Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Θρασύτατη επιστολή Αργολίδος προς Πειραιώς!

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ 
Λυκούργος Νάνης, ιατρός

 Η τραγική και θλιβερή αυτή επιστολή αποτυπώνει με ενάργεια τη στρεβλότητα του τρόπου σκέψεως μίας μερίδας του επισκοπικού σώματος της Ελλαδικής Εκκλησίας καθόσον θεωρείται βέβαιο ότι και άλλοι μητροπολίτες συντονίζουν το σκεπτικό τους εν προκειμένω με αυτό του μητροπολίτη Αργολίδος. 

Αντί να συγχαρεί ο μητροπολίτης Αργολίδος το συνεπίσκοπό του για την παρρησία του και την ομολογιακή του παρουσία εν γένει αυτός τον μέμφεται και τον εγκαλεί. Ο αγωνιστής μητροπολίτης πολεμείται από πολλών ετών από το άθεο, αντιεκκλησιαστικό και εθνοαποδομητικό κατεστημένο που διαφεντεύει και λυμαίνεται το δημόσιο βίο, από τα "γιουσουφάκια" της Νεας Τάξης και της "πολιτικής ορθότητας",με αξιοσημείωτη λύσσα και με διάθεση ηθικής εξοντωσεώς του (ποιος δύναται να λησμονήσει τις εναντίον του μηνύσεις με απώτερο σκοπό την τρομοκράτησή του και τη φίμωση του ελεγκτικού του λόγου;;;) του μόνο και μόνο επειδή αντιστέκεται με απαράμιλλο σθένος στους σκοτεινούς σχεδιασμούς του και τις ύπουλες μεθοδεύσεις του. 

Ο επίσκοπος Πειραιώς όχι απλώς μάχεται αλλά θηριομαχεί με έναν συρφετό θολοκουλτουριαρέων και ψευτοπροοδευτικών πολιτικών, δημοσιογράφων, ιθυνόντων ΜΚΟ, ιστολόγων κ.λ.π. Και αυτές του οι μάχες τον έχουν καταστήσει ιδιαιτέρως συμπαθή και αγαπητό όχι μόνο σε μεγάλη μερίδα του ποιμνίου της επισκοπικής του παροικίας και της Ελλαδικής Εκκλησίας γενικότερα αλλά και σε πολλούς απροκατάληπτους και τίμιους συνέλληνες που αναγνωρίζουν την ορθότητα των κατά καιρούς εκφερομένων απόψεων και θέσεών του αλλά, και κυρίως, την ακατάβλητη παρρησία με την οποία τις εκφράζει. Αντιθέτως σε κάποιους άλλους κληρικούς που πλειοδοτούν σε "προοδευτισμό" και "αντιεθνικισμό" επιφυλάσσεται, ιδιαιτέρως από τα υποταγμένα στη Νέα Τάξη ΜΜΕ, η πανηγυρική προβολή των απόψεών τους μαζί με χαρακτηρισμούς του τύπου "ο φωτισμένος κληρικός, ο ανοιχτόμυαλος, ο προοδευτικός, ο άνθρωπος των ανοιχτών οριζόντων" κ.ο.κ. Ποιος δεν θυμάται τους αντιοικουμενιστικούς αγωνες του αγίου Πειραιώς (κάποια από τα κείμενά του, όπως π.χ. οι επιστολές του προς τον αρχιοικουμενιστή πατριάρχη Βαρθολομαίο και τον αιρετικό πάπα Φραγκίσκο αποτελούν μνημεία ορθοδόξου θεολογικού λόγου), την αγωνιστική του στάση απέναντι στο αισχρούργημα "corpus christi", αλήθεια πού ήταν τότε ο άγιος Αργολίδος;;;, στην ψήφιση του "αντιρατσιστικού" νόμου, στη νομιμοποίηση της σεξουαλικής διαστροφής, στον επιχειρούμενο εθνικοθρησκευτικό αποχρωματισμό, την απο-ορθοδοξοποίηση και την αφύσικη και εκτρωματική μετάλλαξη του χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών κ.τ.ό.; 

Τι δε να πούμε και για την ίδρυση του γραφείου τύπου επί των αιρέσεων και παραθρησκειών της μητροπόλεώς του που διαφωτίζει το ορθόδοξο πλήρωμα πανελλαδικά για τη συντελούμενη προδοσία της Ορθοδοξίας κατονομάζοντας, μάλιστα, και τους πρωτουργούς της;Έχει να μας παρουσιάσει ανάλογες περγαμηνές αγωνιστικής δράσεως ο κατήγορος του μητροπολίτη Πειραιως; 
Δεν τον είδαμε ποτέ να στοχοποιείται από το νεοταξίτικο κατεστημένο...
Γιατί άραγε;;;;; 
Αλλά τι να λέμε τώρα! 
Ο μητροπολίτης Νεκτάριος δεν είχε ενεργό ρόλο, ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ, στην παρουσίαση βιβλίου του αιρετικού πάπα της Ρώμης κατασκανδαλίζοντας τους πιστούς; Δεν υποτίμησε στο παρελθόν με δηλώσεις του και δεν υποτιμά και με την τωρινή, επίμαχη, ελεγκτική προς το συνεπίσκοπό του επιστολή, τον οικουμενιστικό κίνδυνο; 

Δεν τον είδαμε ποτέ να καυτηριάζει δημοσίως το Μπάλαμαντ, το Πόρτο Αλέγκρε, το Πουσάν, τη Ραβέννα, τη Γροιλανδία, τη "θρονική εορτή" του Νοεμβρίου του 2006 κ.ο.κ. Για παρωνυχίδες πρόκειται ή για ανατροπή εκ θεμελίων της Ορθοδόξου Εκκλησιολογίας και αθέτηση και περιφρόνηση της εν Πνεύματι Αγίω τεθεσπισθείσης ιεροκανονικής παρακαταθήκης; Ελπίζουμε, είμαστε μάλλον βέβαιοι, ότι ο στοχοποιηθείς μητροπολίτης Πειραιώς θα συντάξει τη δέουσα απάντηση με την ανεπανάληπτη γραφίδα του κονιορτοποιώντας τις στρεβλές θέσεις του συνεπισκόπου του. 

Υ.Γ. Η συγκεκριμένη επιστολή, εφ όσον απευθύνεται υπό μορφήν φιλικών και αδελφικών υποδείξεων ενός επισκόπου προς έναν άλλο συνεπίσκοπό του με σκοπό τη διόρθωση του δευτέρου,για ποιον λόγο εξήλθε από τη σφαίρα της ιδιωτικής επικοινωνίας στον εξώστη της δημοσιότητος;



Πάρτε ένα  Panadol Extra και «θαυμάστε» ήθος ορθοδόξου ποιμένα!


Γράφει ο Βασίλης Αλεξίου
Βαρυσήμαντη επιστολή προς τον Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ με αφορμή κάποιες από τις δημόσιες παρεμβάσεις του, φέρεται να έχει αποστείλει ο Μητροπολίτης Αγρολίδος κ. Νεκτάριος.
Σύμφωνα με πληροφορίες του trikalavoice.gr  με την επιστολή  αυτή ο Μητροπολίτης Αργολίδος, την οποία κοινοποίησε σε όλα τα μέλη της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, απευθύνεται σε αδελφικό ύφος στον Μητροπολίτη Πειραιώς, πλην όμως καθιστά σαφές πως οι κατά καιρούς τοποθετήσεις του  δεν εκπροσωπούν την εκκλησία, παρά μόνο τον ίδιο του τον εαυτό. «… Προσωπικά ενοχλούμαι πολύ (κι όχι μόνον εγώ, αλλά και πολλοί άλλοι συνεπίσκοποι) όταν μιλάς με τρόπο ως… εκ προσώπου. Δεν εκπροσωπείς κανέναν» σημειώνεται στην επιστολή που φέρεται να απέστειλε ο Μητροπολίτης Αργολίδος στον Μητροπολίτη Πειραιώς.


