Νά'ναι βλογημένο...!Αμην!Γένοιτο...!
Η ώρα νομίζω άλλαξε, είναι 18:30 και όχι 19:00.
Όλοι να βρεθούμε εκεί καιστη Θεσσαλονίκη. Όπου μπορούμε.
O Κλάους Σβαμπ, το αφεντικό του ΕΦΙΑΛΤΑΚΗ έγραψε οτι "Πρέπει να προχωρήσουμε πέρα από τον νεοφιλελευθερισμό". Γιατί το σημείο εκκίννησης της επανεκκίνησης δεν είναι η 6η Ιανουαρίου 1941 όταν ο Ρούζβελτ ανακοίνωσε τις 4 ελευθερίες. http://deltio11.blogspot.com/2021/08/blog-post_33.html?m=1
Δώσε πόνο.https://youtu.be/Y80Xo1OksTs
Νά'ναι βλογημένο...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμην!
Γένοιτο...!
Η ώρα νομίζω άλλαξε, είναι 18:30 και όχι 19:00.
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι να βρεθούμε εκεί και
στη Θεσσαλονίκη. Όπου μπορούμε.
O Κλάους Σβαμπ, το αφεντικό του ΕΦΙΑΛΤΑΚΗ έγραψε οτι "Πρέπει να προχωρήσουμε πέρα από τον νεοφιλελευθερισμό".
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί το σημείο εκκίννησης της επανεκκίνησης δεν είναι η 6η Ιανουαρίου 1941 όταν ο Ρούζβελτ ανακοίνωσε τις 4 ελευθερίες.
http://deltio11.blogspot.com/2021/08/blog-post_33.html?m=1
Δώσε πόνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://youtu.be/Y80Xo1OksTs