Αγιου Γρηγορίου του Παλαμά
Γιατί πέθανε μαρτυρικά ο Πρόδρομος;
Πότε
ἄφησε ὁ Βαπτιστής τοῦ Κυρίου καί Πρόδρομος Ἰωάννης τήν ἠρεμία καί τήν
ἐρημιά ἐκείνη; Ὅταν στάλθηκε ἀπό Ἐκεῖνον γιά νά γνωρίσει τό δρόμο τῆς
σωτηρίας στό λαό Του καί νά ἐλέγξει ὅσους δέν ὑπάκουαν στίς ἐντολές Του.
Γι’ αὐτό τόν ἔλεγχο ἀποκεφαλίστηκε ἀπ’ αὐτούς, γεγονός τό ὁποῖο σήμερα
γιορτάζουμε. Δέν ἔπρεπε αὐτός νά πεθάνει
μέ «φυσικό» τρόπο. Γιατί αὐτός ὁ «φυσικός» θάνατος εἶναι καταδίκη γιά
τήν παράβαση τοῦ Ἀδάμ, γιά τήν ὁποία δέν ἦταν ὀφειλέτης ὁ Ἰωάννης, πού
ὑπῆρξε ὑπηρέτης καί διάκονος τοῦ Θείου θελήματος καί Τόν ὑπάκουσε ἀπό
τότε πού βρισκόταν ἀκόμα στήν κοιλιά τῆς μητέρας του. Οἱ δίκαιοι,
σύμφωνα μέ τήν ἐντολή τοῦ Κυρίου, ὀφείλουν νά θυσιάζονται τόσο γιά τήν
ὀρθή πίστη καί λατρεία τοῦ Θεοῦ ὅσο καί γιά τήν ἀκεραιότητα τῆς ἠθικῆς
ζωῆς. Καί γι’ αὐτό τό λόγο εἶναι πιό κατάλληλος γι’ αὐτούς ὁ βίαιος
θάνατος γιά χάρη τοῦ καλοῦ. Γι’ αὐτό καί ὁ Κύριος τέτοιο θάνατο γεύτηκε.
Ἔπρεπε λοιπόν καί ὁ θάνατος τοῦ Ἰωάννη, νά εἶναι ὄχι μόνο πρόδρομος
ἀλλά καί ὅμοιος μέ τό θάνατο τοῦ Χριστοῦ, γιά νά προπορευτεῖ -σύμφωνα μέ
τήν προφητεία τοῦ πατέρα του Ζαχαρία- πρίν ἀπό τήν κάθοδο τοῦ Κυρίου
στόν Ἅδη, καί νά γνωρίσει σ᾽ αὐτούς, πού ἦταν στό σκοτάδι καί στή
μαυρίλα τοῦ Ἅδη, τήν ὁδό τῆς σωτηρίας, δηλαδή τή μετάνοια, ὥστε νά
τρέξουν καί ἐκεῖνοι κοντά στόν Χριστό καί νά ἀπολαύσουν τή μακάρια καί
ἀθάνατη αὐτή ζωή, πού Αὐτός χαρίζει.
Ακούμε την φράση να περιμένουμε την Εκκλησία να μιλήσει- προφανώς εννοείται η Ι.Σ., πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η Εκκλησία η οποία έγραψε την Αποκάλυψη οφείλει και να την ερμηνεύσει.
Το να βγει μια ανακοίνωση '' όλα χαλαρά, όλα συγκαταβατικά, όλα ωραία''
δεν είναι εκκλησιαστική στάση αλλά κοσμική συμπεριφορά.
Γιατί αν η διοικούσα Εκκλησία δεν εξαντλήσει κάθε πατερική ερμηνεία σχολαστικά και
υπεύθυνα πάνω σε γεγονότα και φαινόμενα με εκκλησιαστική γλώσσα- εστω να
απαξιώσει δομημενα όμως το θεμα των ταυτοτήτων- τότε θα το κάνουν με
υποκειμενισμούς και αυθαίρετους αφορισμούς οι παρά την Εκκλησίαν. Και τότε δεν θα δικαιούται κανείς να μιλάει για '' ψεκασμένους''' και σχισματικούς...
Γιατί
η σιωπή και η διφωνία τροφοδοτούν την παρά και εκτός Εκκλησίας
παρέμβαση. Όσο για εμάς που τα '' ξερουμε όλα και προτρέχουμε σε
ερμηνείες πριν την Εκκλησία'' , προφανώς και ΔΕΝ τα ξερουμε όλα!
Υποχρεωνόμαστε όμως από ιερατική παρόρμηση να μοιραστούμε
κάποια πράγματα στα σοσια μίντια και οχι από αμβωνος με αυτούς που σεβόμαστε και
με αυτούς που μας σέβονται. Έστω και αν είναι υποκειμενικά. Τώρα
για όσους περιμένουν πολλά και σπουδαία από φωτισμένα χείλη οφείλουν να
γνωρίζουν ότι δεν κάνει το ράσο και η χειροτονία το αλάθητο.
Βλέποντας διάφορες συμπεριφορές και εξ ιδίας αντιλήψεως και εμπειρίας
σημειώνω μετά λύπης μου ότι πολλοί ανερχόμαστε στην ιερωσύνη χωρίς να
έχουμε διαμορφώσει αντίληψη της πραγματικότητας και ούτε καν δομημένη
προσωπικότητα. Και μάλιστα όσο πιο αφοριστικοί είμαστε τόσο πιο
αποκομμένοι από την πραγματικότητα. Οι αφορισμοί και οι χαρακτηρισμοί
προς το ποίμνιο δηλούν έλλειψη κρίσης και πανικό .
Η αλήθεια είναι ότι πολλοί λαϊκοί αναπαύονται σε τέτοιους ιερείς γι
αυτό ισχυρίζονται ότι αναπαύονται στην τοποθέτηση της "Εκκλησίας" η οποία
τοποθέτηση είναι η πολιτική στάση πέντε ανθρώπων μέσα στη Σύνοδο
συνήθως. Τους απαλλάσσει από το να σκέφτονται. Και όχι αυτό δεν είναι παράλληλο της εκκλησιαστικής υπακοής στα μοναστήρια.
Έχει καταντήσει ασφυκτικό ψέμα αυτο το όποιο ολα τα ξεπλένει και τα
αγιάζει!
Αλλο υπακοή σε μια διοικητική εγκύκλιο { που έχει σκοπιμότητες ,ιντρικες και συνήθως Δεν έχει Άγιο Πνεύμα } και άλλο διαμόρφωση γνώμης και ελευθερία συνείδησης. Όποιος έχει ελευθερία γνώμης σέβεται συνήθως και την Αλήθεια. Όποιος περιμένει να σκεφτούν γι αυτον οι άλλοι είναι φτερό στον άνεμο.
Τι είπε ο Ιησούς Χριστός στην Γερόντισσα Λαμπρινή Βέτσιου (+2002), για τις ηλεκτρονικές ταυτότητες:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.imdleo.gr/diaf/2016/vid4/gLabrini.html
* * *
Ηλεκτρονική ταυτότητα – ΟΧΙ έλεγαν οι Άγιοι Παΐσιος, Πορφύριος και ο μακαριστός Αγιορείτης Ηγούμενος Γέρων Αιμιλιανός της Σιμωνόπετρας.
"Από απομαγνητοφωνημένη ομιλία του Αγίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου, αποδεικνύεται ότι ο Άγιος Πορφύριος είχε την ίδια ακριβώς γνώμη για τις ταυτότητες με τον Άγιο Παΐσιο και ήθελε να κρατήσει την παλαιά ταυτότητά του.
Επίσης ο Αρχιμανδρίτης Χριστόδουλος Αγγελόγλου αποδεικνύει ─περίτρανα και αναλυτικά─ με το παρακάτω βίντεο, ότι δυστυχώς, όσα ο π. Αθανάσιος Σιμωνοπετρίτης δήθεν καθησυχαστικώς διαδίδει ότι του είπε ο Αγ. Πορφύριος για τις ταυτότητες δεν ευσταθούν.
Και αυτό διότι και ο μακαριστός Ηγούμενος της Σιμωνόπετρας, ο Γέρων Αιμιλιανός (έως το 2000), αλλά και η Μονή τους ήταν κατά της έκδοσης και παραλαβής των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, κατά του ηλεκτρονικού φακελώματος, κατά του δυσώνυμου αριθμού 666∙ και είχε ενυπογράφως δηλώσει ─μαζί με τους άλλους Καθηγουμένους του Αγ. Όρους─ σε επανειλημμένες Έκτακτες Διπλές Ιερές Συνάξεις του Αγ.Όρους, ότι δεν θα παραλάβει την ηλεκτρονική ταυτότητα, έστω και αν αυτή δεν περιέχει τον δυσώνυμο αριθμό 666".
Ολόκληρο το σχετικό βίντεο:
https://www.youtube.com/watch?v=QggV9SeVqyE
Η Εκκλησία είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ, αν δεν θέλει να αρνηθεί τον εαυτό της, να ακολουθήσει ΠΙΣΤΑ, την επόμενη ΔΙΚΗ ΤΗΣ Συνοδική απόφαση του έτους 1998.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγκύκλιος Ιεράς Συνόδου Εκκλησίας της Ελλάδος (έτους 1998), για τις «νέες» ηλεκτρονικές ταυτότητες και το 666:
https://sites.google.com/site/orthodoxy1054/enkyklios-tes-ieras-synodou-schetika-me-te-syntheke-schengen
Η εκκλησία αγαπητοι πρέπει να ακολουθεί τον Χριστό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί όχι μόνο δε ακολούθησαν τον Χριστό αλλά προσπαθούν σαν τους φαρισαίους να αναγκάσουν το ποίμνιο φωνάξει και πάλι το ...στον άρον σταυρώσουν αυτόν... Για να την εξουσία , την πρωτοκαθεδρία και για κάποιους από αυτούς την απόλαυση της ανωμαλίας τους.
Ας κλείσουμε τα αυτιά μας στις σειρήνες της διαστροφής και αφού έρθουμε εις εαυτόν δια της μετανοίας ας φωνάξουμε με όλη την δύναμη της ψυχής μας το ..Κύριε ελέησον..
Και να είμαστε βέβαιοι πως ο Θεός μας ο Πατήρ οικτιρμων θα σπεύσει ως φιλεύσπλαχνος πατέρας να μας σώσει και να μας λυτρώσει.
Πλήρη ανυπακοή στους υιούς της απώλειας.