Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2024

Γιατὶ ἡ ἄμεση ἢ ἡ ἔμμεση (διὰ τῆς βαπτίσεως τῶν παιδιῶν τους) ἀναγνώριση τοῦ γάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων σημαίνει τὴν διάλυση τῆς κοινωνίας, νομικὰ καὶ ἠθικά.



Γράφει ο Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

Ὅποιος ἀσχολεῖται μὲ τὴν ἐπικαιρότητα, θὰ διαπιστώσει ὅτι τὸ κύριο θέμα ποὺ ἐπικρατεῖ, εἶναι τὸ θέμα τῆς ἀναγνώρισης τοῦ γάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων (καὶ ὄχι τῶν ὁμοφύλων, ὅπως πονηρὰ λέγεται). Ἡ ἐπίσημη Ἐκκλησία διὰ στόματος τῆς Ἱ. Συνόδου καὶ ὁ μοναχισμὸς διὰ στόματος τῆς Ἱ. Ἐπιστασίας τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἀποφάνθηκαν ὄχι μὲ ὁμολογιακὸ πνεῦμα ἀλλὰ διπλωματικά, διατυπώνοντας θέσεις καὶ ἐπιθυμίες καὶ παρακαλώντας τὴν κυβέρνηση (λὲς καὶ δὲν γνωρίζουν, ὅτι δὲν πρόκειται νὰ εἰσακουστοῦν) νὰ μὴν προχωρήσει, ἱκανοποιώντας ἔτσι καὶ τὶς φωνὲς διαμαρτυρίας ἐκ μέρους τοῦ εὐκολόπιστου λαοῦ, ἀλλὰ καὶ τὸ αἴτημα τῆς κυβέρνησης νὰ μὴν ὑπάρξει πολεμικὸ κλίμα. Αὐτὸς ὁ τρόπος φυσικὰ δὲν εἶναι ὁ τρόπος τῆς Ἐκκλησίας καὶ δείχνει πόσο ἔχει προχωρήσει ἡ ἐκκοσμίκευση στοὺς ποιμένες Της.

Τὸ κύριο ἐπιχείρημα ποὺ χρησιμοποιήθηκε εἶναι, ὅτι ἡ ὁμοφυλοφιλία δὲν εἶναι φυσικὴ καὶ ἔτσι ἀρνεῖται καὶ ἀντιστέκεται στὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ. Τὸ ἐπιχείρημα εἶναι φυσικὰ ὀρθὸ καὶ κύριο, ὅμως ἔτσι ὅπως διατυπώθηκε. ἄφησε πολλὰ παραθυράκια ἀνατροπῆς του, π.χ. μὲ τὸ θέμα τῆς βάπτισης τῶν παιδιῶν ποὺ θὰ υἰοθετηθοῦν ἀπὸ τοὺς ὁμοφυλόφιλους. Ἡ ἐκκλησία διὰ στόματος μητροπολιτῶν εἶπε ὅτι ἐξετάζει τὸ θέμα καὶ θὰ μιλήσει περὶ αὐτοῦ.

Καὶ ἐμεῖς ρωτοῦμε: Τί σημαίνει, ἐξετάζει τὸ θέμα; Στὸ ἕνα μυστήριο θὰ λένε ὄχι στὴν συμμετοχὴ ὁμοφυλοφίλων καὶ στὸ ἄλλο μυστήριο θὰ λένε λένε ναί; Δὲν γνωρίζουν οἱ Ἐπίσκοποι καὶ οἱ ἱερεῖς, ὅτι ἂν βαπτίσουν τὰ παιδιὰ αὐτά, τότε θὰ ἀναγνωρίζουν ντε φάκτο τὸν ὁμοφυλοφιλικὸ γάμο, ἀφοῦ ἀπαιτεῖται ἡ ὑπογραφὴ τῶν ἀπὸ τὸ κράτος ἀναγνωρισμένων γονέων;;

Τὸ πιστοποιητικὸ βαπτίσεως ἀπαιτεῖ ξεκάθαρα τὴν ἀναφορὰ τοῦ πατρὸς καὶ τῆς μητρὸς ἀλλιῶς δὲν εἶναι ἔγκυρο.

