Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019

Κάνε τόν σταυρό σου καί, πρίν κάνεις οτιδήποτε, πές: Χριστέ µου, Παναγία µου, βοήθησε µε» Ή εµπιστοσύνη στον Θεό έχει µητέρα την πίστη.

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα 


Γέροντα, νιώθω οτι έχω µιά ανασφάλεια!!
Άσφαλίσου, βρέ παιδάκι µου, στον Θεό. Μόνον την ασφάλεια τού αυτοκινήτου ξέρεις; Τήν ασφάλεια τού Θεού δέν την ξέρεις; Κάνε τον σταυρό σου καί πρίν κάνεις οτιδήποτε, πές:

«Χριστέ µου, Παναγία µου, βοήθησε µε».
Υπάρχει µεγαλύτερη ασφάλεια απο τήν εµπιστοσύνη στον Θεό; Όταν ό άνθρωπος εµπιστεύεται τόν εαυτό του στον Θεό, δέχεται συνέχεια άπο τόν Θεό βενζίνη «σούπερ» καί τό πνευµατικό του όχηµα δέν σταµατάει ποτέ- τρέχει συνέχεια. Όσο µπορείς, νά προσέχεις, νά προσεύχεσαι καί νά εµπιστεύεσαι στο Θεό, και Εκείνος θά σε βοηθήσει σέ κάθε σου δυσκολία.
Απλοποίησε την ζωή σου µε την απόλυτη εµπιστοσύνη στον Θεό, για να ελευθερωθείς από το άγχος και την αγωνία.

Άγιος Παΐσιος o Αγιορείτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: