Τα μπροστά στην ανοιχτή κάμερα είναι προς το θεαθήναι, τα εις την με κλειστή την θύρα κάμαρα προς το Θεού θήναι. Βέβαια και τα μεν και τα δε καλοδεχούμενα, τίποτα δεν πάει στράφι άν έχει καλή προαίρεση, κάτι που αργά ή γρήγορα φανερώνεται από τους αψευδείς μάρτυρες των πεπραγμένων.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα μπροστά στην ανοιχτή κάμερα είναι προς το θεαθήναι, τα εις την με κλειστή την θύρα κάμαρα προς το Θεού θήναι. Βέβαια και τα μεν και τα δε καλοδεχούμενα, τίποτα δεν πάει στράφι άν έχει καλή προαίρεση, κάτι που αργά ή γρήγορα φανερώνεται από τους αψευδείς μάρτυρες των πεπραγμένων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛαμογια και θεομπαίχτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά θεωρώ ότι δεν είναι κατά συνθήκην ψεύτες μόνο..... αλλά και υποκριτές.
ΑπάντησηΔιαγραφή... ἀρχές καὶ ἐξουσίες...
ΑπάντησηΔιαγραφή(οἱ δοκοῦντες ἄρχειν...)
ξεϐρ@&wμένοι πλέον
εὐπώλητοι ἐθνοσωτῆρες
περήϕανοι γιὰ τὴ ϕάρα τους
τυλιγμένοι στὸ χλιδᾶτο
ἀμπαλάζ
τῆς ἴδιας ἐπικῆς ϕοῦσκας
ποὺ μᾶς ταΐζει
μᾶς ποτίζει
καὶ θρέϕει τὰ ϕαντασιακά
μας -γελοῖα- μεγαλεῖα...
(ἄχρι καιροῦ)
Ανήκουν στην μεγάλη και πλειοψηφικα ποσοστιαία ανθρωπομαζα των ευλαβως ασεβών!
ΑπάντησηΔιαγραφή