Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2025

Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί, διότι κλείετε την βασιλείαν των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων, επειδή σεις δεν εισέρχεσθε, ουδέ τους εισερχομένους αφήνετε να εισέλθωσιν

Ένας ακόμη  τραγικός Επίσκοπος του Χριστού ο Κοζάνης Παύλος νάναι τόσο τυφλός και τόσο είρωνας ...Τι τραγικό να μην καταλαβαίνει το φερετρό του. 

Αγράμματε Δεσπότη, άκου και ξεστραβώσου και κλείσε το απύλωτο στόμα σου ...

6 σχόλια:

  1. Παιδιά αμα δεν φυγει η Εκκλησία απο τις αγκαλιές με το κρατος και σταματήσουν τους μισθούς σε επισκόπους και ιδιώς των παλαι ποτέ διαλαμψάντων Μητροπολεων ετσι θα παει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Δυστυχώς αυτά είναι μέσα στην πορεία μας", λέει ο από πάνω προς το τέλος της απολογίας του στον εκλεκτό περίγυρο.
    Οπότε τι; να πέσουμε πάνω τους και μέσα τους με τα μούτρα, σαν τον γάιδαρο μέσα στο πηγάδι; ωραίο κήρυγμα, τράβα μπρος και μην σε νοιάζει...
    Έχουν αποδυθεί τους ρόλους τους ώς πατέρες, υπηρετούν κοσμικά συμφέροντα εν αντιθέση με ανθρώπους όπως ο κύριος Χιωτακάκος που έχει καρδιά και ψυχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν θέλω να σχολιάσω τίποτα.
    Νομίζω πως έχει ξεκαθαρίσει από τον κοβιντ και μετά τι καπνό φουμάρει ο καθένας.
    Ο συγκεκριμένος δεν ξέρω πόσα μπόλια έχει στο μπράτσο αλλά σίγουρα του αρέσει η καλοπέραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ερώτηση προς τον κο.Χιωτακάκο :

    Χωρίς την BritCard δεν θα μπορούν οι Άγγλοι πολίτες να εργαστούν νόμιμα.

    Χωρίς την παραδοσιακή "ορθόδοξη" μπλέ ταυτότητα μπορούσαν στο παρελθόν οι Έλληνες πολίτες να εργαστούν νόμιμα ;

    Εκκλ. 1,10 Εις εκείνον, ο οποίος θα είπη· “ιδού αυτό είναι νέον”, θα του δοθή απάντησις· “αυτό έχει ήδη γίνει κατά τους παρελθόντος αιώνας εις τας γενεάς, αι οποίαι υπήρξαν και έζησαν προ ημών”.

    Εκκλ. 1,11 Τα παρελθόντα γεγονότα λησμονούνται, αλλά και δια τα πρόσφατα δεν θα υπάρχη ανάμνησις· όπως επίσης και δι' εκείνα, τα οποία θα συμβούν στο απώτερον μέλλον.

    Το μόνο καινόν υπό τον ήλιον είναι το παρακάτω :

    https://agiooros.org/viewtopic.php?f=53&t=16894&p=39737

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ... ἡ συσσώρευση ἀνθρώπων...

    γεννᾶ πλοῦτο... (γιὰ τοὺς λίγους
    καὶ πολλά ψίχουλα γιὰ τοὺς πολλούς)

    ἐκεῖ λοιπόν στὸ μέγα πλήθος, κάποτε, κάπως, οἱ συντεχνίες,
    ἴσως λιγάκι νὰ τὰ ἐσυμμάζευαν τὰ πράγματα,
    καθῶς καὶ οἱ γειτονιές,
    γιὰ νὰ μὴν γίνεται ὁ ἄνθρωπος, μία ἀπρόσωπη μονάδα

    σὰν τυποποιημένο
    ἐμπόρευμα

    ἕνας... ἀσήμαντος, ἀπρόσωπος...

    περαστικός...


    ὅμως ἐκεῖ... στην ἀκατάσχετη
    ἀνθρωπομάζα,
    γεννιέται καὶ τὸ θέμα ταυτοποίησης...

    καὶ ἄντε μετά νὰ ξεμπλέξεις...



    νἄναι γι αὐτὀ ἅραγε, ποὺ ὁ Θεός προτρέπει, ἐκεῖ κάπου μετά ἀπό τὸν κατακλυσμό,
    νὰ διασκορπιστοῦν σ'ὅλην τή γῆ... ;

    καὶ οἱ ἄνθρωποι... γνωστικοί πιά...
    μὲ ρεαλισμό καὶ λογισμό καὶ θέλημα... (μά... θὰ τοὺς τρώγαν τ'ἄγρια θηρία χωρίς τὰ... ἐϕδεκάξια καὶ τὶς μπελαροῦδες...)

    ἀποϕασίζουν καὶ προκρίνουν ὡς πιό λογικό, τό ϕτιάξιμο...

    τοῦ Πύργου...

    κι ἴσαμε τώρα, συνεχίζουν συγχισμένοι
    (συνεχίζουμε) μέσ'στοὺς ἀτέρμονους κύκλους τῆς ἱστορίας
    καὶ πασχίζουν νά τὸν γιγαντώσουν
    μπλεγμένοι σ'ἕναν γόρδιο τραγικό δεσμό


    κι ἄλλωστε καὶ τὶς δώδεκα ϕυλές,
    μᾶς λέει ἡ Γραϕή,
    τὶς προέτρεψε νὰ ζοῦν, ὄχι μαζί καὶ ἀνακατωμένα,
    μὰ σὲ μίαν ἀς ποῦμε συνομοσπονδία,
    ἁπλωμένη σὲ μικρές πόλεις καὶ κοινότητες,
    χωρίς ἀνάγκη κάν ἐπίγειου ἡγέτη...

    κι ἔτσι, νὰ ζοῦν... ἀνθρώπινα,

    ἔχοντας πρόσωπο,

    μέσα ἀπό τὴν κοινωνία τους μὲ τὸν Θεό

    ποὺ θὰ ζωντάνευε τὴν κοινωνία καὶ μὲ τὸν πλησίον...

    καὶ...
    ἀν δεχόντουσταν ἐπίθεση, θὰ ϕρόντιζε τότε Αὐτός ὁ ἴδιος, μὲ ἕναν ἐκλεκτό του καὶ ἐλάχιστους μαχητές,

    νὰ γονατίσουν αὐτοκρατορίες

    πάνοπλες καὶ πανίσχυρες
    κι ἐπάνω στὴν ἁκμή τους...



    ὅμως ἐμεῖς... ποὺ... ξέρουμε καλύτερα
    πιασμένοι στὸ ἀγγίστρι τῆς χλιδῆς (κι ἄλλων πραγμάτων... μαγικῶν κι ὀνειρεμένων...)

    βαδίζουμε τὸν δρόμο τὸν ϕαρδύ κι εὐρύχωρο

    ποὺ πάει στὰ σκληρά κι άδιάβατα χουνέρια τοῦ ἐχθροῦ... !

    (παρόλα τα... βδεκάξια καὶ τὰ μπελαρούδια... ποὺ μᾶς ϕυλᾶν τὶς μέρες καὶ τὶς νύχτες μας... ) 

     

    ΑπάντησηΔιαγραφή