Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024

Τα παινέματα του Πειραιώς Σεραφείμ στον Αθηνών Ιερώνυμο.


2 σχόλια:

  1. ...ἴσως, οι...πρίγκηπές μας...
    (τοῦ ... παραμυθιοῦ τους...)
    ὡσεῖ ὡραῖαι κοιμώμεναι, στὰ ... ξυπνητά τους ὀνείρατα...


    νὰ ἔχουνε πειστεῖ, πῶς θὰ μᾶς δουλεύουν ἀτελεύτητα,

    χωρίς συνέπειες

    κι ἔτσι, τό παίζουνε...Χ (χί)...

    καὶ...ἄλλοι μᾶς τὰ λένε ἔτσι,
    κι ἄλλοι ἀλλοιῶς,
    ὣστε τὰ θολοκάναλα, νὰ μποροῦν νὰ σανολογοῦνε καὶ νὰ λένε ...

    μὰ...ἡ ἑκκλησία ἀγαπητέ...δὲν ἔχει
    μ ί α θέση

    ἀλλά... πολλές ...διαϕορετικές ἀπόψεις...

    κι ἔτσι... καὶ ἡ πίττα νὰ μένει ὁλόκληρη καὶ ὁ σκύλος χορτᾶτος...

    ἄχρι καιροῦ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Είναι καλό να ορθοδρομουν οι πάντες!!Χωρις την αγάπη ,δεν μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα!!
    Ακόμη και οι άγιες Οικ.ΣΥΝΟΔΟΙ,καλουσαν τους αιρετικούς προς νουθεσία και για να ελεγχθη η προαίρεση τους.
    Στις δε κατηχήσεις διδάχτηκαμε, ότι μπορεί να φαίνεται παράξενο το να αποτρέπει κάποιος Επίσκοπος κάποιον από το Βάπτισμα,ΟΜΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ επειδή το Μυστήριο δεν είναι μια απλή υπόθεσις και για να μην καταντήσουν οι περισσότεροι όπως τον Σίμωνα τον Μάγο,ο οποίος βαπτίσθηκε αλλά δεν φωτίστηκε,αφου δεν είχε αγαθή προαίρεση ..

    Αλλά και οι ανάδοχοι και αυτοι θεωρούνται υπεύθυνοι ,επειδή πρέπει να αποκτήσουν το αρχαίον κάλλος της ορθοδόξου Πίστεως και να ζήσουν εν μετάνοια!
    Ετσι μπορούμε να πούμε ότι εκπροσωπούν την βούληση του ανάδοχου τους που είναι νήπιο.Διοτι το θέμα των Μυστηρίων της Εκκλησίας έχει σχέση πρωτίστως με την ΟΡΘ.ΠΙΣΤΗ.
    Αντιθετως,όπου υπήρξε δόλος και οχι αυτοπροαιρετη προσφορά του ανθρώπου,τότε το Μυστήριο είναι τετελειωμένο,μένει όμως ανενεργητο.
    Η Εκκλησία θεωρεί υπεύθυνο τον ανάδοχο για την συνειδητοποίηση αυτής της ευθύνης και πέρα των υποχρεώσεων έναντι του αναδεκτου του,καλείται να διδάξει την Πίστη στον νηπιοβαπτισθεντα.

    Να λέμε να υπάρχει πάντοτε αυτή η διακριτικότητα και βεβαίως δεν ήταν κακό που γράφτηκαν κάποια καλά λόγια γι'αυτη τη θέση που πήρε ο μακαρ.Αρχιεπισκοπος ,έστω και λίγο καθυστερημένα.ΑΛΛΑ ΠΟΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ,ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΙΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΣΕΒΕΙΑΣ,ΚΑΙ ΕΧΘΡΩΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΑΦΘΡΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;

    ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ,μη και καταργηθεί ο γάμος Άνδρος κ γυναικός κ το μυστήριο της Βαπτίσεως τελεσίδικα.

    Ένα άλλο που έχω να παρατηρήσω από την πορεία κ την εξέλιξη της Πανθρησκειας είναι ότι όταν αντιδρούμε,τα παίρνουν λίγο πίσω και επανέρχονται δρυμιτερα.
    Αυτό το κρυφτουλι δεν μου αρέσει.

    Όσο αφορά τους αφορισμούς,το είδαμε και από τους αφορεσμους της Κυβερνησης ..
    Αλλά θυμήθηκα κ τον Μάρκιωνα τον αιρετικό,τον οποίον έδιωξαν από την εκκλησία.Αυτος ζήτησε συγνώμη και δεν του την έδωσαν και τότε καταλήφθηκε από έπαρση εναντίον της πίστεως και ΔΙΔΑΣΚΕ πώς η Κ.Δ ΕΙΝΑΙ ξένη προς την παλαιά όπως κ εκείνος που μίλησε σε αυτήν.
    Αυτός κ οπαδοί του Μαρκιωνιστες ,απέρριπταν την Ανάσταση και επέτρεπαν όχι μόνον ένα αλλά τρία βαπτισματα κ.αλλες πλάνες.
    Για τον μακαριστό ΝΙΚΟΛΑΟ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ,ΑΥΤΗ Η ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΩΣ ΣΤΕΦΑΝΙ.
    Συνεπώς χρειαζόμαστε όλοι σωστή διαχείριση.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ!
    Η πίστη πάει μαζί με την αγάπη ..
    Είναι το φως που οδηγεί στη σωτηρία κ στη ΣΥΝΕΣΗ ΟΛΩΝ!
    ..και αυτό που είπε ο Ησαιας " Εάν δεν πιστέψετε δεν θα συνετισθειτε(ζ6).

    Προσωπικά,ακολουθώ τη Μέση Βασιλική Οδό!!
    ΕύχεσΘαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή