"Όμως ο Υιός του ανθρώπου όταν έλθει (ως Κριτής) θα βρει άραγε την πίστη επί της γης;" (Λουκ. ΙΗ΄8), ..__________________Ὅσιος Χαραλάμπης ὁ διά Χριστόν Σαλός τῆς Καλαμάτας«Βλέπεις αυτό το βουνό και δίπλα το άλλο; Θα μείνει μια γιδούλα στο ένα και μια στο άλλο, και θα χτυπάει το κουδουνάκι της τσίν, τσίν, τσίν. Τόσοι θα μείνουτε, πολύ λίγοι…»______________________Καντιωτης Ἀλλὰ ὅπως πᾶμε ἀδέλφια μου, παρ’ ὅλες τὶς διαμαρτυρίες τοῦ εὐσεβοῦς Ἑλληνικοῦ λαοῦ, ποὺ δυστυχῶς, εἶνε ἀδιοργάνωτος καὶ γι’ αὐτό δὲν φταίει ὁ λαός, φταῖνε οἱ πνευματικοὶ ἡγέτες, ποὺ τὸν ἄφησαν ἀδιοργάνωτο, εἰς τρόπον ὧστε οἱ ἀρουραῖοι νὰ ροκανίζουν τὶς ρίζας τοῦ δένδρου τῆς Ὀρθοδοξίας… Ὅπως πηγαίνουμε στὴν εὐλογημένη πατρίδα μας…σὲ 50 χρόνια καὶ λιγότερο, θὰ ὑπάρχουν ὅλων τῶν λογιῶν καρύδια, μόνο Ἕλληνες Ὀρθόδοξοι δὲν θὰ ὑπάρχουν. Μάλιστα, αὐτοῦ θὰ καταντήσουμε ἐὰν δὲν δημιουργήσουμε ἕνα ρεῦμα ἀντιστάσεως».
Το διαπιστώσαμε ήδη, στην μάταιηζωούλα μας...π α ι δ α γ ω γ ί ε ςπικρές...φαρμάκι...μα... τόσο απαραίτητες...!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Όμως ο Υιός του ανθρώπου όταν έλθει (ως Κριτής) θα βρει άραγε την πίστη επί της γης;" (Λουκ. ΙΗ΄8), ..
__________________
Ὅσιος Χαραλάμπης ὁ διά Χριστόν Σαλός τῆς Καλαμάτας
«Βλέπεις αυτό το βουνό και δίπλα το άλλο; Θα μείνει μια γιδούλα στο ένα και μια στο άλλο, και θα χτυπάει το κουδουνάκι της τσίν, τσίν, τσίν. Τόσοι θα μείνουτε, πολύ λίγοι…»
______________________
Καντιωτης
Ἀλλὰ ὅπως πᾶμε ἀδέλφια μου, παρ’ ὅλες τὶς διαμαρτυρίες τοῦ εὐσεβοῦς Ἑλληνικοῦ λαοῦ, ποὺ δυστυχῶς, εἶνε ἀδιοργάνωτος καὶ γι’ αὐτό δὲν φταίει ὁ λαός, φταῖνε οἱ πνευματικοὶ ἡγέτες, ποὺ τὸν ἄφησαν ἀδιοργάνωτο, εἰς τρόπον ὧστε οἱ ἀρουραῖοι νὰ ροκανίζουν τὶς ρίζας τοῦ δένδρου τῆς Ὀρθοδοξίας… Ὅπως πηγαίνουμε στὴν εὐλογημένη πατρίδα μας…σὲ 50 χρόνια καὶ λιγότερο, θὰ ὑπάρχουν ὅλων τῶν λογιῶν καρύδια, μόνο Ἕλληνες Ὀρθόδοξοι δὲν θὰ ὑπάρχουν. Μάλιστα, αὐτοῦ θὰ καταντήσουμε ἐὰν δὲν δημιουργήσουμε ἕνα ρεῦμα ἀντιστάσεως».
Το διαπιστώσαμε ήδη, στην μάταιη
ΑπάντησηΔιαγραφήζωούλα μας...
π α ι δ α γ ω γ ί ε ς
πικρές...
φαρμάκι...
μα... τόσο απαραίτητες...!