Τί θὰ γράψουν τότε οἱ ἱερεῖς, κηδεμόνας 1 καὶ 2 (αὐτὰ ἐκκλησιαστικῶς ὡς ὀνόματα δὲν εἶναι ἀποδεκτά) ἢ δύο ἀνδρικὰ ἢ δύο γυναικεῖα ὀνόματα; Κι ὅταν στὸ τέλος, κάτω δεξιὰ τοῦ ἐγγράφου ὑπογράφουν σὰν γονεῖς δὲν σημαίνει αὐτὸ ὅτι ἀναγνωρίζονται καὶ ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία ὡς οἱ νόμιμοι γονεῖς; Πολλοὶ ἀπαντοῦν, ὅτι γιὰ μᾶς, σημαντικὸς εἶναι ὁ ἀνάδοχος. Ὄμως ἐδῶ ἀνταπαντοῦμε ὅτι καὶ ὁ ἀνάδοχος ἴσως νὰ εἶναι ὁμοφυλόφιλος. Ἐπιτρέπεται αὐτὸ στὴν Ἐκκλησία; Κι ἂν δὲν εἶναι ὁμοφυλόφιλος, γιὰ νὰ γίνει ἀνάδοχος, σημαίνει ὅτι ἀναγνωρίζει τὸν «γάμο» τὸν ὁποῖο ἡ Ἐκκλησία καταδικάζει (τὸ ὁμοφυλόφιλο ζευγάρι φυσικὰ δὲν θὰ θέλει ἕναν ἀνάδοχο ποὺ τοὺς καταδικάζει) καὶ ἄρα δὲν ὀρθοδοξεῖ. Τότε πῶς μπορεῖ νὰ γίνει ἀνάδοχος; Πῶς θὰ κατηχήσει τὸ παιδί (αὐτὸ σημαίνει ἀνάδοχος) ὅταν ἀναγνωρίζει ὡς δικαίωμα αὐτὸ ποὺ ἡ Ἐκκλησία καταδικάζει ὡς βλασφημία καὶ ὕψιστη ἁμαρτία;

 

Ἡ ὁλικὴ αὐτὴ ὅμως ἀνατροπὴ κάθε θεολογικοῦ, νομικοῦ καὶ κοινωνικοῦ οἰκοδομήματος δὲν σταματάει ἐκεῖ. Τὸ παιδὶ που πρόκειται νὰ βαπτισθεῖ, σίγουρα προέρχεται εἴτε ἀπὸ υἱοθεσία εἴτε διὰ παρένθετης μητρότητας (κατὰ κύριο κανόνα ἀπὸ τὸ ἐξωτερικό) μὲ δωρεὰ σπέρματος. Ἄρα μᾶλλον δὲν πρόκειται ποτὲ νὰ μάθει, ποιοὶ εἶναι οἱ πραγματικοί του γονεῖς καὶ συγγενεῖς αὶ γονεῖς εἶναι πάντα οἱ γεννήτορες, πατέρας και μάνα.

Ἂν αὐτὸ τὸ παιδὶ στὸ μέλλον πράγματι δὲν γίνει ὁμοφυλόφιλο, ἀλλὰ συνάψει σχέση ἢ ἀκόμα παντρευτεῖ κάποιον μὲ παρόμοιο ἱστορικό, πῶς θὰ γνωρίζει ὅτι δὲν εἶναι ἀπὸ τὴν ἴδια οἰκογένεια ἢ συγγένεια;

Διότι βάσει τοῦ νόμου (ἐδῶ) ἀπαγορεύεται ὁ γάμος

«Άρθρο 1356

Από συγγένεια εξ αίματος. Εμποδίζεται ο γάμος με συγγενείς εξ αίματος, σε ευθεία γραμμή απεριόριστα και σε πλάγια γραμμή ως και τον τέταρτο βαθμό.

Άρθρο 1357

Από αγχιστεία (ἀγχιστεία είναι ο δεσμός ανάμεσα στον ένα σύζυγο και στους συγγενείς εξ αίματος του άλλου συζύγου στον ίδιο βαθμό και την ίδια γραμμή). Εμποδίζεται ο γάμος με συγγενείς εξ αγχιστείας, σε ευθεία γραμμή απεριόριστα και σε πλάγια ως και τον τρίτο βαθμό.

Άρθρο 1360

Από υιοθεσία. Εμποδίζεται ο γάμος εκείνου που υιοθέτησε ή των κατιόντων του με αυτόν που υιοθετήθηκε. Το κώλυμα διατηρείται και μετά τη λύση της υιοθεσίας».

Οἱ παραπάνω ἀπαγορεύσεις δὲν εἶναι μόνο νομικοῦ ἀλλὰ καὶ ἐκκλησιαστικοῦ δικαίου (γιὰ ὅλες τὶς ἱεροκανονικὲς ἀπαγορεύσεις βλ. «ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΩΛΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ» αρχιμ. Γρηγόριος Παπαθωμάς, Αθήνα, 2017).

Οἱ παραβάτες τῶν παραπάνω νόμων θεωροῦνται κοινωνικά, νομικά, ἠθικὰ καὶ ἐκκλησιαστικὰ αἱμομῖκτες. Πῶς θὰ μπορέσουν νὰ ἀποφύγουν τὴν πιθανότητα νὰ γίνουν αἱμομῖκτες, παιδιὰ ποὺ δὲν θὰ γνωρίζουν ἀπὸ ποὺ προέρχονται καὶ ποιοί εἶναι οἱ συγγενεῖς τους,

Ἔτσι βλέπουμε ὅτι ἡ ἀναγνώριση τοῦ γάμου τῶν ὁμοφυλοφίλων καὶ ἡ ἀποδοχὴ ἐκ τῆς Ἐκκλησίας τοῦ βαπτίσματος τῶν παιδιῶν τοῦ γάμου αὐτῶν, ἀνοίγει τοὺς ἀσκοὺς τοῦ Αἰόλου καὶ ἐπιτρέπει τὴν ἐπικράτηση ὄχι μόνο τῆς ὁμοφυλοφιλίας ἀλλὰ καὶ τῆς αἱμομιξίας, διαλύοντας κάθε νομικὸ καὶ κοινωνικὸ πλαίσιο ποὺ ἐπικρατεῖ στὴν κοινωνία ἀπὸ τὴν ἀρχὴ τῆς ἀνθρωπότητας. Ἐκκλησιαστικὰ δὲ σημαίνει τὴν πλήρη ἐπικράτηση τοῦ ἐωσφορικοῦ πνεύματος καὶ τὴν ὑποταγὴ τῆς Ἐκκλησίας στὸ πνεῦμα αὐτό.


8 σχόλια:

  1. ...πολύ σοϕά τὸ θέτει τὸ θέμα•

    ἀν καὶ κανονικά θὰ ἔπρεπε νὰ θεωρεῖται ἀ σ υ ζ η τ η τ ί

    ἀ π α ρ ά δ ε κ τ ο ,

    τουλάχιστον, ἔστω κι ἔτσι, μὲ ὅλα αὐτά τὰ παράλογα ποὺ προκύπτουν,
    ἀπὸ αὐτό τὸ ἔτσι κι ἀλλιῶς τερατούργημα

    ἀς εἶναι, ἔστω τουλάχιστον γιὰ ὅλα ἐτοῦτα

    ποὺ θὰ μποῦν ἔστω κάποιες ἀπαράβατες

    κόκκινες γραμμές ... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι Κανονολογος ο αρθρογράφος αν θυμάμαι καλά!!
    Δηλαδή δεν είναι τυχαίος,είχα μελετήσει άρθρα του .

    Ποιος ακούει όμως;ιδού η απορία!!
    Παρόλα αυτά,ενισχύεται η γνώση μας!!
    Και κατ' επέκτασιν η Πίστις !!!
    Και άλλα τέτοια άρθρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είστε καλά, αλλά δεν είμαι Κανονολογος. Απλά κλασσικός φιλόλογος και ιστορικός. Το αναφέρω για να μην δώσουμε αιτία για υπονοούμενα και σκανδαλισμό. Καλή συνέχεια και καλό αγώνα

      Διαγραφή
    2. Συγγνώμη αλλά " κλασικός" αντί του " κλασσικός".

