θεωρῶ εἰλικρινά, πὼς αὐτὴ ἡ προσέγγιση, ἡ "μὴ εἰσενέγκης ἡμᾶς εἰς πειρασμόν"<br />[Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-56345625725269379302017-04-07T18:08:38.811+03:002017-04-07T18:08:38.811+03:00Οι σχισματικές τάσεις έχουν τη ρίζα τους στις πλάν...Οι σχισματικές τάσεις έχουν τη ρίζα τους στις πλάνες του Θ.Μαύρου περί "μολυσμού", "αποχώρησης της Θείας Χάρης" κ.τ.λ. που ενστερνίζονται οι παλαιοημερολογίτες αλλά και κάποιοι αποτειχισμένοι, και ταλαιπωρούν την Εκκλησία 100 χρόνια. <br />Ευτυχώς οι Άγιοι Γέροντες του 20ου αιώνα μας καθοδήγησαν λέγοντάς μας ότι είναι βλασφημία να λέμε ότι ο Θεός μας εγκατέλειψε και μας Μαρία Π.https://www.blogger.com/profile/08757093320674713532noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-45619150274726088582017-04-07T18:08:13.563+03:002017-04-07T18:08:13.563+03:00Aγαπητέ αδελφέ ["εις ώτα μη ακουόντων"],...Aγαπητέ αδελφέ ["εις ώτα μη ακουόντων"], καταρχήν έχω πει κι εγώ ότι δεν κηρύσσεται αίρεση στους Ναούς, [στους περισσότερους έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει καν κήρυγμα, γίνεται μόνο η Θεία Λειτουργία]. <br />Και όχι μόνο αυτό αλλά υπάρχουν και καλοί ιερείς που λένε σωστά πράγματα, όσο τους επιτρέπει τέλος πάντων η θεολογική τους επάρκεια.. και εναντίον των αιρέσεων και του παπισμού.. [το Μαρία Π.https://www.blogger.com/profile/08757093320674713532noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-38622298829969100052017-04-07T13:24:48.836+03:002017-04-07T13:24:48.836+03:00Χαίρε Μαρία.
Συμφωνώ, όχι στην αδιαφορία. Ο Κύριο...Χαίρε Μαρία.<br /><br />Συμφωνώ, όχι στην αδιαφορία. Ο Κύριος μας ζητεί εν παντί καιρῲ εγρήγορση και συνάμα Πίστη αληθινή.<br />Συμφωνώ, όχι στην ακοινωνησία διότι πίπτουμε από την Άμπελο την Αληθινή.<br /><br />Προσθέτω:<br />Όχι στην ανυπακοή των Ιερών Κανόνων και άρα στο θέλημα του Θεού.<br />Επομένως η εκκοπή μνημοσύνου Επισκόπου νομιμοποιείται μόνο όταν ο ίδιος κηρύττει και διδάσκει δημόσια eiswtamhakouwntwnhttps://www.blogger.com/profile/02673204303886332334noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-79500594935596585852017-04-07T13:13:12.520+03:002017-04-07T13:13:12.520+03:00O γλαφυρός λόγος του κ. John Papadopoulos ξεπερνά...O γλαφυρός λόγος του κ. John Papadopoulos ξεπερνά καί το περιεχόμενό του Ας ανοίγουμε λοιπόν συχνότερα τέτοιες κορδέλες, χαρτιά περιτυλίγματος και καρτούλες μέ ευχές .....Αλλωστε Πάσχα έρχεται και του ευχόμαστε ΄΄Καλή Ανάσταση ΄΄ !Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-56965714223228331202017-04-07T11:31:33.559+03:002017-04-07T11:31:33.559+03:00Αγαπητέ "εις ώτα μη ακουόντων" μάλλον πα...Αγαπητέ "εις ώτα μη ακουόντων" μάλλον παρανοήσατε την φράση "να πάρει την κατάσταση στα χέρια του". Δείτε τι έγραψα χθες σε άλλη ανάρτηση εδώ:<br /><br />"Λοιπόν όλα τα ανθρώπινα, έχουν κάποια όρια. Και οι δικές μας δυνατότητες και παρεμβάσεις αλλά και το αποτέλεσμά τους. Αγωνιζόμαστε γιατί αγαπάμε τον Κύριο και την Αλήθεια που μας άφησε. Γνωρίζουμε όμως και τον Λόγο Του Μαρία Π.https://www.blogger.com/profile/08757093320674713532noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-77248246898480201002017-04-07T09:56:36.981+03:002017-04-07T09:56:36.981+03:00Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση κ. Παπαδόπουλε.
