...ἔθεσε τὸ θέμα τῆς π α ι δ ε ί α ς,λέγοντας μάλιστα, "...ὄχι αὐτὴν, τὴν τεχνική..."και νομίζω πὼς σήμερα πλέον, μποροῦμε νὰ ποῦμε ξεκάθαραμετά ἀπὸ ὄσα ἔχουμε βιώσειπὼς τὰ ὄσα μέχρι σήμερα θεωρούσαμε ὡς "παιδεία"δὲν μποροῦν νὰ ἀποτελοῦν τὸνκ ε ν τ ρ ι κ ό πυρήναμιᾶς ο ὐ σ ι α σ τ ι κ ῆ ς παιδείαςποὺ θὰ πηγαίνει στὸ β α θ ο ς τῆς ψυχῆς τοῦ ἀνθρώπου, ἐ ν ε ρ γ ο π ο ι ώ ν τ α ςκαὶ συναρμόζονταςτίς δ υ ν ά μ ε ι ς της,τὸν Ν ο ῦ ...τὴν Κ α ρ δ ί α ...καὶ τὶς ἄλλες δυνάμεις της,ὅλʹ αὐτά δηλαδή, που μᾶς εἶναι γνωστά ὡς π α ι δ ε ί α καὶ ν ο υ θ ε σ ί αΚ υ ρ ί ο υ ...!
...ἔθεσε τὸ θέμα τῆς π α ι δ ε ί α ς,
ΑπάντησηΔιαγραφήλέγοντας μάλιστα,
"...ὄχι αὐτὴν, τὴν τεχνική..."
και νομίζω πὼς σήμερα πλέον, μποροῦμε νὰ ποῦμε ξεκάθαρα
μετά ἀπὸ ὄσα ἔχουμε βιώσει
πὼς τὰ ὄσα μέχρι σήμερα θεωρούσαμε ὡς "παιδεία"
δὲν μποροῦν νὰ ἀποτελοῦν τὸν
κ ε ν τ ρ ι κ ό πυρήνα
μιᾶς ο ὐ σ ι α σ τ ι κ ῆ ς παιδείας
ποὺ θὰ πηγαίνει στὸ β α θ ο ς τῆς ψυχῆς τοῦ ἀνθρώπου,
ἐ ν ε ρ γ ο π ο ι ώ ν τ α ς
καὶ συναρμόζοντας
τίς δ υ ν ά μ ε ι ς της,
τὸν Ν ο ῦ ...
τὴν Κ α ρ δ ί α ...
καὶ τὶς ἄλλες δυνάμεις της,
ὅλʹ αὐτά δηλαδή, που μᾶς εἶναι γνωστά
ὡς π α ι δ ε ί α καὶ ν ο υ θ ε σ ί α
Κ υ ρ ί ο υ ...!