Μια παρέμβαση μέ ὀξεῖες ἀναφορές σέ ὅσα βλέπουν τά μάτια μας στήν
Οὐκρανία (παρά τίς γκεμπελίστικες στρεβλώσεις τῆς δυτικῆς νεοταξικῆς συμμορίας
καί τῶν τοπικῶν λακέδων της), καθώς καί στίς ἀνησυχητικές ἐξελίξεις στά ἐθνικά
μας θέματα (μέ ἀφορμή καί τήν πρόσφατη ἐπίσκεψη τοῦ φερόμενου ὡς Ἕλληνα
πρωθυπουργοῦ στήν Κωνσταντινούπολη).
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει γυρισμός
σε αυτό που συμβαίνει.
Τα μέτρα που λαμβάνονται
εκατέρωθεν δεν μπορούν
να παρθούν πίσω.
Θα κλάψουμε όλοι μας...
πολύ πικρά.
Δεν αντιλαμβανόμαστε τι
έρχεται.
Είναι ένα μεγάλο κακό...
για το καλό μας.