Έχω να επ...Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση κ. Παπαδόπουλε.<br /><br />Έχω να επισημάνω με αφορμή τα παραπάνω σχόλια τα εξής: <br />1. Όταν εξ αρχής ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΙΤΑΙ η προϋπόθεση εκκοπής μνημοσύνου και ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ ο 15ος Ιερός Κανόνας, δύσκολο ο οποιοσδήποτε αγών που πατά σε αυτήν την εσφαλμένη αφετηρία να μην οδηγήσει σε σχίσμα, διάσπαση, πλάνη. <br />Η υπακοή έλκει την Χάρη του Θεού και όχι το θέλημα του καθενός.<eiswtamhakouwntwnhttps://www.blogger.com/profile/02673204303886332334noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-59394805360066185242017-04-07T08:27:05.351+03:002017-04-07T08:27:05.351+03:00Aγαπητέ κ.Παπαδόπουλε, έχετε δίκιο σε πολλά από αυ...Aγαπητέ κ.Παπαδόπουλε, έχετε δίκιο σε πολλά από αυτά που λέτε.Περπατάμε πάνω σε τεντωμένο σκοινί.Χρειαζόμαστε διάκριση ή τουλάχιστον μεγάλη προσοχή.<br />Όχι μόνο δεν την έχουμε, αλλά αντίθετα παριστάνουμε και τους ειδήμονες μέσα στην ημιμάθειά μας, επειδή κάτι είδαμε, κάτι διαβάσαμε.. <br />Πάντως εγώ θέλω να πω, [για να βγουν και κάποια συμπεράσματα απ΄αυτό], ότι από τη στιγμή που άρχισε [το Μαρία Π.https://www.blogger.com/profile/08757093320674713532noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-52797954245703775552017-04-07T00:37:16.102+03:002017-04-07T00:37:16.102+03:00Ἕνα σαρκικὸ πειρασμό, μιὰν ἀρρώστεια, ἕνα διωγμὸ ἀ...Ἕνα σαρκικὸ πειρασμό, μιὰν ἀρρώστεια, ἕνα διωγμὸ ἀπὸ ἀπίστους κτὅ, τ᾽ ἀντιμετωπίζεις πιὸ εὔκολα.<br />Ἔχεις τὸν πνευματικό σου μαζί σου, τὸν Ἐπίσκοπό σου καὶ περιμένεις τὰ πυρὰ ἀπὸ μιὰ καὶ μόνο κατεύθυνση. Ξέρεις κατὰ ποῦ πολεμᾶς. Μὲ τὸ ποὺ σοῦ ᾽ρχεται ὁ πειρασμός, νοιώθεις τὴν πληροφορία τοῦ Θεοῦ μέσα σου γιὰ τὸ πρακτέο ἤ εὔκολα μπορεῖς νὰ τὴν διαγνώσης. <br />"Καλύτερα νὰ τὰ χαλάσης, Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-16959430631729551352017-04-07T00:36:42.994+03:002017-04-07T00:36:42.994+03:00Ἐπαναλαμβάνω κάτι ποὺ εἶχα γράψει πρὸ μηνῶν:
Πρὶν...Ἐπαναλαμβάνω κάτι ποὺ εἶχα γράψει πρὸ μηνῶν:<br /><br />Πρὶν ἀπὸ τὸ "πρόσθες ἡμῖν πίστιν" (προκειμένου νὰ "βγοῦμε στὸ κλαρί" ...), <br />ἄς προτάξουμε -χρονικὰ καὶ σὲ ἔνταση- ἕνα ἄλλο αἴτημα στὶς προσευχές μας,<br />τὸ "μὴ εἰσενέγκης ἡμᾶς εἰς πειρασμόν". <br />Κι ὁ Θεός, ἄν τοῦ τὸ ζητήσουμε ταπεινὰ καὶ μ᾽ ἐπιμονή, θὰ μᾶς δείξη τὸν ἀκολουθητέο δρόμο, τῆς μεσότητος Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-63385177474157876712017-04-06T18:56:43.099+03:002017-04-06T18:56:43.099+03:00Εισαι αγραμματούλης και πονηρούλης ..... Ένα χαστο...Εισαι αγραμματούλης και πονηρούλης ..... Ένα χαστουκάκι στό μαγουλάκι ......Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-28504620666562886912017-04-06T18:56:12.172+03:002017-04-06T18:56:12.172+03:00Αυτό πάλι που λέει ο π. Βεζύνιας πού τό πάτε;
Λέει...Αυτό πάλι που λέει ο π. Βεζύνιας πού τό πάτε;<br />Λέει δυό τρεις φορές να αφήσουμε την ερμηνεία των Κανόνων, δεν είναι της ώρας...<br />Δηλαδή οι ίδιοι, πότε επικαλούνται τους Ιερούς Κανόνες για να νομιμοποιήσουν την αποτείχισή τους και πότε βγαίνουν δημόσια και λένε να τους αφήσουμε, δεν είναι της στιγμής...<br />(Βάζω πληθυντικό διότι αν και έκανε αυτήν την τοποθέτηση ο π. Βεζύνιας, όλοι οι Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/09949687003659353473noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-74635048983970169272017-04-06T18:54:37.004+03:002017-04-06T18:54:37.004+03:00Παρ΄ την κουφαμάρα σου στο καλό καί μή μας γράφεις...Παρ΄ την κουφαμάρα σου στο καλό καί μή μας γράφεις.... Ψάξε αλλού για ψυχαγωγία ..... Μόλις η αποτείχιση έχασε ένα μπουμπούκι..... Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-41922162647103391352017-04-06T17:04:43.705+03:002017-04-06T17:04:43.705+03:00Να με συγχωράτε τον αγράμματο, αλλά έχει κανείς να...Να με συγχωράτε τον αγράμματο, αλλά έχει κανείς να μου λύσει μια απορία που μου δημιουργήθηκε; <br /><br />Σε πρόσφατο σχόλιο ο πατέρας Νικόλαος είπε, ότι οι λόγοι που απέχουν από την ημερίδα «είναι θεολογικοί και πάρα πολύ σοβαροί που έχουν σχέση με την σωτηριολογία»!!! Μάλιστα στο ίδιο σχόλιο λέει: «Ευχαριστούμε τον Θεό που μας προ φύλαξε από το να παραστούμε από την ημερίδα»(!!·https://Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01956367919166816177noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-15907337087701057672017-04-06T12:46:20.942+03:002017-04-06T12:46:20.942+03:00
1.
Λέει ο π. Ζήσης πώς προτρέπει τους πιστούς να ...<br />1.<br />Λέει ο π. Ζήσης πώς προτρέπει τους πιστούς να πηγαίνουν στους Ιερείς που δεν είναι (φανερά τουλάχιστον) οικουμενιστές.<br />Όταν ο ίδιος και άλλοι Ιερείς που στηλιτεύουν τον Οικουμενισμό αποτειχίζονται και δεν έχουν Ναό να λειτουργούν (όπως λέει επίσης), τότε τίθεται το μέγα ερώτημα:<br />Πού θα πηγαίνουν οι πιστοί να «οικονομούνται»; <br />Αν αποτειχισθούν όλοι οι eiswtamhakouwntwnhttps://www.blogger.com/profile/02673204303886332334noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7479418127797102964.post-11353504257599078802017-04-06T12:12:56.126+03:002017-04-06T12:12:56.126+03:00
Μένουμε στό συμπέρασμα οτι κανείς ουσιαστικός λόγ...<br />Μένουμε στό συμπέρασμα οτι κανείς ουσιαστικός λόγος διχασμού δέν υφίσταται και χαιρόμαστε που εκατέρωθεν μέ κοσμιότητα εκτέθηκαν οι διαφορετικές τάσεις ΄΄οικονομίας ΄΄ ή ΄΄ακριβείας ΄΄ αντιμετώπισης της αιρέσεως που άλλωστε είναι συνέπεια της φυσικής θέσεως εκάστου Οι μέν είναι μοναχοί, οι δέ είναι ποιμένες εν το κόσμω Εν τέλει θεωρούμε ασήμαντο τον λόγο διαφωνίας και τίποτα το άξιο να Λωρίτου Ελένηhttps://www.blogger.com/profile/01347305350770613237noreply@blogger.com