Ουχί μόνον Στίχοι εις τον δίκαιον Ἄβελ, υἱὸν τοῦ Αδάμ, αλλά και μία πρέπουσα στιχογραφία εις της γυναίκας την ανάδειξην στο μυστικό τοπίο και μυστήριο της Αγίας Τελειοτάτης Εκ Πνεύματος Αγίου Εκκλησίας ορμώμενος από το Μέγα Μυστήριο της Κας Θεοτόκου που αξιώθηκε όσα ουδείς ανήρ Αγιότατος από τον κόσμο της Εκκλησίας. Λοιπόν, ενώ η Αγία Εκκλησία έχει αναδείξει την γυναίκα πολύ ψηλά και φυσικά ως ίση και με τον άντρα, όπως κατέταξε και την Κα Θεοτόκο στην πρέπουσα θέση και τιμή της, Άγιες μάρτυρες, Άγιες ασκητριες της πολύ μεγάλης μετανοίας, όπως την Αγία Μαρία την Αιγυπτια το μεγαλύτερο και ανδροπρεπέστατο υπόδειγμα μετανοίας στην ζωή των Αγίων της Εκκλησίας και μεταξύ και των ανδρών, εξαίρει και την μεγάλη γενναιότητα των Μυροφόρων πού ορθρου βαθέως παρά τον φόβον τους πήγαν στον Πανάγιο Τάφο και είδαν πρώτες την Αγία Ανάσταση, όταν οι άνδρες μαθητές Του κρθβόντουσαν για την φόβο των Ιουδαίων, ωστόσο η Αγία Εκκλησία δεν ανέδειξε γυναίκα Θεολόγο. Δεν της επέτρεψε να λάβει μέρος σε Οικουμενική Σύνοδο ούτε σε τοπική Σύνοδο, δεν της επιτρέπει να γίνει Ιερεύς και Αρχιερεύς, παρά μόνο διακονήτριες. Και όταν ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, που μικρό παιδί δεν τα έπαιρνε τα γράμματα στο σχολείο γονατιστός παρακαλούσε να των φωτίσει η Κα Θεοτόκος το σκότος της ψυχής της, Εκείνη τού εμφανίστηκε μπροστά σου σε όραμα και διόρισε τον Άγιο Ιωάννη τον Θεολόγο να του γίνει αρωγός στην Θεολογική του πορεία και όντως έγινε από τους μεγαλύτερους Θεολόγους που έχει αναδείξει η Αγία Εκκλησία. Η Τελειότητα της Αγίας Εκκλησίας λοιπόν που τίμησε τόσο πολύ την θέση της γυναίκας, δεν ανέδειξε ούτε μία Θεολόγο, οι γυναίκες έχουν άλλα χαρίσματα, όχι όμως τα της Θεολογίας Άγια Δόγματα. Μία παραπομπή για την προηγούμενη ανάρτηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυχί μόνον Στίχοι εις τον δίκαιον Ἄβελ, υἱὸν τοῦ Αδάμ, αλλά και μία πρέπουσα στιχογραφία εις της γυναίκας την ανάδειξην στο μυστικό τοπίο και μυστήριο της Αγίας Τελειοτάτης Εκ Πνεύματος Αγίου Εκκλησίας ορμώμενος από το Μέγα Μυστήριο της Κας Θεοτόκου που αξιώθηκε όσα ουδείς ανήρ Αγιότατος από τον κόσμο της Εκκλησίας.
Λοιπόν, ενώ η Αγία Εκκλησία έχει αναδείξει την γυναίκα πολύ ψηλά και φυσικά ως ίση και με τον άντρα, όπως κατέταξε και την Κα Θεοτόκο στην πρέπουσα θέση και τιμή της, Άγιες μάρτυρες, Άγιες ασκητριες της πολύ μεγάλης μετανοίας, όπως την Αγία Μαρία την Αιγυπτια το μεγαλύτερο και ανδροπρεπέστατο υπόδειγμα μετανοίας στην ζωή των Αγίων της Εκκλησίας και μεταξύ και των ανδρών, εξαίρει και την μεγάλη γενναιότητα των Μυροφόρων πού ορθρου βαθέως παρά τον φόβον τους πήγαν στον Πανάγιο Τάφο και είδαν πρώτες την Αγία Ανάσταση, όταν οι άνδρες μαθητές Του κρθβόντουσαν για την φόβο των Ιουδαίων, ωστόσο η Αγία Εκκλησία δεν ανέδειξε γυναίκα Θεολόγο. Δεν της επέτρεψε να λάβει μέρος σε Οικουμενική Σύνοδο ούτε σε τοπική Σύνοδο, δεν της επιτρέπει να γίνει Ιερεύς και Αρχιερεύς, παρά μόνο διακονήτριες. Και όταν ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, που μικρό παιδί δεν τα έπαιρνε τα γράμματα στο σχολείο γονατιστός παρακαλούσε να των φωτίσει η Κα Θεοτόκος το σκότος της ψυχής της, Εκείνη τού εμφανίστηκε μπροστά σου σε όραμα και διόρισε τον Άγιο Ιωάννη τον Θεολόγο να του γίνει αρωγός στην Θεολογική του πορεία και όντως έγινε από τους μεγαλύτερους Θεολόγους που έχει αναδείξει η Αγία Εκκλησία.
Η Τελειότητα της Αγίας Εκκλησίας λοιπόν που τίμησε τόσο πολύ την θέση της γυναίκας, δεν ανέδειξε ούτε μία Θεολόγο, οι γυναίκες έχουν άλλα χαρίσματα, όχι όμως τα της Θεολογίας Άγια Δόγματα.
Μία παραπομπή για την προηγούμενη ανάρτηση.