Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2019

Οι δημότες Γλυφάδας στηρίζουν τον Δήμαρχό τους



Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΛΟΑΤΚΙ
21 Δεκεμβρίου 2019
Προ ημερών (Δεκ. 2019) η Δημοτική Αρχή της Γλυφάδας διέκοψε εκπαιδευτικό σεμινάριο με τίτλο: «Το σχολείο που μας χωράει. Ευαισθητοποίηση και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών στην πρόληψη των διακρίσεων και του αποκλεισμού με άξονα την ταυτότητα-έκφραση- χαρακτηριστικά φύλου και τον ερωτικό/ σεξουαλικό προσανατολισμό» (βλ. κόκκινο πλαίσιο στην αφίσα).


Η αφίσα του σεμιναρίου

Η επιστημονικά υπεύθυνη του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Δήμων Αλίμου, Γλυφάδας, Ελληνικού-Αργυρούπολης (ΚΕΠΡΑΓΕΑ) και διοργανώτρια του σεμιναρίου, δήλωσε παραίτηση. Ακολούθησαν καταγγελίες κατά της Δημοτικής Αρχής της Γλυφάδας για την διακοπή σεμιναρίου (“πρόληψης των διακρίσεων και του αποκλεισμού”) από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Γλυφάδας-Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης και ΕΛΜΕ Νότιας Αθήνας, στις οποίες όμως αποσιωπάται παντελώς ο άξονας «ταυτότητα - έκφραση- χαρακτηριστικά φύλου και τον ερωτικό/ σεξουαλικό προσανατολισμό».
Στην προσωπική της σελίδα στο facebook η επιστημονικά υπεύθυνη αναφέρει χαρακτηριστικά «Διακοπή ΛΟΑΤΚΙ+ προγράμματος μετά από ωμή παρέμβαση του Δημάρχου Γλυφάδας». Ήταν επομένως ένα πρόγραμμα ΛΟΑΤΚΙ[1] !

Σημειωτέον ότι το εκπαιδευτικό υλικό έχει συνταχθεί από τον ΟΚΑΝΑ, σε συνεργασία με το "Πολύχρωμο Σχολείο" (ΜΚΟ με αρχική ονομασία «Ομοφοβία και Τρανσφοβία στην Εκπαίδευση»), την Γενική Γραμματεία Ισότητας, την Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας της Δ/νσης Π.Ε. Β' Αθήνας και τα Κέντρα Πρόληψης Γλυφάδας, Κηφισιάς και Αθήνας.
            Μετά από έρευνα του Δήμου, έγινε γνωστό ότι το Δ.Σ. του ΚΕΠΡΑΓΕΑ δεν ήταν ενήμερο για το σεμινάριο.
Ευλόγως λοιπόν αναδύονται διάφορα ερωτήματα:

·         Τι σχέση έχει ο ΟΚΑΝΑ (Οργανισμός κατά των Ναρκωτικών) με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σχετικά με τον ερωτικό/σεξουαλικό προσανατολισμό;
·         Πώς υπεισέρχεται ένας ανεξέλεγκτος ΜΚΟ στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών των μαθητών; Ποιοι υπεύθυνοι έδωσαν έγκριση στο υλικό  και στο σεμινάριο;
·         Υπήρχε πραγματικά ανάγκη 32 ωρών σεμιναρίου μόνο για την άρση του αποκλεισμού με άξονα την ταυτότητα-έκφραση-χαρακτηριστικά φύλου και τον ερωτικό/ σεξουαλικό προσανατολισμό; Γιατί δεν γινόταν ένα σεμινάριο,που θαπεριελάμβανε όλες τις περιπτώσεις των διακρίσεων (π.χ. λόγω καταγωγής, θρησκείας ή εμφάνισης, που είναι και πιο συνηθισμένες) ;
·         Ποιό είναι το ποσοστό αυτών των παιδιών, για να δικαιολογεί τόσες ώρες σεμιναρίου;
·         Τι θέση έχει μεταξύ των συμμετεχόντων μία νηπιαγωγός (όπως αναφέρει η Υπεύθυνη του σεμιναρίου στην επιστολή της) σε ένα σεμινάριο τέτοιας θεματολογίας; Μήπως τα παιδιά του νηπιαγωγείου ασκούν εκφοβισμό σε άλλα παιδιά με άξονα την ταυτότητα-έκφραση-χαρακτηριστικά φύλου και τον ερωτικό/ σεξουαλικό προσανατολισμό;
·         Γιατί στις καταγγελίες των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Γλυφάδας-Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης και ΕΛΜΕ Νότιας Αθήνας δεν αναγράφεται ο άξονας του σεμιναρίου;

