Μου έστειλαν κάποια βίντεο με κάποιον «Γέροντα» και με κάποιον «δημοσιογράφο» οι οποίοι πιάνουν συστηματικά στο στόμα τους σύγχρονους Αγίους, ιδιαιτέρως τον Άγιο Παΐσιο, και αμφισβητούν την αγιότητά τους. Ο «δημοσιογράφος» το κάνει πιο ανοιχτά, εμφανίζοντας μεμονωμένα, αμφισβητήσιμα και υποκειμενικά «στοιχεία» (κοινώς της πλάκας) για να αποδομήσει κάποιον Άγιο της εποχής μας, ενώ ο «Γέρων» το κάνει πλάγια, δήθεν υπερασπιζόμενος τον Άγιο, ενώ φαίνεται από τα συμφραζόμενά του ότι μετά βίας αποδέχεται την αγιότητά του και αυτό μόνο μπροστά στην κάμερα.
Αλήθεια, αφού ο «Γέρων» ξέρει ότι ο συγκεκριμένος «δημοσιογράφος» έχει «λόξα» με τον Άγιο Παΐσιο και άλλους Αγίους της εποχής μας, γιατί επανέρχεται στο κανάλι του; Θα το έκανε αυτό αν ο «δημοσιογράφος» πετούσε συστηματικά «βρωμιές» στον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, στον Μέγα Βασίλειο και σε άλλους Πατέρες της Εκκλησίας;
Το τραγικό είναι ότι μέσα από αυτό το… «πινκγ πονγκ»! που παίζουν αυτοί οι δύο, περνούν όλα τα δηλητηριώδη μηνύματα. Έχουμε δηλαδή σήμερα ανθρώπους οι οποίοι μαθαίνουν να αμφισβητούν Αγίους της Εκκλησίας. Είναι τρομερό αυτό που συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας. Ακούει κανείς; Τί πιο χαρμόσυνο γεγονός για τους οικουμενιστές και τους αγιομάχους εκκλησιαομάχους; Να βλέπουν ότι κάποιοι «εκ των έσω» εκτελούν το αγιομαχικό τους σχέδιο καλύτερα και απ’ αυτούς.
Έπαψαν δηλαδή να υπάρχουν Άγιοι από ένα σημείο και μετά; Να μας πει ο «Γέρων».
Ακούστε κύριοι. Εμείς, και τον Άγιο Πορφύριο αγαπάμε, και τον Άγιο Παΐσιο αγαπάμε, και λέμε «που ξέρεις, μπορεί ο Θεός να επιτρέψει να μας δώσουνε την Πόλη», και νοιώθουμε και την συνείδησή μας να επαναστατεί με όλα αυτά τα βλάσφημα που γίνονται και θέλουμε να απομακρυνθούμε από αυτούς που μολύνουνε την Πίστη μας. Λυπούμαστε που σας χαλάμε την σούπα. Λυπούμαστε που δεν ταιριάζουμε στο προφίλ που έχετε φτιάξει.
«Γέροντα» που πήρες το μαχαίρι και σφάζεις και μαχαιρώνεις. Εκεί που λες είναι αίρεση το ένα είναι αίρεση το άλλο, πες, ο Άγιος Παΐσιος είχε πει ότι όλοι θα δώσουμε λόγο για την στάση που κρατήσαμε στα δύσκολα χρόνια. Δεν είπε αράξτε στον καναπέ γιατί θα πάρουμε την Πόλη. Αυτά τα λες εσύ και ο «δημοσιογράφος».
Η μισή Ελλάδα γνώρισε τους Αγίους της εποχής μας δια ζώσης και η άλλη μισή τους γνωρίσαμε «αλλιώς». Και σε όσους βρήκαν λίγο πρόσφορο χώμα φύτεψαν τον σπόρο τον καλό. Κι έρχεστε εσείς να αγωνιστείτε, όπως λέτε, για την ιεροκανονική αποτείχιση αμφισβητώντας την αγιότητά τους…. μα πόσο μυαλό θέλει;
Ο Θεός να μας φωτίζει. Τέτοιο μπάχαλο δεν έχει ξαναγίνει.
ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
Οι Αγιοι μας, Παισιος, Πορφύριος, και Τσαλίκης, είναι στην ψυχή μας και πρεσβεύουν για εμάς,για την σωτηρία της ψυχής μας,εις στον Κύριο μας και Θεό μας, Ιησού Χριστό μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αγία αποτειχιση είναι πραξη διαμαρτυρίας απο τούς αιρετιζοντες Επισκόπους μας.
Δεν είναι μόνο διαμαρτυρία είναι κατά πρώτον οδός σωτηρίας από την Εκκλησιαστική Κοινωνία με την Σχισματοαίρεσην του Οικουμενισμού.
ΔιαγραφήΔέχομαι τούς Νέους Αγίους και θλίβομαι που μερικοί Ορθόδοξοι δεν τούς δέχονται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιστεύω ότι η λύση στο πρόβλημα αυτό λόγω της εποχής μας είναι η Οικονομία.
Ούτε οι μεν να επιβάλουν στους δε την αποδοχή, αλλά ούτε και οι δε να ομιλούν περί των Αγίων.
Όπως οικονομία έκανε ο Αποτειχισμένος Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης που είχε Εκκλησιαστική Κοινωνία με μερικούς αυστηρούς αποτειχισμένους κάνοντας οικονομία στις θέσεις που δεν συμφωνούσαν.
Το πρόβλημα είναι η Σχισματοαίρεσης του Οικουμενισμού, όλα τα άλλα μας αποπροσανατολήζουν.
Τί κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια . Δεν το καταλαβαίνουμε οτι υπάρχει εγωισμός και γεροντισμός ως μή όφειλε ? Άνθρωπέ μου μίλησαν πολύ σπουδαίοι και καταξιωμένοι άνθρωποι για τα θέματα που σε ταλανίζουν . Δεν ακούς κανέναν ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΆς φυλάει ο Θεός τους αδελφούς απο την πλάνη . Ας τους συγχωρούμε . Αδέλφια μας είναι . Υπάρχει κανείς αλάνθαστος ? Άς μείνει εκεθ το κακό του διχασμού και της φιλοπρωτείας . Αδελφέ μου ο γέροντάς σου έκανε ένα λάθος μήν τον εξωθείς στο μή περετέρω . Δεν θέλουμε την ταπείνωση κάποιου και την δήλωση μετανοίας . Αποσιωπείστε το λάθος και αφήστε το στη λήθη .
Χαίρετε εν Κυρίω. Στον Άγιο Ιάκωβο Τσαλικη έγινε ανακομιδη λειψάνων, ο Γ. Πορφυριος είχε δοσει εντολή να μη γίνει γνωστός ο τόπος ταφής του. Γιατί όμως δεν εχει γίνει εκταφή του Γ. Παϊσίου; Κρύβουν κάτι; Γιατί όλες οι μοναχές στη Σουρωτη έχουν εμβολιαστει; Φοβήθηκαν μήπως πεθάνουν;Καλή Παναγιά
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχσηση εχει ο λογος σου ..Το τραγικο γεγονος οτι οι μοναχες πηγαν και μπολιαστικαν τι σχεση εχει στο οτι δεν εγινε η εκταφη του Αγιου Παισιου οε; Αυτες τις αφελείς για να μην πω κουτοπονηρες ερωτήσεις τις κανουν οσοι προασπαθουν να αμαυρώσουν την εικονα του Αγιου Παισιου .Στοιχειωδώς εαν γνωριζες τους βιους των ασκητων Αγιων μας , εκατονταδες δεν ηθελαν να γινουν γνωστα τα λειψανα τους ή να παραμένει αγνωστος ο τοπος της ταφη τους !Ακομη και ο τροπος που γραφεις για τον Γεροντα Παισιο δειχνει ναχεις μπολιαστει με το μικροβιο της απιστιας ..να το κοιτάξεις !
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον άγιο Παΐσιο
όχι μόνο οι αδαείς
δεν γνωρίζουν το
ύψος της αγιότητάς του
αλλά ούτε οι πιστοί
μπορούν να "συλλάβουν"
το τι ήταν.
Μισή ντομάτα την ημέρα,
όλο το... γεύμα,
αγρυπνία καθημερινή,
αγώνας, υπομονή σε κάθε
ανόητο επισκέπτη και
πλήθος πειρασμών που
δεν μπορούσαν να τον
"ρίξουν".
Η εικόνα του "τσαλακωμένη"
μιάς και δεν πιάνουμε
το "ύψος του".
Ο γέροντας Γαβριήλ πολύ
σωστά λέει ότι "όλο το
Άγιον Όρος να στύψεις
έναν Παΐσιο δεν βγάζει"
Δεν είχε ...συνασκητές
του επιπέδου του, πάντα
συναναστρέφονταν με
"κατώτερους" και αυτό
λέει πολλά!!!
ΑΓΙΟΣ...με τα όλα του.