Στην ίδια επιστολή  ο κ. Νεκτάριος φέρεται να  ζητά προκαταβολικώς συγνώμη  από τον κ. Σεραφείμ γιατί θα τον λυπήσει με τις σκέψεις του, οι οποίες όμως αφορούν τις πράξεις του Ποιμενάρχη του Πειραιά, οι οποίες όπως σε άλλο σημείο αναφέρει  «τα δημοσίως γενόμενα, δημοσίως κρίνονται».
« Σεβασμιώτατε άγιε αδελφέ, θέλω εδώ και πολύ καιρό να σου απευθύνω αυτή την επιστολή, αλλά δίσταζα. Αφ’ ενός μεν γιατί θα σε λυπήσω και θα γίνω αιτία να νιώσεις άσχημα, αφ’ ετέρου δε, γιατί έχω γίνει δέκτης πολλές φορές της φιλαδελφείας, της φιλοφροσύνης και της φιλοξενίας σου, η οποία κατά κοινή ομολογία, αλλά και από προσωπική εμπειρία, είναι παροιμιώδης. Όμως, συγχώρεσέ με, δεν μπορώ να σιωπήσω…» αναφέρεται στην επιστολή η οποία σύμφωνα με πληροφορίες του trikalavoice.gr  έχει φτάσει ήδη στα γραφεία των περισσότερων Μητροπόλεων με φερόμενο ως αποστολέα τον Μητροπολίτη Αργολίδος.
Ο κ. Νεκτάριος φέρεται να υπενθυμίζει στη συνέχεια πως και ο ίδιος έχει δεχθεί σκληρή κριτική μέσω ανακοινώσεων του γραφείου αιρέσεων της Μητρόπολης Πειραιώς.
« (…) Πριν από καιρό το γραφείο αιρέσεων της Ι. Μητροπόλεως Πειραιώς, δημοσίευσε κάποια κείμενα εναντίον μου, έναν οχετό ύβρεων και κατηγοριών. Πιστεύω, ότι έγιναν εν γνώσει σου, αν όχι με τις ευλογίες σου. Όμως ούτε απάντησα, ούτε διαμαρτυρήθηκα, ούτε άρχισα να πυροβολώ μέσα από το διαδίκτυο-αγαπημένο άθλημα για πολλούς «Χριστιανούς»-και όσες φορές συναντηθήκαμε σε διάφορες εκδηλώσεις, ή στην Ιεραρχία, δεν σου είπα κουβέντα, ούτε εξέφρασα κάποιο παράπονο. Το ίδιο θα κάνω και τώρα. Δεν θα ασχοληθώ με προσωπικές μας αντιθέσεις. Οι προβληματισμοί που καταθέτω δεν είναι για προσωπικά θέματα, αλλά για καθαρά εκκλησιαστικά και ποιμαντικά.
Είναι αλήθεια ότι κάθε φορά μας εκπλήσσεις. Και μάλιστα αρνητικά (…)».
Το πρώτο σημείο που υπενθυμίζει ο Μητροπολίτης Αργολίδος είναι οι αφορισμοί και τα αναθέματα που εξαπέλυσε προ ετών ο Μητροπολίτης Πειραιώς ανήμερα του εορτασμού της Κυριακής της Ορθοδοξίας: « (…) Δεν πάνε πολλά χρόνια από τότε που απήγγειλες τα γνωστά αναθέματα κατά την Κυριακή της Ορθοδοξίας. Εκτός του ότι απετέλεσε μοναδική πανελλήνια εξαίρεση, συμπεριέλαβες ετεροδόξους, αιρετικούς, ακόμη και αλλοθρήσκους. Φοβάμαι ότι κάτι τέτοιο είναι παραλογισμός. Η εκκλησία αναθεματίζει και αφορίζει μέλη της τα οποία διαστρέφουν ή αποκηρύσσουν την αλήθεια. Απ’ όσο ξέρω, η εκκλησία δεν ένιωσε ποτέ την ανάγκη να αφορίσει και να αναθεματίσει, δηλαδή να αποπέμψει κάποιον που δεν ήταν μέλος της. Όσον αφορά τον αφορισμό, επίτρεψέ μου ένα προσωπικό σχόλιο, μπορεί να κάνω και λάθος. Αν ο αναθεματισμός και ο αφορισμός γίνονται από εμπάθεια, τότε είναι κάτι ξένο προς την εκκλησία. Ο αναθεματισμός-αφορισμός ήταν πιστεύω, ένα έσχατο ποιμαντικό μέτρο και έκφραση αγάπης της εκκλησίας, όχι εκδίκησης. Ο αιρετικός μόνος του, εθελουσίως και ενσυνειδήτως αποκόπτεται από την εκκλησία. Δεν αφορίζει η εκκλησία. Μόνος του αυτοαφορίζεται….».
Υπενθυμίζοντας την ευθύνη της εκκλησίας για τη διδασκαλία του πιστού λαού ο κ. Νεκτάριος φέρεται να κάνει λόγο περί έλλειψης κατήχησης των σύγχρονων ανθρώπων που έχει ως αποτέλεσμα «ξεματιάστρες» να κυκλοφορούν εντός της εκκλησίας:
«… Το έχω και πάλι ξαναγράψει, και δεν θα πάψω να το γράφω με πόνο, ότι ο λαός μας, με δική μας ευθύνη, παραμένει ακατήχητος, στα σκοτάδια της αγνοίας. Και εμείς βαυκαλιζόμαστε για το αντίθετο. Ζούμε εκτός πραγματικότητος. Βλέπουμε τις χιλιάδες των ανθρώπων που κατακλύζουν τις εκκλησίες τη Μ. Εβδομάδα και ενθουσιαζόμαστε. Δεν αναρωτιόμαστε όμως πόσοι απ’ αυτούς ήλθαν για φολκλορικούς λόγους, για να τηρήσουν το έθιμο, για να ρίξουν κροτίδες. Δεν αναρωτιόμαστε πόσοι έχουν ζωντανή σχέση με τον Χριστό. Πόσοι έχουν πάρει στα σοβαρά την ευθύνη τους ως μέλη της εκκλησίας….
… Αυτή η άγνοια, αδελφέ μου, είναι που με συνέχει ως επίσκοπο. Αυτό είναι το μεγάλο ποιμαντικό πρόβλημα της εκκλησίας μας. Δεν είναι ο πάπας το πρόβλημα, δεν είναι οι σκοτεινές δυνάμεις. Δυστυχώς οι περισσότεροι χριστιανοί μας έχουν μια δεισιδαιμονική αντίληψη για την πίστη.  Ελάχιστα πράγματα γνωρίζουν. Το μόνο που ξέρουν καλά, είναι να ξεματιάζουν! (αλήθεια θα άξιζε να κάναμε μια στατιστική να δούμε πόσες «ξεματιάστρες» διαθέτει η εκκλησία μας. Κάποτε διέθετε Αποστόλους, προφήτες, διδασκάλους, δυνάμεις, χαρίσματα ιαμάτων, αντιλήψεις, κυβερνήσεις, γένη γλωσσών. Στις μέρες μας τα περισσότερα χαρίσματα εξαφανίστηκαν ή ελαχιστοποιήθηκαν. Αντικαταστάθηκαν από το «ξεμάτιασμα»…).
Μου φαίνεται λοιπόν παράλογο να αναθεματίζουμε όλους τους άλλους, εκτός από τους κατ’ όνομα Ορθοδόξους χριστιανούς με αιρετικές αντιλήψεις. Δυστυχώς ο αρειανισμός, ο πραγματικός μονοφυσιτισμός κλπ.  έχουν ριζώσει βαθιά στις καρδιές των ανθρώπων μας και εμείς «αέρα δέρομεν»…».
Ο Μητροπολίτης Αργολίδος  εμφανίζεται αντίθετος και με την δριμεία κριτική που κατά καιρούς έχει κάνει ο Μητροπολίτης Πειραιώς έναντι άλλων θρησκειών και των ιδρυτών τους.
«Σε παλαιότερες δηλώσεις σου καταφέρθηκες εναντίον κάποιων θρησκειών και των ιδρυτών τους. Αλήθεια, δεν αναλογίστηκες τι επιπτώσεις μπορούσε να φέρει αυτή η ενέργειά σου; Τη στιγμή που κάποιοι δεν διστάζουν να αιματοκυλήσουν τον κόσμο στο όνομα της πίστης τους, είναι λογικό να προκαλούμε;(…)» σημειώνει ενώ δεν παραλείπει να αναφερθεί και σε επιστολές που κατά καιρούς έχει στείλει ο κ. Σεραφείμ προς ηγέτες κρατών, (υπενθυμίζουμε εμείς όπως στη Βασίλισσα της Αγγλίας Ελισάβετ και πιο πρόσφατα στον πρόεδρο της Τουρκίας Ερντογάν).
«(…)Κείμενα σαν αυτά που απευθύνονται σε αρχηγούς άλλων κρατών και τελευταία σαν το απίθανο στον αρχηγό γειτονικού κράτους, κάθε άλλο παρά παρουσίαση της διδασκαλίας της εκκλησίας μας είναι, μάλλον για διαγγέλματα πρόκειται και κάτι τέτοιο ξεφεύγει από το χώρο του τραγικού και μπαίνει στο χώρο του κωμικού. Αφήνω πως τα διαγγέλματα αυτά προκάλεσαν σοβαρά διπλωματικά προβλήματα και εξέθεσαν την εκκλησία μας».
Για την  επιστολή που απέστειλε πρόσφατα ο Μητροπολίτης κ. Σεραφείμ προς τους Κόπτες «τους οποίους απειλείς με κόλαση αν δεν προσέλθουν στην Ορθοδοξία» ο Μητροπολίτης Αργολίδος φέρεται να σημειώνει πως αυτή παρουσιάζει σοβαρά εκκλησιολογικά και πνευματικά προβλήματα.
Δηλώνει δε ότι θλίβεται και πονάει για το μαρτύριο που υφίστανται αυτοί οι χριστιανοί, που μέτρησαν τόσα θύματα. «Δεν άξιζαν λίγο τη συμπάθειά μας;» διερωτάται και προσθέτει: «Ενοχλήθηκα πολύ όταν απέδωσες το διωγμό που υφίστανται οι Κόπτες σε αποδοκιμασία του Θεού για την κακοδοξία τους. Μα πως μπορούμε να μιλάμε εξ ονόματος του Θεού;».
Σε άλλο σημείο της επιστολής του ο κ. Νεκτάριος φέρεται να σημειώνει:«Δυστυχώς οι περισσότεροι χριστιανοί και κληρικοί ψάχνουμε για εχθρούς, δεν μπορούμε να υπάρξουμε χωρίς «βαρβάρους». Κλεισμένοι στο καβούκι μας, έχουμε την αίσθηση ότι όλες οι σκοτεινές δυνάμεις, με προεξάρχοντα τον σιωνισμό, έχουν μοναδικό στόχο την Ορθοδοξία και την Ελλάδα. «Τα πρωτόκολλα των σοφών της Σιών» έχουν αντικαταστήσει σε πολλούς το Ευαγγέλιο (…) Από μικρό παιδί έχω κουραστεί να ακούω στο χώρο μας ένα σωρό απίστευτες συνωμοσιολογίες, που μόνο να τρομοκρατούν καταφέρνουν και να μην βοηθούν τους ανθρώπους στην ανάληψη της ευθύνης και στην ωρίμανση. Ό,τι κακό συμβαίνει μέσα μας και γύρω μας, φταίνε πάντα οι άλλοι, οι μασόνοι, οι σιωνιστές, οι άθεοι, οι εχθροί της Ορθοδοξίας (…)
(…) Δυστυχώς η σταλινικού τύπου δικτατορία των «Ορθοδόξων» φονταμενταλιστών, δεν επιτρέπει να ακουστεί καμία άλλη φωνή. Υφιστάμεθα μια πρωτόγνωρη τρομοκρατία στις ιστοσελίδες και στα γνωστά περιοδικά, όταν τολμήσαμε να καταθέσουμε τον προβληματισμό μας, όταν προσπαθούμε να αφουγκραστούμε το ρυθμό της εποχής μας, τις ανάγκες και τα αιτήματα των ανθρώπων. Κι έτσι φτάσαμε στο σημείο οιsuper ορθόδοξοι να διακόπτουν το μνημόσυνο του επισκόπου, να καλούν τον λαό σε αποτείχιση, να δημιουργούνται φατρίες, να αναστατώνονται συνειδήσεις κλπ. κλπ.. Δεν φταίνε βέβαια γι’ αυτό ούτε οι σκοτεινές δυνάμεις, ούτε οι εχθροί της εκκλησίας, αλλά σίγουρα εμείς που δεν αναλογιζόμαστε την τεράστια ευθύνη μας απέναντι στον Θεό και στην εκκλησία Του. Όλοι αυτοί που τρέφονται με κάθε είδους τρομολαγνεία γίνονται δυστυχώς οι κόλακές μας. …
…Οι κόλακες δεν μας αγαπούν. Τα συμφέροντά τους κοιτάζουν. Και κινούνται όπου φυσάει ο άνεμος. Βλέπω πολλές φορές να μας προβάλουν και να μας επαινούν με πηχιαίους τίτλους σε εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες και ειλικρινά φοβάμαι όσο κι αν κολακεύεται ο κρυφός ή φανερός εγωισμός μας».
Σε άλλο σημείο ο κ. Νεκτάριος φέρεται, αναφερόμενος στο δικαίωμα του κάθε επισκόπου να εκφράζει την άποψή του στο χώρο της αρμοδιότητάς του να διερωτάται:  «Όταν, αδελφέ μου, απευθύνεσαι αναρμοδίως σε πρόσωπα εκτός της επισκοπής σου, όσον αφορά το χώρο αρμοδιότητάς σου, πως μπορεί να μην έχει τις αντιρρήσεις του; Αν και αφού είμαστε Εκκλησία, δεν νομίζεις ότι κανείς δεν δικαιούται να γίνεται αλλοτριοεπίσκοπος; Να παρεμβαίνει διδάσκων επιτιμητικά πρόσωπα εκτός χώρου ευθύνης του; Αυτονόητα γεννιέται η απορία: Ως τι ομιλείς; Ως εκπρόσωπος τίνος; Της διοικούσης εκκλησίας; Δεν είσαι. Ως επίσκοπος; Είναι αλλότριος ικέτης, αυτός στον οποίο απευθύνεσαι. Ως υπερεπίσκοπος τελικά; Δεν έχεις την επισύσταση πασών των εκκλησιών. Κείμενα σαν αυτά που απευθύνονται σε ετεροδόξους αδελφούς, προς τους Ιουδαίους, προς τους αρχηγούς κρατών, προς τους ανθρώπους με συγκεκριμένο σεξουαλικό προσανατολισμό, δίνουν την αίσθηση μιας ατμόσφαιρας, μονομερούς, φανατικής, ανελέητης, αυτοαναφορικής. Παρουσιάζουν ευθέως και πλαγίως μιαν αντίληψη εθνικής θρησκείας και μια… ιουδαϊκή μονομερή, λανθασμένη θεολογία περιούσιου λαού, των προσδιορισμό στον οποίο λαό, τον αποδίδεις μόνος. Όμως, δε σου γράφω για να αξιολογήσω τα γραφόμενά σου, αλλά για να διαμαρτυρηθώ για την ενέργεια καθ’ εαυτήν.  Η εξ αγνοίας ή εξ σκοπιμότητος ταύτιση από μέρους των ανθρώπων κάθε κληρικού με την εκκλησία, οδηγεί στο σκεπτικό και στο συμπέρασμα, ότι οι απόψεις σου είναι απόψεις της εκκλησίας. Πράγμα αναληθές. Η εκκλησία αγαπά τους πάντες και περισσότερο από όλους τους εχθρούς της. Ας μην ξεχνάμε ότι την ώρα της Σταύρωσης ο Χριστός ανησυχούσε για τους σταυρωτές Του. (…)».
Και η επιστολή που ο Μητροπολίτης Αργολίδος κ. Νεκτάριος φέρεται να έχει αποστείλει στον Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ κλείνει ως εξής:
«… Η εκκλησία θυσιάζεται και δεν θυσιάζει. Ευλογεί και δεν καταριέται. Πάσχει και δεν βασανίζει. Λοιδορείται και δεν εμπαίζει. Παραδίδεται και δεν επιτίθεται. Σταυρώνεται και δεν σταυρώνει. … Ντρέπεται και ζητάει συγνώμη για τις περιόδους που ξέχασε τον Χριστό και άρπαξε το ξίφος του Καίσαρα και πλέον (όπου γης) ξέρει ότι αν δεν το επέστρεψε (το ξίφος στον Καίσαρα) πρέπει να το κάνει ΑΜΕΣΩΣ και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, έχοντας συνειδητοποιήσει ότι πρόκειται για δαιμονική παρεκτροπή. Η νύμφη του Χριστού δεν είναι μακελάρης!!! Συγχώρα με να σου πω ότι τα κείμενά σου γελοιοποιούν την εκκλησία, εκθέτουν τους κληρικούς και ρημάζουν την ελπίδα να δεχθούν τον Χριστό Σωτήρα οι σημερινοί πελαγοδρομούντες άνθρωποι, αφού διαβάζοντας μένουν με την αίσθηση φανατισμού, μονομέριας, εμμονικής απολυτότητας, καμμιάς διαλλακτικότητας και σε τελική ανάλυση φαρμακερής αναλγησίας αντί αγάπης. (…)
(…) Προσωπικά ενοχλούμαι πολύ (κι όχι μόνον εγώ, αλλά και πολλοί άλλοι συνεπίσκοποι) όταν μιλάς με τρόπο ως… εκ προσώπου. Δεν εκπροσωπείς κανέναν. Φυσικά σιχαίνομαι τη λογοκρισία (και δεν εννοώ με αυτά που γράφω την προληπτική λογοκρισία –Θεός φυλάξει), αλλά σιχαίνομαι και το καπέλωμα. Γράψε και πες ό,τι θέλεις, διευκρινίζοντας όμως ότι είναι απόψεις σου, γνώμες σου, τοποθετήσεις σου. Δεν είναι σωστό να διατείνεσαι ότι η εκκλησία λέει κλπ.. Καθένας μας έχει τις ευθύνες του και αν μου αντίπεις ότι αυτά τα γράφεις ως επίσκοπος, τότε κάθε επίσκοπος θα ξαναθυμηθεί τον απόστολο και θα φωνάξει: «Καγώ ειμί» (…)».
πηγή 
 Απορίας άξιον
είναι γιατί ήθελε την επιστολή να την δημοσιοποιήσει ; 

Σε ποιον ήθελε να αποδείξει ότι είναι ενάντια στον Πειραιώς; 
Ποιους ήθελε να ευχαριστήσει με αυτή την επιστολή;
Γιατί δεν του τα έλεγε κατιδιαν;
Το θέμα είναι σε ποιους ήθελε να δώσει τα διαπιστευτήρια;;;;;;;;

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δημόσια τα λέεικαι ο ένας δημόσια απαντάει και ο άλλος
μην το κάνουμε σίριαλ
την χρυσή τομή δεν την έχει κανένας από τους δύο πάντως
και μην βιάζεται κανένας να κρίνει

Ανώνυμος είπε...

"θρασύτατη επιστολή μπλα μπλά"
μην φρικάρετε τόσο! και άγιοι της Εκκλησίας μας μεταξύ τους έγραψαν και είπαν πολλά και με ακραίες θέσεις
η αγιότητα δεν είναι κάτι παγωμένο και αμετάβλητο στο ψυγείο
όλοι κάνουν λάθος ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΆΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΜΕΤΡΑΕΙ (οι αρχαίοι τελικά ήταν πιο σοφοί από τους νεοέλληνες)
Για όσους ξέρουν εκκλησιαστική ιστορία δεν ξαφνιάζονται
εγώ όμως προσωπικά ξαφνιάζομαι που πρέπει εμείς ο απλός λαός να πάει ή με τον Ολυμπιακό ή με τον Παναθηναικό

Ανώνυμος είπε...

Στο ίδιο σακκί τους βάζουν κάποιοι σχολιαστές και τους δύο. Η τακτική των ίσων αποστάσεων με κάλυμμα την εκκλησιαστική Ιστορία και με αναφορά στους αγίους...
Επί της ουσίας τιποτε.

Ανώνυμος είπε...

Yπάρχει κάτι τις το διαφορετικό στον τσακωμό του Μεγάλου Βασιλείου με τον Γρηγόριο θεολόγο ,όταν ο πρώτος έλεγε στον δεύτερο δέν είσαι άξιος να ζείς πάνω στην γή για να τον καταφέρει να τον αποσπάσει από την ησυχία της ασκήσεως και να τον πείσει να αναλάβει προεκλογικό αγώνα για να κερδίσουν μία επισκοπή να μήν πέσει στα χέρια των Αρειανών Υπάρχει το κάτι τις που αυτό τον τσακωμό τον κάνει τόσο χαριτωμένο ! Λές να ήμουν εκεί να τους άκουγα να πέφτει ένα ΄΄άγιο΄΄ βρύσιμο Δεν είναι όλα ίσια και όμοια ! Έ !

Ανώνυμος είπε...


Κατι ελαχιστο μπορουμε να πουμε:

Ποιοι προφητες δεν αγαπουσαν τον λαο; Ποιοι αγιοι δεν αγαπουσαν εν αληθεια;[....]
Σε καποια σημεια του κειμενου εχει δικιο ο αγιος Αργολιδος!
Οι Ορθοδοξοι καταντησαν χειροτεροι... ... ...


Αγαπουσαν αραγε εν υποκρισει οι αγιοι γεροντες; Αλλα μαθαμε πως οσοι αγαπουν εν υποκρισει πιστευουν μη ορθα.
''Πορευθεντες μαθητευσατε παντα τα εθνη...''
Παω στους λογους ενος γεροντος που ειχε το θαρρος της εκφρασης της Ορθοδοξου πιστεως του και που ο λαος αν και ειναι μακρια τον συμμεριζεται,γνωριζει τι περασε για να δημιουργησει μοναστηρια,πυλωνες Ορθοδοξιας κ σεβεται τον κοπο του και τον αγωνα του ...
''Δεν εχθρευομεθα -ειπε-τους ανθρωπους εξαιτιας της απιστιας τους η τις αιρεσεις που εχουν,...αλλα και
ΔΕΝ θα αγαπησωμεν την α π ι στ ι α ν και την α ι ρ ε σ ι ν χαριν των ανθρωπων ΔΙΟΤΙ,...
ΘΑ ΑΠΟΞΕΝΩΘΩΜΕΝ ΑΠΟ ΤΟΝ Θ Ε Ο Ν ''!!!
Γερ.Εφραιμ Αριζονιτης.

Η γνωμη του γεροντος δεν ειναι σεβαστη;
Ειναι φονταμενταλιστης ;
Ο Ορθοδοξος λαος μελετωντας τον αγιο Σιλουανο τον Αθωνιτη που ειπε '' Σωζομαι οταν ειμαι ενωμενος με τους Πατερες μου'',ποσο μπορει να πιστεψει πως σωζεται οταν ειναι ενωμενος δια-θρησκειακα και διαχρι -στιανικα με ετεροδοξους και αλλοδοξους;