Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Ξεσάλωσαν λέει ,οι Οικουμενιστές στην Κρήτη!

Η "σέκτα" του Οικουμενισμού αποκαλεί τους Ορθόδοξους "σέκτα"!


Τι να περιμένει κανείς από τον αιρετικό της "διηρημένης" Εκκλησίας Χρυσόστομο Σαβάτο; Υμνογραφία και “αποθέωση” της Συνόδου του Κολυμπαρίου αποτέλεσε η Τρίτη Παγκρήτια Ιερατική Σύναξη στην Ορθόδοξο Ακαδημία Κρήτης με πολλά καρφιά για όσους έχουν επιλέξει την  αγία ανυπακοή  αντιδρώντας στα οικουμενιστικά σχέδια του Φαναρίου.


Σέκτα λοπόν αποκάλεσε τους απόντες και αντιδρώντες στη Σύνοδο ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας. Κόλαση την ακοινωνησία ο Μητροπολίτης Κισσάμου υποστηρίζοντας πως η Εκκλησία έχει ανάγκη από σωτήρες, ο δε καθηγητής  Γιάγκου υπογράμμισε την ύπαρξη ενός κύκλου λαϊκισμού, που αποτελείται από ανθρώπους παραπληροφορημένους με ελλιπή κατάρτιση!
Άκρως επιθετικός και ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας που έκανε λόγο και για “νεοζηλωτικούς κύκλους που δείχνουν ασέβεια προς τον ιερό συνοδικό θεσμό και πολυλογούν ατεκμηρίωτα, όντας εγκλωβισμένοι στον πειρασμό της αυτοπροβολής τους”, ενώ για τους απόντες σχολίασε πως «η μη συμμετοχή των τεσσάρων εκκλησιών στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο, ήταν ένας μετεωρισμός ανορθόδοξος και εκκλησιολογικώς επικίνδυνος».
Η Συνέχεια εδώ

Ας θυμηθούμε μια παλιά ανάρτηση  και να θυμίσουμε σε αυτόν  τον "άξεστο" μερικές αλήθειες που δολίως και σκοπίμως αποσιωπά.Κρίμα μόνο, για τα Κρητικόπουλα «παπαδάκια» 
θα περίμενε κανείς άλλο ήθος .
Κοντολογίς η εικόνα που έχουμε ,καθηγητάδες με ειδική αποστολή να αποδομούν την Ορθόδοξη Εκκλησία ,Επίσκοποι  με την "αυθεντία" του δεσποτισμού αγράμματοι απο τη μιά και τρέμοντες τους Πατριαρχικούς απο την άλλη και παπάδες ,οι έρημοι παπάδες 
 που τρέμουν μην τυχόν και δεν γίνουν αρεστοί...  
Μήπως τελικά οι αγράμματοι που λέει ο Σαβάτος δεν είναι αυτοί που αντιδρούν, αλλά αυτοί που κάθονται αβασάνιστα και τον ακούν;;

Σχόλια σε μερικές από τις θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου με αφορμή τη συνέντευξη του για την Μεγάλη σύνοδο που αναδημοσιεύεται στο Amen  




Θέση 1. Φοβικό σύνδρομο έχουν όσοι μιλούν για αλλοίωση της συνοδικότητας, αναδεικνύοντας περισσότερο τη ληστρικότητα παρά τη συνοδικότητα.

Σχόλιο 1.  
 1. Δεν συμμετέχουν όλοι οι επίσκοποι. 
2. Οι εκκλησίες έχουν μόνο μια ψήφο. 

3. Τα θέματα δεν συζητήθηκαν στις τοπικές εκκλησίες. 

4. Τα θέματα πήγαν για υπογραφή απευθείας στις ιεραρχίες χωρίς να έχουν διαβαστεί από τα σώματα κάθε ιεραρχίας.


5. Στη σύνοδο που χαρακτηρίστηκε ως ληστρική εκ της οποίας ο δεσπότης Σαββάτος κατασκεύαζει τον αδόκιμο όρο ληστρικότητα, α) Οι επίσκοποι της Δύσης δεν συμμετείχαν (διότι δεν έφθανε ο χρόνος…) β) ο αιρετικός προεδρεύων Διόσκορος Αλεξανδρείας μοίρασε στους συμμετέχοντες, με απειλές και φοβέρες, λευκά χαρτιά για να υπογράψουν οι επίσκοποι χωρίς να ξέρουν σε τι υπογράφουν (μετά κατάλαβαν ότι έπρεπε να υπογράψουν στην καταδίκη του ορθόδοξου Φλαβιανού Κων/πόλεως).

Συγκρίνετε το τότε με το τώρα. Μήπως σας θυμίζει κάτι;


Θέση 2. Ο ιδεολογικοποιημένος τρόπος ζωής ανατολικού τύπου με φοβικά σύνδρομα σε ένα φιλελεύθερο μοντέλο και δυτικό τρόπο ζωής.


Σχόλιο 2. 
Α. Σήμερα στο οικουμενικό πατριαρχείο επίσκοποι χωρίς διακριτικές κινήσεις κοινωνούν τους ρωμαιοκαθολικούς κατά τις λειτουργίες σε ένα καθεστώς εκκλησιολογικής κανονικότητας. 

Β. Η ομολογία πίστεως Θυατείρων υπογεγραμμένη από σύνοδο του Πατριαρχείου και όχι απλώς από επίσκοπο συνιστά τη θεία κοινωνία των ορθοδόξων σε ρωμαιοκαθολικές λειτουργίες σε περίπτωση που δεν υπάρχουν κοντινές εκκλησίες προς εκκλησιασμό. Η ομολογία των Θυατείρων συνίσταται ως κατηχητικό βοήθημα στους ορθοδόξους της Βρεττανίας. 

Γ. Είδαμε πέρσι στην ΕΤ3 στον εσπερινό της αγάπης στο Πατριαρχείο οι προτεστάντες να απαγγέλουν το ευαγγέλιο της Αγάπης στα γερμανικά και μπαινοβγαίνουν από την Ωραία Πύλη στο ιερό, από εκεί όπου ουδείς ορθόδοξος λαϊκός δύναται να μπει… Αυτό είναι το φιλελεύθερο προοδευτικό μοντέλο της δυτικής γεωγραφικά ορθοδοξίας…


Θέση 3. Οι αντιδρούσες ομάδες υιοθετούν δυτικές θεολογικές αντιλήψεις

Σχόλιο 3. Οι καθολικοί λατρεύουν το Ζηζιούλα ως θεολόγο του πρωτείου. Ο Μάξιμος Συλληβρίας επίσκοπος του Πατριαρχείου γράφει διατριβή για το πρωτείο με πηγή το Ζηζιούλα. Ο Προύσσης Ελπιδοφόρος στηρίζει το πρωτείο του Οικουμενικού πάνω στην αιτιότητα του Πατρός (Primus sine paribus) όπως την ερμηνεύει ο Ζηζιούλας. Ο Ζηζιούλας θεωρεί ότι ο Πατήρ είναι ο κατεξοχήν θεός της Βίβλου αντιγράφοντας κατά λέξη τον καθολικό Karl Rahner στο βιβλίο του Trinity. Οι μουσουλμάνοι χρησιμοποιούν το Ζηζιούλα για να κατοχυρώσουν τη μονοθεΐα του Πατρός και να αποδείξουν ότι η Αγία Τριάδα είναι πλάνη (http://trelogiannis.blogspot.gr/2016/04/blog-post_502.html).


Θέση 4. Επίσης απολαμβάνουν στήριξης από ακραίες πολιτικές παρατάξεις

Σχόλιο 4. Πέραν του ότι έβαλε στον ανεμιστήρα τη λάσπη ο δεσπότης Σαββάτος λες και ο Λεμεσού, ο Τσελεγγίδης, ο Κυθήρων, ο Ναυπάκτου, στηρίζονται από χρυσαυγίτες ας θυμηθούμε εν τάχει λίγα περί εκκλησίας και πολιτικής και ποιος στ΄ αλήθεια στηρίζεται από την πολιτική:

1.      Το οικουμενικό Πατριαρχείο θέλει να καταστήσει το γραφείο του στην Αθήνα σε ειδική πρεσβεία, δηλαδή πολιτικό φορέα που θα παρακάμπτει ή θα υπερβαίνει την Εκκλησία της Ελλάδος. http://www.tovima.gr/society/article/?aid=768704

2.      Η μόνιμη πατριαρχική επωδός σύσφιξης σχέσεων με τους Αμερικάνους είναι το καλό του ελληνισμού. Κοινά τα ιδανικά του Πατριάρχη Βαρθολομαίου και των ΗΠΑ κατά δήλωση Πατριάρχη Βαρθολομαίου (https://www.youtube.com/watch?v=uKz3CcEC9Ig)


Θέση 5.  Οι συντηρητικοί είναι φορείς μιας θρησκοληπτικής αποκλειστικότητας της Ορθοδοξίας

Σχόλιο 5. Αυτοί που βρίζει ο δεσπότης Σαββάτος λένε ότι η μόνη αληθινή εκκλησία είναι η ορθόδοξη εκκλησία. Τώρα διαβάστε κείμενο του δεσπότη Σαββάτου προς την εκκλησία της ελλάδος:


Ή § 1 άποτελεΐ άφετηριακήν άναφοράν ώς πρός τήν αύτοσυνείδησίαν τής Ορθοδόξου Εκκλησίας, ή οποία ώς «ή Μία, Αγία, Καθολική καί Αποστολική ’Εκκλησία» συμβάλλει εις τήν όλην πορείαν προωθήσεως τής ένότητος τών Χριστιανών, οί όποιοι (ένν. Χριστιανοί) εξ αιτίας τών κατά καιρούς αιρέσεων καί σχισμάτων τυγχάνουν ήδη διηρημένοι καί άποσχισμένοι έκ τού έκκλησιαστικού σώματος.

Ποιο από τα δυο ισχύει κατά Σαββάτο; Οι δηλώσεις μεταξύ τους απολύτως αντιφατικές.


Στη μια δέχεται ότι η Ορθόδοξη εκκλησία είναι «ή Μία, Αγία, Καθολική καί Αποστολική ’Εκκλησία».

Στην άλλη μέμφεται ειρωνεύομενος τους επικριτές ως φορείς μιας θρησκοληπτικής αποκλειστικότητας της Ορθοδοξίας.

Αυτό στη λογική λέγεται αντίφαση. Στην πολιτική διγλωσσία. Στη ζωή ψεύδος.


Θέση 6.  Το πρόσωπο σημαίνει την κοινωνία με κάθε τι διαφορετικό

Σχόλιο 6.   Χρὴ δὲ γινώσκειν͵ ὡς οἱ ἅγιοι πατέρες ὑπόστασιν καὶ πρόσωπον καὶ ἄτομον τὸ αὐτὸ ἐκάλεσαν͵ τὸ καθ΄ ἑαυτὸ ἰδιοσυστάτως ἐξ οὐσίας καὶ συμβεβηκότων ὑφιστάμενον καὶ ἀριθμῷ διαφέρον καὶ τὸν τινὰ δηλοῦν οἷον Πέτρον͵ Παῦλον͵ τόνδε τὸν ἵππον. Ιωάννου Δαμασκηνού.

Που σημαίνει ότι και ο ίππος είναι πρόσωπο, υπόστασι, άτομο.

Τι είπαμε διδάσκει στο πανεπιστήμιο ο δεσπότης;…

Δυστυχώς αναφέρεται μάλλον στο κατ΄εικόνα το οποίο αναφέρεται στον άνθρωπο και του οποίου η αντικατάσταση των όρων ζητήθηκε από τον Ναυπάκτου.


Θέση 7.  Τα ίδια ισχύουν και για αντικατάσταση των όρων όπως η αξιοπρέπεια του ανθρωπίνου προσώπου

Σχόλιο 7.   Στην ορθόδοξη εκκλησία μιλάμε για θέωση, δηλαδή πορεία από το κατ΄εικόνα στο καθ΄ομοίωσιν όχι για αξιοπρέπεια του προσώπου με σκοπό τις δημόσιες σχέσεις, τα τραπεζώματα και τα πληρωμένα συνέδρια που μόνο σκοπό έχουν το lobbying.

Ἡ τῆς κλήσεως ἐλπίς ἐστιν ἡ κατὰ τὴν αὐτοῦ τοῦ κυρίου πολιτείαν διὰ πράξεως ἀπάθεια· πλοῦτος δὲ τῆς δόξης τῆς κληρονομίας αὐτοῦ ἐν τοῖς ἁγίοις ἐστὶν ὁ κατὰ τὴν γνῶσιν τῆς ἀληθείας πλοῦτος· ὑπερβάλλον δὲ μέγεθος τῆς δυνάμεως αὐτοῦ ἐστιν ἡ τοῖς ἀξίοις δωρηθησομένη θέωσις͵ ὡς ὑπὲρ φύσιν οὖσα καὶ θεοὺς ἐξ ἀνθρώπων κατὰ χάριν τοὺς μετόχους ἀποτελοῦσα. Άγιος Μάξιμος


Θέση 8.  Η αντικατάσταση αυτών των εκφράσεων εκφράζουν μια αποκλειστικότητα του δικού μας κοσμοειδώλου.

Σχόλιο 8.   Ο Προφται ς εδον, ο πστολοι ς δδαξαν, κκλησα ς παρλαβεν, ο Διδσκαλοι ς δογμτισαν, Οκουμνη ς συμπεφνηκεν, χρις ς λαμψεν, λθεια ς ποδδεικται, τ ψεδος ς πελλαται, σοφα ς παρρησισατο, Χριστς ς βρβευσεν, οτω φρονομεν, οτω λαλομεν, οτω κηρσσομεν Χριστν τν ληθινν Θεν μν, κα τος Ατο γους ν λγοις τιμντες, ν συγγραφας, ν νομασιν, ν θυσαις, ν Ναος, ν Εκονσμασι, τν μν ς Θεν κα Δεσπτην προσκυνοντες κα σβοντες, τος δ δι τν κοινν Δεσπτην ς Ατο γνησους θερποντας τιμντες κα τν κατ σχσιν προσκνησιν πονμονες.

Ατη πστις τν ποστλων, ατη πστις τν Πατρων, ατη πστις τν ρθοδξων, ατη πστις τν Οκουμνην στριξεν.

Συνοδικό της Ορθοδοξίας. Το Συνοδικό του αποκλειστικού κοσμοειδώλου κατά δεσπότη Σαββάτο…


Θέση 9.  Οι παραπάνω αντιλήψεις οδηγούν σε ρατσισμό, θεωρίες αποκλεισμού των άλλων και νοσταλγίες θεοκρατιών.

Σχόλιο 9. Εάν πεις ένα αρκετά μεγάλο ψέμα και συνεχίσεις να το επαναλαμβάνεις, οι άνθρωποι τελικά θα το πιστέψουν.

Ιωσήφ Γκαίμπελς. Υπουργός προπαγάνδας του Χίτλερ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ώ ! Τρελόγιαννες !