Ας "απολαύσουμε" μετά δακρύων τον "πνευματικό" λόγο ενός μοντέρνου ιερέως, που αν δεν φόραγε το ράσο, δεν θα τον ξεχώριζες από έναν λαϊκό που ακολουθεί την μόδα. Ανακατεύοντας μερικές αλήθειες όπως περί ακρότητος και γεροντολατρείας με το ψέμα του μεταμοντέρνου πνεύματος ο π. Σπυρίδων ναι παπάς είναι , βγάζει όλο το δηλητήριο μίας εκκοσμικευμένης και αλλοιωμένης "Ορθοδοξίας" που μολύνει κατά τους Αγίους και τις ψυχές των πιστών.
όσοι αντέχεται η συνέχεια εδώ
Ντάξει, δεν είναι τρομερά αυτά που λέει. Και όπως λέτε κι εσείς στο εισαγωγικό, ανακατεύει και αλήθειες. Έχει πει κι άλλα ο στόμας του τούτου δω, έχει γράψει κι άλλα ο δάχτυλάς του, τούτα είναι σχετικά αθώα. Βασικά επί της αρχής τα πιο πολλά που λέει αυτό το κείμενο σωστά είναι. Άμα πάμε να τα συγκεκριμενοποίησουμε και να δούμε ποιος είναι τι και πώς, ποιος είναι ο ταλιμπάν και ποιος ο ισορροπημένος (γιατί υπάρχουν και επιστημοταλιμπάν, υπάρχουν και νεωτεροταλιμπάν, υπάρχουν και επισημοεκκλησιοταλιμπάν, υπάρχουν και υπακοοταλιμπάν, πολλοί ταλιμπάν υπάρχουν). Και πολλές νόσοι υπάρχουν. Τον γεροντισμό τον εντόπισε σωστά, την επισκοπίτιδα nada? Λοιπόν, άμα πάμε να τα συγκεκριμενοποιήσουμε, τότε είναι που θα μαλλιοτραβηχτούμε και τούτο το παπαδάκι δεν έχει και πολλά να τραβήξεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωστό όνομα που κυκλοφορεί . Τί ακριβώς λέει μή μέ ρωτήσετε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα εμένα ο πάτερ μου δημιούργησε μία κρίση συνειδήσεως . Ποιόν νά έχω για πρότυπο την Παναγία ή την Πάολα ; άν δεν δούμε και τον κ....της γριάς θά πάθουμε !
Ο οικουμενισμός άφησε το αποτύπωμά του στην εκκλησία ακόμα και ως εικόνα .
Τον εν λόγω ιερά τον γνώρισα στη Λήμνο πριν μερικά χρόνια όπου κ εκκλησιαζόμουν στο χωριό που λειτουργούσε, έχοντας σχημάτισει πολύ θετική εικόνα. Απ' την κορόνα κ μετά το γύρισε το "έργο ". Ξυρίστηκε, κουρεύτηκε κ κατέβηκε στας Αθήνας. Άρχισε να ταυτίζεται με απόψεις Θερμών,Φάρων,Σταμουλιδων κα.Ελπίζω κ το εύχομαι να μην ακολουθήσει την πορεία του Κονανου γιατί πραγματικά έχει καλές βάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ποιο χωριό της Λήμνου ήταν; Αντλώ μέρος της καταγωγής μου από εκεί, λιγάκι το ξέρω το νησί παρότι πάνε πολλά χρόνια που δεν έχω πάει. Ο πατήρ τουλάχιστον πριν καμιά διετία που είχα δει κείμενά του υπέγραφε ως - πρωτοσύγγελος μήπως; - ιερέας πάντως της μητροπόλεως Λήμνου. Πότε κατέβηκε εις τας Αθήνας; Να σου πω, άμα την κοπάνισε από τον νυν μητροπολίτη Λήμνου, μάλλον στα καλά του θα πρέπει να το προσμετρήσουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι το καλοκαίρι του 19 που ήμουν στο νησί ήταν ακόμα εκεί.Ειναι έγγαμος κ ήταν υπεύθυνος νεότητας κ αιρέσεων της μητρόπολης.Λειτουργουσε εναλλάξ στο Ρωμανού κ στο Ρεπανίδι κ μια φορά την βδομάδα έκανε παράκληση στον Αγ.Σωζον. Οι λόγος που έφυγε δεν ήταν ο Μητροπολίτης αλλά μάλλον άλλο προσωπικό του θέμα. Όπως έγραψα κ πριν ακολούθησε λάθος γραμμή στην μετακορωνα εποχή. Κρίμα γιατί είχε ορθόδοξες κ πατερικές θέσεις κ προσπαθούσε να ξυπνήσει κλήρο κ λαό στο νησί. Ενδεικτικό της κατάστασης ήταν ότι ένα τόσο μεγάλο νησί είχε 2-3 πνευματικούς στην Μύρινα κ δύο φορές το χρόνο πήγαιναν στα υπόλοιπα χωριά για εξομολόγηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για την απάντηση. Τα ξέρω αυτά τα χωριά, έστω πλέον και μόνο ακουστά. Μικρός, πριν... 35 χρόνια και βάλε πιθανότατα θα είχα πάει.
ΑπάντησηΔιαγραφή