Σάββατο 19 Μαρτίου 2022

ΞΥΠΝΑ ΕΛΛΗΝΑ

 ΕΝΑΣ ΑΚΌΜΗ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ  ΚΆΘΕΤΑΙ  ΣΤΟ ΣΤΟΜΆΧΙ ΤΩΝ ΝΕΟΤΑΞΙΤΩΝ Ο ΠΟΥΤΙΝ!

3 σχόλια:

  1. Ένας άνδρας που δηλώνει γυναίκα , αλλ' όμως βιάζει μέ ανδρικό τρόπο !

    Έ ! Νά μή χάνουν και τα προνόμια ! Τα προνόμια είναι προνόμια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι πουτάνες της ανίερης Συνόδου μας διάβασαν ωραίο ποίημα γιομάτο ψυχοπονιά !

    Ρε Πούτιν ! Έλα και απο δώ νά πετάξεις κόκκινα τριαντάφυλλα στους λεβέντες ,άν θές και κόκκινα δαντελωτά βρακιά . Θα τους χρειαστούν για τις βρωμοδουλειές τους !

    Θα στείλουν , λέει , στον Πούτιν μακαρόνια και φακές . Κρατείστε τα βρε λεβέντες για τους πεινασμένους και εξαθλιωμένους Ελληνες , θύματα της προδοσίας σας . Ο Πούτιν σας στέλλει ψωμί και ζείτε και σεις τώρα θα στείλετε μακαρόνια στον Πούτιν ? Ωραίο ανέκδοτο ! Ας γελάσουμε ! Κρύωσε ο Πούτιν και φταρνίστηκαν οι φούρνοι ! Ένα ψωμάκι , που ένας έφηβος το κάνει δυό μπουκιές κοστίζει 1.10 € . Η ανθρωπιστική βοήθεια σας μάρανε ξεμωραμένα γερόντια . Λές και δεν μπορεί ο Πούτιν νά ταίσει , νά ντύσει τους ανθρώπους --που προστατεύει ,όλους μας προστατεύει απο εσας -- νά ανοικοδομήσει τις πόλεις τους !

    Στον Πούτιν πουλάνε Πουτινιές !

    Ρε Πούτιν δεν χρειάζεται νά κάνεις πολύ κόπο . Απο κεί που κάθεσαι , στείλ" τους έναν πύραυλο ακριβείας γεμάτο μέ βρακιά , έτσι για νά γελάσουμε λίγο . Εσύ ξέρεις απο ανέκδοτα . Ό,τι ξεφύγει ως πράπλευρη απώλεια ας πάει σε ένα κίτρινο κτίριο μπροστά στην πλατεία Συντάγματος , που ενίοτε το φωτίζουν οι π...δες μέ τις ανταύγειες των χρωμάτων τους .

    Ανόητα γερόντια ! Δηλαδή τί περιμένατε ? Ο Πούτιν νά πετάξει τριαντάφυλλα και γλυφιντζούρια ? Εννοείται οτι θα πετάξει βόμπες , πάντα κατα παραχώρηση του Θεού . Ο Θεός επιτρέπει νά γίνει ένα κακό -- μήπως είπε κανείς οτι ο πόλεμος είναι ρεβεγιόν -- για νά αποτρέψει ένα μεγαλύτερο κακό . Και το μεγαλύτερο κακό είστε εσείς και αυτοί , που έχετε προσκυνήσει .

    Μασώνοι του κερατά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρός πατέρα Καλλίνικο προιστάμενο του ναού αγίου Κων/νου Βόλου :

    Πάτερ Καλλίνικε , σας παρακαλώ στηρίξτε λίγο την μνήμη μου επί δύο κατά σειράν χαιρετισμούς στον ναό σας , άν εψάλη το " υπερμάχω " ! Κάτι μου λέει υποσυνειδήτως , οτι κάτι έλιπε . Δυστυχώς είμαστε ανυπιψίαστοι και τα αντανακλαστικά μας λίγο κοιμούνται . Είναι απίστευτο άν συμβαίνει αυτό το τόλμημα . Ούτε η πιό τολμηρή φαντασία δεν το τολμά .

    Δεν λέω οτι συμβαίνει και το απεύχομαι . Πείτε το όμως ευθαρσώς .

    Άν συμβαίνει ένα τέτοιο ανοσιούργημα αθόρυβα και ύπουλα εξαπατώντας τα αντανακλαστικά μας μέχρι ποίου βαθμού μπορεί νά φθάσει η υπακοή στον μπάρμπα ?

    Σε κάθε περίπτωση οψόμεθα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή