Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

«ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ» Ε. Παλληκαρίδης

Τους γεμάτους περηφάνια στίχους του ήρωά μας Ευαγόρα Παλληκαρίδη τους μελοποίησα, όταν ήμουν πρωτοετής φοιτητής στην Αμερική. Αργότερα το «Θα Νικήσουμε» εντάχθηκε στο χορόδραμά μου «Έρως Πατρίδος». Εδώ μια καινούργια, πιο σύντομη εκδοχή του με τη δική μου φωνή και τη Διάσταση. Πρώτη φορά το ανεβάζω σαν τραγούδι στο διαδίκτυο. Την ηχογράφηση, τα γυρίσματα τζαι το μοντάζ έκαμά τα εχτές μανιχός μου, δαμαί στο Παράκεντρο στη Λεμύθου. Έστειλα όμως το drone μου κάμποσες βόλτες στα δάση τζαι στην εκκλησίαν της Λεμύθου για να ανοίξει λλίον η καρκιά μας.
Κωστας Κακογιάννης


Μπορεί σε κάποια μάχη
Γραμμένο η μοίρα να 'χει
Να μην γυρίσουμε
Μα πάμε με καμάρι
Και λέμε "Όποιον Πάρει"
Και θα νικήσουμε!


 "ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ"
ποίηση ΕΥΑΓΟΡΑΣ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΔΗΣ
μουσική ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ
ερμηνεία ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ & ΔΙΑΣΤΑΣΗ