            Τελικά το σεμινάριο, υπό το πρόσχημα για τα ζητήματα διακρίσεων και αποκλεισμού, ήταν ένα σεμινάριο διαφημιστικό και προπαγανδιστικό υπέρ της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ! Κανείς δεν θέλει τον αποκλεισμό και τον εκφοβισμό των διαφορετικών παιδιών. Άλλο πράγμα είναι όμως το να προλαμβάνουμε τις διακρίσεις και τον αποκλεισμό, από το να αναδεικνύουμε το διαφορετικό ως μιμητικό πρότυπο!

Με τα παραπάνω δεδομένα λοιπόν, πιστεύουμε πως ορθώς η Δημοτική Αρχή της Γλυφάδας διέκοψε το σεμινάριο, λαμβάνοντας υπ’ όψιν της και αντιδράσεις δημοτών (γονέων και εκπαιδευτικών), που θέλουν το δημόσιο σχολείο να χωράει όλα τα παιδιά οποιασδήποτε φυλής, χρώματος, θρησκείας, σεξουαλικού προσανατολισμού, αλλά χωρίς να προπαγανδίζει τις θέσεις της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ, που δεν βασίζονται σε επιστημονικά δεδομένα (βλ. ενδεικτικά: www.anixneuseis.gr/κοινωνικο-φυλο-πλεκτάνη-επιστημόν/) και μπορεί να οδηγήσουν σε ανεπιθύμητες κοινωνικές καταστάσεις, όπως έχει ήδη συμβεί σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Σχετικοί σύνδεσμοι
Η Παιδοψυχιατρική Εταιρεία Ελλάδος είναι αντίθετη με την αλλαγή φύλλου στα 15
https://www.esos.gr/arthra/53259/antitheti-i-paidopsyhiatriki-etaireia-me-tin-allagi-fylloy-sta-15
Ραγδαία αύξηση των εφήβων που θέλουν να αλλάξουν φύλο στη Σουηδία
https://sputniknews.gr/kosmos/201904042867393-efivoi-allagi-fylou-souidia/
Η δικτατορία των gay στην Νορβηγία. Τα Σόδομα και τα Γόμορρα σε σύγχρονη έκδοση...

Δημότες και κάτοικοι Γλυφάδας


[1]            Βλ. Διεκόπη πρόγραμμα ΛΟΑΤΚΙ+ επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στη Γλυφάδα μετά από αντιδράσεις
              https://avmag.gr/116248/diekopi-programma-loatki-epimorfosis-ekpaideytikon-sti-glyfada-meta-apo-antidraseis/

1 σχόλιο:

  1. Δεν υπάρχουν "διαφορετικά" παιδιά.

    Υπάρχουν παιδιά που
    πετάγονται στα σκουπίδια
    των παθών, από τραγικούς
    γονείς (περήφανους για
    κάθε μ@\@%!@ που μπορεί
    να βάλει ανθρώπου νούς),

    και ένα
    -ας το ποϋμε κοινωνικό-
    περιβάλλον

    που δείχνωντας με το
    δάχτυλο τα σκουπίδια
    των άλλων, ελπίζει
    τα δικά του να μείνουν
    μακριά απο το κέντρο της
    προσοχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή