Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΣΛΑΜΙΣΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣ... κι αυτή, η Saffie

Αυτός είναι ο ισλαμιστής τρομοκράτης

που ανατινάχθηκε στο Μαντσεστερ. 
Γεννήθηκε στην Αγγλία και έπαιρνε κανονικά όλα τα επιδόματα. Δεν του έλειπε τίποτα. Καταγόταν από την Λιβύη.
Πόσα τέτοια ''προσφυγάκια'' γεννήθηκαν ή θα γεννηθούν στην Ελλάδα;;; Πόσα τέτοια πλάσματα θα πάρουν την ελληνική ιθαγένεια;;; 
Πόσα θα σκάσουν ζωσμένα με εκρηκτικά γεμάτα καρφιά και πόσα από τα δικά μας παιδιά θα έχουν την τύχη των παιδιών του Μάντσεστερ;;; 

κι αυτή η μικρή ελληνοκύπρια 
Saffie Rose Roussos..
Εχασε την ζωή της από το χτύπημα καμικάζι ισλαμιστών φονταμενταλιστών στο Μαντσεστερ της Αγγλίας...
Συγνώμη Γλυκια που δεν κατάφερα να σε σώσω ...
Συγνώμη που δεν πίεσα αρκετά ώστε να ξεκουμπιστούν απο τις ηγεσίες των εθνών οι εισπράκτορες των εβραίων τραπεζιτών Ροτσίλντ...
Συγνώμη που κατά βάθος από μέσα μου ενοχλήθηκα... από τις φωνές των ηλιθίων που με αποκαλούσαν ξενοφοβικό και ρατσιστή όταν
αντιδρούσα στην εισβολή των λαθρομεταναστών στις πατρίδες μας...
Συγνώμη γλυκιά μου δεν φώναξα με όλο το θάρρος που θα μπορούσα να έχω ΕΞΩ ΟΙ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ!....
Συγνώμη γλυκιά μου για το μέλλον που σου στέρησα επειδή δεν έβαλα προτεραιότητα την πατρίδα μου και δεν πάλεψα ενάντια στις ΜΚΟ του Σόρος που έφεραν τους δολοφόνους σου με την ταυτότητα μέσα στην γη που γεννήθηκες ...για να εξοντώσουν εσένα και τα έθνη μας..

Ομάδα εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Δεν υπάρχουν σχόλια: