Το ότι η "όμορφη" και "καλοφτιαγμένη" γυναίκα, έριξε στο έδαφος τα χρήματα μπροστά στο παιδί (θα μπορούσε και θα έπρεπε να του τα δώσει μέσα στο χέρι του), δείχνει ότι εκείνη η γυναίκα είναι ένα "ευπαρουσίαστο" εξαθλιωμένο ΚΑΘΑΡΜΑ (στο θεατρικό ρόλο που έπαιξε). Μετά από εκείνη τη σκηνή, δεν ήθελα να δω το υπόλοιπο. Μακριά από τέτοιους ανθρωπόμορφους δαίμονες, όταν βρίσκονται στην πραγματική ζωή!
Ανθρώπων πάθη, ανθρώπων λάθη, και όποιος κοιτάζει τα χάλια του εαυτού του για να διορθώνεται, δεν παρατηρεί τα πάθη των άλλων, και εκείνος που δεν κατακρίνει, ο ευκολότερος δρόμος για τον παράδεισο.
Οι έρωτες είναι... νερό στη βάρκα...μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ότι η "όμορφη" και "καλοφτιαγμένη" γυναίκα, έριξε στο έδαφος τα χρήματα μπροστά στο παιδί (θα μπορούσε και θα έπρεπε να του τα δώσει μέσα στο χέρι του), δείχνει ότι εκείνη η γυναίκα είναι ένα "ευπαρουσίαστο" εξαθλιωμένο ΚΑΘΑΡΜΑ (στο θεατρικό ρόλο που έπαιξε). Μετά από εκείνη τη σκηνή, δεν ήθελα να δω το υπόλοιπο. Μακριά από τέτοιους ανθρωπόμορφους δαίμονες, όταν βρίσκονται στην πραγματική ζωή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι από τα δύο φύλα υπάρχουν "εξαθλιωμένα καθάρματα"...
Διαγραφή... ὁ ρομαντισμός, καλλιέργησε καὶ δ ί δ α ξ ε
ΑπάντησηΔιαγραφήτὴν λ α τ ρ ε ί α
τῆς γυναικείας καλλονῆς...
ποὺ πῆρε στὴν σνείδηση τοῦ "νέου ἀνθρώπου" τῆς διασκοτιστικῆς ψευδομόρφωσης
(που γεννᾶ μισανθρωπία)
τὴν θέση τῆς
μίας καὶ μοναδικῆς
Παρθένου Θεομήτωρος...
(ἀντιγράφοντας νομίζω, τὴν λατρεία τῆς πυργοδέσποινας
τοῦ μεσαιωνικοῦ "ἰπποτισμοῦ )
Ανθρώπων πάθη, ανθρώπων λάθη, και όποιος κοιτάζει τα χάλια του εαυτού του για να διορθώνεται, δεν παρατηρεί τα πάθη των άλλων, και εκείνος που δεν κατακρίνει, ο ευκολότερος δρόμος για τον παράδεισο.
ΑπάντησηΔιαγραφή