      Διαγραφή
    3. ...ἀν καὶ ἑλληνικῆς προελεύσεως, ἐκ τοῦ κλᾶσις

      ἔλαβε τὴ ἔννοια μὲ τὴ ὁποία τὴν χρησιμοποιοῦμε
      σήμερα
      σὲ λατινογενεῖς γλῶσσες

      κι ἔτσι, γραφόταν μὲ δύο σίγμα

      καὶ μιά χαρά νομίζω μποροῦμε νὰ τὴν γράφουμε ἔτσι
      καθῶς καὶ πλῆθος λέξεων

      διασώζωντας τὴν αμφίδρομη ἱ σ τ ο ρ ι κ ή σχέση τῆς γλῶσσας μας μὲ τὶς ἄλες εὐρωπαϊκές γλῶσσες...

      Διαγραφή
    4. Συγγνώμη κ. Ανώνυμε, αλλά η λέξη «κλασικός» δεν υπήρχε στην αρχαιότητα. Κατά συνέπεια η σύγχρονη λέξη «κλασικός», που τη γράφουν με ένα ή με δύο σίγμα, ειναι απλό δάνειο από το λατινικό classicus. Αυτά που γράφονται στο Ίντερνετ από κάποιους... "Ειδικούς" δεν αληθεύουν.
      Πολλοί νομίζουν ότι η λέξη «κλασικός» είναι αρχαία . Λέξη όμως «κλασικός» (ή «κλασσικός») δεν υπάρχει στην αρχαία γραμματεία.
      Για αυτό και η λέξη κλάση δεν έχει καμία σχέση με την λέξη κλασσικός ή αν θέλεις κλασικός όπως εμείς την εννοούμε. Βλ. Liddell-Scott
      κλάσις: ᾰ, εως, ἡ, (κλάω) θραῦσις, «τσάκισμα», «σπάσιμον», Πλάτ. Τίμ. 43D, Ἀριστ. Προβλ. 5. 19, 2· ἡ κλάσις τῶν ἀμπέλων, ἡ ἀποκοπὴ τῶν φύλλων αὐτῶν, Λατ. pampinatio, Θεοφρ. π. Φυτ. Ἱστ. 2. 14, 4, κ. ἀλλ. · ἡ κλάσις τοῦ ἄρτου Εὐαγγ. κ. Λουκ. κδ΄, 23· πρβλ. κλαστήριον. 2) κλάσμα, τεμάχιον, Ἑβδ. (Α΄ Βασιλ. Λ΄, 12, πρβλ. Β΄ ΙΑ΄, 21). ΙΙ. παρὰ Φίλωνι, ἡ τροποποίησις, ποικίλη στροφή, λύγισμα τῆς φωνῆς, 1. 276., 2. 266.
      Έτσι είμαι κλασσικός φιλόλογος, δηλ. Φιλόλογος πρώτης τάξης (classis) και όχι φιλόλογος που τα σπάει (κλάση).

      Διαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω, δεν θα πρέπει να επιτρέπεται η βάπτιση τού παιδιού με την μορφή που γίνεται σήμερα, δηλαδή γονείς και ανάδοχος στην Εκκλησία με την παρουσία των συμαρτυρούντων καλεσμένων. Αμετανόητοι πούστηδες που σηκώνουν μπαϊρακι αβυσσαλέας καταπάτησης των θεσμών, κάθε άλλο παρά την πνευματική προκοπή του παιδιού που σβήνει στα χέρια τους, θα έχουν στο νου τους.
    Κατά συνέπεια, εμμονή για το βάπτισμα του τέκνου, είναι εμμονή για περισσότερη καταπάτηση των Ιερών και θεσμών στην Ελλάδα. Αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα, όμως και από αυτά τα σφαγμένα της προσωπικότητάα και στις ψυχές τους τέκνα, θα βγούνε Χάριτι Θεού, λαμπρές ψυχές που θα ελέγξουν τους δαιμονιώδεις πούστηδες. Εύχομαι θερμά να την βρούνε Χάριτι Θεού τα τομάρια από τα τέκνα εν Χριστώ..



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο λεπιδοφορος τι εγραψε στο πιστοποιητικο της βαπτισης που τελεσε στη Γλυφαδα; ή ο αλλος στην Πλακα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή