Το παιδάκι της φωτογραφίας έχει τοποθετήσει πολύ σωστά, μπροστά του, την εικόνα του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού.
Για να είμαστε και πιο ακριβείς, θα έπρεπε να τοποθετήσει την ίδια εικόνα ψηλά στο μέτωπο του, ώστε να "κρύβεται" το πρόσωπο του παιδιού πίσω από το Πρόσωπο του Ιησού Χριστού (αυτό γίνεται συχνά από τους κληρικούς, μέσα στους Ορθόδοξους ναούς).
Για πιο μαρτύριο μιλάμε, όταν κάποιος ΔΕΝ μπορεί να "κρυφτεί" (να "εξαφανιστεί") πίσω από το Πρόσωπο του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού;
Το παιδάκι της φωτογραφίας έχει τοποθετήσει πολύ σωστά, μπροστά του, την εικόνα του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να είμαστε και πιο ακριβείς, θα έπρεπε να τοποθετήσει την ίδια εικόνα ψηλά στο μέτωπο του, ώστε να "κρύβεται" το πρόσωπο του παιδιού πίσω από το Πρόσωπο του Ιησού Χριστού (αυτό γίνεται συχνά από τους κληρικούς, μέσα στους Ορθόδοξους ναούς).
Για πιο μαρτύριο μιλάμε, όταν κάποιος ΔΕΝ μπορεί να "κρυφτεί" (να "εξαφανιστεί") πίσω από το Πρόσωπο του Θεανθρώπου Ιησού Χριστού;